آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو (نحوه فعال سازی اکانت پریمیوم تریدینگ ویو)

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو (نحوه فعال سازی اکانت پریمیوم تریدینگ ویو)"


  • 10:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

اگه به دنبال یک منبع جامع آموزش خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو هستین، بهتره که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشین. همونطور که میدونین وب سایت Tradingview یکی از بهترین و ابزار های تحلیلی بازار های مالی از جمله کریپتوکارنسی ها است. تقریبا همه معامله گر ها، از مبتدی ترین افراد تا حرفه ای ها، از همین پلتفرم استفاده میکنن؛ به همین دلیل خرید اکانت Premium تریدینگ ویو برای این افراد به منظور دسترسی به حداکثر امکانات این بازار، یک نیاز مهم و ضروری است.
ساخت اکانت پرمیوم تریدینگ ویو به تریدر ها اجازه استفاده از ابزارهای تخصصی تر این پلتفرم رو میده. البته ما در آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج به منظور حمایت از ایرانیان داخل کشور، امکان استفاده از یک اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رو برای کاربر های خود فراهم کردیم. در انتهای همین مقاله نحوه دسترسی به این اکانت و استفاده کاملا رایگان از اکانت های پولی تریدینگ ویو رو بهتون آموزش دادیم. امیدواریم که این مطلب بتونه براتون مفید واقع بشه.

در این مقاله قراره به شما آموزش ساخت اکانت Premium تریدینگ ویو بپردازیم و در انتها به شما بهترین آکادمی تخصصی ارزهای دیجیتال در داخل کشور رو معرفی کنیم که میتونید در اون به اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رایگان دسترسی داشته باشین. این مقاله رو تا انتها بخونید و به یکی از بهترین چارت های تحلیل ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی در کل دنیا بصورت رایگان دسترسی پیدا کنین.

آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

برای خرید اکانت یک ساله پریمیوم Tradingview، تو اولین قدم باید در این سایت عضو بشین. تو مقالات قبلی در این مورد صحبت کردیم ولی برای اینکه بتونین بدون هیچ مشکل و دردسری حساب کاربریتون رو بسازین، تمامی مراحل رو به طور کامل تو این مطلب هم توضیح میدیم. امیدواریم که با استفاده از این آموزش، بتونین ساخت اکانت Premium تریدینگ ویو رو تکمیل کنین.
1.    تو اولین مرحله باید به سایت تریدینگ ویو که آدرس اون Tradingview.com است مراجعه کنین. وقتی که برای اولین بار وارد این پلتفرم معاملاتی بشین، صفحه ای مثل تصویر زیر رو میبینین که صفحه اصلی این سایت هستش.

سایت تریدینگ ویو

توجه داشته باشین که حتما از فیلتر شکن استفاده کنین؛ چون کشور ایران برای پرداخت های بین المللی تحریم است و بدون استفاده از VPN نمیتونین پرداخت مربوط به خرید اکانت یک ساله پریمیوم تریدینگ ویو رو انجام بدین. حالا اولین قدم اینه که گزینه Get Started که گوشه سمت راست صفحه اصلی سایت تریدینگ ویو (با کادر قرمز تو عکس مشخص کردیم) رو انتخاب کنین. گاهی اوقات ممکنه که به جای این کلمه، Start Free Trial نوشته شده باشه.
2.    تو مرحله بعدی از خرید اکانت یک ساله پریمیوم Tradingview، صفحه ای براتون باز میشه که تو اون انواع پلن های کاربری تریدینگ ویو بهتون نمایش داده شده.

