بررسی قابلیت و تفاوت های اکانت پرمیوم تریدینگ ویو

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بررسی قابلیت و تفاوت های اکانت پرمیوم تریدینگ ویو"


  • 06:01 1403-01-10
  • زمان مطالعه: 11 دقیقه

اکانت پرمیوم تریدینگ ویو چیست و چه قابلیت هایی را دارد؟ در صورتی که با تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال آشنا باشین، به خوبی از اهمیت و جایگاه سایت Tradingview در این حوزه آگاه هستین. این پلتفرم تحلیلی بازارهای مالی، ابزار و امکانات بسیار گسترده ای رو به کاربرانش میده که بعضی از اون ها رایگان هستن. در صورتی که مایل باشین از تمامی امکانات سایت تریدینگ ویو استفاده کنین، باید یکی از پلن های پولی این سایت رو بخرین.
کاملترین حساب کاربری در این پلتفرم مربوط به پلن Premium تریدینگ ویو هستش. در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی قابلیت ها و تفاوت های اکانت پرمیوم تردینگ ویو با سایر پلن های این سایت پرداختیم. خرید حق اشتراک یک ساله این پلن 600 دلار خرج داره که رقم قابل توجهی است. به همین دلیله که بیشتر تحلیلگران و تریدر های ایرانی ترجیح میدن از اکانت رایگان تریدینگ ویو استفاده کنن. البته در انتهای همین مطلب نحوه دسترسی به یک اکانت رایگان پرمیوم تردینگ ویو به مدت نامحدودی رو آموزش میدیم. 

البته تو سایت تریدینگ ویو پلن های معاملاتی دیگه ای هم وجود دارن که ممکنه انتخاب یکی از اون ها براتون سخت باشه؛ البته بعد از مطالعه این مطلب، به مزیت هایی که استفاده از هر پلن براتون داره پی میبرین و راحت تر میتونین یکی از اون ها رو انتخاب کنین. البته با در نظر گرفتن هزینه دلاری که باید برای هر کدوم از این اکانت ها به ویژه اکانت Premium تریدینگ ویو پرداخت کنین، خرید چنین اکانت هایی برای بیشتر معامله گر ها مناسب نیست؛ اما ما یه روش بهتر برای جایگزینی با خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو داریم که با استفاده از اون میتونین  اکانت رایگان تردینگ ویو داشته باشین. پیشنهاد میدم که تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنین تا علاوه بر آشنایی با امکانات و قابلیت های اکانت پریمیوم، به شکل رایگان از این اکانت استفاده کنین.

معرفی تریدینگ ویو

تریدینگ ویو

سایت Tradingview یکی از محبوبترین پلتفرم ها برای معامله گر های مختلفه که با استفاده از اون امکان بررسی و تحلیل نمودار قیمتی بازارهای مالی مختلف وجود داره. به عبارت دیگه فرقی نداره که میخواین یه نمودار یه ارز دیجیتال رو تحلیل کنین یا اینکه تریدر فارکس هستین و به دنبال موقعیت مناسبی تو جفت ارزها یا طلا میگردید. همچنین ممکنه که قصد بررسی سهام شرکت های بزرگی مثل اپل، گوگل، تسلا، آمازون و. . . رو داشته باشین. در هر صورت میتونین از تریدینگ ویو و چارت های قیمتی اون استفاده کنین.
ثبت نام تو پلتفرم Tradingview کاملا رایگان هستش و همه ی افراد میتونن بدون نیاز به پرداخت هزینه ای، از قابلیت های مختلف این پلتفرم استفاده کنن. پلن رایگان این پلتفرم بیسیک (Basic) نام داره که در مقایسه با پلن های پیشرفته، بسیار محدودتر است. اگه به دنبال بیشترین امکانات تریدینگ ویو هستین، باید اقدام به خرید اکانت Premium تریدینگ ویو کنین. تو همین مقاله به بررسی و معرفی قابلیت و تفاوت های اکانت پریمیوم تریدینگ ویو با سایر اکانت ها این سایت پرداختیم که میتونه برای انتخاب پلن مناسب و آشنایی بیشتر با این پلتفرم بهتون کمک کنه.
توجه داشته باشین که سایت تریدینگ ویو فقط برای تحلیل تکنیکال نیست و قابلیت های بسیار متنوعی رو داره که تو دوره آموزشی تریدینگ ویو در مورد همه اون ها به طور کامل صحبت کردیم. مثلا تو این سایت آخرین اخبار مربوط به هر بازار منتشر میشه. به این ترتیب از آخرین تغییرات فاندامنتالی بازار هم اطلاع پیدا میکنین. همچنین تو این سایت میتونین تحلیل های خودتون رو به اشتراک بذارین و یا اینکه از تحلیل های بقیه استفاده کنید. ابزار هایی که در سایت Tradingview در اختیار کاربرها قرار داده شدن، جزو کاربردی ترین ابزار های مارکت هستن.

