آموزش ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی " آموزش ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو"


  • 18:02 1403-02-04
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

باحتمال قوی برای خیلی از تحلیل های خودتون از اکانت رایگان تریدینگ ویو استفاده می کنین. در حقیقت وب سایت تریدینگ ویو یکی از مطرح ترین و معتبر ترین پلتفرم های تحلیلی بازار های مالی هستش. اگر تحلیلگر هستید قطعا اسم این پلتفرم رو شنیدین و احتمالا باهاش کار هم کردین؛ ولی اگر مبتدی هستین و تازه قصد ورود به دنیای تحلیل تکنیکال رو دارید، باید بگم که مجموعه آکادمی ارزسنج آموزش های لازم رو درباره این پلتفرم اختیار شما خواهد گذاشت. این رو هم بگم که وب سایت تریدینگ ویو علاوه بر اینکه یک پلتفرم با ابزار های تحلیلی جامع هستش، یک شبکه اجتماعی مختص تحلیلگران و فعالان بازار های مالی هم تلقی میشه. در این پلتفرم، کاربران از اقصی نقاط دنیا میتونن با هم دیگه تعامل داشته باشن و تبادل نظر کنن.
 در وب سایت تریدینگ ویو هر کسی میتونه تحلیل هاشو به اشتراک بذاره و حتی به بقیه سیگنال خرید یا فروش بده. برای بهره مندی از امکانات وب سایت تریدینگ ویو حتما باید یک اکانت بسازید. در این پلتفرم چهار نوع اکانت وجود داره که میتونین با توجه به نیازتون یکی از اون ها رو انتخاب کنین که در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت میکنیم. در این مقاله تمرکز ما بر آموزش ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو و همچنین آموزش فعال سازی اکانت تریدینگ ویو خواهد بود. در پایان هم یک خبر خوب برای همراهان آکادمی ارزسنج خواهیم داشت.

 آموزش ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو ( تریدینگ ویو بدون محدودیت)

برای ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو گام به گام با هم جلو خواهیم رفت. بعد از این که وارد وب سایت تریدینگ ویو به آدرس tradingview.com شدین، در گوشه سمت راست بالا، گزینه Get Started رو می¬ بینید (مطابق تصویر زیر). روی این گزینه کلیلک کنید و وارد صفحه بعدی بشید.

ساخت اکانت

بعد کلیک روی گزینه Get Started، صفحه ای مطابق با تصویر زیر براتون باز میشه. در این قسمت نوع اکانت درخواستی رو انتخاب میکنیم. به این نکته توجه داشته باشین که فقط اکانت Basic هستش که رایگانه و برای فعال سازی بقیه اکانت ها باید هزینه ای رو پرداخت کنین. پایین صفحه روی گزینه Try free basic کلیک کنین تا وارد مرحله درج اطلاعات بشید.

ثبت نام در تریدینگ ویو

با کلیک روی گزینه Try free basic، وارد صفحه زیر خواهید شد. در اینجا میتونین انتخاب کنید که با اکانت گوگل یا فیسبوک ثبت نام یا روی گزینه Email کلیک کنین و خودتون مجزا ایمیل و رمز عبور برای اکانت تریدینگ ویو تعیین کنید.

ثبت نام رایگان تریدینگ ویو

بعد از زدن گزینه Email، صفحه درج اطلاعات مورد نیاز براتون نمایش داده میشه (مطابق تصویر زیر)، یک نام کاربری، ایمیل و رمز عبور وارد کنین.  در نهایت با تایید فیلد کپچا و کلیک روی گزینه Create account، حساب کاربری شما ساخته میشه و آماده استفاده هستش. هم اینک اکانت Basic شما در تریدینگ ویو ساخته شده و آماده فعال سازی هستش و بعد فعال سازی ایمیل میتونید از بیشتر امکانات این پلتفرم استفاده کنین، اما محدودیت هایی هم وجود دارن. برای مثال در اکانت Basic اجازه ندارین که بیشتر از سه اندیکاتور فعال داشته باشین. در ادامه خبر خوبی برای ارز سنجی ها در رابطه با استفاده رایگان از امکانات بیشتر پلتفرم تریدینگ ویو داریم.

ثبت نام رایگان تریدینگ ویو

بعد از زدن گزینه Create account صفحه ای مطابق تصویر زیر براتون نمایش داده میشه. در این قسمت باید به ایمیل تون مراجعه و رو لینکی که براتون فرستاده شده کلیک کنین.

اکانت رایگان تریدینگ ویو

پس از طی مراحل فوق اکانت شما ساخته و فعال میشه و آماده بهره برداری هستش. در این قسمت آموزش ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو و همچنین آموزش فعال سازی اکانت تریدینگ ویو براتون ارائه داده شد.

پلتفرم تریدینگ ویو در سایت ارزسنج

در مجموعه آکادمی ارزسنج پلتفرم تریدینگ ویو رو به شکل تمام و کمال پیاده سازی کردیم و برای استفاده از امکانات تحلیلی این پلتفرم دیگه نیاز ندارین که به سایت تریدینگ ویو مراجعه کنید. در پنل کاربری ارزسنج تو قسمت نمودار ارزهای دیجیتال، همزمان میتونین از چندین اندیکاتور روی نمودار استفاده کنید. مشخصا سعی کردیم که همه امکاناتی که برای تحلیل و فعالیت در بازار رمز ارز ها نیاز دارین رو یکجا و جامع در ارزسنج براتون گردآوری و ارائه کنیم. در چارت تحلیلی ارزسنج که دقیقا همان چارت تریدینگ ویو هستش، میتونید به انواع و اقسام امکانات مثل ترسیم خطوط روند و کانال ها، انواع اندیکاتور ها و تایم فریم ها و .... دسترسی داشته باشین.

