چرا 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است؟

  • 13:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق داده های منتشر شده، در یک حمله سایبری اخیر تقریبا 180 میلیون توکن BEAM از یک آدرس کیف پول به سرقت رفته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید توکن BEAM چیست؟ چرا توکن BEAM مورد هدف هکرها قرار گرفته است؟ آیا این خبر باعث کاهش قیمت توکن BEAM می شود؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند و می توانند از نوسانات قیمت بیت کوین(BTC) سود زیادی به دست آورند. شما نیز می توانید به بازار کریپتو مراجعه کرده و نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. برای این کار ابتدا باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید تا در زمان فعالیت در بازار کریپتو با هیچ مشکل یا چالشی روبرو نشوید. اخیرا اعلام شده که یک حمله سایبری رخ داده و 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال BEAML برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 180 میلیون توکن BEAM بپردازیم.

آشنایی با ارز دیجیتال BEAM

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارز دیجیتال بیم BEAM چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارز دیجیتال بیم(BEAM) یکی از رمز ارزهای مبتنی بر حفظ حریم خصوصی است که شما می توانید با خرید و فروش آن سود زیادی به دست بیاورید. توکن BEAM اهداف مختلفی دارد که از جمله از این اهداف می توان به کاهش کارمزد تراکنش های ارز دیجیتال، بهبود تراکنش های کریپتو، افزایش مقیاس پذیری و حفظ حریم شخصی کاربران اشاره کرد. اگر حفظ امنیت ارزهای دیجیتال یکی از دغدغه های شما است، باید در زمان خرید ارز BEAM به این مسئله دقت کافی را داشته باشید.
جالب است بدانید، توکن BEAM یکی از بهترین پلتفرم های مالی غیرمتمرکز محرمانه دیفای است که بر روی ترکیبی از دو پروتکل بلاک چین  اجرا می شود. در سال های ابتدایی این حوزه، تراکنش ها با ارزهای دیجیتال بلاک چین عمومی مانند بیت کوین غیرقابل ردیابی بودند. با پیشرفت ها در تجزیه و تحلیل بلاک چین، معلوم شد که تراکنش ها را می توان به فرستنده ها ردیابی کرد که تهدید بزرگی برای حریم خصوصی کاربران است. برای برطرف کردن این مشکلات، توکن BEAM راهکارهای جدیدی برای افزایش ناشناس بودن تراکنش ها، موجودی آدرس و هویت کاربران بازار کریپتو ارائه کرده است.

سرقت 180 میلیون توکن BEAM

توجه داشته باشید که پلتفرم Lookonchain داده هایی منتشر کرده است که با توجه به آن داده می توان فهمید که تقریبا 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است و این مسئله باعث ترس و نگران کاربران کریپتو شده است. کوین بیس که یکی از صرافی های ارز دیجیتال محبوب در دنیا است، معاملات PlayDapp را بعد از این حمله سایبری به حالت تعلیق در آورده است و قیمت PLA نسبت به این سرقت واکنش نشان داده است.
نکته قابل توجه این است که در یک پست در X، پلتفرم تجزیه و تحلیل Lookonchain یک کلاهبرداری ارز دیجیتال جدید را افشا کرده است که در 15 فوریه رخ داده بود. همانطور که در پلتفرم تجزیه و تحلیل به تفصیل توضیح داد، یک آدرس کیف پول تحت اسم Kirilm مورد حمله قرار گرفته است. کاربران ظاهرا قربانی را یک معامله ارز دیجیتال به اسم Kirill Marinow شناسایی کردند. طبق اطلاعات ارائه شده، قربانی 180.25 میلیون توکن BEAM به ارزش تقریبی 5.14 میلیون دلار را به حسابی با عنوان Fake-Phishing291038 از دست داده است. شناخت انواع حملات ارزهای دیجیتال یکی از راه های جلوگیری از کلاهبرداری های ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال BEAML برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرقت 180 میلیون توکن BEAM بپردازیم. همانطور که گفته شد، توکن بیم BEAM یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. اخیرا یک هک در بازار صورت گرفته که در این حمله تقریبا 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است؟

در مورد چرا 180 میلیون توکن BEAM به سرقت رفته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+94 = ?