انواع اکانت های تریدینگ ویو

پلتفرم تریدینگ ویو انواع مختلفی از حساب های کاربری رو داره. همه ی کاربر های این پلتفرم با عضویت تو تریدینگ ویو به طور رایگان یه حساب کاربری بیسیک رو دریافت میکنن. اما اگه قسمتی که تو عکس پایین براتون مشخص کردیم (Upgrade Now) رو بزنید، میتونین انواع حساب های کاربری پیشرفته تری که تو پلتفرم Tradingview وجود دارن رو مشاهده کنین. تو ادامه این مقاله با بررسی و معرفی قابلیت و تفاوت های اکانت پریمیوم تریدینگ ویو و مقایسه اون با سایر پلن ها، دلایلی که باید از اکانت Premium استفاده کنین رو بهتون شرح میدیم.

انواع اکانت تریدینگ ویو

تصویر زیر همون صفحه ایه که با زدن گزینه Upgrade Now براتون باز شده و میتونین انواع حساب های کاربری سایت تریدینگ ویو رو تو اون مشاهده کنین. این حساب ها پلن پرو (Pro)، پرو پلاس (Pro +) و پریمیوم (Premium) هستن. در مجموع 3 پلن مختلف برای اکانت های تریدینگ ویو وجود داره که هر کدوم از اون ها قابلیت های متفاوتی رو دارن. همچنین قیمت این اکانت ها هم متفاوت هستن و اکانت پریمیوم که بیشترین امکانات رو داره، بالاترین قیمت رو داره. همچنین توجه کنین که این قیمت ها برای اشتراک یک ماهه است.

اکانت های تریدینگ ویو

برای خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو یک ساله، باید از قسمت مشخص شده گزینه Annually رو انتخاب کنین. تصویر زیر هزینه لازم برای خرید اشتراک یک ساله هر کدوم از اکانت های سایت Tradingview هستش. توجه داشته باشین که خرید این نوع اشتراک ها به میزان قابل توجهی از هزینه های شما رو کم میکنه و به صرفه تر است. برای مثال با خرید اکانت یک ساله تریدینگ ویو حدودا 120 دلار در مقایسه با خرید اکانت یک ماهه، صرفه جویی میکنین. همچنین با خرید اشتراک یک ساله اکانت های پرو و پرو پلاس نیز به ترتیب 24 و 60 دلار کمتر پرداخت میکنید. البته گاهی اوقات و تو مناسبت های خاصی مثل بلک فرایدی و سال نو میلادی تخفیف های 30 تا 60 درصدی برای این پلن ها در نظر گرفته میشه که میتونه موقعیت مناسبی رو برای خرید هر کدوم از این پلن ها رو فراهم کنه.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

ویژگی های مشترک اکانت های تریدینگ ویو

تو این بخش از مقاله معرفی قابلیت و تفاوت های اکانت پریمیوم تریدینگ ویو ویژگی های مشترکی که بین پلن های مختلف این سایت وجود داره رو بررسی میکنیم. شناخت ویژگی های مختلف هر کدوم از این پلن ها میتونه برای یه انتخاب مناسب و متناسب با نیازهاتون به شما کمک کنه. البته برخی از امکانات هستن که تو همه ی این اکانت ها به شکل یکسان وجود داره ولی با حساب کاربری بیسیک نمیتونین بهشون دسترسی داشته باشین. این ویژگی های مشترک موارد زیر هستن:

•    تو هر سه اکانت پرو، پرو پلاس و پریمیوم دیگه آگهی و پیام های تبلیغاتی بهتون نمایش داده نمیشه. همچنین میتونین تو بخش شبکه اجتماعی هم این پیغام های تبلیغاتی رو خاموش کنین.

