چرا سهام صرافی کوین بیس 37 درصد افزایش یافته است؟

  • 12:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، سهام صرافی کوین بیس(Coinbase) بیش از 37 درصد افزایش یافته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا سهام صرافی ارز دیجیتال کوین بیس افزایش یافته است؟ آیا این افزایش همچنان می تواند ادامه داشته باشد؟ افزایش سهام صرافی Coinbase به چه معناست؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که کوین بیس یکی از صرافی های محبوب و بزرگ در حوزه ارزهای دیجیتال است که شما می توانید در این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید و سود زیادی از نوسانات قیمت به دست آورید. سهام صرافی کوین بیس به دنبال افزایش قیمت بیت کوین(BTC) افزایش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس Coinbase برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 37 درصدی سهام صرافی کوین بیس بپردازیم.

آشنایی با صرافی کوین بیس Coinbase

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در بازار کریپتو است که شما می توانید با مراجعه به این صرافی، نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید. از آنجایی که صرافی کوین بیس قابلیت ها و امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. صرافی کوین بیس با این هدف راه اندازی شده است تا یک بستر مطمئن، کارآمد، شفاف و امنی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به وجود بیاورد. به این ترتیب شما می توانید با خیال راحت در این صرافی معاملات خودتان را انجام دهید.
جالب است بدانید، صرافی کوین بیس ویژگی های زیادی دارد که این ویژگی ها باعث منحصر به فرد شدن Coinbase می شوند. برای مثال، صرافی کوین بیس از بیشتر ارزهای دیجیتال مشهور و استیبل کوین های رایج پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید به تمامی رمز ارزهای مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید. همچنین کوین بیس از مکانیسم های امنیتی برای حفظ امنیت دارایی های مشتریان و کاربران خود بهره می برد. کوین بیس در کنار وبسایت رسمی خود، به شکل نرم افزار نیز در گوشی های ios و اندروید مورد استفاده قرار می گیرد. صرافی کوین بیس رابط کاربری ساده ای دارد و شما می توانید به راحتی در این پلتفرم ثبت نام کرده و معاملات خودتان را انجام دهید.

افزایش 37 درصدی سهام صرافی کوین بیس

توجه داشته باشید که سهام صرافی ارز دیجیتال کوین بیس Coinbase بیش از 37 درصد افزایش یافته است. چون بیت کوین(BTC) اکنون در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت تمامی دارایی های دیجیتال به قیمت بیت کوین وابسته هستند. تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو انتظار دارند، زمانی که صرافی کوین بیس نتایج سه ماهه چهارم خودش را در روز پنجشنبه گزارش می دهد، اعداد قوی تری داشته باشد. همچنین بر اساس داده های جمع آوری شده از MarketWatch و FactSet اجماع تحلیلگران حاکی از افزایش درآمد قوی کوین بیس در سه ماهه چهارم است که با حدود 22 درصد افزایش نسبت به سه ماهه سوم به 825 میلیون دلار رسیده است.
تخمین ها صرافی کوین بیس را به گزارش سود هر سهم در سه ماهه چهارم 0.02 دلار به ازای هر سهم نشان می دهند. اگر قیمت بیت کوین به رشد خود ادامه دهد، سهام صرافی ارز دیجیتال کوین بیس نیز همچنان افزایش می یابد. در یادداشتی که در 22 ژانویه به سرمایه گذاران، تحلیلگران جی پی مورگان کاهش قیمت سهام کوین بیس را در سال 2024 پیش بینی کردند و انتظارات خود را از عملکرد ضعیف صرافی کوین بیس اعلام کردند. اگر شما هم جز معامله گرانی هستید که از صرافی های ارز دیجیتال خارجی استفاده میکنید شناخت نکات لازم برای کار با صرافی های خارجی یکی از موارد مهم میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال کوین بیس Coinbase برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 37 درصد سهام کوین بیس در سه ماهه چهارم بپردازیم. همانطور که گفته شد، سهام صرافی کوین بیس به دنبال رشد قیمت بیت کوین، افزایش یافت. تحلیلگران بازار کریپتو گفته اند تا زمانی که کوین بیس نتایج سه ماهه چهارم خودش را در پنجشنبه گزارش می دهد، می تواند اعداد بزرگ تری را مشاهده کرد. البته برخی از تحلیلگران نیز انتظارات عملکرد ضعیف صرافی کوین بیس را دارند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا سهام صرافی کوین بیس 37 درصد افزایش یافته است؟

در مورد چرا سهام صرافی کوین بیس 37 درصد افزایش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+41 = ?