آیا گاوهای بیت کوین می توانند از مقاومت 55000 دلاری عبور کنند؟

  • 04:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به بررسی های انجام شده، گاوهای بیت کوین شاید بتوانند از مقاومت 55 هزار دلاری عبور کنند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین تا چه سطحی می تواند رشد کند؟ آیا بیت کوین می تواند از مقاومت مهم 55 هزار دلاری عبور کند؟ حمایت مهم بیت کوین کدام ناحیه است؟
بیت کوین یکی از مشهورترین رمز ارزهای موجود در دنیا است که نوسانات قیمتی زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. اگر می خواهید با بیت کوین معاملات سودآوری انجام دهید، یا باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و یا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص دهید. به نظر می رسد گاوهای بیت کوین می توانند از مقاومت 55000 دلاری عبور کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رد شدن گاوهای بیت کوین از مقاومت 55 هزار دلاری بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 52300 دلار خرید و فروش می شود و تحلیلگران و تریدرهای مشهور در ترید ارزهای دیجیتال پیش بینی کردند که بیت کوین همچنان می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند مقاومت های مهم خودش را به سمت بالا بشکند، قیمت آن همچنان می تواند افزایش یابد. عوامل متعددی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که از یکی از مهم ترین عوامل، عرضه و تقاضا است.
جریان های ETF عامل اصلی رشد قیمت بیت کوین است. با توجه به اینکه بیت کوین مدتی است در یک روند صعودی قرار دارد و هر روز قیمت آن افزایش می یابد، باید انتظار داشته باشیم که بیت کوین یک اصلاح قیمتی را نیز تجربه کند تا با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های بعدی حمله کند. اصلی ترین مقاومت فعلی بیت کوین، سطح 55 هزار دلار است که اگر بتواند از این ناحیه عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری دست یابد. به همین دلیل تریدرها و معامله گران این مقاومت را زیر نظر گرفتند و سفارش های فروش خودشان را در این ناحیه تنظیم کرده اند.

احتمال رد شدن گاوهای بیت کوین از مقاومت 55 هزار دلاری

توجه داشته باشید که بیت کوین اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت آن روز به روز افزایش می یابد. به نظر می رسد گاوهای بیت کوین می توانند از سطح 55 هزار دلار عبور کنند. قیمت بیت کوین شروع به افزایش مداوم در بالای منطقه مقاومت 55 هزار دلاری کرد. بیت کوین بالاتر از سطوح 50500 و 51200 دلاری قدرت پیدا کرد. حتی به بالای منطقه مقاومت 52 هزار دلار نیز صعود کرد. بیت کوین برای اینکه بتواند از مقاومت 55 هزار دلار عبور کند، به قدرت بیشتری نیاز دارد.
بالاترین قیمت چند هفته اخیر نزدیک به 52400 دلار شکل گرفت و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است. این افزایش را بالاتر از سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی موج اخیر از 48200 دلار نوسان پایین به 52400 دلار نگه می دارد. همچنین دو خط روند صعودی با پشتیبانی 51450 دلار و 49200 دلار در نمودار ساعتی بیت کوین شکل می گیرد. بیت کوین اکون در بالای ناحیه 52 هزار دلار معامله می شود. اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومتی 52500 دلار بالا رود، می تواند در کوتاه مدت وارد یک روند نزولی شود. یکی از سوالات مهم در عرصه ارهای دیجیتال این است که کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال رد شدن گاوهای بیت کوین از مقاومت 55 هزار دلاری بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت آن روز به روز افزایش می یابد. بیت کوین اکنون با قیمت 52400 دلار معامله می شود و ناحیه 55 هزار دلار به عنوان سطح مقاومتی آن محسوب می شود که اگر از این ناحیه عبور کند، می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا گاوهای بیت کوین می توانند از مقاومت 55000 دلاری عبور کنند؟

در مورد آیا گاوهای بیت کوین می توانند از مقاومت 55000 دلاری عبور کنند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+68 = ?