•    همچنین تو اکانت های پرو، پرو پلاس و پریمیوم امکان تعریف و تنظیم تایم فریم های سفارشی هم وجود داره. میتونین با توجه به استراتژی معاملاتی که دارین، یه تایم فریم شخصی سازی شده برای خودتون بسازین.

•    یکی دیگه از ویژگی های مشترکی که بین اکانت های پولی تریدینگ ویو وجود داره، امکان تغییر تنظیمات کندل استیک ها وجود داره که با استفاده از اون متیونین به یه نمودار تمیزتر دسترسی پیدا کنین.

•    با خرید هر کدوم از پلن های سایت تریدینگ ویو متیونین به بعضی از اندیکاتور های پیشرفته و دقیقتر دسترسی داشته باشین.

•    تو قسمت واچ لیست تریدینگ ویو برای اینکه اهمیت یه نمودار رو مشخص کنین، پرچم هایی کنار هر نماد وجود داره که متیونین رنگش رو تغییر بدین. تو اکانت بیسیک فقط رنگ قرمز برای اینکار وجود داره ولی تو اکانت های پیشرفته متیونین از 7 رنگ مختلف برای این منظور استفاده کنین. 

•    از سایر ویژگی های مشترک که بسیار کاربردی هستش، میتونیم چند چارت مختلف رو بطور همزمان روی یک مانیتور داشته باشیم. البته تعداد این چارت ها تو پلن های مختلف فرق داره که تو ادامه مقاله معرفی قابلیت و تفاوت های اکانت پریمیوم تریدینگ ویو بیشتر در موردش صحبت میکنیم.
البته قابلیت های بسیار بیشتری وجود دارن که با خرید اکانت پریمیوم، پرو پلاس یا پرو در اختیار شما قرار میگیره که موارد بالا فقط گوشه ای از اون ها هستن که کاربر های بیسیک نمیتونن از اون ها استفاده کنن. همچنین ویژگی های بسیار زیادی وجود دارن که فقط با خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو میتونین به اون ها دسترسی پیدا کنین. بعضی از ویژگی ها هم بین اکانت Premium و پرو پلاس مشترک هستن.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

ویژگی های اکانت پرو تریدینگ ویو

برای خرید اکانت یک ماهه پرو باید 15 دلار و اکانت یک ساله اون 155 دلار باید پرداخت کنین. این حساب کاربری، همه ی امکانات یه حساب بیسیک رو داره. همچنین امکانات ویژه ای نیز تو این حساب کاربری به شما داده میشه که شامل موارد زیر هستن:

•    قابلیت استفاده از 5 اندیکاتور به شکل همزمان روی یک نمودار که این تعداد تو اکانت بیسیک 3 اندیکاتور هستش.

•    نمایش دو نمودار مختلف به شکل همزمان تو یه پنجره که برای بررسی دقیقتر یک ارز دیجیتال یا دسترسی همزمان به نمودار دو ارز متفاوت میتونین ازش استفاده کنین.

•    تعیین 20 آلارم به شکل همزمان روی نمودار های مختلف برای زمانی که پای سیستم نیستین ولی قیمت به نقطه مناسبی برای ورود رسیده.

•    شخصی سازی واچ لیست ها که تو اکانت Basic چنین قابلیتی وجود نداره.

ویژگی های اکانت پرو پلاس تریدینگ ویو

اکانت دیگه ای که تو سایت Tradingview وجود داره، پرو پلاس هستش. همونطور که از اسم این پلن معلومه، با خرید اکانت پرو پلاس تریدینگ ویو علاوه بر ویژگی ها و قابلیت هایی که تو حساب پرو وجود داشت، یه سری قابلیت دیگه هم بهتون داده میشه. در واقع این حساب یه نمونه ی کامل تر از اکانت پرو است. برای خرید اکانت یک ساله پرو پلاس باید 300 دلار پرداخت کنین. از مهمترین برتری و ویژگی های این اکانت میتونیم موارد زیر رو بهتون معرفی کنیم:

•    دسترسی و نمایش 10 اندیکاتور به شکل همزمان روی یک نمودار که در مقایسه با اکانت های پرو و بیسیک به میزان قابل توجهی بیشتر هستش.