کامل ترین نمودار بررسی تخصصی ارزها در ایران

اکانت رایگان تریدینگ ویو در ارزسنج

به عبارتی هیچ فرقی نداره که از پلتفرم تریدینگ ویو استفاده کنین یا در چارت ارزسنج، چون همه امکانات و حتی منو ها و آیکون ها منطبق بر هم هستن و هیچ فرقی بینشون وجود نداره. کاربران ارزسنج میتونن بجای پرداخت هزینه و صرف زمان در خود وب سایت تریدینگ ویو، در محیط کاربری ارزسنج فعالیت کنن و از همه امکاناتی که در تریدینگ ویو هستش، برخوردارن بشن. تصور کنید با هزینه ای که قرار بود صرف خرید اکانت های حرفه ای در تریدینگ ویو کنید، به ترید و خرید و فروش تو بازار بپردازین. به طبع اینطوری سرمایه بیشتری برای معامله دارین و به دنبال اون افزایش حاشیه سود رو خواهیم داشت. متخصصان فنی ما در مجموعه آکادمی ارزسنج برای رفاه حال کاربران ایرانی و همچنین جلوگیری از هزینه های اضافی و بی مورد چنین امکانی رو برای شما فراهم کردن. امیدواریم که از این خدمات راضی باشید و نهایت استفاده رو از اون بکنید. 
لازم به ذکره که علاوه بر امکانات تریدینگ ویو، در محیط کاربری ارز سنج، یک سری آموزش ها هم برای شما در نظر گرفته شده که با مراجعه به مقالات و ویدیو های آموزشی میتونین ازشون استفاده کنید. با استفاده از امکانات و آموزش هایی که برای شما در بستر وب سایت آکادمی ارزسنج قرار داده شده، میتونید مبانی ورود به بازار پر سود ارزهای دیجیتال رو به دست بیارین و رفته رفته سطح خودتون رو بالاتر ببرید. بسیاری از خدمات و آموزش های ما در ارزسنج از ویدیو های آموزشی گرفته تا مقالات آموزشی، رایگان هستش و فرصت خوبی برای کاربران ایرانی فراهم شده تا از این پتانسیل ها استفاده کنن.

مزیت های استفاده از ارزسنج

درسته که تریدینگ ویو یکی از بهترین پلتفرم های دنیا برای تحلیل تکنیکال هستش، اما نسخه ی رایگان اون محدودیت های بسیاری رو داره. از طرفی برای خرید یکی از نسخه های پولی باید هزینه ی قابل توجهی رو پرداخت کنین. این هزینه برای اکانت یک ساله پریمیوم که بیشترین امکانات ممکن رو داره، چیزی حدود 360 دلاره. اگه قیمت دلار و افزایش اون رو در نظر بگیریم، به این نتیجه میرسیم که قید این نوع از حساب ها رو بزنیم و از امکانات رایگان این سایت استفاده کنیم.
اما الان دیگه شرایط فرق کرده و به لطف سایت ارزسنج میتونین بدون پرداخت حتی یک ریال، از قابلیت های یه حساب پرمیوم تریدینگ ویو استفاده کنین. برای اینکه دیدبهتری رو نسبت به این امکانات داشته باشین، تصمیم گرفتیم که لیستی از این قابلیت ها رو بهتون ارائه بدیم:
•    استفاده از 25 اندیکاتور به طور همزمان برای یک نمودار که این تعداد تو اکانت رایگان فقط 3 تا اندیکاتوره.
•    تو اکانت پریمیوم میتونین 8 نمودار مختلف رو به طور همزمان توی یه پنجره مشاهده کنین. همچنین میتونین نحوه چینش این نمودار ها رو مشخص کنین.
•    تعیین 400 آلارم مختلف به شکل همزمان روی نمودار های قیمتی مختلف
•    ساخت اندیکاتور های اختصاصی و استفاده از اون ها
•    دسترسی به برخی از اندیکاتور های ویژه که فقط با اکانت های پریمیوم و پرو میشه ازشون استفاده کرد.
•    دریافت اطلاعات بیشتر از نمودارها در مقایسه با اکانت بیسیک
•    نمایش داده نشدن آگهی های آزار دهنده
•    قابلیت استفاده از تایم فریم های مختلف و شخصی سازی شده

در نهایت اگه می خواین از بهترین چارت تحلیلی ارزهای دیجیتال در جهان استفاده کنین، و همه امکانات اون رو بصورت رایگان دریافت کنین، تنها کاری که نیاز دارین این هستش که در وب سایت ارزسنج ثبت نام کرده و در پنل خودتون از چارت تحلیلی فوق العاده تریدینگ ویو بصورت رایگان استفاده کنین.

 
 

 

 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد  آموزش ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو

در مورد  آموزش ساخت اکانت رایگان تریدینگ ویو نظر دهید
سوال امنیتی :5+63 = ?