روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین کدامند؟

  • 07:05 1403-05-06
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین؛ آیا دوست دارین تا با این روش ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین وب مانی چیست؟ چجوری وب مانی های خودمون رو به ارز بیت کوین تبدیل کنیم؟ راه های تبدیل وب مانی به بیت کوین کدامند؟ آیا خرید وب مانی به احراز هویت نیاز داره؟ امکان تبدیل وب مانی به بیت کوین و برعکس وجود داره؟ برداشت بیت کوین از وب مانی چجوریه؟ با قیمت بیت کوین در شرایط کنونی این کار مناسب است؟

سرویس های پرداخت آنلاین به کاربران کمک می کنه تا به صورت اینترنتی خریدهای خودشون رو انجام بدن، بدون اینکه به پرداخت مستقیم از بانک نیاز داشته باشن. یکی از بهترین سیستم های پرداخت، وب مانی یا WebMoney هست. حساب های وب مانی واسه کسایی که در فارکس و بازار رمز ارزها فعالیت می کنند خیلی مناسب هست. شما می تونین وب مانی های خودتون رو به بیت کوین تبدیل کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وب مانی یا WebMoney بهتون ارائه بدیم، به بررسی روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین بپردازیم و نحوه برداشت بیت کوین از وب مانی رو به شما یاد بدیم.

وب مانی چیست؟

وب مانی چیست؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین وب مانی یا WebMoney نوعی سیستم پرداخت آنلاین و یه ابزار خوب واسه فعالیت ها و تراکنش های مالی اینترنتی هست که واسه کسب و کارهای آنلاین در سراسر دنیا امکان ارسال و دریافت پول رو فراهم می کنه. این شرکت از سال 1998 فعالیت خودش رو شروع کرده و دفتر مرکزی اون در روسیه قرار داره. این کمپانی اعلام کرده که در اوایل سال 2020 تقریبا 41 میلیون کاربر فعال داره و بیشتر از 100 هزار فروشگاه هم از سیستم پرداخت وب مانی استفاده می کنند.

با کمک سرویس پرداخت وب مانی(WebMoney) که رقیبی واسه پروتکل پی پال هست، کاربران در سراسر دنیا می تونن خدمات و محصولات مورد نیاز خودشون رو از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند. خدماتی که این شرکت واسه کاربران ارائه میده، مثل پی پال هست ولی به دلیل قرارگیری این شرکت در سوریه، ساکنان کشورهای تحت تحریم مثل ایران می تونن بدون هیچ مشکلی ازش استفاده کنند. تعداد زیادی از صرافی ارز دیجیتال، بروکر و فروشگاه های آنلاین از سرویس پرداخت وب مانی پشتیبانی می کنند.

نحوه برداشت بیت کوین از وب مانی

توجه داشته باشین که سرویس پرداخت وب مانی این قابلیت رو داره که با رمز ارزهای زیادی کار کنه. بنابراین هر کاربری می تونه کیف پول متفاوتی داشته باشه. کیف پول بیت کوین در این سیستم با عبارت WMX نشون داده میشه. شما با داشتن هر نوع از ولت WebMoney یه آدرس مخصوص به اون کیف پول رو خواهین داشت که می تونین اون رو واسه دریافت وجه به ارسال کننده بدین. ساخت هر کدوم از ولت های رمزنگاری شده شرایط خاص خودش رو داره. مثلا واسه داشتن کیف پول یورو باید ساکن منطقه یورو باشین. همچنین شما واسه برداشت بیت کوین از طریق سیستم وب مانی اول باید بیت کوین های خودشون رو به وب مانی تبدیل کنین و بعدا از طریق حساب وب مانی خودتون اون رو برداشت کرده و به کیف پول خودتون انتقال بدین.

مقاله پیشنهادی: مقایسه آربیتراژ و ماینینگ بیت کوین

روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین کدامند؟

روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین کدامند؟

با بالا رفتن قیمت بیت کوین، خیلی از افراد و کاربران دوست دارن تا دارایی ها و سرمایه خودشون رو به این رمز ارز تبدیل کنند. بعد از اینکه دونستین وب مانی چیه و چه کاربردی داره، می تونین تبدیل وب مانی به بیت کوین رو در پلتفرم های معتبری انجام بدین. در ادامه برخی از روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین رو بررسی می کنیم تا بتونین وب مانی های خودتون رو به رمز ارز Bitcoin تبدیل کنین:

•    استفاده از کیف پول WebMoney

یکی از روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین، استفاده از کیف پول وب مانی هست. استفاده از این روش خیلی آسونه و همچنین با سرعت بیشتری انجام میشه. تکنیک های دیگه کمی گرون هستن. واسه استفاده از این روش لازمه تا حتما ولت بیت کوین داشته باشین. بعدا کیف پول وب مانی خودتون رو باز کنین و روی گزینه More کلیک کنین. در صفحه باز شده گزینه Exchange Funds رو انتخاب کنین تا بتونین وب مانی های خودتون رو به بیت کوین تبدیل کنین. همچنین می تونین وب مانی رو به سایر رمز ارزها هم تبدیل کنین.

•    استفاده از سایت indx.ru

یکی دیگه از روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین، استفاده از سایت indx.ru هست. این سایت یکی از شرکت های زیرمجموعه وب مانی هست که به صورت حرفه ای به خرید و فروش رمز ارزها مشغول هست. با کمک این سایت علاوه بر تبدیل وب مانی به بیت کوین، می تونین واسه تبدیل به ارزهای دیجیتال دیگه مثل اتریوم، ریپل و بیت کوین کش هم استفاده کنین. علاوه بر این، با استفاده از سایت indx.ru می تونین سهام شرکت های بزرگ جهانی مثل آمازون، گوگل و اپل رو هم بخرین.

•    استفاده از سایت exchanger.ru

استفاده از وبسایت exchanger.ru هم یکی دیگه از راه های تبدیل وب مانی به بیت کوین هست. در این روش شما خودتون می تونین نرخ تبدیل رو تعیین کنین که یکی از مزایای فوق العاده جذاب این سایت محسوب میشه و همچنین نرخ تبدیل ارزون تر هم انجام میشه. برای استفاده از این سایت اول باید وارد سایت exchanger.ru بشین و در صفحه اصلی سایت باید مشخص کنین که قصد تبدیل کدوم رمز ارزها رو دارین. بعدا می تونین مبلغ های پیشنهادی رو مشاهده کرده و یکی از اون ها رو انتخاب کنین.

مقاله پیشنهادی: پرفکت مانی چیست ؟ (آموزش ثبت نام در پرفکت مانی)

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وب مانی یا WebMoney بهتون ارائه بدیم، به بررسی روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین بپردازیم و نحوه برداشت بیت کوین از وب مانی رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، وب مانی نوعی سیستم پرداخت آنلاین و یه ابزار خوب واسه فعالیت ها و تراکنش های مالی اینترنتی هست که واسه کسب و کارهای آنلاین در سراسر دنیا امکان ارسال و دریافت پول رو فراهم می کنه. شما می تونین با استفاده از روش های مختلفی وب مانی های خودتون رو به بیت کوین تبدیل کنین که در بالا بهشون اشاره کردیم.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین کدامند؟

در مورد روش های تبدیل وب مانی به بیت کوین کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 37 = ?