آموزش رفع محدودیت تعداد اندیکاتور تریدینگ ویو

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "آموزش رفع محدودیت تعداد اندیکاتور تریدینگ ویو"


  • 15:01 1403-01-09
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

احتمالا برای شما هم سوال شده که چگونه محدودیت اندیکاتورهای تریدینگ ویو را دور بزنیم و به تعداد بینهایتی از ابزارهای تحلیلی دسترسی پیدا کنیم؟ اصولا برای اینکه بتونین از چنین امکانی استفاده کنین، باید اکانت های پولی تریدینگ ویو رو خریداری کنید. قیمت این اکانت ها از 15 دلار در ماه تا 600 دلار در سال متغییره که رقم قابل توجهی است؛ مخصوصا در شرایط حساس فعلی که قیمت دلار نوسانات زیادی رو تجربه میکنه.
به همین منظور در انتهای این مقاله بهتون یاد خواهیم داد که چطور به شکل کاملا رایگان این از این محدودیت عبور کنین. دسترسی به یک امانت بدون محدودیت تریدینگ ویو به شما امکان استفاده از تعداد بینهایتی از اندیکاتور ها رو میده؛ در حالی که در اکانت های رایگان شما تنها مجاز به استفاده همزمان از 3 اندیکاتور هستید. همچنین در انتهای این مقاله بهتون آموزش پرمیوم کردن اکانت تریدینگ ویو رایگان و بدون هک کردن رو بهتون ارائه دادیم. پیشنهاد میکنیم که برای صرفه جویی در هزینه های جاری خود، حتما این مقاله رو تا انتها مطالعه کنین.

معرفی انواع اکانت های تریدینگ ویو

همونطور که میدونین، تریدینگ ویو یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای بررسی نمودار قیمتی تو بازار های مالی مختلفه. همه میتونن با یه ایمیل و تعیین رمز عبور، خیلی راحت و سریع تو این پلتفرم عضو بشن و از امکانات اون استفاده بکنین. اما همه امکانات این پلتفرم رایگان نیست. تو سایت Tradingview پلن های کاربری مختلفی وجود دارن که قیمت و امکانات هر کدوم از اون ها، با هم دیگه فرق داره. همه کسایی که تو این سایت عضو میشن میتونن از پلن Basic که بهشون اکانت رایگان هم گفته میشه و حداقل امکانات رو داره، استفاده کنن.

اکانت های تریدینگ ویو

تو اکانت های رایگان تریدینگ ویو، کاربر ها اجازه دارن که فقط از 3 اندیکاتور استفاده کنن. احتمالا شما هم وقتی که برای اولین بار از پلتفرم Tradingview استفاده میکردین و با این محدودیت مواجه شدین، حسابی حالتون گرفته شده. البته برخی از تریدر ها هم وجود دارن که بیشتر از اندیکاتور ها برای معاملاتشون استفاده میکنن و به خاطر این محدودیت باید تنظیمات اندیکاتور هاشون رو دائما تغییر بدن. اما تو اکانت های پولی تریدینگ ویو این محدودیت با توجه به نوع حسابی که خریداری میکنین، کاهش پیدا میکنه.
پلن های پولی تریدینگ ویو عبارت هستن از: پرو (Pro)، پرو پلاس (Pro Plus) و پریمیوم (Premium). با توجه به اینکه بیشترین امکانات مربوط به حساب پریمیوم تریدینگ ویو هستش، تو ادامه آموزش رفع محدودیت تعداد اندیکاتور تریدینگ ویو، در مورد این نوع حساب صحبت میکنیم و تفاوت اکانت های تریدینگ ویدیو رو بهتون شرح میدیم. همچنین تو یه قسمت ویژه رو به آموزش پریمیوم کردن رایگان اکانت تریدینگ ویو اختصاص دادیم. اما قبلش بهتره که نگاهی به بقیه ی این اکانت ها بندازیم و اون ها رو از نظر تعداد اندیکاتور های در دسترس و قیمت مقایسه کنیم.
برای خرید اکانت پرو تریدینگ ویو که یه پله بالاتر از بیسیک هستش، باید هر ماه 14.95 دلار پرداخت کنین. با این نوع حساب کاربری میتونین به شکل همزمان از 5 اندیکاتور مختلف روی یه نمودار استفاده کنین. تو اکانت پرو پلاس Tradingview که قیمت دو برابر پلن قبلی هستش (29.95 دلار)، کاربر اجازه استفاده از 10 اندیکاتور رو داره. اما با خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو میتونین 25 اندیکاتور مختلف رو روی چارت قیمتی بندازین و ازشون برای ارائه تحلیل استفاده کنین. قیمت اشتراک یک ماهه این حساب ها 59.95 دلاره.
شاید با خودتون بگین که 10 تا اندیکاتور برای تحلیل کافیه و دیگه نیازی به هزینه بیشتر برای خرید اکانت پرمیوم تریدینگ ویو نیست؛ اما این نوع حساب کاربری ویژگی های بسیار بیشتری رو داره که بیشترشون کاربردی هستن. لازم به ذکره که امکان خرید اشتراک های سالانه هم برای هر کدوم از این حساب ها وجود داره. البته برای خرید مستقیم از این پلتفرم به ویزا و مستر کارت نیاز دارین یا اینکه باید هزینه رو با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنین. قبلا در مورد مشکلاتی که تو این حوزه وجود داره، صحبت کردیم.

