بهترین پلتفرم و بازی ارز دیجیتال چیست؟ (آشنایی با یکی از روش های کسب ارز دیجیتال و NFT)

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بهترین پلتفرم و بازی ارز دیجیتال چیست؟ (آشنایی با یکی از روش های کسب ارز دیجیتال و NFT)"


  • 00:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

NFT یا توکن غیر مثلی یکی از جدیدترین بخش های بازار ارزهای دیجیتال به شمار میان. امروز قصد داریم که شما رو با برترین و بهترین پلتفرم و بازی ارز دیجیتال اشنا کنیم و نحوه کسب درآمد با ارز دیجیتال و NFT رو بهتون یاد بدیم. همونطور که میدونین دنیای ارزهای دیجیتال هر روز در حال گسترش و بزرگ شدن است و روش های درآمدی جدید و مختلفی هم از طریق اون فراهم میشه. عده زیادی در سراسر دنیا با استفاده از بازار کریپتوکارنسی ها، درآمد معقولی دارن. اگه شما هم دوست دارید که بیشتر با بازی و پلتفرم های کسب درامدی آشنا بشین، تا انتهای این مطلب همراه ما باشین. مقاله NFT چیست؟ صفر تا صد این حوزه را هم به شما یاد خواهد داد.

شاید تا همین چند سال پیش کسی فکر نمیکرد که با نشستن تو خونه و انجام دادن بازی های ویدیویی، بتونه درآمد دلاری داشته باشه. اما در حال حاضر به لطف ارزهای دیجیتال و توکن های ان اف تی، همه میتونن با بازی کردن و انجام دادن ماموریت های مختلف هر بازی، درآمد مناسبی رو به دلار داشته باشن. همچنین پلتفرم های مختلفی وجود دارن که از ارزهای دیجیتال برای پاداش دادن به کاربرهای خودشون استفاده میکنن. آشنایی با این نوع پلتفرم و سایت ارز دیجیتال، میتونه یک منبع درآمدی کم ریسک رو براتون فراهم کنه.

 انواع بازی ها و پلتفرم های درآمدزایی ارز دیجیتال

معرفی انواع بازی ها و پلتفرم های درآمدزایی ارز دیجیتال

دنیای ارزهای دیجیتال تو سال های گذشته گسترش بسیار زیادی پیدا کرده و همین موضوع باعث شده که کاربرهای بیشتری در حوزه های مختلف وارد این بازار بشن. در حال حاضر تعداد طرفدارها و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال به بیشترین تعداد خودش رسیده و میزان اعتماد به این حوزه هم افزایش قابل توجهی پیدا کرده. افراد بسیار زیادی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال به سمت این بازار مالی بین المللی کشیده شدن.

اگه شما هم به فکر ترید ارزهای دیجیتال و معامله گری در این حوزه هستین، باید بدونین که برای فعالیت در این حوزه به مهارت های مختلفی از جمله تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال احتیاج دارین. همچنین باید دارای روحیه ای قوی و مهارت های کنترل احساسات هم باشین. ترس و طمع دو احساس بسیار مهم هستن که بر روی نتایج معاملات تریدر ها تاثیر میذارن و مدیرریت اون ها بسیار مهم و حیاتی است. نکته دیگه ای که باید بهش توجه کنین ریسک بسیار بالای از دست دادن سرمایه و لیکویید شدن در معامله ارزهای دیجیتال است.

اما روش های کم ریسک تر و حتی رایگانی هم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود داره. تو این مقاله با معرفی بازی ها و پلتفرم های سودآور در دنیای ارزهای دیجیتال، تعدادی از این روش ها رو بهتون معرفی خواهیم کرد. همچنین در صورتی که تریدر هستین و به دنبال روش های کسب درآمد دیگه ای به جز معامله ارزهای دیجیتال هستین، میتونین از پلتفرم، بازی و سایت ارز دیجیتالی که تو این مقاله بهتون معرفی میکنیم، استفاده کنین. توصیه میکنیم مقاله 6 پلتفرم برتر برای ساخت NFT رو هم مطالعه کنین.

