ربات ترید کوین رول(CoinRule) چیست؟

  • 02:05 1403-05-06
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ربات ترید کوین رول(CoinRule)؛ یکی از بهترین و معروف ترین ربات های معاملاتی ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این ربات تریدر به دست بیارین؟ آیا می دونین ربات معامله گر کوین رول چیست؟ ربات کوین رول چجوری کار می کنه؟ ربات CoinRule چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ چجوری میشه با ربات معامله گر کوین رول کار کرد و سیگنال ارز دیجیتال برای خرید یا فروش دریافت کرد؟ چرا باید از این ربات استفاده کنیم؟

ربات های تریدر به پروتکل هایی گفته میشه که با استفاده از هوش مصنوعی به وجود اومدن و به جای انسان ها به خرید و فروش رمز ارزها می پردازن. البته بعضی از ربات ها هم در حکم دستیارهای معامله گر عمل می کنند و در تحلیل بازار و ارائه سیگنال به اون ها کمک می کنند. یکی از ربات های تریدر مشهور، ربات کوین رول هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات معامله گر کوین رول یا CoinRule بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب ربات کوین رول بپردازیم و عملکرد ربات تریدر کوین رول رو مورد بررسی قرار بدیم.

ربات معامله گر کوین رول چیست؟

ربات معامله گر کوین رول چیست؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین ربات کوین رول یا CoinRule یکی از بهترین ربات های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال هست که مبتنی بر سرویس Cloud هست. این ربات معامله گر در سال 2017 ایجاد شده و توسط تیمی در بریتانیا کنترل میشه و می تونه به صرافی های ارز دیجیتال مختلفی مثل بایننس و هوبی متصل بشه. همچنین ربات کوین رول هیچ کارمزدی واسه معامله از کاربران دریافت نمی کنه. با استفاده از ربات کوین رول می تونین چند قانون معاملاتی مختلف رو به وجود بیارین که به شما این اجازه رو میده تا از بیشتر از 7000 استراتژی معاملاتی استفاده کنین و سود زیادی از نوسانات رمز ارزها به دست بیارین.

ربات معاملاتی کوین رول(CoinRule) نوعی پلتفرم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست که به شما این امکان رو میده تا استراتژی های دقیق معاملاتی رو در بازار رمز ارزها پیاده سازی کنین. این روش های معاملاتی رو میشه الگو هم محسوب کرد. ربات CoinRule ابزارهای مختلفی رو واسه کاربران فراهم می کنه که هم واسه تریدرهای حرفه ای و هم واسه تریدرهای مبتدی طراحی شدن. با این برنامه می تونین خیلی ساده شرایط و قوانینی رو واسه زمان و نحوه معامله تعریف کنین تا سود زیادی رو از تغییرات قیمت ارز دیجیتال کسب کنین.

مقاله پیشنهادی: ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

مزایا و معایب ربات CoinRule چیست؟

مزایا و معایب ربات CoinRule چیست؟

همونطور که گفتیم، کوین رول(CoinRule) نوعی ربات ترید ارز دیجیتال مناسب واسه افراد مبتدی و ماهر هست و اصلا به مهارت فنی یا کدنویسی نیازی نداره. معامله گران رمز ارزها می تونن با ساخت یه اکانت دمو و با استفاده از ویژگی های بک تست قوانین معاملاتی خودشون رو اعمال کنند. ربات ترید کوین رول مزیت و ها و مشکلات زیادی به همراه داره. در ادامه برخی از مزایا و معایب ربات کوین رول رو بررسی می کنیم:

مزایای ربات کوین رول

•    نرم افزاری با رابط کاربری ساده واسه استفاده
•    متصل شدن به صرافی های ارز دیجیتال مختلف
•    شفافیت و واضح بودن تیم اصلی توسعه دهنده
•    استفاده راحت، به ویژه واسه افراد مبتدی و تازه کار
•    در دسترس بودن بیشتر از 150 الگوی استراتژی معاملاتی
•    انتخاب های مقرون به صرفه و در عین حال با ارزش

مقاله پیشنهادی: مزایای استفاده از ربات ارز دیجیتال چیست؟

معایب ربات کوین رول

•    قابلیت های ربات CoinRule واسه تریدرهای حرفه ای جذاب نیست.
•    محدود بودن گزینه شاخص های پایه
•    اطلاعات خیلی کم درباره کارایی الگوهای معاملاتی
•    عدم وجود قابلیت بک تست واسه ارزیابی قوانین معاملاتی
•    عدم وجود آپدیت های وبسایت اینترنتی و نبود اپلیکیشن موبایل

عملکرد ربات تریدر کوین رول چگونه است؟

عملکرد ربات تریدر کوین رول چگونه است؟

توجه داشته باشین که کوین رول(CoinRule) نوعی ربات تریدر با عملکرد ثابت نیست. کوینرول نوعی سیستم معاملاتی هست که به شما این امکان رو میده تا از الگوها و استراتژی های موجودی که با هر بروزرسانی خودش ارائه می کنه، تنظیمات مورد نظر خودتون رو اعمال کنین و در آخر یه سیستم معاملاتی یا همون ربات به وجود بیارین. ویژگی منحصر به فرد ربات کوین رول این هست که شما رو از برنامه نویسی بی نیاز می کنه و خودش سیستم های معاملاتی قدرتمندی داره که فقط شما باید از بین اون ها یه روش معاملاتی مناسب رو انتخاب کنین.

مقاله پیشنهادی: ربات ترید سانتا(Trade Santa) چیست؟

نحوه استفاده از ربات CoinRule چگونه است؟

ربات تریدر کوین رول نیاز به نصب نداره و به صورت آنلاین می تونین از این ربات معاملاتی استفاده کنین. واسه این کار فقط کافیه به صفحه اول سایت مراجعه کنین و روی دکمه Start Free کلیک کنین تا به صفحه فعالیت ربات برین و همون جا استراتژی معاملاتی خودتونرو ایجاد کرده و از اون واسه خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنین. همچنین شما می تونین با نصب راحت ربات کوین رول از خدمات و قابلیت های این ربات استفاده کنین و با استفاده از ربات معاملاتی CoinRule می تونین تغییری در استراتژی معاملاتی خودتون ایجاد کنین. 

علاوه بر این، با ربات کوین رول می تونین استراتژی معاملاتی خودتون رو بهینه کنین و سود زیادی از بازار رمز ارزها به دست بیارین. واسه انجام معاملات با استفاده از ربات کوین رول باید اول با استفاده از ایمیل خودتون در سایت رسمی این ربات لاگین کنین. بعدا به پنل کاربری هدایت میشین. در اینجا شما باید یه Rule جدید به وجود بیارین. در اصل Rule به معنی قوانین یا همون روش معاملاتی هست که کل موارد اون رو با استفاده از ابزارهای وبسایت مشخص کرده و خود سایت اون رو تبدیل به یه ربات تریدر می کنه تا بتونین باهاش ترید کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات معامله گر کوین رول یا CoinRule بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب ربات کوین رول بپردازیم و عملکرد ربات تریدر کوین رول رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ربات معاملاتی کوین رول نوعی پلتفرم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست که به شما این امکان رو میده تا استراتژی های دقیق معاملاتی رو در بازار رمز ارزها پیاده سازی کنین. این روش های معاملاتی رو میشه الگو هم محسوب کرد. استفاده از ربات تریدر کوین رول مزیت های زیادی به همراه داره.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ربات ترید کوین رول(CoinRule) چیست؟

در مورد ربات ترید کوین رول(CoinRule) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 51 = ?