چطور محدودیت اندیکاتور تریدینگ ویو رو دور بزنیم؟

دور زدن محدودیت اندیکاتور تریدینگ ویو

برای اینکه بتونین از حداکثر اندیکاتور ممکن تو تریدینگ ویو استفاده کنین، نیازی نیست که یکی از حساب های پولی این پلتفرم رو خریداری کنین. راه حل های دیگه ای برای عبور از این محدودیت ها وجود داره که تو مقاله آموزش رفع محدودیت تعداد اندیکاتور تریدینگ ویو اون ها رو کامل بهتون یاد میدیم. همچنین تو انتهای این مقاله یه راه حل ساده تر و کاملا رایگان رو بهتون معرفی میکنیم.
اولین راه حل برای عبور از محدودیت اندیکاتور تریدینگ ویو، استفاده از برخی اندیکاتور های هوشمندانه است. کاربر های مختلف این اندیکاتور ها رو طراحی و به شکل رایگان عرضه کردن. برای مثال اندیکاتور میانگین متحرک (MA)، یک ابزار بسیار کاربردی برای نوسان گیری هستش که معمولا از 4 الی 5 تا از اون ها به شکل همزمان استفاده میشه. اما با وجود محدودیتی که تو اکانت بیسیک وجود داره، نهایتا بتونین سه MA رو داشته باشین. اما اندیکاتورهایی وجود دارن که چندین میانگین متحرک رو تو یه اندیکاتور بهتون ارائه میده. ایراد این روش اینه که همه اندیکاتور ها چنین قابلیتی رو ندارن.
تو پلتفرم Tradingview هر کاربر میتونه یه بار از یک اکانت یک ماهه رایگان پریمیوم استفاده کنه. یکی دیگه از روش هایی که میتونین باهاش این محدودیت ها رو دور بزنین، استفاده از همین اکانت های یک ماهه رایگان تریدینگ ویو هستش. آموزش پریمیوم کردن رایگان اکانت تریدینگ ویو به این شکل هستش که باید گزینه 30 Day Free Trial رو بزنین و این اکانت رو فعال کنین. اینطوری به مدت یک ماه میتونین از تمامی امکانات تریدینگ ویو به شکل رایگان استفاده کنین. ایراد اصلی این روش مقطعی بودن این راه حله و شما هر ماه به یک آدرس ایمیل جدید نیاز دارین.
حتی اگه بتونین هر ماه یه ایمیل جدید بسازین، تمامی داده ها از جمله تحلیل هاتون روی حساب کاربری قبلی میمونه و باید دوباره اون رمز ارز رو تحلیل کنین. همچنین به این نکته توجه داشته باشین که اگه با یک آدرس IP، حساب های کاربری متعددی رو بسازین، ممکنه توسط سایت Tradingview بَن بشین و دیگه اجازه استفاده از این پلتفرم بهتون داده نشه. اما راه حل دیگه ای که ساده تر هستش و هیچ کدوم از مشکلات دو روش بالا رو نداره اینه که از پلتفرم تحلیل تکنیکال آکادمی ارزسنج استفاده کنین.