جالبه بدونین که بعضی از این بازی ها و پلتفرم ها امکان کسب رایگان ارز دیجیتال رو برای کاربرهاشون فراهم کردن. تو این مقاله بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید و کامپیوتری رو بهتون معرفی میکنیم. همچنین توضیح مختصری رو در مورد هر کدوم بهتون میدیم. لازم به ذکره که ویدیو های آموزشی بسیاری در این مورد هم تهیه کردیم که میتونین با مراجعه به بخش ویدیو رایگان آموزش ارز دیجیتال، به اون ها دسترسی پیدا کنین.

انواع بازی ها و پلتفرم های درآمدزایی ارز دیجیتال

البته به این نکته توجه داشته باشین که برای هر گونه فعالیت در دنیا ارزهای دیجیتال باید دانش و اطلاعاتی حداقلی در این حوزه داشته باشین. به همین دلیل بهتره که در دوره های مختلف آکادمی ارزسنج که به منظور افزایش دانش کاربرها تهیه و ارائه شدن، شرکت کنین. امیدواریم که این مقاله بتونه برای پیدا کردن یک بازی بلاک چینی رایگان و یا پلتفرم مناسب برای کسب ارز دیجیتال رو بهتون معرفی کنه تا بتونین با توجه به روحیات و توانایی هایی که دارین، منبع درآمد جانبی ای رو برای خودتون بوجود بیارین.

بازی های بلاک چینی

با بررسی هایی که برای پیدا کردن بهترین بازی ارز دیجیتال انجام دادیم، تعدادی از بهترین بازی های حوزه ارزهای دیجیتال رو در ادامه بهتون معرفی میکنیم.

1.    بازی اکسی اینفینیتی (Axie infinity)

یکی از محبوبترین بازی ها در حوزه NFT و بلاک چین که خیلی زود به محبوبیت بالایی رسید. این بازی در سال 2018 معرفی و ارائه شد. در ابتدا گیمر ها میتونستن با ترکیبات مختلف اعضای بدن، اکسی های منحصر به فردی رو بوجود بیارن، پرورش بدن و در نهایت به فروش برسونن. همچنین امکان ترید اکسی ها در بخش مخصوصی که برای این منظور ساخته شده بود، وجود داشت.

در حال حاضر ماهیت موجودات اکسی اینفینیتی و نحوه انجام این بازی کمی فرق کرده و با روی کار اومدن توکن های غیر قابل تعویض یا NFT روش های کسب درآمدی بیشتری برای کاربرها فراهم شده است. برای اشنایی بیشتر با این بازی میتونین به ویدیو اموزش خرید زمین در بازی Axie Infinity مراجعه کنین.

بازی های بلاک چینی

2.    بازی گادز آنچیند (Gods Unchained)

در این بازی که مبتنی بر شبکه بلاک چین اتریومه، کاربرها با جمع آوری کارت های تشویقی مخصوص میتونن اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنن. البته برای این کار باید تعداد زیادی از کارت هایی که رتبه های بالایی رو دارن، داشته باشین.

3.    بازی کریپتوکیتیز (Cryptokities)

بازی بعدی که میخوایم در لیست بهترین بازی ارز دیجیتال بهتون معرفی کنیم، کریپتوکیتیز نام داره. این بازی رو میتونیم محبوبترین و معروفترین بازی ارز دیجیتال بدونیم. در این بازی امکان خرید و فروش گربه هایی که بهشون کیتیز گفته میشه، وجود دارن. همچنین میتونین که این گربه ها رو پرورش بدین و به فروش برسونین. این گربه ها به شکل یک دارایی غیر مثلی یا NFT عرضه میشن که روی بستر شبکه بلاک چینی اتریوم با استاندارد ERC 20 ذخیره شدن.

توجه داشته باشین که هر کدوم از این گربه ها خاص هستن و ارزش هیچ دو کیتی در بازی برابر نیست. بیشتر افرادی که با بازی های کریپتویی آشنا نیستن، ممکنه که فکر کنن این بازی ها بسیار بچگانه هستن و جدیشون نگیرن. اما به این نکته توجه داشته باشین که بازی های کریپتویی برای همه ی سنین طراحی شدن و به دلیل امکان کسب درامد از اون ها، بیشتر مورد توجه بزرگسالان قرار گرفتن.

