چرا بیت کوین(BTC) رکوردهای وال استریت را می شکند؟

  • 02:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز بیت کوین(BTC) در حال شکست رکوردهای وال استریت است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا بیت کوین رکوردهای وال استریت را می شکند؟ چرا ETF بیت کوین بلک راک و فیدلیتی با استقبال شدیدی روبرو شده است؟ آیا این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد و عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند. اگر می خواهید در بازار کریپتو معامله پرسودی انجام دهید، باید قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و آن را پیش بینی کنید. اخیرا معلوم شده که بیت کوین رکوردهای وال استریت را شکسته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکستن رکوردهای وال استریت توسط بیت کوین بپردازیم.

چه آینده ای در انتظار ETF بیت کوین است؟

ETF بیت کوین به عنوان پرسودترین روش معاملاتی ارز دیجیتال شناخته می شود. شاید این جمله در نگاه اول تعجب انگیز به نظر برسد و تصور کنید که روش های دیگری برای کسب سود وجود دارند، ولی الان که یک روش نوآورانه برای کسب درآمد وجود دارد، نباید از آن غافل شویم.
جالب است بدانید، ETF بیت کوین صندوق های قابل معامله در بورس هستند که قیمت بیت کوین یا بیت کوین کش را دنبال می کنند تا فرصتی را برای سرمایه گذاری غیر مستقیم ایجاد شود. معامله گران با استفاده از این صندوق ها، معاملات خودشان را در کارگزاری بورس انجام می دهند و دیگر نیازی به صرافی های ارز دیجیتال نخواهد بود. با استفاده از ETF سرمایه گذاری ها امن تر می شوند و تریدرها و معامله گران می توانند علاوه بر ارز دیجیتال، همزمان یک یا چند دارایی مستقل دیگر را نیز معامله کنند.
کارشناسان و تحلیلگران بازار کریپتو گفته اند که اگر سرمایه بیشتری وارد ETF بیت کوین شود، می تواند قیمت بیت کوین را در ماه های آینده به بالاترین حد خود برساند. یکی از تحلیلگران برتر نیز دلیل اصلی رشد اخیر بیت کوین را ورود سرمایه های عظیم به صندوق ETF بیت کوین می داند.

بیت کوین رکوردهای وال استریت را می شکند!

توجه داشته باشید که بیت کوین در وال استریت موج می زند و بلک راک و فیدلیتی دو صادرکننده محبوب صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین رکوردها را شکستند. با نگاهی به روندهای اخیر، ETFهای بیت کوین در حال افزایش محبوبیت هستند که نشان می دهد سرمایه گذاران نهادی یا نهنگ ها با سر در حال غواصی هستند و تمایل به فروش دارایی های خودشان ندارند.
نکته قابل توجه این است که هردوی صادرکنندگان ETF بیت کوین طی 30 روز دارایی های تحت مدیریت خیره کننده 3 میلیارد دلاری را جمع آوری کرده اند. این شاهکار تاریخی است و اولین باری است که یک ETF هر محصولی به چنین رشد سریعی در مدت کوتاهی دست یافته است. این تقاضای بی سابقه برای ETFهای بیت کوین در میان روند گسترده تر پذیرش نهادی است. ولوسینسکی خاطرنشان می کند که بیش از 5500 ETF در طول تاریخ راه اندازی شده است. با این حال، هیچ کدام هنوز شاهد سطح شور و اشتیاق در حال حاضر پیرامون ETFهای بیت کوین نبوده اند.
برای سال ها، مدیران برجسته وال استریت از جمله جیمی دیمون رئیس جی پی مورگان، بیت کوین را رد می کردند و می گفتند که بیت کوین کلاهبرداری است. با این حال، با تصویب کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ETFهای بیت کوین بعد از 10 سال به نظر می رسد یک تغییر بزرگی در چشم انداز سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. در اینجا این سوال پیش می آید که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکستن رکوردهای وال استریت توسط بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین صندوق های قابل معامله در بورس هستند که قیمت بیت کوین یا بیت کوین کش را دنبال می کنند تا فرصتی را برای سرمایه گذاری غیر مستقیم ایجاد شود. بیت کوین اکنون سعی می کند تا رکوردهای وال اسریت را بشکند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا بیت کوین(BTC) رکوردهای وال استریت را می شکند؟

در مورد چرا بیت کوین(BTC) رکوردهای وال استریت را می شکند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+38 = ?