بهترین سایت های کپی تریدینگ کدامند؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بهترین سایت های کپی تریدینگ کدامند؟"


  • 15:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین سایت های کپی تریدینگ کدامند؟ چرا کپی تریدینگ واسه همه تازه کارها خوبه؟ اصلا می دونین منظور از کپی تریدینگ چیست؟ چجوی بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ رو انتخاب کنیم؟ در زمان استفاده از کپی تریدینگ به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ آیا به کپی تریدینگ نیاز داریم؟ کپی تریدینگ چه مزایایی به همراه داره؟ چجوری کپی ترید انجام داده و سود به دست بیاریم؟

از زمان پیدایش بیت کوین که بازار کریپتو فعالیت خودش رو شروع کرد، هر روز طرفداران و سرمایه گذاران اون بیشتر شدن. با این حال، ورود به این حوزه نیازمند دانش، تخصص، تجربه و زمان زیاد هست تا افراد بتونن تحلیل های دقیقی از تغییر روند قیمت دارایی ها ارائه کنند. شما هم می تونین با استفاده از روش کپی تریدینگ، معاملاتی رو انجام بدین و سود به دست بیارین که دیگه نیازی به ربات های ارز دیجیتال هم نخواهید داشت. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین سایت های کپی تریدینگ کدامند؟ اطلاعاتی در مورد کپی تریدینگ به شما ارائه کنیم و به معرفی 5 مورد از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ بپردازیم.

آشنایی با فرایند کپی تریدینگ

آشنایی با فرایند کپی تریدینگ

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کپی تریدینگ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کپی تریدینگ به معنی کپی کردن استراتژی و معاملات تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای و با تجربه در هر بازاری هست. برای معامله کردن در بازارهای مالی، یا باید تسلط کافی به روش های تحلیلی داشته باشین و یا باید از تحلیلگری که تسلط کافی داره، کمک بگیرین. در هر معامله به روش کپی تریدینگ دو نفر دخالت دارن، شخصی که سیگنال ارز دیجیتال خرید یا فروش رو دریافت می کنه و تحلیلگری که استراتژی و روش معاملاتی خاص خودش رو دارن و سایر افراد از روی معاملات اون کپی می کنند تا سود به دست بیارن.

جالب اینجاست که بدونین کپی تریدینگ امکان کپی کردن معاملات و استراتژی تریدرهای حرفه ای از بازار رو میده. بنابراین، با کمک این ابزار هر کسی می تونه با هر سطح دانشی از بازار ارزهای دیجیتال سود ببره. در بهترین سایت کپی ترید، خرید و فروش به صورت خودکار انجام میشه. کافیه یه تریدر خاص رو انتخاب کنین، اندازه هر پوزیشن رو تعیین کنین و رها کنین تا وقتی که به سود برسین. مهم نیست چقدر در دنیای کریپتو تازه کار هستین، چون هیچ نیازی به دانش یا تجربه قبلی ندارین.

مقاله پیشنهادی: کپی تریدینگ در معاملات ارز دیجیتال چیست؟

نحوه شناسایی بهترین سایت کپی ترید چگونه است؟

نحوه شناسایی بهترین سایت کپی ترید

همونطور که گفتیم، کپی کردن معاملات تریدرهای حرفه ای می تونه یه ابزار کمکی و آموزشی برای افرادی باشه که می خوان یاد بگیرن که چجوری به صورت مستقل تجارت کنند. شما برای استفاده از کپی تریدینگ، ابتدا باید بهترین سایت کپی ترید رو انتخاب کنین. توجه داشته باشین که انتخاب بهترین پلتفرم کپی تریدینگ کار ساده ای نیست، چون عوامل زیادی در اون تاثیر دارن. این عوامل عبارت هستن از:

•    یکی از عوامل موثر در انتخاب بهترین سایت کپی ترید این هست که پلتفرم مورد نظر باید از مقامات مجوز لازم رو داشته باشه.
•    بیشتر سایت های کپی ترید به سپرده نیاز دارن. توصیه میشه تا از پلتفرم هایی که از شما درخواست واریز وجوه می کنند، دوری کنین مگه اینکه صرافی باشه.
•    یکی دیگه از عوامل موثر در انتخاب بهترین سایت کپی ترید، کیفیت کار تریدرها یا معامله گران هست. بهترین سایت های کپی ترید، معیارهایی برای تشخیص تریدرهایی که می تونن پیشرو باشن رو در نظر می گیرن.
•    سایت های کپی تریدینگ باید همه جزئیان کار تریرهایی رو که می تونین از روی اون ها کپی کنین، ارائه بدن.
•    یکی دیگه از عوامل موثر در انتخاب بهترین سایت کپی ترید، شناسایی و پیدا کردن تریدرهای موفق هست. بیشتر پلتفرم ها، ردیابی تریدرهایی رو که بالاترین بازگشت سرمایه رو ارائه میدن، آسون می کنند.