4.    بازی آپلند (UPLAND)

در بین بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید، بازی آپلند یکی از محبوبترین بازی هاست که مبتنی بر دارایی ها و توکن های غیر مثلی است. در این بازی امکان خرید زمین مجازی و دارایی های مختلف در اون وجود داره. در اولین قدم برای فعالیت در این بازی، باید ارز UPX خریداری کنین که توکن اختصاصی این بازی می باشد. ویدیوی آموزشی این پلتفرم هم در بین ویدیو های آموزشی ارزسنج وجود داره.

یکی از راه های کسب درآمد در این بازی، استفاده از کد رفرال است. به ازای هر کاربری که با کد رفرال شما وارد بازی آپلند بشه، 4500 واحد ارز UPX دریافت خواهید کرد. همچنین به ازای ورود روزانه هم 50 UPX به کاربرها پرداخت میشه. برای دانلود بازی ارز دیجیتال آپلند میتونین از سایت رسمی این بازی کریپتویی استفاده کنین. برای کسب اطلاعات بیشتر میتونین ویدیو آموزش خرید زمین در بازی UPLAND رو هم تماشا کنین.

بازی های بلاک چینی

5.    بازی پورتال (Portals)

یک بازی متاورسی بسیار محبوب که در شبکه بلاک چینی سولانا ساخته شده. برای انجام دادن این بازی به ارز SOL برای پرداخت های درون شبکه ای احتیاج دارین. پورتال یک بازی جهان باز است که بهتون اجازه میده در یک دنیای کاملا مجازی به کاوش بپردازین و درآمد داشته باشین. در یک ویدیوی آموزشی رایگان نحوه ثبت نام و عضویت در این بازی تحت وب رو بهتون آموزش دادیم که میتونین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اون، به ویدیوی مربوط بهش مراجعه کنین.

6.    بازی استپن (Stepn)

برای کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل، بازی استپن رو بهتون پیشنهاد میدیم. این بازی که با تمرکز بر فناوری WEB 3.0 ساخته شده، بهتون اجازه میده که با راه رفتن به کسب رایگان ارز دیجیتال بپردازین. برای اینکه بتونین تو این بازی فعالیت داشته باشین، به کفش احتیاج دارین! البته این کفش ها به شکل توکن های NFT به فروش میرسن و تو بازی ازشون استفاده میشه. برای اینکه با این بازی اندرویدی محبوب بیشتر آشنا بشین و نحوه کسب درآمد از اون رو بهتر درک کنین، میتونین به ویدیو آموزش بازی استپن که به شکل رایگان در سایت ارزسنج قرار داده شده، مراجعه کنین.

7.    بازی تتان آرنا (Thetan Arena)

بازی بعدی که قصد معرفیش رو داریم، تتان آرنا نام داره. بازی تتان آرنا یک بازی آنلاین در میدان جنگ چند نفره است. در این بازی از توکن های غیر مثلی استفاده شده و شخصیت ها و آیتم های موجود در آن با استفاده از توکن های NFT ساخته شدن. در حال حاضر نسخه های بتای این بازی برای سیستم عامل های مختلفی از جمله دسکتاپ، اندروید و IOS در دسترس است. در نتیجه کسب ارز دیجیتال با بازی موبایلی تتان آرنا برای همه ی افراد فراهم شده. بهتره که برای دانلود بازی ارز دیجیتال تتان آرنا، از سایت رسمی این پلتفرم استفاده کنین.

سایت های فریلنسری

سایت های فریلنسری

یکی از روش های محبوب برای کسب درآمد ارزهای دیجیتال، فریلنسری و استفاده از تخصصیه که دارین. در ادامه مقاله بهترین پلتفرم و بازی ارز دیجیتال چیست؟ قصد داریم که درآمدزایی از این روش رو هم بهتون آموزش بدیم. در صورتی که شما هم یک مهارت برنامه نویسی، تحلیلی، طراحی سایت و. . . رو دارین، بهتره که به فکر فعالیت در بازار های جهانب و دریافت ارز دیجیتال به عنوان دستمزد باشین. این در حالیه که تا قبل از این فریلنسر های ایرانی به دلیل وجود تحریم های سیستم های بانکی، به سختی دستمزدشون رو دریافت میکردن. در ادامه تعدادی از بهترین سایت های فریلنسری با ارز دیجیتال رو بهتون معرفی میکنیم.

