کیف پول ایکس دیفای(XDEFI) چیست و چه کاربردی دارد؟

  • 01:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول ایکس دیفای(XDEFI)؛ یکی از بهترین کیف پول های وب 3! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ آیا می دونین کیف پول دیفای چیست؟  کیف پول ایکس دیفای واسه نگهداری کدوم ارزهای دیجیتال استفاده میشه؟ نحوه کار با کیف پول xDeFi چجوریه؟ کیف پول ایکس دیفای چه ویژگی هایی داره؟ این ولت چقدر کارمزد از کاربران می گیره؟

بازار رمز ارزها یکی از بهترین بازارهای مالی برای سرمایه گذاری هست که افراد زیادی وارد این بازار شده و با خرید ارز دیجیتال و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آوردن. شما هم می تونین اقدام به سرمایه گذاری کنین. برای این کار باید با ابزارهای مختلفی اشنا بشین. کیف پول ها یا ولت های رمزنگاری شده از جمله این ابزارها هستن. کیف پول ایکس دیفای هم نمونه ای از این ولت هاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول ایکس دیفای یا XDEFI بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول ایکس دیفای بپردازیم و نحوه کار با کیف پول ایکس دیفای رو به شما یاد بدیم تا بتونین رمز ارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.

کیف پول ایکس دیفای چیست؟ 

کیف پول ایکس دیفای چیست؟ 

آیا می دونین کیف پول ایکس دیفای چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول ایکس دیفای یا XDEFI یکی از بهترین ولت های رمزنگاری شده واسه ذخیره و نگهداری رمز ارزهاست که در سال 2020 راه اندازی و ایجاد شد. این کیف پول در دسته ولت های آنلاین یا همون کیف پول های گرم قرار می گیره. توجه داشته باشین که کیف پول ایکس دسفای در حال حاضر در نسخه اندروید یا ios قابل نصب هست. شما می تونین با نصب این ولت روی گوشی های هوشمند خودتون از امکانات و قابلیت های این کیف پول استفاده کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول ایکس دیفای(XDEFI) یکی از معتبرترین ولت های دیجیتالی در بازار رمز ارزهاست که به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کنه و علاوه بر رمز ارزها از توکن های دیفای و در بستر اپلیکیشن های وب پشتیبانی می کنه. همچنین شما می تونین کیف پول ایکس دیفای رو بر روی افزونه های گوگل کروم نصب کنین. این ولت از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می کنه که از جمله از این رمز ارزها میشه به بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین و.... اشاره کرد. از اونجایی که کیف پول ایکس دیفای به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کنه، سطح امنیت بالایی داره.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین ارزهای Web3

کیف پول ایکس دیفای چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول ایکس دیفای چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، کیف پول ایکس دیفای(XDEFI) نوعی کیف پول اکستنشن و مولتی چین هست که از شبکه های بلاک چینی مختلفی پشتیبانی می کنه و می تونین توکن های غیرمثلی یا NFT خودتون رو هم در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. این کیف پول ویژگی ها و قابلیت های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. در ادامه برخی از ویژگی های کیف پول ایکس دیفای رو بررسی می کنیم:

•    یکی از ویژگی های کیف پول ایکس دیفای این هست که این ولت واسه ارسال، دریافت و نگهداری بیشتر از 9 هزار رمز ارز در شبکه های اتریوم، تورچین، پالیگان، آوالانچ، بیت کوین، بایننس چین و.... مورد استفاده کاربران و سرمایه گذاران قرار می گیره.
•    کیف پول XDEFI نوعی ولت غیرحضانتی هست و به دارایی های کاربران هیچ دسترسی نداره. همچنین این ولت هیچ وقت عبارت های بازیابی، گذرواژه های عبور یا هرگونه اطلاعات خصوصی رو ذخیره نمی کنه. در اصل شما کنترل کاملی روی داده ها و وجوه خودتون دارین.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ایکس دیفای، قابلیت سواپ و تبدیل توکن هاست. بهتره بدونین امکان سواپ واسه همه ارزهای دیجیتال موجود در این ولت وجود داره. به این ترتیب، شما می تونین رمز ارزهای مورد نظر خودتون رو در این ولت به همدیگه تبدیل کنین.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ایکس دیفای(XDEFI) ارائه نمایشگر شبکه ای واسه کلکسیون های NFT و قابلیت تشخیص خودکار NFT داخل کیف پول هست.

آشنایی با توکن بومی XDEFI

آشنایی با توکن بومی XDEFI

توجه داشته باشین که توکن XDEFI رمز ارز بومی کیف پول نرم افزاری ایکس دیفای هست که مبتنی بر شبکه ERC-20 هست. عرضه این رمز ارز در اوایل سال 2021 در یه IDO در صرافی سوشی سواپ گرفت که قیمت اون برابر با 0.65 دلار بود. از جمله از کاربردهای این توکن میشه به پرداخت کارمزد، تامین نقدینگی پروژه های مربوط به بلاک چین، استیکینگ و سپرده گذاری و رای گیری اشاره کرد. کاربران می تونن واسه سرمایه گذاری روی این توکن اون رو از صرافی های پشتیبان کننده XDEFI بخرن.

ولت ایکس دیفای چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

کیف پول ارز دیجیتال ایکس دیفای(XDEFI) از شبکه های بلاک چینی مختلفی مثل بیت کوین(BITCOIN)، اتریوم، تورچین، لایت کوین، بیت کوین کش، شبکه دوج کوین، سولانا(Solana)، پالیگان، آوالانچ، آربیتروم و بایننس اسمارن چین پشتیبانی می کنه و شما می تونین توکن های مبتنی بر این شبکه ها رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین این کیف پول قراره از شبکه های کازماس و تزوس هم در آینده پشتیبانی کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول ایکس دیفای یا XDEFI بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول ایکس دیفای بپردازیم و نحوه کار با کیف پول ایکس دیفای رو به شما یاد بدیم تا بتونین رمز ارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. کیف پول ایکس دیفای یکی از معتبرترین ولت های نرم افزاری در بازار هست که شما می تونین رمز ارزهای مختلفی رو در این ولن ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری کنین. این ولت ویژگی های زیادی داره که از جمله از این ویژگی ها میشه به امنیت بالا، پشتیبانی از شبکه های مختلف، رابط کاربری ساده و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول ایکس دیفای(XDEFI) چیست و چه کاربردی دارد؟

در مورد کیف پول ایکس دیفای(XDEFI) چیست و چه کاربردی دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+33 = ?