•    نمایش 4 نمودار مختلف به شکل همزمان روی یه پنجره. با استفاده از گزینه Select Layout روی چارت، نحوه نمایش و تقسیم بندی صفحه رو مشخص کنین.

•    تعیین 100 آلارم مختلف تو قسمت های گوناگون یک یا چند نمودار. به لطف این آلارم ها از هیچ حرکتی تو بازار جا نمی مونین و همیشه تو بهترین نقاط ارز مورد نظرتون رو بخرین یا بفروشین.

•    با استفاده از این حساب کاربری، امکان دریافت گزارش از تحلیل هایی که انجام دادین وجود داره.

•    امکان سفارشی کردن فرمول اندیکاتور های مختلف و تغییر تنظیمات هر کدوم از اون ها برای رسیدن به تحلیلی بهتر با این نوع حساب براتون فراهم میشه.

•    تو اکانت پرو پلاس قابلیت ترکیب کردن اندیکاتور ها با همدیگه وجود داره.

ویژگی های اکانت پریمیوم تریدینگ ویو

در نهایت تو مقاله معرفی قابلیت و تفاوت های اکانت پریمیوم تریدینگ ویو نوبت به بررسی ویژگی و قابلیت های اکانت پریمیوم رسید. حساب کاربری Premium بیشترین امکانات ممکن رو داره. برای خرید اکانت یک ساله پریمیوم تریدینگ ویو باید حدودا 600 دلار پرداخت کنین که با توجه به نرخ دلار، عدد قابل توجهی هستش. تو این پلن علاوه بر امکاناتی که برای اکانت Pro Plus عنوان کردیم، از امکانات زیر هم میتونین استفاده کنین:

•    دسترسی به 25 اندیکاتور مختلف روی یک نمودار که بیشترین تعداد ممکن تو پلتفرم تریدینگ ویو هستش و بسیار بیشتر از نیاز یک تریدر حرفه ای هستش.

•    قابلیت تنظیم 400 آلارم به شکل همزمان روی نمودار های مختلف تو این اکانت وجود داره.

•    همچنین تو اکانت پرمیوم میتونین آلارم های شخصی سازی شده ای رو بوجود بیارین و از اون ها استفاده کنین.

•    تو این پلن میتونین به طور همزمان 8 نمودار مختلف رو تو یک پنجره مشاهده کنین. تو این حساب هم امکان تغییر نحوه نمایش و ترکیب نمودار ها وجود داره.

البته افرادی که حساب کاربریشون رو به پریمیوم ارتقا داده باشن، از مزیت و قابلیت های بیشتری برخوردارن که به شکل اختصاصی برای اون ها طراحی شده. از این ویژگی های اختصاصی میتونیم موارد زیر رو بهتون معرفی کنیم:

•    اولین ویژگی منحصر به فردی که فقط با استفاده از اکانت پریمیوم میتونین بهش دسترسی پیدا کنین، استفاده از تایم فریم های ثانیه ای هستش.

•    همچنین امکان تنظیم آلارم تو تایم فریم های ثانیه ای تو این نوع اکانت ها وجود داره.

•    از مزیت های اختصاصی دیگه ای که برای اکانت Premium تریدینگ ویو تعریف شده، مدت زمانیه که آلارم های شما روی چارت سیو میشن و عمل میکنن. تو همه ی سطوح کاربری این آلارم ها فقط دو ماه روی چارت میمونن. ولی در اکانت های پریمیوم تا وقتی که خودتون آلارمی رو حذف نکنین اون آلارم کار میکنه.

کدام اکانت تریدینگ ویو را بخریم؟

اگه تا این قسمت از مقاله معرفی قابلیت و تفاوت های اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رو مطالعه کرده باشین، از تفاوت هایی که بین این حساب ها وجود داره آگاه هستین؛ اما شاید برای شما هم سوال باشه که بهتره کدوم یک از این حساب ها رو خریداری کنین. برای پاسخ به این سوال باید به نیاز ها و انتظاراتی که دارین توجه کنید. قبلا تو مقاله هایی با عنوان آموزش خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو و آموزش خرید اکانت کرکی تریدینگ ویو، به طور کامل روش های مختلفی که برای تهیه ی یک حساب پولی وجود دارن رو بهتون توضیح دادیم. 
لازم به ذکره که برخی از فعالای بازار اصلا نیازی به خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو یا سایر اکانت ها ندارن و از حساب بیسیک استفاده میکنن. از طرفی هم هزینه اشتراک های پلتفرم Tradingview بسیار بالاست و ممکنه که هر تریدری توانایی پرداخت اون رو نداشته باشه. همچنین اگه همین هزینه به ترید اختصاص داده بشه، میتونه تو یه بازه یک ساله، سود خوبی رو از بازار ارزهای دیجیتال نصیبتون کنه. به همین دلیل قصد داریم که یه روش رایگان و بدون هزینه رو برای استفاده از خدمات تریدینگ ویو بهتون ارائه بدیم. برای استفاده از این روش باید به جای تریدینگ ویو، از سایت ارزسنج برای دسترسی به نمودار ارزها استفاده کنین.

