معرفی بهترین کیف پول های وی چین(VET)

  • 21:05 1403-05-05
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های وی چین(VET)؛ آیا دوست دارین تا با این ولت ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین ارز دیجیتال وی چین چیست؟ چجوری میشه بعد از بررسی قیمت وی چین و خرید این ارز دیجیتال اون رو ارسال یا دریافت کرد؟ در زمان انتخاب کیف پول وی چین چه نکاتی رو باید رعایت کنیم؟ بهترین کیف پول های وی چین کدامند؟ چجوری میشه از کیف پول های ارز دیجیتال VET استفاده کرد؟

از اونجایی که رمز ارزهایی مثل وی چین(VeChain) دارایی های دیجیتالی هستن و ماهیت فیزیکی ندارن، واسه نگهداری و ذخیره اون ها به کیف پول های رمزنگاری شده نیاز هست. بنابراین، اگه می خواهین اقدام به سرمایه گذاری و خرید وی چین کنین، یکی از اولین مواردی که باید بهش توجه کنین، انتخاب کیف پول وی چین هست. گزینه های مختلفی از انواع ولت های سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارن. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال وی چین یا VeChain بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های وی چین بپردازیم و نحوه استفاده از این ولت ها رو به شما یاد بدیم.

آشنایی با ارز دیجیتال وی چین

آشنایی با ارز دیجیتال وی چین

شاید واستون جالب باشه که بدونین ارز دیجیتال وی چین یا VeChain نوعی بستر زنجیره مبتنی بر بلاک چین هست که در سال 2015 راه اندازی شد و در سال 2016 عرضه بازار کریپتو شد. این پلتفرم از دو توکن خالی به اسم های VET و VTHO تشکیل شده که از یه ارزش مبتنی بر یه بلاک چین عمومی استفاده می کنه. این پلتفرم با هدف بهبود و سازمان دهی دوباره مدیریت زنجیره تامین و فرایند کسب و کارها راه اندازی شد. توکن اختصاص این پلتفرم، توکن VET هست که مسئولیت انتقال ارز در شبکه وی چین رو بر عهده داره.

یکی از مهم ترین اهداف ارز دیجیتال وی چین کمک به تشخیص دادن محصولات تقلبی و جلوگیری از کلاهبرداری های رایج در بازار رمز ارزهاست. این ارز دیجیتال می تونه در بسترهای مختلفی خرید و فروش بشه و به عنوان رمز ارز مورد استفاده قرار بگیره. این رمز ارز در ابتدا بر پایه شبکه اتریوم راه اندازی شده بود، ولی بعد از مدتی به شبکه اختصاصی خودش منتقل شد و به توکن VET تغییر پیدا کرد. این رمز ارز دارای مزایا و معایب زیادی هست.

ویدیوی پیشنهادی: شبکه وی چین چیست؟

چرا به کیف پول وی چین نیاز داریم؟

اگه شما هم جزو افرادی هستین که توکن های وی چین رو ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری می کنین، واسه انجام این کارها به یه کیف پول امن نیاز دارین. کیف پولی که واسه توکن های VeChain خودتون انتخاب می کنین، باید امکان مدیریت کلید خصوصی اون رو واسه شما فراهم کنه. یعنی باید هر زمان بتونین به رمز ارزهای خودتون دسترسی داشته باشین. در عین حال، باید در نظر داشته باشین که کیف پولی رو انتخب کنین که از رمزنگاری با کلمه عبور، احراز هویت دو عاملی و کد پین هم پشتیبانی کنه. با این قابلیت ها، مطمئن میشین که به غیر از شما هیچ کس دیگه ای به محتوای کیف پول ارز دیجیتال شما دسترسی نداره.

معرفی بهترین کیف پول های وی چین

بهترین کیف پول های وی چین

ارز وی چین(VeChain) یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی هست که افراد زیادی روی این رمز ارز سرمایه گذاری کردن. واسه نگهداری ارز وی چین چند کیف پول وجود داره که می تونین ازشون استفاده کنین. البته باید سعی کنین تا کیف پول های امن و معتبری رو انتخاب کنین. در ادامه برخی از بهترین کیف پول های وی چین رو واستون معرفی می کنیم:

•    کیف پول VeChain Thor

یکی از بهترین کیف پول های وی چین، کیف پول VeChain Thor هست که به عنوان نوعی ولت سبک مبتنی بر موبایل شناخته میشه. با هدف ارائه یه پورتال قدرتمند، امن، راحت و کاملا کاربردی واسه رمز ارز و شبکه وی چین ایجاد شده. این کیف پول واسه هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس هست. از زمان ایجاد این کیف پول، بازخوردهای مثبت زیادی از سمت کاربران دریافت کرده.

•    کیف پول گواردا(Guarda)

کیف پول Guarda هم یکی دیگه از بهترین کیف پول ها برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال وی چین هست. این ولت رویکرد متفاوتی رو در مورد نحوه مدیریت رمز ارزها ارائه میده. کیف پول Guarda به سرمایه گذاران با بیشتر از یک ارز دیجیتال اینم امکان رو میده تا همه دارایی های خودشون رو در یه ولت نگهداری کنند. همچنین رویکرد چند پلتفرمی این ولت امکان دسترسی سریع و راحت به دارایی های رمزنگاری شده رو توسط نسخه های موبایلی، دسکتاپ و وب با رابط کاربری ساده فراهم می کنه.

•    کیف پول تراست ولت

شما می تونین از کیف پول تراست ولت یا Trust Wallet هم واسه نگهداری رمز ارز وی چین استفاده کنین. تراست ولت واسه هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس هست. این برنامه ایمن قابل اعتماد و دارای نوعی کد متن باز هست که به وسیله کارشناسان امنیتی بررسی میشه. همچنین شما می تونین توسط یه مرورگر آنلاین به کیف پول تراست ولت دسترسی پیدا کنین و از اون واسه ارسال، دریافت یا نگهداری ارز وی چین استفاده کنین. در کیف پول تراست، کلیدهای خصوصی به شکل محلی در دستگاه شما ذخیره میشن.

•    کوبو ولت(Cobo)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های وی چین، کیف پول کوبو ولت یا Cobo Wallet هست که می تونین از اون واسه ارسال، دریافت و نگهداری ارز دیجیتال وی چین استفاده کنین. این ولت هم به صورت سخت افزاری و هم به صورت نرم افزاری در دسترس هست. سطح امنیت بالایی داره و در عین حال استفاده از اون هم راحته. از جمله از مزایای کار با کیف پول کوبو میشه به انتقال امن رمز ارزها، مقاومت در برابر حملات، پشتیبانی از طیف گسترده ای از رمز ارزها، سطح امنیت بالا و.... اشاره کرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال وی چین یا VeChain بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های وی چین بپردازیم و نحوه استفاده از این ولت ها رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال وی چین نوعی بستر زنجیره مبتنی بر بلاک چین هست که در سال 2015 راه اندازی شد و در سال 2016 عرضه بازار کریپتو شد. این پلتفرم از دو توکن به اسم های VET و VTHO تشکیل شده. از جمله از بهترین کیف پول های وی چین میشه به تراست ولت، کوبو ولت، کیف پول VeChain Thor و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول های وی چین(VET)

در مورد معرفی بهترین کیف پول های وی چین(VET) نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 39 = ?