5 مورد از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ

5 مورد از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ

کپی تریدینگ روشی جدید در بازارهای معاملاتی به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال هست. با استفاده از این مکانیزم می تونین استراتژی معاملاتی تریدرهای حرفه ای رو کپی کرده و با کمک این استراتژی ها معاملات پرسودی انجام بدین. سایت های زیادی وجود دارن که کپی تریدینگ رو به کاربران خودشون ارائه میدن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی 5 مورد از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ بپردازیم.

•    بای بیت (Bybit)

یکی از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ، سایت بای بیت یا Bybit هست. پشتیبانی از حدود 300 توکن، 15 جفت ارز و میزبانی از 150 هزار تریدر حرفه ای برای جمع آوری اطلاعات معاملاتی، این پلتفرم رو به یکی از بهترین گزینه ها برای کپی تریدینگ تبدیل کرده. این سایت مزایای زیادی به همراه داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. ارائه اهرم تا 100 برابر، ارائه مطالب آموزشی، پشتیبانی از کاربران از طریق چت آنلاین و.... نمونه ای از این مزایا هست که می تونین ازشون برخوردار بشین.

•    ای تورو (e Toro)

یکی دیگه از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ، سایت ای تورو یا e Toro هست که ادعا می کنه در سال 2021 میانگین سود پرتفوی کاربرانش حدود 30 درصد بوده. شفافیت در ارائه اطلاعات تریدرها یکی از اصلی ترین ویژگی های پلتفرم ای تورو محسوب میشه. این سایت به دلیل داشتن رابط کاربری جذاب و آسون و ارائه کیف پول های رمزارزی و پشتیبانی از تعداد زیادی از رمزارزها محبوبیت زیادی داره.

•    پایونکس (Pionex)

پایونکس یا Pionex هم یکی دیگه از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ هست که از بیش از 350 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه و فرصت های زیادی رو برای کپی تریدینگ فراهم کرده. نرخ کارمزد این سایت فقط 0.05 درصد هست. پلتفرم پایونکس هم مزایای زیادی به همراه داره که از جمله از این مزایا میشه به ارائه الگوریتم های مختلف درآمدی و کارمزد پایین معاملات اشاره کرد.

•    بیت گت (Bitget)

یکی دیگه از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ که امروز سروصدای زیادی به پا کرده، سایت بیت گت یا Bitget هست که از طرف لیونل مسی، ستاره محبوب دنیای فوتبال حمایت میشه. این سایت هم مزایای زیادی به همراه داره که از جمله از این مزایا میشه به رایگان بودن کپی تریدینگ، پشتیبانی از توکن ها و شبکه های مختلف، امکان کپی تریدینگ معاملات مختلف و نرخ بالای بازدهی سرمایه اشاره کرد.

•    صرافی مکسی (MEXC)

صرافی مکسی یا MEXC هم یکی دیگه از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ در بازار ارزهای دیجیتال هست. صرافی مکسی داده های دقیقی رو برای مقایسه تریدرها ارائه می کنه. پشتیبانی از 1520 ارز دیجیتال و 2110 جفت ارز این صرافی رو به یکی از بهترین سایت ها برای کپی ترید تبدیل کرده. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال زیاد، کارمزدهای پایین، پشتیبانی از معاملات فیوچرز و مارجین و... از ویژگی های مثبت این پلتفرم هست.

ویدیوی پیشنهادی: معرفی و آموزش صرافی مکسی(MEXC)

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین سایت های کپی تریدینگ کدامند؟ اطلاعاتی در مورد کپی تریدینگ به شما ارائه کنیم و به معرفی 5 مورد از بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ بپردازیم. همونطور که گفتیم، کپی تریدینگ روشی هست که شما می تونین با استفاده از اون استراتژی های معاملاتی تریدرهای حرفه ای رو کپی کرده و بر اساس همون استراتژی معاملات خودتون رو انجام بدین و سود زیادی به دست بیارین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین سایت های کپی تریدینگ کدامند؟

در مورد بهترین سایت های کپی تریدینگ کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+76 = ?