چرا کوین بیس 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد؟

  • 20:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(CoinBase) بیش از 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا صرافی کوین بیس وارد حوزه ETF بیت کوین شده است؟ آیا می تواند نسبت به آینده بیت کوین امیدوار شد؟ قیمت بیت کوی تا چه سطحی می تواند رشد کند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای سرمایه است که شما می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. از آنجایی که ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند، عوامل مختلفی روی قیمت رمز ارزها تاثیر می گذارند. بنابراین، باید عوامل موثر بر قیمت رمز ارزها را زیر نظر بگیرید. یکی از این عوامل ETF بیت کوین است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر جریان های ETF بر بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی در اختیار داشتن 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین توسط صرافی کوین بیس و قیمت بیت کوین بپردازیم.

تاثیر جریان های ETF بر بیت کوین

شما باید به ETF بیت کوین یا صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس به چشم یک ابزار سرمایه گذاری نگاه کنید. ابزاری که برای سرمایه گذاران امکان سرمایه گذاری امن تر و با ریسک کمتر را فراهم می کند. در مورد ETF بیت کوین هم این موضوع برقرار است و این صندوق ها دسترسی افراد به بیت کوین را راحت تر می کند. توجه داشته باشید که سهام ETF بیت کوین به جای صرافی های ارز دیجیتال، در بورس خرید و فروش می شود. به این ترتیب می توان گفت که معاملات ETF بیت کوین تنها در ساعتی که بورس یک کشور باز است، انجام می شود.
بعد از راه اندازی اولین ETF بیت کوین، در تایم فریم کوتاه تر بازار طبق استراتژی با شایعه بخر و با خبر بفروش، ریزش قابل توجهی را تجربه کرد. ولی در بلند مدت، شانس ورود معامله گران بزرگ و افراد ثروتمند زیاد است و این می تواند به معنی تزریق میلیون ها دلار سرمایه به بازار باشد. سرمایه گذاران نهادی با کمک ETF به صورت قانونی در ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری می کنند. این روزها میزان تقاضا برای خرید ETF بیت کوین در حال افزایش است که این مسئله می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد.

کوین بیس 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد!

توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) در حال حاضر بیش از 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین در ایالات متحده را در اختیار دارد و در حال حاضر افزایش قابل توجه دارایی های صندوق بیت کوین خود است. این پیشرفت توسط برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال، در زمان ارزیابی عملکرد شرکت در سه ماهه چهارم سال 2023 فاش شد. کوین بیس به عنوان بازیگر اصلی در بازار ETF بیت کوین ظاهر می شود. در یک پست X در 16 فوریه برایان آرمسترانگ نکات برجسته دستاورد صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در سه ماهه چهارم 2023 را به اشتراک گذاشت.
برایان آرمسترانگ اشاره کرد که صرافی ارز دیجیتال آمریکایی نقش مهمی در تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت های مالی سنتی داشته است. بخش عمده ای از این تراکنش، بازار ETF بیت کوین است که 37 میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان دومین بازار بزرگ ETF بعد از طلا رتبه بندی می شود. در واقع، آرمسترانگ گفت که صرافی کوین بیس نقش مهمی در این توسعه بر عهده داشته است و به عنوان متولی 90 درصد از صندوق های سرمایه گذاری در بازار ETF بیت کوین عمل می کند. این آمار نشان می دهد که کوین بیس برای ثبت نقاط عطف بزرگ تر موقعیت خوبی دارد. 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر جریان های ETF بر بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی در اختیار داشتن 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین توسط صرافی کوین بیس بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی کوین بیس(Coinbase) یکی از صرافی های محبوب در بازار کریپتو است که بیش از 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد و می تواند تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین بگذارد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا کوین بیس 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد؟

در مورد چرا کوین بیس 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+63 = ?