چرا ETFها بیشتر از ماینرها بیت کوین جذب می کنند؟

  • 03:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد ETFها توانستند بیشتر از ماینرها، بیت کوین جذب کنند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا ETFهای بیت کوین مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفتند؟ آیا ETF نیز می تواند مانند صنعت استخراج ارز دیجیتال روی قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که شما می توانید از نوسانات قیمت آن سود زیادی به دست آورید. برای این کار باید وضعیت ارز بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و قیمت بیت کوین را در تایم فریم های مختلفی پیش بینی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید. اخیرا ETFها می توانند بیت کوین زیادی را جذب کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF و صنعت استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش جذب بیت کوین توسط صندوق ETF بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صندوق ETF بیت کوین

ETF بیت کوین نوعی صندوق سرمایه گذاری در بورس است. صندوق های سرمایه گذاری را می توان از جمله گزینه های مناسب پیش روی افراد دانست که به هر دلیلی امکان سرمایه گذاری مستقیم در بورس را ندارند. شما می توانید در صندوق ETF به جای خرید مستقیم بیت کوین، سهام ETF بیت کوین را خریداری کنید. به عبارت دیگر، صندوق های ETF بیت کوین به جای معامله در پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال در فضایی مانند بورس اوراق بهادار به خرید و فروش می رسند. از نظر تئوری بیت کوین توسط شرکت خریداری می شود و به اوراق بهادار تبدیل و در بورس معامله می شود.
برخی از ETFهای بیت کوین در شرکت هایی سرمایه گذاری می کنند که بیت کوین استخراج می کنند. BTC از فرایندی به اسم استخراج بیت کوین برای تامین امنیت تراکنش های جدید استفاده می کند. ماینرها از نظر فنی تنها رایانه هایی هستند که نرم افزار بیت کوین را اجرا می کنند تا با حل مسائل پیچیده بلاک های بیت کوین، بتوانند آنها را استخراج کرده و بیت کوین پاداش بگیرند. اخیرا صندوق های ETF بیشتر از ماینرها بیت کوین جذب کرده اند. این مسئله باعث شده تا توجه سرمایه گذاران و تریدرها به صندوق های قابل معامله بیت کوین در بورس جلب شود.

افزایش جذب بیت کوین توسط صندوق ETF بیت کوین

توجه داشته باشید که ETFهایبیت کوین 10 برابر بیشتر از چیزی که ماینرها می توانند تولید کنند، بیت کوین جذب می کنند. همچنین جریان های ورودی ETF بیت کوین در دو روز معاملاتی گذشته بیش از 10 برابر از میزان تولید ماینرها پیشی گرفته است. بر اساس ارقام اولیه، حداقل 493.4 میلیون دلار یا تقریبا 10280 بیت کوین به ETFهای بیت کوین سرازیر شده است.
بلک راک با 250.7 میلیون دلار ورودی پیشتاز بود، در حالی که فیدیلیتی با 188.4 میلیون دلار دوباره در رتبه دوم قرار گرفت. Ark Shares نیز شاهد ورودی های بزرگ 136.5 میلیون دلاری بود، در حالی که جریان های خروجی گری اسکیل به پایین ترین سطح خود در هفته 51.8 میلیون دلار سقوط کرد که منجر به افزایش روز افزون ورودی های کل شد. در 12 فوریه آنتونی پمپلیانو گفت که وال استرین بیت کوین را دوست دارد.
 او پیش از این گفت که حدود 80 درصد از کل عرضه در شش ماه گذشته تغییر نکرده است، او پیش از این گفت که تنها حدود 200 میلیارد دلار بیت کوین قابل معامله است. بنابراین این ETFها 5 درصد از کل عرضه قابل معامله بیت کوین را در 30 روز جذب کردند که عدد قابل توجهی است. ETFها توانستند در 30 روز گذشته از ماینرهای بیت کوین سبقت بگیرند و در رتبه اول جذب بیت کوین قرار بگیرند. یکی از مسائل مهم در بررسی استخراج ارز دیجیتال این است که بدانیم میزان سود ماراتون دیجیتال از استخراج بیت کوین چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF و صنعت استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش جذب بیت کوین توسط صندوق ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF نوعی صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس است که شما می توانید بیت کوین را به شکل سهام در کارگزاری ها خرید و فروش کنید. اخیرا ETFها بیشتر از ماینرها و استخراج کنندگان توانستند بیت کوین جذب کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا ETFها بیشتر از ماینرها بیت کوین جذب می کنند؟

در مورد چرا ETFها بیشتر از ماینرها بیت کوین جذب می کنند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+95 = ?