معرفی صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانیکارت

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

  • 04:02 1403-02-01
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانیکارت

انتخاب یک بستر معاملاتی امن و معتبر، یکی از مهم‌ترین مراحل ورود به بازار ارز دیجیتال است. انتخاب‌های فراوانی از صرافی و کیف پول خارجی گرفته تا صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی، وجود دارد. با این حال مواردی وجود دارد که به موجب آن ریسک فعالیت در پلتفرم‌های خارجی را بالا می‌برد. در برخی موارد حتی می‌تواند منجر به از دست رفتن کل سرمایه کاربر شود. همراه ما باشید تا با یکی از بهترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال داخلی آشنا شوید. 

ایرانیکارت امن و معتبر

ایرانیکارت، یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین ایرانی است که جزو برترین‌های این حوزه از لحاظ عملکرد محسوب می‌شود. چرا که هم تعداد ارزهای دیجیتال بالا و هم امنیت و پشتیبانی خوب را به کاربران هدیه می‌دهد. همچنین وجود مشاوره رایگان، پشتیبانی عالی و رابط کاربری آسان باعث شده همه افراد بتوانند به راحتی خرید و فروش رمز ارز خود را انجام دهند.

صرافی ایرانیکارت چه خدماتی ارائه می‌دهد

صرافی ایرانیکارت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ 

ایرانیکارت در حوزه ارزهای دیجیتال محصولات و خدمات متفاوتی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در واقع ایرانیکارت هرآنچه که برای ورود به بازار نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. از سرویس خرید و فروش بیش از ۵۰۰ رمز ارز گرفته تا کیف پول‌های سخت افزاری، ابزار‌های تحلیلی، آموزش‌های کاربردی و… . یکی از بزرگترین خدمات ایرانیکارت، ارائه کارمزد صفر در تراکنش‌ها است. کاربران می‌توانند خرید ارز دیجیتال خود را بدون هیچ هزینه اضافی انجام دهند! 
لازم به ذکر است خدمات ایرانیکارت تنها به بخش رمز ارزها محدود نمی‌شود. چرا که سرویس‌هایی مانند پرداخت‌های بین المللی، خرید از وبسایت‌های خارجی، کارت‌های هدیه، سرورهای مجازی و… نیز دارد. برای آشنایی با کلیه خدمات ایرانیکارت توصیه می‌کنیم به وب سایت ایرانیکارت مراجعه کنید. 


چرا باید معاملات ارز دیجیتال را در صرافی ایرانیکارت انجام دهیم؟ 

ایرانیکارت یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که یک دهه فعالیت در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، در کارنامه خود دارد. طی سال‌های گذشته با مجموعه خدمات خود از نظر کاربران یک صرافی برتر محسوب می‌شود. 
●    امنیت وجوه کاربران در ایرانیکارت برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده و مواردی مانند پولشویی و… از طریق احراز هویت اجباری برای فعالیت در آن، حفظ می‌شود. 
●    ویژگی دیگری که ایرانیکارت را به یک صرافی برتر معاملاتی تبدیل می‌کند، تنوع بالای ارزهای دیجیتال موجود است. بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال در حال حاضر از طریق ایرانیکارت قابل خرید و فروش است. 
●    در بخش پشتیبانی نیز ایرانیکارت جزو برترین‌های این حوزه است. چرا که تیم متخصص آن به صورت ۲۴ساعته در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان و کاربران هستند. 
●    علاوه بر موارد گفته شده، عدم نیاز به پرداخت کارمزد برای تراکنش، فعالیت در این صرافی را برای کاربران بسیار مقرون به صرفه می‌کند. افراد می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان خرید و ۵۰۰ میلیون تومان فروش بدون هیچ گونه کارمزدی در پلتفرم، انجام دهند. 
حتما می‌دانید صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و ایرانی در ازای خدماتی که در جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به کاربران می‌دهند، درصدی از هزینه تراکنش را به عنوان کارمزد پلتفرم کسر می‌کنند. اما در صرافی ایرانیکارت کاربران می‌توانند برای تراکنش‌های خود فقط مبلغ خود رمز ارز را بپردازند و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. 

سخن آخر
برخی برای دور زدن صرافی‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند از تغییر آی پی استفاده می‌کنند اما غافل از اینکه علاوه بر آی پی شاخص‌های دیگری نیز وجود دارد که لوکیشن اصلی افراد را مشخص می‌کند. بنابراین ریسک نکنید و بدانید چنانچه به هویت شما پی ببرند، حساب و سرمایه شما بلوکه خواهد شد. امن‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال ایرانیان داخل کشور، استفاده از پلتفرم و سرویس‌های داخلی هم چون ایرانیکارت است. با استفاده از این صرافی، امنیت سرمایه شما حفظ شده و به صورت مستقیم با استفاده از کارت اعتباری خود، امکان خرید رمز ارز خواهید داشت.

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.