انتخاب اکانت تریدینگ ویو

تو قسمتی که زیر هر کدوم از این پلن ها وجود داره مهمترین ویژگی های هر کدوم از این حساب ها بهتون نمایش داده شده. همچنین اگه این صفحه رو اسکرول کنین و به سمت پایین برید، تمامی مزایا و قابلیت های مختلف هر کدوم از این حساب های کاربری رو میبینین. با استفاده از این اطلاعات میتونین حساب های پرو (Pro)، پرو پلاس (Pro +) و پریمیوم (Premium) رو با هم مقایسه و هر کدوم که برای نیاز های شما مناسب تر بود رو انتخاب کنین. توجه داشته باشین که تو عکس بالا قیمت هر کدوم از پلن های سایت تریدینگ ویو برای یک ماه به شما داده شده. در واقع این قیمت ها برای خرید اکانت یک ماهه تریدینگ ویو هستن. البته خرید اشتراک یک ساله برای این حساب ها امکان پذیره.
3.     در صورتی که گزینه Annually رو انتخاب کنین، پلن های یک ساله تریدینگ ویو به همراه قیمتشون به شما نمایش داده میشه. اگه بخواین به مدت یک سال از امکانات اکانت های پولی تریدینگ ویو استفاده کنین، بهتره که این پلن های یک ساله رو بخرین.

اکانت یک ستله تریدینگ ویو

با یه حساب و کتاب سر انگشتی میشه متوجه شد که خرید اکانت یک ساله پریمیوم تریدینگ ویو به صرفه و اقتصادی تر از خرید اشتراک ماهانه است. مزیت دیگه ای که خرید اکانت های یک ساله داره اینه که به جای 12 ماه، 14 ماه اشتراک دریافت میکنین. پیشنهاد ما هم اینه که از این نوع حساب ها برای خرید اشتراک استفاده کنین. 
4.    برای خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو، در ابتدا به یه حساب کاربری رایگان نیاز دارین که برای ساخت اون باید گزینه Sign Up رو بزنین. اگه هم از قبل حساب کاربری دارین و میخواین اون رو ارتقا گزینه ی کناری اون که به شکل یه آواتار است رو انتخاب تا منوی جدیدی براتون باز شه. از این منو و گزینه Sign In برای ورود به حساب کاربریتون استفاده کنین.

ثبت نام در تریدینگ ویو

با توجه به اینکه ممکنه بعضی از مخاطب های مقاله آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو، برای اولین بار باشه که یه حساب کاربری میسازن، تو این آموزش از گزینه Sign Up استفاده کردیم. 
5.    همونطور که تو عکس پایین مشخصه، با روش های مختلفی میتونین تو پلتفرم تریدینگ ویو عضو بشین. 

ثبت نام در تریدینگ ویو با ایمیل

اکانت گوگل و فیسبوک و شبکه های اجتماعی راحت ترین راه برای ورود و عضویت هستن. اما ما پیشنهاد میدیم که از گزینه ایمیل استفاده کنین، چون ممکنه که تو این شبکه های اجتماعی اطلاعاتی در مورد موقعیت محل سکونت شما وجود داشته باشه و نتونین پرداختتون رو انجام بدین. اگه دقت کنین یه گزینه Sign In تو انتهای همین صفحه وجود داره که با استفاده از اون میتونین وارد حساب کاربریتون بشین.
6.     صفحه لاگین از نظر شکل و شمایل و راه های ورود به پلتفرم تریدینگ ویو، با صفحه عضویت هیچ فرقی نداره.

ساخت اکانت رایگان در تریدینگ ویو

برای ساخت اکانت Premium تریدینگ ویو رو حساب کاربری فعلیتون باید از این گزینه استفاده کنین. همچنین به این نکته توجه داشته باشین که اگه قبلا با یه آدرس ایمیل یا اکانت شبکه اجتماعی تو این پلتفرم عضو شده باشین، نمیتونین برای عضویت مجدد از اون استفاده کنین.
7.    با انتخاب ایمیل برای ساخت حساب کاربری تو سایت تریدینگ ویو، به صفحه زیر انتقال پیدا میکنین. تو این صفحه اطلاعات مختلفی رو از شما میخواد که باید همه فیلد ها رو با اطلاعات مناسب پر کنین.