1.    سایت کریپتو گریند (Cryptogrind)

این سایت به عنوان یک پلتفرن برای کسب درآمد فریلنسر ها با درآمد بیت کوینی شناخته میشه. بیشتر فریلنسر ها با وبسایت Freelancer.com آشنا هستن. فریلنسر دات کام یکی از مهمترین پلتفرم ها در زمینه برون سپاری کار است که کریپتو گرید شباهت بسیار زیادی رو به این پلتفرم داره. تنها فرقی که بین این دو سایت وجود داره، پرداخت دستمزد فریلنسر ها با بیت کوین در کریپتو گریند است.
در صورتی که شما هم مهارتی رو دارین که میتونین از راه دور اون رو انجامش بدین، بهتره که حتما به سایت Cryptogrind مراجعه کنین و به کسب ارز دیجیتال بپردازین. البته باید به این نکته توجه داشته باشین که فعالیت در این پلتفرم مثل هر سایت بین المللی دیگه ای، نیازمند دانش زبان انگلیسی است.

2.    سایت بلاک لنسر (BlockLancer)

این سایت به کاربرها اجازه میده که بدون نیاز به احراز هویت و با استفاده از مهارت هایی که دارن، درآمد ارز دیجیتال داشته باشن. برای فعالیت در سایت بلاک لنسر تنها ابزاری که نیاز دارین، یک کیف پول ارز دیجیتال است تا بتونین درآمدتون رو دریافت کنین. توجه داشته باشین که با فعالیت تو این سایت و ارائه خدمات، درآمد شما بر حسب بیت کوین و اتریوم پرداخت میشه، به همین دلیل کیف پولی که ازش استفاده میکنین، باید از این دو ارز دیجیتال پشتیبانی کنه.

3.    پلتفرم بیت گیگز (BitGigs)

بیت گیگز با ایجاد ارتباط بین کارفرما و فریلنسر، بهتون اجازه میده که امکان کسب درآمد با ارز دیجیتال رو داشته باشین. با ارائه خدمات و مهارت های خود در این سایت میتونین بیت کوین دریافت کنین. بیشتر مشاغلی که در این پلتفرم براشون درخواست وجود داره، تولید محتوای متنی، توسعه نرم افزار و مشاغل مرتبط با آن ها است.

4.    پلتفرم کریپتو جابز (Cryptojobs)

سایت های فریلنسری

کارفرما های فعال در این سایت به شکل روزانه مشاغل مختلفی رو که تو کشور های مختلف نیاز دارن رو در این سایت به اشتراک میذارن. این مشاغل شامل موارد حضوری و فریلنسریه که هر شخص با توجه به توانایی ها و نیاز هایی که داره، میتونه یکی از این روش های فعالیت رو انتخاب کنه.

جالبه بدونین که صرافی های معتبر، کیف پول های شناخته شده و پلتفرم های معروفدر حوزه ارزهای دیجیتال هم آگهی های استخدام خودشون رو در این سایت منتشر میکنن. این موضوع میتونه یک فرصت مناسب برای مهاجرت کاری رو براتون فراهم کنه.

5.    سایت Earn.com

برای افرادی که مهارت خاصی رو ندارن، پلتفرم Earn.com یک منبع درآمدی مناسب است. در این سایت برای کسب درآمد میتونین کارهای ساده ای رو مثل پاسخ به ایمیل های ارسال انجام بدین و ارز دیجیتال دریافت کنین. کاملا واضحه که فعالیت در این پلتفرم هم به زبان انگلیسی قوی احتیاج داره. البته شما میتونین فقط با تماشای ویدیو های آموزشی در مورد بیت کوین، به کسب رایگان ارز دیجیتال بپردازید و درآمد دلاری داشته باشین.

رفرال گیری (Referral)

رفرال گیری

یکی از راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال رفرال گیری و دعوت از دوستان و آشنایانتون برای عضویت در سایت ها و پلتفرم های ارزهای دیجیتال، با استفاده از لینک دعوت شما است. برای اینکار در ابتدا باید خودتون در این سایت ها و پلتفرم ها عضو بشین. نکته مهمی که در این مورد وجود داره اینه که کلاهبرداری های زیادی در این حوزه وجود داره و به همین منظور باید حتما از پلتفرم های معتبر برای این منظور استفاده کنین. پیشنهاد میکنیم که از صرافی های ارز دیجیتال برای این منظور استفاده کنین.

