بری سیلبرت(Barry Silbert) کیست؟

  • 07:05 1403-05-06
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

بری سیلبرت(Barry Silbert)؛ مدیر عامل اجرایی دیجیتال کارنسی گروپ! آیا دوست دارین تا با این شخص آشنا بشین؟ آیا می دونین بری سیلبرت کیست؟ بری سیلبرت چقدر ثروت داره؟ بری سیلبرت از چه زمانی وارد بازار رمز ارزها شد؟ تحصیلا Barry Silbert چقدر هست؟ به نظر شما بری سیلبرت به عنوان تحلیلگر ارز دیجیتال هم فعالیت داره؟ بری سیلبرت کجا زندگی می کنه؟

هر شخصی که در حوزه رمز ارزها مبتدی و تازه کار هست، همونطور که مراحل ابتدایی دیدن انواع آموزش ارز دیجیتال و تحقیقات خودش رو درباره این بازار شروع می کنه، بارها و بارها با اسم های مختلفی روبرو میشه. یکی از بهترین کارآفرین ها در بازار کریپتوکارنسی که به عنوان یه سرمایه گذاری خیلی خوب هم شناخته میشه، بری سیلبرت هست. بری سیلبرت مدیر عامل یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در ارزهای دیجیتال هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بری سیلبرت یا Barry Silbert بهتون ارائه بدیم، به بررسی ثروت خالص بری سیلبرت بپردازیم و وارد شدن بری سیلبرت به حوزه رمز ارزها رو مورد بررسی قرار بدیم.

بری سیلبرت کیست؟

بری سیلبرت کیست؟

آیا می دونین بری سیلبرت کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بری سیلبرت یا Barry Silbert یکی از سرمایه گذاران و کارآفرین های مشهور در بازار رمز ارزهاست که در سال 2015 موسسه دیجیتال کارنسی گروپ رو راه اندازی کرد. بری سیلبرت همچنین بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بزرگ سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به اسم گری اسکیل هست. این شخص تحصیلات خودش رو در دانشگاه اموری طی کرده و جایزه های زیادی مثل کارآفرین سال رو به دست آورده. بر اساس داده های منتشر شده، بری سیلبرت در 145 شرکت سرمایه گذاری کرده.

جالب اینجاست که بدونین بری سیلبرت(Barry Silbert) در سال 2012 وارد بازار رمز ارزها شد و سرمایه گذاری خودش رو انجام داد. این شخص بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان، به آتلانتا رفت تا در مدرسه تجارت Goizueta تحصیل کنه. از اونجا در سال 1998 مدرک کارشناسی خودش رو در رشته مالی دریافت کرد. بعد از فارغ التحصیلی به عنوان بانکدار سرمایه گذاری در Houlihan Lokey استخدام شد و تا سال 2004 در این شرکت کار کرد. همچنین بری سیلبرت دو شرکت شناخته شده در حوزه رمز ارزها به اسم گری اسکیل و دیجیتال کارنسی گروپ رو تاسیس کرد.

مقاله پیشنهادی: معرفی بزرگان ارز دیجیتال

ثروت خالص بری سیلبرت چقدر است؟

ثروت خالص بری سیلبرت چقدر است؟

توجه داشته باشین که بری سیلبرت(Barry Silbert) یکی از پولدارترین کارآفرین ها و سرمایه گذاران آمریکایی هست که بدون شک تا الان اسم این شخص رو بارها شنیدین. دارایی ها یا ثروت خالص بری سیلبرت تا الان 2.3 میلیارد دلار هست که همه اون ها از طریق سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال به دست اومده. این شخص ادعا کرده که همه دارایی های خودش رو دوباره روی رمز ارزها سرمایه گذاری می کنه و سود چند برابری کسب می کنه. از اونجایی که بری سیلبرت سرمایه زیادی در اختیار داره، به عنوان نهنگ بازار ارزهای دیجیتال هم شناخته میشه. بنابراین، با پیگیری رفتار بری سیلبرت در بازار رمز ارزها، می تونین معاملات خودتون رو انجام بدین.

بری سیلبرت روی کدام ارزهای دیجیتال کار می کند؟

نکته قابل توجه این هست که Barry Silbert همونطور که اشاره کردیم، یکی از سرمایه گذاران آمریکایی هست که همه سعی و دارایی های خودش رو اول روی ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری کرد و تا الان هم از این طریق تونسته سود زیادی از تغییرات قیمتی رمز ارزها به دست بیاره و همچنان به فعالیت خودش ادامه میده. این شخص تا الان همه تحلیل های خودش رو در زمینه بیت کوین ارائه داده. بنابراین، شما می تونین از این تحلیل ها استفاده کرده و بهترین تصمیم رو واسه سرمایه گذاری روی رمز ارزها بگیرین.

Barry Silbert از چه زمانی وارد بازار کریپتو شد؟

همونطور که در بالا هم گفتیم، بری سیلبرت از سال 2015 میلادی موفق شد تا وارد بازار رمز ارزها یا کریپتوکارنسی ها بشه و در این زمینه فعالیت های خوبی انجام بده. این شخص شرکت دیجیتال کارنسی گروپ یا Digital Crrency Group رو ایجاد کرد و به کمک این شرکت تونست علاوه بر سرمایه گذاری روی رمز ارزها، به تجزیه و تحلیل و کسب درآمد زیادی از ارزهای دیجیتال مشغول بشه.

مقاله پیشنهادی: معرفی گاوین وود Gavin Wood؛ خالق پولکادات

عملکرد بری سیلبرت در سال 2021

عملکرد بری سیلبرت در سال 2021

در سال 2021 میلادی، بری سیلبرت(Barry Silbert) همچنان به خرید و فروش رمز ارزها ادامه داده، چون شرکت های زیادی به بازار رمز ارزها علاقه مند شدن و در حال حاضر ارزش بازار کریپتو تقریبا 1 تریلیون دلار هست. در حالی که دنیا سال جدیدی رو شروع می کرد، گروه گری اسکیل اعلام کرد که از دسامبر 2020 تا سال 2021 سه برابر میزان ماینینگ برای خرید بیت کوین اقدام کرده و همه دارایی های تحت مدیریت خودش رو به 20 میلیارد دلار رسونده. همچنین در ابتدای سال 2021 بری سیلبرت از سمت مدیر عاملی خودش در گروه گری اسکیل کنار کشید و مایکل سوننشین، مدیر عامل قدیمی شرکت جایگزین این شخص شد.

مقاله پیشنهادی: آشنایی با هایدن آدامز Hayden Adams ؛ بنیانگذار یونی سواپ

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بری سیلبرت یا Barry Silbert بهتون ارائه بدیم، به بررسی ثروت خالص بری سیلبرت بپردازیم و وارد شدن بری سیلبرت به حوزه رمز ارزها رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بری سیلبرت یکی از سرمایه گذاران و کارآفرین های مشهور در بازار رمز ارزهاست که در سال 2015 موسسه دیجیتال کارنسی گروپ رو راه اندازی کرد. بری سیلبرت همچنین بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بزرگ سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به اسم گری اسکیل هست.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بری سیلبرت(Barry Silbert) کیست؟

در مورد بری سیلبرت(Barry Silbert) کیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 95 = ?