ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper) چیست؟

  • 13:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper)؛ نوعی پلتفرم آنلاین برای انجام معاملات خودکار رمزارزها! آیا تا الان چیزی درباره این ربات تریدر شنیدین؟ اصلا می دونین ربات کریپتو هاپر چیست؟ ربات کریپتو هاپر چه مزایایی به همراه داره؟ نحوه کار ربات Cryptohopper چجوریه؟ ویژگی های ربات کریپتو هاپر چیست؟ به نظر شما آیا ربات کریپتو هاپر قانونی هست یا کلاهبرداری؟

احتمالا فرایند انجام معامله در بازار رمزارزها واسه شما کمی سخت و پیچیده باشه. شاید تا الان به این فکر کردین که تکنیک آسون تری رو واسه انجام معاملات ارزهای دیجیتال پیدا کنین یا به دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال روی بیارین. سطح تجربه شما در این بازار مهم نیست، بلکه فرصت های مناسب معاملاتی که واستون پیش میاد تعیین کننده میزان سودآوری شما میشه. کریپتو هاپر یکی از ربات های معاملاتی هست که می تونین ازش استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله ربات کریپتو هاپر چیست؟ اطلاعاتی درباره ربات کریپتو هاپر یا Cryptohopper به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ربات کریپتو هاپر بپردازیم و عملکرد این ربات رو مورد بررسی قرار بدیم.

ربات کریپتو هاپر چیست؟

ربات کریپتو هاپر چیست؟

ربات کریپتو هاپر چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ربات کریپتو هاپر یا Cryptohopper نوعی پلتفرم آنلاین هست که در اون تریدرها و کاربران این امکان رو دارن تا به ربات تریدر خودکار برای بازار رمزارزها دسترسی داشته باشن و با استفاده از اون معاملات خودکاری انجام بدن. توجه داشته باشین که در معاملات خودکار ارزهای رمزنگاری شده، ربات ها می تونن با استفاده از شرایطی که واسشون مشخص کردین، معاملات رو از سمت شما انجام بدن. یکی از اصلی ترین مشکلات معامله گران مبتدی، تحت تاثیر قرار گرفتن احساسات در خرید و فروش هاست که استفاده از ربات کریپتو هاپر این مشکل رو برطرف می کنه.

جالب اینجاست که بدونین ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper) به عنوان یکی از بهترین ابزارها رمزارز، در سال 2017 میلادی به وجود اومده و به وسیله خیلی از معامله گران و تریدرها استفاده میشه. کاربران با کمک این ربات این امکان رو دارن تا در هر زمان که دوست دارن ارزهای دیجیتال خودشون رو برداشت کنند. واسه انجام همه تراکنش ها به کمک این ربات، حداکثر 48 ساعت زمان نیاز هست. تیم سازنده این ربات تریدر، به دنبال طراحی و ساخت رباتی بودن که به صورت کاملا خودکار و 24 ساعته معاملات رو انجام بده.

مقاله پیشنهادی: ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

ویژگی های ربات Cryptohopper چیست؟

ویژگی های ربات Cryptohopper چیست؟

همونطور که گفتیم، ربات Cryptohopper نوعی ربات ترید رمزارزهاست که به منظور تسهیل فرایند خرید و فروش و کمک به معامله گران واسه استفاده از فرصت های بیشتر، کاهش ضرر و افزایش سود به وجود اومده. ربات کریپتو هاپر ویژگی های زیادی داره. در ادامه برخی از ویژگی های ربات کریپتو هاپر رو بررسی می کنیم:

•    تکنولوژی های موجود در آن

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper) تکنولوژی های موجود در اون هست. بهتره بدونین ترکیب API با ارز دیجیتال زیربنایی مختلف واسه معاملات نیمه خودکار یکی از این تکنولوژی هاست. توجه داشته باشین که این سرویس رو میشه بر روی هر دستگاه های می تونه به اینترنت متصل بشه، مثل لپ تاپ، دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه نصب کرد و ازش بهره برد.

مقاله پیشنهادی: چه زمانی از ربات ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

•    دارای ابزارهای مختلف

یکی دیگه از ویژگی های ربات کریپتو هاپر این هست که ابزارهای معاملاتی مختلفی داره. از جمله از این ابزارها میشه به فرمت های قابل تنظیم و ذخیره، تست و آزمایش ربات، اندیکاتورهای قابل اصلاح و حد ضررهای دنبال کننده اشاره کرد. همچنین کاربران این امکان رو دارن تا با استفاده از این ربات اندیکاتورهایی مثل باندهای بولینگر(Bollinger Bands)، مکدی(MACD)، قدرت نسبی(RSI) و استوکاستیک کمک بگیرن.

•    پشتیبانی از کاربران

پشتیبانی از کاربران هم یکی دیگه از ویژگی های ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper) هست که باعث میشه تا مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. بهتره بدونین کاربران واسه برطرف کردن مشکلات و سوال های خودشون می تونن با ارسال تیکت در قسمت پشتیبانی با تیم پشتیبانی ربات معامله گر کریپتوهاپر ارتباط برقرار کنند و راهنمایی های لازم رو دریافت کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ربات کریپتو هاپر چیست؟ اطلاعاتی درباره ربات کریپتو هاپر یا Cryptohopper به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ربات کریپتو هاپر بپردازیم و عملکرد این ربات رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ربات کریپتو هاپر نوعی پلتفرم آنلاین هست که در اون تریدرها و کاربران این امکان رو دارن تا به ربات تریدر خودکار برای بازار رمزارزها دسترسی داشته باشن و با استفاده از اون معاملات خودکاری انجام بدن. یادتون باشه که انجام معامله با استفاده از ربات های تریدر ریسک های زیادی به همراه داره. بنابراین، همیشه سعی کنین تا مبلاغی رو در اینجور ربات ها واریز کنین که بهش نیازی ندارین و از دست دادنش ضربه ای به شما نمیزنه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper) چیست؟

در مورد ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+66 = ?