1.    صرافی کوکوین (Kucoin)

این صرافی یکی از معدود پلتفرم های بین المللی در حوزه ارزهای دیجیتال است که به ایرانی ها اجازه فعالیت رو داده. بسیاری از ایرانیان از همین صرافی برای معاملاتشون استفاده میکنن. با استفاده از کد رفرال این صرافی ارز دیجیتال، میتونین یک منبع درآمدی جانبی رو برای خودتون فراهم کنین. دوره آموزش صرافی کوکوین صفر تا صد این صرافی رو به شما یاد خواهد داد.

2.    صرافی کوینکس (CoinEx)

فعالیت در صرافی کوینکس و استفاده از خدمات اون برای ایرانیان محدودیتی رو نداره. این صرافی هم یکی از پرطرفدار ترین صرافی های ارز دیجیتال بین المللی بین ایرانیان است. امکان دعوت از دوستان و بهره مندی از کارمزد معاملات اون ها در این صرافی هم وجود داره. دوره آموزش صرافی کوینکس رو برای آشنایی با این صرافی می تونین تهیه کنین.

3.    صرافی بایننس (Binance)

معتبرترین پلتفرم معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال، صرافی بایننس است. این صرافی به دلیل تحریم های بین المللی، هیچ گونه خدماتی رو به ایرانی ها ارائه نمیده، اما روش های مختلف برای دور زدن این محدودیت ها وجود داره. با توجه به شهرت و اعتبار بالای این صرافی، بیشتر فعالان دنیای ارزهای دیجیتال، عضویت در این صرافی رو ترجیح میدن. پیشنهاد میکنیم  حتما دوره آموزش صرافی بایننس  رو برای اشنایی با این صرافی بطورکامل تهیه کنین.

4.    صرافی اینانس

صرافی ارز دیجیتال اینانس از بهترین سایت های داخلی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. توجه داشته باشین که این صرافی داخلی به تمامی ایرانیان خدمات میده و هیچگونه تحریم و محدودیتی در این زمینه وجود نداره. با توجه به سابقه 5 ساله این صرافی در زمینه ارزهای دیجیتال و تیم پشتیبانی بسیار قوی اون، میشه با اطمینان خاطر به این سایت اطمینان کرد.

در این صرافی هم میتونین با دعوت از دوستان و آشنایانی که دارین، 30 درصد از کارمزدی که اون ها به صرافی پرداخت میکنن رو دریافت کنین.

صرافی اینانس

جمع بندی

فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از اون ها، روش های بسیار متنوع و گوناگونی رو داره که تو این مقاله در مورد بهترین پلتفرم و بازی ارز دیجیتال چیست؟ با شما گفتوگو کردیم. همچنین بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید، IOS و کامپیوتری رو بهتون معرفی و توضیحات مختصری رو در مورد هر کدوم ارائه دادیم. حالا که میدونین کسب ارز دیجیتال با موبایل و انجام دادن بازی های بلاک چینی رایگان برای همه ی افراد فراهم شده، بهتره از همین الان دست به کار بشین و به کسب درآمد بپردازین.

در این مقاله علاوه بر بازی های کریپتویی رایگان، پلتفرم هایی رو برای فعالیت فریلنسری و ارائه خدمات به کارفرمایان مختلف هم بهتون معرفی کردیم که در اون ها پرداخت دستمزد فریلنسر ها با کمک ارزهای دیجیتال صورت میگیره. در نهایت هم در مورد رفرال گری و دعوت از دوستان صحبت کردیم که یکی دیگه از روش های کسب رایگان ارز دیجیتال است. امیدواریم که بعد از مطالعه این مطلب بتونین راه های درآمدی مختلف در دنیای ارزهای دیجیتال رو امتحان کنین و درآمدتون رو افزایش بدین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین پلتفرم و بازی ارز دیجیتال چیست؟ (آشنایی با یکی از روش های کسب ارز دیجیتال و NFT)

  1. saman (1401/06/12)

    bazihaye nft fln keyfiyate xubi nadaran ja bara pishraf ziyad daran bayad sabr konim bebinim chi mishe

در مورد بهترین پلتفرم و بازی ارز دیجیتال چیست؟ (آشنایی با یکی از روش های کسب ارز دیجیتال و NFT) نظر دهید
سوال امنیتی :3+61 = ?