سوان بیت کوین(Swan Bitcoin) چیست؟

  • 05:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

سوان بیت کوین(Swan Bitcoin)؛ آیا دوست دارین تا با این مفهوم آشنا بشین؟ آیا می دونین منظور از سوان بیت کوین چیست؟ سوان بیت کوین چجوری کار می کنه؟ سوان بیت کوین چجوری باعث کاهش هزینه های تراکنش میشه؟ آیا بیت کوین قو واقعا امن هست؟ Swan بیت کوین چه ویژگی هایی داره؟ کاربرد سوان بیت کوین چیست؟ چرا سوان بیت کوین مورد استقبال تریدرهای زیادی قرار گرفته؟ این موضوع چه تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد داشت؟

وقتی کسی می خواد بیت کوین بخره، معمولا به صرافی ها مراجعه می کنه. افراد مبتدی ممکنه بیت کوین رو در هر صرافی که ببینن بخرن، در حالی که افراد باتجربه ممکنه یه صرافی معتبر رو انتخاب کنند. معیارهای امنیتی معمولا به رمزهای عبور و احراز هویت دو مرحله ای محدود میشن. سوان بیت کوین یکی از مفاهیمی هست که شما باید باهاش آشنا بشین تا عملکرد بهتری داشته باشین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از مباحث آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد سوان بیت کوین یا Swan Bitcoin بهتون ارائه بدیم، به بررسی کاهش هزینه های تراکنش با سوان بیت کوین بپردازیم و عملکرد سوان بیت کوین رو مورد بررسی قرار بدیم.

سوان بیت کوین چیست؟

سوان بیت کوین چیست؟

آیا می دونین سوان بیت کوین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که سوان بیت کوین یا Swan Bitcoin راهکاری واسه ایجاد حساب پس انداز مبتنی بر بیت کوین بر پایه خریدهای متوالی و خودکار این ارز دیجیتال هست. همچنین سوان بیت کوین در پاسخ به تقاضای بیش از حد بازار رمز ارزها به عنوان اولین سکوی تک ارز دیجیتالی مبتنی بر بیت کوین ایجاد شد. این مجموعه به طور قابل توجهی به تسهیل مبادلات و پس انداز ارز دیجیتال بیت کوین متمرکز هست تا بتونه در طولانی مدت، میانگین ارزش سبد سرمایه گذاری کاربران خودش رو بیشتر کنه.

جالب اینجاست که بدونین سوان بیت کوین(Swan Bitcoin) پس انداز بیت کوین رو با خریدهای تکراری خودکار و خریدهای یکباره آسون کرده. سوان بیت کوین با استفاده از روش میانگین گیری هزینه های دلاری واسه ایجاد انگیزه پس انداز بیش از خرج کردن، به صرفه جویی در قیمت بیت کوین کمک می کنه. در ازای دریافت هزینه، به خریداران این امکان رو میده تا واسه خرید بیت کوین یکباره و تکراری ثبت نام کنند. در خرید هم اسپردی نمی گیره. اسپرد به تفاوت قیمت بین خرید و فروش ارزهای دیجیتال گفته میشه.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟

کاهش هزینه های تراکنش با سوان بیت کوین

کاهش هزینه های تراکنش با سوان بیت کوین

همونطور که گفتیم، سوان بیت کوین(Swan Bitcoin) به شما کمک می کنه تا با استفاده از میانگین هزینه دلاری واسه تشویق پس انداز بیش از حد، قیمت بیت کوین رو ذخیره کنین. مجموعه سوان قراره که فرایند افتتاح و نگهداری حساب پس انداز بیت کوینی رو واسه کاربران تسهیل کنه. این پلتفرم به صورت خودکار و بر اساس تنظیمات کاربر، یکباره در بازه های زمانی مشخص، بیت کوین می خره و به حساب اون منتقل می کنه. افرادی که میخوان حساب پس انداز بیت کوین باز کنند، ولی نمی خوان هربار کارمزدهای زیادی رو به صرافی ها پرداخت کنند، می تونن از راهکار سوان بیت کوین یا Swan Bitcoin استفاده کنند.

توجه داشته باشین که راهکار Swan ارز دیجیتال بیت کوین از تکنیک میانگین هزینه دلای واسه کاهش میانگین هزینه خرید رمز ارز بیت کوین استفاده می کنه. قیمت پیشنهادی این پروتکل، تمرکز زیادی روی بیت کوین و ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به افرادی هست که در مقایسه با آینده ارز دیجیتال شماره یک بازار خوش بین هستن. سوان به دلیل ماهیت تک ارزی بودن خود و تمرکز زیادی که روی بیت کوین داره، تونسته قسمت زیادی از هزینه های خودش رو کاهش بده و در مقایسه با سایر همتایان چند ارزی خودش کارمزدهای کمتری از کاربران دریافت کنه.

مقاله پیشنهادی: منظور از حباب بیت کوین چیست؟

عملکرد Swan Bitcoin چگونه است؟

عملکرد Swan Bitcoin چگونه است؟

سوان بیت کوین(Swan Bitcoin) امکانات و قابلیت های زیادی واسه کاربران خودش فراهم می کنه. کاری که این راهکار واسه کاربران می کنه، خیلی آسونه. این پروتکل با تسهیل پرداخت و خرید مستمر بیت کوین و انتقال اون به کیف پول ارزی، مراجعه دوباره به صرافی های ارز دیجیتال رو از دوش کاربران برمی داره. همچنین کاربران می تونن بیت کوین های خودشون رو به یه ولت خودامانی یا ولت متعلق به شرکت پرایم تراست منتقل کنند تا خیالشون در مورد حفظ امنیت دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودشون راحت باشه.

نکته قابل توجه این هست که سوان بیت کوین علاوه بر خدماتی که به مشتریان خودش میده، برنامه خوبی واسه مشتریان یا سرمایه گذاران بزرگ خودش داره. این دسته از سرمایه گذاران می تونن از متخصصان Swan واسه دریافت خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلفی مثل درج بیت کوین در ترازنامه ها و مدارک مالی شرکت های خودشون استفاده کنند. کاربران سواپ بیت کوین این امکان رو دارن تا از قابلیت های منحصر به فردی مثل کیف پول های چند امضایی واسه مدیریت دسترسی به حساب های بیت کوینی خودشون استفاده کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سوان بیت کوین یا Swan Bitcoin بهتون ارائه بدیم، به بررسی کاهش هزینه های تراکنش با سوان بیت کوین بپردازیم و عملکرد سوان بیت کوین رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، سوان بیت کوین یا Swan Bitcoin راهکاری واسه ایجاد حساب پس انداز مبتنی بر بیت کوین بر پایه خریدهای متوالی و خودکار این ارز دیجیتال هست.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد سوان بیت کوین(Swan Bitcoin) چیست؟

در مورد سوان بیت کوین(Swan Bitcoin) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+88 = ?