ساخت اکانت تریدینگ ویو

اولین گزینه انتخاب یه نام کاربریه که همه میتونن اون رو ببینن. تو فیلد های بعدی هم باید به ترتیب یک رمز عبور و آدرس ایمیل وارد کنین. همچنین باید گزینه چک لیستی که در برابر دو عبارت انتهایی وجود دارن رو فعال کنین. با تایید کپچا و اثبات این که ربات نیستین و زدن گزینه Create account حساب کاربری شما ساخته میشه.
8.    تو این صفحه هم از شما خواسته میشه که به ایمیلتون مراجعه کنین و با کلیک روی لینک ارسال شده اکانت تریدینگ ویو خودتون رو فعال کنین. 

ثبت نام در تریدینگ ویو

 توجه داشته ابشین که اگه این کار رو انجام ندین، بعد از 14 روز به شکل اتوماتیک حساب کاربری شما حذف میشه. همچنین میتونین از پلتفرم های دیگه ای هم برای اکتیو کردم اکانتتون استفاده کنین. همچنین اگه ایمیل مورد نظر براتون ارسال نشده باشه، با زدن گزینه Resend Activation Link مجددا ایمیلی بهتون ارسال میشه.
9.    تو این مرحله از خرید اکانت یک ساله پریمیوم تریدینگ ویو باید به ایمیلتون برین و لینک فعال سازی حساب کاربریتون رو باز کنین. 

فعال کردن اکانت تریدینگ ویو

اگه ایمیل مورد نظر رو تو صفحه اصلی ایمیلتون پیدا نکردین، پوشه های اسپم (Spam) یا Junk Box رو هم چک کنین. 
10.    تصویر زیر همون ایمیلی که قراره برای شما هم ارسال بشه.

اکتیو کردن اکانت

با کلیک کردن روی Active account حساب کاربری شما فعال میشه و به داخل حساب کاربریتون منتقل میشین. 
11.    تو ادامه ساخت اکانت Premium تریدینگ ویو باید از شما خواسته میشه که اطلاعات بیشتری رو از خودتون برای تکمیل عضویت تو پلتفرم تریدینگ ویو وارد کنین. همچنین میتونین عکسی رو برای حساب کاربریتون انتخاب کنید.

تکمیل اطلاعات کاربری

البته میتونین با ضربدری که گوشه بالا وجود داره از این مرحله رد بشین. این مرحله آخرین بخش از ساخت حساب کاربری شماست و بعد از اون قراره که آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رو بهتون بدیم.
12.    در حال حاضر با موفقیت یه حساب کاربری بیسیک رو تو تریدینگ ویو ساختیم و باید صفحه ای مثل عکس زیر روبروتون باشه. حالا میتونین حساب کاربری مورد نظرتون رو برای خرید انتخاب کنین.

تکمیل اکانت رایگان تریدینگ ویو

 چون ما تو مقاله آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو قصد ساخت یه حساب پریمیوم یک ساله رو داریم، گزینه premium رو انتخاب میکنیم. با توجه به اینکه مراحل پرداخت تو این پلتفرم کاملا شبیه به هم هستن، از این آموزش میتونین برای خرید اکانت های دیگه هم استفاده کنین. 
13.    برای خرید اکانت یک ساله پریمیوم Tradingview گزینه Try free for 30 days رو میزنیم. 

انتخاب اکانت یک ساله تریدینگ ویو

این گزینه به ما اجازه میده که علاوه بر اشتراک یک ساله، یک ماه هم از امکانات این حساب به شکل رایگان استفاده کنیم. البته این مزیت فقط برای یک بار به شما داده میشه و بعد از اون نمیتونین این اشتراک یک ماهه رایگان رو داشته باشین.
14.    با انتخاب پلن کاربری مورد نظرتون، به صفحه پرداخت منتقل میشین. تو این مرحله از آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو، میتونین با استفاده از کارت های بین المللی ویزا و مستر کارت پرداختتون رو انجام بدین.

