ربات هامینگ(HummingBot) چیست؟

  • 05:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ربات هامینگ(HummingBot)؛ یکی از بهترین ربات های معامله گر ارزهای دیجیتال! آیا تا الان چیزی در مورد این ربات شنیدین؟ آیا می دونین ربات هامینگ چیست؟ ربات هامینگ چه مزایایی به همراه داره؟ به نظر شما آیا ربات تریدر هامینگ امن هست؟ ویژگی های ربات Humming چیست؟ نحوه استفاده از ربات هامینگ چجوریه؟ مراحل اتصال به استخر نقدینگی ربات هامینگ کدامند؟ چگونه از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنیم.

بازار رمزارزها با سرعت زیادی در حال توسعه و گسترش هست و رویدادهای زیادی در سال های گذشته به وقوع پیوستن. بیت کوین از یه پروژه رمزنگاری به یه رمزارز معروف دنیا تبدیل شد و بعد از اون هم ارزهای دیجیتال زیادی گسترش پیدا کردن. به همین دلیل افراد زیادی وارد بازار کریپتوکارنسی ها شدن و برخی از اون ها با استفاده از ربات های تریدر معاملات خودشون رو انجام دادن. ربات هامینگ هم یکی از این ربات هاست. به این ترتیب، ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات هامینگ یا HummingBot بهتون ارائه بدیم و به بررسی مزایای ربات هامینگ بپردازیم و عملکرد ربات Humming رو مورد بررسی قرار بدیم.

ربات هامینگ چیست؟

ربات هامینگ چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که ربات هامینگ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ربات هامینگ یا HummingBot یکی از ربات های معامله گر در بازار ارزهای دیجیتال هست که تریدرها و معامله گران زیادی ازش استفاده می کنند. توجه داشته باشین که ربات هامینگ نوعی ربات ترید منبع باز هست که واسه سازنده های حرفه ای بازار به وجود اومده. ربات هامینگ با هدف در دسترس قرار دادن استراتژی های معاملاتی مدرن واسه همه افراد دنیا و به صورت رایگان راه اندازی شد.

جالب اینجاست که بدونین هامینگ یا HummingBot رباتی هست که به صورت خاصی برای ترید و معامله ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیره. به صورت کلی این ربات به عنوان یه موتور معاملاتی منبع باز محسوب میشه که به وسیله تیم متخصص به وجود اومده و به یکی از پرکاربردترین ابزارهای معاملاتی تبدیل شده. نکته قابل توجه این هست که هامینگ بات واسه همه افراد در سراسر دنیا قابل استفاده بوده و تریدرهای حرفه ای هم ازش استفاده می کنند. اجرای استراتژی های معاملاتی الگوریتمی با استفاده از ربات هامینگ ممکن میشه.

مقاله پیشنهادی: ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

ربات هامینگ چه مزایایی به همراه دارد؟

ربات هامینگ چه مزایایی به همراه دارد؟

همونطور که گفتیم، ربات هامینگ(HummingBot) یکی از ربات های حرفه ای و محبوب در بین تریدرها و معامله گران حرفه ای بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از ربات معاملات رو به صورت خودکار انجام بدین و سودهای زیادی به دست بیارین. استفاده از ربات هامینگ مزیت های فوق العاده به همراه داره. در ادامه برخی از مزایای ربات هامینگ رو بررسی می کنیم:

•    یکی از مزایای ربات هامینگ، تعیین کردن حد موجودی هست. بهتره بدونین شما در ربات هامینگ می تونین مشخص کنین که HummingBot اجازه داره از چه مقدار دارایی یا ارز دیجیتال در صرافی یا ولت استفاده کنه.
•    یکی دیگه از مزایای ربات هامینگ، حداقل اندازه سفارش هست. در زمان تنظیم مقدار سفارش، ربات هامینگ(HummingBot) حداقل اندازه سفارش رو مشخص می کنه.
•    حالت معامله روی کاغذ یا Paper Trading هم نوعی شرایط شبیه سازی شده در بازار رمزارزهاست که در اون کاربران تصمیم می گیرن که معاملات خودشون رو در محیط شبیه سازی شده تست کنند و خرید و فروش ها رو در صرافی های واقعی ثبت نکنند.
•    یکی دیگه از مزایای ربات هامینگ، قابلیت آربیتراژ هست. با استفاده از ویژگی آربیتراژ شما می تونین با خرید و فروش یه ارز دیجیتال در بازارهای مختلف، از اختلاف قیمت اون ها سود به دست بیارین.
•    ربات هامینگ با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگار هست. علاوه براین، Hummingbot از خیلی از صرافی های ارز دیجیتال مثل بایننس، کراکن، dydxو.... پشتیبانی می کنه.

مقاله پیشنهادی: چه زمانی از ربات ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

سودآوری ربات Humming چقدر است؟

 

سودآوری ربات Humming چقدر است؟

توجه داشته باشین که اگه درجهت روند بازار ارزهای دیجیتال حرکت کنین، مطمئنا سود زیادی به دست میارین. یادتون نره که ربات هامینگ به جای شما فکر نمی کنه، ولی درخواست های شما رو به صورت خودکار انجام میده و طبق ورودی های شما کارهایی می کنه. اگه احساسات موجود در بازار ارزهای دیجیتال به نفع شما جریان داشته باشه، اون موقع شخص می تونه درآمد زیادی داشته باشه. 

نکته قابل توجه این هست که احساسات در معامله گران و سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال یا در کشورها، مدیران صندوق، تکنولوژی های جدید و.... وجود دارن. در صورتی که بازار ارزهای دیجیتال برعکس پیش بینی یا تحلیل شما حرکت کنه، سرمایه شما کاهش پیدا می کنه و ضرر می کنین. به این ترتیب، سودآوری به ربات Humming بستگی نداره، چون هوشی نداره. شما باید تصمیم های درست و عاقلانه ای بگیرین و بر اساس اون کار کنین. در زمان مشارکت در استخراج نقدینگی هیچ تضمینی واسه سود وجود نداره.

آیا ربات هامینگ امن است؟

ربات هامینگ سطح امنیت بالایی داره و تا الان هیچ نظر منفی از سمت کاربران نداشته. تریدرها و کاربران این ربات رو به عنوان یکی از ربات های معامله گر امن محسوب می کنند. ربات معامله گر Humming درخواستی واسه دسترسی به سرمایه شما نمی کنه و کاربران بعد از اتصال ربات به حساب هاشون از گم شدن یا سرقت ارزهای دیجیتال خودشون شکایتی نکردن. تا وقتی که رایانه یا دستگاه شما کار می کنه و به شبکه متصل هستین، کد ربات هامینگ تغییر نمی کنه و APIها مناسب هستن و معاملات به صورت امن انجام میشن.

مقاله پیشنهادی: ربات کریپتو هاپر(Cryptohopper) چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات هامینگ یا HummingBot بهتون ارائه بدیم و به بررسی مزایای ربات هامینگ بپردازیم و عملکرد ربات Humming رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ربات هامینگ یا HummingBot یکی از ربات های معامله گر در بازار ارزهای دیجیتال هست که تریدرها و معامله گران زیادی ازش استفاده می کنند. ربات هامینگ مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا کاربران و معامله گران زیادی از این ربات استفاده کرده و سودهای زیادی از نوسانات قیمتی رمزارزها به دست بیارین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ربات هامینگ(HummingBot) چیست؟

در مورد ربات هامینگ(HummingBot) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+63 = ?