آیا گاوهای اتریوم می توانند قیمت آن را به 3 هزار دلار برسانند؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد معامله گران ارز دیجیتال اتریوم(ETH) سطح 3 هزار دلار را هدف خود قرار داده اند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ ارز اتریوم تا چه سطحی می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم امیدوار هستند؟ اتریوم با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟
اتریوم یکی از ارزهای رمزنگاری شده محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. اتریوم نوسانات قیمتی زیادی دارد که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، معاملات پرسودی با اتریوم انجام دهید. اخیرا اتریوم وارد یک روند صعودی شده که به نظر می رسد همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی هدف 3 هزار دلاری معامله گران اتریوم بپردازیم.

تحلیل آینده ارز اتریوم(ETH)

خرید ارز اتریوم(ETH) همیشه وسوسه برانگیز است. برای اینکه ببینیم آینده ارز اتریوم چگونه خواهد بود، لازم است تا سراغ کاربلدهای این داستان برویم. یعنی باید ببینیم که تحلیلگران بازار کریپتو آینده اتریوم را خوب می دانند یا بد؟ به طور کلی با توجه به چارت های قیمتی، به نظر می رسد که بیشتر تحلیلگران بازار سرمایه آینده اتریوم را بسیار نوید بخش می دانند. بسیاری از کارآفرینان و بهترین سرمایه گذاران دنیای فناوری و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، از اتریوم و صنعت اقتصادی آن حمایت می کنند و بیشترشان معقتد هستند که آینده ارز اتریوم روشن است.
جالب است بدانید، آینده ارز اتریوم نشان می دهد که روزهای خوب و مثبتی در انتظار این رمز ارز است. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار از اتریوم دفاع و حمایت می کنند. آینده اتریوم(ETH) بر اساس نظر بسیاری از تحلیلگران به شکل معقولی احتمالا می تواند روزهای 10 هزار دلاری را نیز مشاهده کنند. با این وجود، نکته ای که در مورد پیش بینی قیمت اتریوم باید به آن توجه داشته باشید این است که این رمز ارز فناوری مشابهی با بیت کوین ندارد و به همین دلیل نمی توان به شکل قطعی آن را با معاملات بیت کوین مقایسه کرد.

چرا معامله گران اتریوم 3 هزار دلار را هدف خود قرار داده اند؟

توجه داشته باشید که معامله گران اتریوم(ETH) 3 هزار دلار را هدف خود قرار می دهند، ولی داده های تاریخی چند پرچم قرمز را برای قیمت اتریوم افزایش می دهد. گاوهای اتریوم 3 هزار دلار به عنوان توقف بعدی برای اتریوم درخواست می کنند، ولی آلت کوین در اخرین باری که بالاتر از این سطح معامله شد، 46 درصد اصلاح شد. قیمت اتریوم در 10 روز گذشته روند صعودی داشته است و در این مدت 21.5 درصد افزایش یافته است، چون با سطح 2800 دلار معاشقه می کند. حرکت صعودی در رمز ارزها به جریان قوی به بیت کوین اخیرا راه اندازی شده نسبت داده می شود.
صندوق قابل معامله در بورس در ایالات متحده با این حال، اتریوم محرک های دیگری نیز دارد که به طور چشمگیری می تواند قیمت آن را به بالای 3 هزار دلار برساند. سطحی که در آخرین باری که در مارس 2022 آزمایش شد، زخم هایی بر جای گذاشت. از نگاه صعودی، اتریوم می تواند معاونت رهبری خودش را به عنوان دومین ارز دیجیتالی که ETF خودش را در صرافی های ایالات متحده فهرست می کند، تثبیت کند. آشنایی با انواع بازار سرمایه در ایران و جهان یکی از پیشنیازهای ورود به بازار ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی هدف 3 هزار دلاری معامله گران اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در یک روند صعودی قرار دارد. گاوهای اتریوم سعی می کنند تا با خریدهای گسترده خود، قیمت اتریوم را به سطح 3 هزار دلار برسانند و به سود زیادی دست پیدا کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا گاوهای اتریوم می توانند قیمت آن را به 3 هزار دلار برسانند؟

در مورد آیا گاوهای اتریوم می توانند قیمت آن را به 3 هزار دلار برسانند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+65 = ?