پرداخت هزینه اکانت تریدینگ ویو

همچنین امکان استفاده از PayPal هم وجود داره و برای پرداخت هزینه با ارزهای دیجیتال، باید از این روش پرداخت استفاده کنین. همونطور که تو تصویر بالا مشاهده میکنید، باید تو فیلد های مختلف هر کدوم از اطلاعات کارت پرداختتون رو که خواسته شده، وارد کنین. توجه داشته باشین که ایرانی ها نمیتونن از هیچ کدوم از این روش های پرداخت استفاده کنن. البته پلتفرم هایی وجود دارن که به ازای دریافت هزینه اضافی، کارت های اعتباری بین المللی یا حساب پی پل رو شارژ میکنن و برای انجام چنین پرداخت هایی در اختیار شما قرار میدن.
برای خرید اکانت یک ساله پریمیوم تریدینگ ویو، روش های دیگه ای هم وجود داره. یکی از این روش ها اینه که از پلتفرم های داخلی برای خرید اشتراک Tradingview استفاده کنین. اما ما یه راه حل بهتر برای شما داریم که کاملا رایگانه. تو ادامه این مقاله با ما همراه باشین تا این روش رو بهتون معرفی کنیم و نحوه استفاده از اون رو بهتون یاد بدیم.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو بصورت رایگان از آکادمی ارز سنج

شاید با دیدن سر تیتر این بخش از مقاله یکم جا خورده باشین و با خودتون بگین که مگه امکان داره اکانت پرمیوم تریدینگ ویو که ماهانه 50 دلار آمریکا هزینه داره و به پول خودمون باید مبلغی در حدود یک میلیون و 500 هزار تومن برای استفاده از اون پرداخت کنیم، رو رایگان داشته باشیم؟ در جواب باید بهتون بگم که شاید باور کردنی نباشه؛ ولی جواب بله هستش. در حقیقت باید بهتون بگم که آکادمی ارزسنج تنها پلتفرم در ایران است که این امکان رو در اختیار کاربران ایرانی قرار داده و شما به تمامی امکانات یه اکانت پریمیوم تریدینگ ویو برای تحلیل تکنیکال دسترسی پیدا میکنین؛ اون هم بدون اینکه لازم باشه هزینه ای رو پرداخت کنین. این کار را آکادمی ارز سنج در راستای ارائه خدمات حرفه ای به کاربران ایرانی برای ترید و تحلیل ارزهای دیجیتال ارائه داده و میتونید از امکانات فوق العاده ای مثل تعداد زیادی اندیکارتور و همه ابزار های لازم برای تحلیل بصورت رایگان و بطور همزمان برخوردار باشین.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو در ارزسنج

در حقیقت اگه بخوایم آکادمی ارز سنج رو معرفی کنیم، باید بگیم که ارزسنج یک آکادمی تخصصی در زمینه آموزش ارزهای دیجیتاله که شما از طریق اون میتونید به روزترین و کامل ترین اطلاعات مربوط به حوزه کریپتوکارنسی ها رو دریافت کنین. همه محتواهای این پلتفرم بصورت تصویری و در قالب ویدئو به شما ارائه خواهند شد. ساخت رایگان اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به هیچ وجه امکان پذیر نیستش ولی در ارز سنج این اکانت و امکاناتی که در اختیارتون میزاره، بصورت رایگان در دسترس شما قرار میگیرن. با استفاده از این امکانات دیگه لازم نیست که برای خرید اکانت یک ساله پریمیوم تریدینگ ویو هزینه کنین. تو ادامه مقاله آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو، نحوه ثبت نام و استفاده از امکانات این پلتفرم رو بهتون آموزش میدیم.
ارزسنجی شو!
احتمالا حالا که با امکانات ارزسنج آشنا شدین، تصمیم بگیرین که از این پلتفرم برای ساخت اکانت Premium تریدینگ ویو استفاده کنین. برای بهره بردن از خدمات و امکانات ارزسنج، کافیه ثبت نام کنید و یه حساب کاربری تو این پلتفرم بسازین. عضویت تو ارزسنج خیلی ساده است و کافیه که مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین تا بدون هیچ مشکلی اکانتتون رو تو این سایت بسازین. 
1.    تو اولین قدم باید به سایت ارزسنج که آدرس اون arzsanj.com هستش برین و روی گزینه ثبت نام/ورود کلیک کنین.