اکانت پریمیوم تریدینگ ویو رایگان 

ارزسنج یه آکادمی ارز دیجیتال هستش که دوره های تخصصی مختلفی رو تو حوزه رمز ارزها برگزار میکنه. هدف اصلی این پلتفرم اینه که مخاطب هاش رو به یک تریدر حرفه ای و مستقل تو بازار کریپتوکارنسی ها تبدیل کنه. همچنین این پلتفرم برای افرادی که زمان کافی برای یادگیری سبک های مختلف تحلیل رو ندارن ولی دوست دارن که فعالیتی رو تو این مارکت داشته باشن، یک ابزار ویژه و اختصاصی داره. این ابزار همیار تریدر نام گرفته و با بررسی عوامل مختلف تاثیر گذار در بازار، سیگنال خرید یا فروش یک رمز ارز رو روی چارت میده.
اما هدف ما از معرفی آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج تو این مقاله، معرفی قابلیتی هستش که به شکل رایگان در اختیار همه ی کاربر های اون قرار داده شده. با ثبت نام تو سایت ارزسنج میتونین از یک اکانت پریمیوم تریدینگ به شکل کاملا رایگان استفاده کنین. به این ترتیب دیگه لازم نیست که هزینه ی خرید اشتراک از پلتفرم Tradingview پرداخت کنین و هر سال 600 دلار تو جیبتون میمونه. بعد از گذروندن مراحل ثبت نام کافیه که به پنل کاربریتون برین و گزینه نمودار تریدینگ ویو رو انتخاب کنین.

تریدینگ ویو رایگان

تو این نمودار قابلیت های بسیار زیادی وجود داره که مهمترین اون، تعداد اندیکاتور ها هستش. اگه با کلیت بازار ارز های دیجیتال آشنا باشین، حتما میدونین که نوسان گیری چه کار سود دهی است. یکی از مهمترین ابزار هایی که برای پیدا کردن بهترین نقطه ورود میتونین ازش استفاده کنین، اندیکاتور ها هستن. با استفاده از نمودار قیمتی ارزسنج محدودیت سه اندیکاتوری تریدینگ ویو رو دور میزنین و میتونین 25 اندیکاتور مختلف رو به شکل همزمان روی چارتتون مشاهده کنین.
البته این ها همه ی قابلیت های این پلتفرم نیست و علاوه بر همیار تریدر و اکانت پریمیوم تریدینگ ویو میتونین از آموزش های رایگانی که تو این پلتفرم به اشتراک گذاشته میشه هم، استفاده کنین. موضوعات این آموزش های ویدیویی از بین مسائل روز ارزهای دیجیتال انتخاب شده و با دنبال کردن اون ها، همیشه یک قدم از بقیه ی فعال های این حوزه جلوتر هستین. همچنین تو این سایت مقالات آموزشی مفیدی هم وجود داره که برای افراد آماتور و آشنایی با کلیات مارکت کریپتوکارنسی مفیده.

اگه علاقمند به یادگیری کامل قابلیت ها و امکانات سایت تریدینگ ویو هستین، پیشنهاد ما به شما دوره آموزش تریدینگ ویو Tradingview هستش. همچنین اگه در تحلیل تکنیکال خیلی حرفه ای نیستین ولی دوست دارین، نقاط مناسب خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنید؛ ما به شما همیار تریدر ارزسنج را معرفی می کنیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی قابلیت و تفاوت های اکانت پرمیوم تریدینگ ویو

در مورد بررسی قابلیت و تفاوت های اکانت پرمیوم تریدینگ ویو نظر دهید
سوال امنیتی :4+44 = ?