نمودار ارزهای دیجیتال ارزسنج

چارت ارزسنج

همونطور که از ابتدای مقاله آموزش رفع محدودیت تعداد اندیکاتور تریدینگ ویو بهتون قول دادیم، میخوایم پلتفرم ارزسنج،  که یه اکانت پریمیوم رایگان به همه کاربرهاش میده، رو بهتون معرفی کنیم. این سایت مربوط به یه آکادمی آموزشی تو حوزه کریپتوکارنسی ها هستش؛ اما علاوه بر ویدیو و دوره های آموزشی، کاربرهای این پلتفرم میتونن با مراجعه به پنل کاربریشون و انتخاب گزینه نمودار ارزهای دیجیتال به یک اکانت پریمیوم تریدینگ ویو به شکل کاملا رایگان دسترسی داشته باشن.
عضویت تو این سایت خیلی راحته و برای این کار فقط به یک شماره موبایل احتیاج دارین. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراهتون، یه کد به شما داده میشه که با اون ثبت نام شما تکمیل میشه. پنل کاربری همه مخاطب های این سایت به شکل زیر هستش. همونطور که میبینین تو نوار ابزاری که تو سمت راست قرار داده شده، گزینه ای با عنوان نمودار ارزهای دیجیتال وجود داره. از این گزینه میتونین برای بررسی نمودار ارزهای مختلف استفاده کنین. در مجموع با پلتفرم ارزسنج، دیگه لازم نیست که دنبال اکانت های پولی تریدینگ ویو باشین؛ چون یک اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رایگان و مجانی تو این پلتفرم به شما اختصاص داده شده. که در ادامه برای شما نحوه استفاده از اون رو توضیح دادیم.

نحوه استفاده از اکانت تریدینگ ویو ارزسنج با قابلیت بی نهایت اندیکاتور

احتمالا شما هم علاقمند باشین تا هر چند اندیکاتور و ابزار تحلیل که دوست دارین روی چارت های تحلیل خودتون داشته باشین و در تحلیل هاتون محدودیتی وجود نداشته باشه؛ و در بالا این قول رو بهتون دادیم که در ارزسنج این امکان رو دارین از بهترین و کامل ترین چارت تحلیل بازار ارزهای دیجیتال بصورت رایگان استفاده کنین.
1.    برای این کار در قدم اول مطابق شکل زیر در بالای صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنین.( یا روی ثبت نام در ارزسنج کلیک کنین)

ثبت نام در ارزسنج

2.    در مرحله بعدی بعد از اینکه ثبت نام تون رو تکمیل کردین به پنل کاربری تون مراجعه کنین و مطابق شکل روی گزینه نمودار تریدینگ ویو رایگان کلیک کنید(اگر ثبت نام کردین گزینه نمودار تریدینگ ویو رایگان رو کلیک کنین)

نحوه ثبت نام در تریدینگ ویو

3.    در مرحله بعدی مطابق شکل چارت تحلیل ارزهای دیجیتال برای شما نمایش داده میشه که همون چارت پریمیوم سایت تریدینگ ویو هستش و می تونین از تمامی امکانات موجود در این چارت بصورت رایگان استفاده کنین.

تریدینگ ویو بدون محدودیت

شناسایی بهترین نقاط ورود به بازار و خروج از بازار با همیار تریدر

نکته بعدی که دوست داریم بهتون بگیم این هستش که شاید شما جزو کسانی باشین که زیاد علاقمند به تحلیل بازار ارزهای دیجیتال نباشین ولی سرمایه گذاری در این بازار رو دوست داشته باشین. ارزسنج بهترین پلتفرمی که می تونه در این بازار کمک تون کنه رو ارائه کرده که همیار تریدر نام داشته و این قابلیت رو در اختیار شما قرار میده که بهترین نقاط خرید و فروش رو در این بازار در مورد همه رمز ارزهای بازار رو پیدا کنین و بتونین بدون هیچ دانش تکنیکالی زمان های مناسب ورود و خروج در این بازار رو بدست بیارین. برای استفاده از این بخش در صفحه اصلی مطابق شکل روی بخش همیار تریدر کلیک کنید. 

همیار تریدر ارزسنج

در پایان باید بگم که ارزسنج به شکل کاملا تخصصی صفر تا صد ارزهای دیجیتال رو به کاربرهاش آموزش داده و علاوه بر تحلیل تکنیکال و بررسی روند قیمتی ارزهای مختلف، میتونین از ویدیو های آموزشی رایگانی که در مورد حوزه های رمز ارزها وجود داره هم استفاده کنین. همچنین دوره های آموزشی تخصصی تری هم تو این سایت عرضه شدن که برای تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای تو بازار ارزهای دیجیتال، میتونین تو این دوره ها شرکت کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آموزش رفع محدودیت تعداد اندیکاتور تریدینگ ویو

در مورد آموزش رفع محدودیت تعداد اندیکاتور تریدینگ ویو نظر دهید
سوال امنیتی :7+76 = ?