ثبت نام در ارزسنج

2.    تو مرحله بعدی از شما یه شماره تلفن همراه خواسته میشه. اینکار برای احراز هویت کاربر ها هستش.

ثبت شماره تلفن در  ارزسنج

3.    تو مرحله بعدی یه کد به شماره ای که دادین پیامک میشه که برای اولین ورود به سایت ارزسنج میتونین از اون استفاده کنین.

ثبت کد ارسال شده

پیشنهاد میدیم گزینه " من را به خاطر بسپار " رو فعال کنین تا ورود های بعدی به این پلتفرم براتون راحت تر باشه. همچنین اگه بیشتر بعد از یک دقیقه پیامک مورد نظر براتون ارسال نشد، گزینه ارسال مجدد کد رو بزنید.
4.    وقتی که برای اولین بار وارد سایت ارزسنج بشین، تصویری مشابه با عکس زیر رو مشاهده میکنین. این صفحه پنل کاربری شماست و میتونین اطلاعاتتون رو مدیریت کنین یا تغییراتی رو تو اون بوجود بیارین.

پروفایل کاربری ارزسنج

5.    با انتخاب گزینه تغییر رمز عبور، متیونین پسوردی رو برای سایت مشخص کنین تا فرآیند ورود به حساب کاربریتون سریعتر انجام بشه.

ثبت اطلاعات کاربری در ارزسنج

6.    تو منویی که سمت راست تصویر وجود داره، امکان دسترسی سریع به بخش های مختلف سایت وجود داره؛ اما هدف ما از عضویت تو این سایت، استفاده رایگان از همه امکانات وب سایت تریدینگ ویو بدون خرید اکانت یک ساله پریمیوم Tradingview هستش. به همین خاطر ما هم روی این مسئله متمرکز میشیم.

اکانت رایگان تریدینگ ویو

با انتخاب گزینه نمودار تریدینگ ویو رایگان استفاده از این ویژگی براتون فراهم میشه. نموداری که تو این قسمت به شما ارائه شده، تمامی امکانات یه اکانت پرمیوم تریدینگ ویو رو به شکل رایگان در اختیار شما میذاره.
7.    البته آکادمی ارزسنج بیشتر روی آموزش تو حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داره و شما میتونین علاوه بر استفاده از نمودار و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال، از مطالب آموزشی این سایت هم بهره ببرین.

همیار تریدر ارزسنج

برای اینکار باید مطابق عکس بالا به صفحه اصلی سایت ارزسنج برید. این پلتفرم ویدیو های آموزشی بروزی رو تو حوزه ارزهای دیجیتال منتشر کرده. همچنین دوره های آموزشی جامعی هم توسط مدرس های ارزسنج تهیه و تنظیم شده که میتونه شما رو به یک معامله گر حرفه ای ارزاعی دیجیتال تبدیل کنه. امیدواریم که از امکانات پلفتفرم ارزسنج استفاده لازم رو ببرین. ما تو مجموعه آکادمی ارزسنج سعی داریم تا نقطه نظرات کاربرامون رو بشنویم و اون ها رو برای ارتقا عملکرد مون مد نظر بگیریم. چنانچه هر نظر یا سوالی داشته باشین اون رو در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو (نحوه فعال سازی اکانت پریمیوم تریدینگ ویو)

در مورد آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو (نحوه فعال سازی اکانت پریمیوم تریدینگ ویو) نظر دهید
سوال امنیتی :2+74 = ?