ربات ترید شریمپی(Shrimpy) چیست؟

  • 14:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ربات ترید شریمپی(Shrimpy)؛ یکی از نرم افزاری مناسب برای معاملات! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین؟ آیا می دونین ربات شریمپی چیست؟ ربات شریمپی چه مزایایی به همراه داره؟ ربات ترید شریمپی چجوری کار می کنه؟ ویژگی های ربات Shrimpy چیست؟ چجوری میشه با ربات شریمپی کار کرد؟ کارمزدهای ربات شریمپی چجوری تعیین میشه؟

همونطور که می دونین، ربات های ترید ارز دیجیتال به وجود اومدن تا به سرمایه گذاران در دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال کمک زیادی کنند. این پروتکل های معاملاتی خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا دارایی ها رو به شیوه خودکار انجام میدن و به کاربران و تریدرها کمک می کنند تا به جای اینکه وقت زیادی واسه انجام معاملات صرف کنند، روی کارهای دیگه تمرکز کنند. ربات شریمپی هم یکی از بهترین ربات های معاملاتی در حوزه ارزها دیجیتال هست که امکانات زیادی رو واسه کاربران ارائه می کنه. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات ترید شریمپی یا Shrimpy بهتون ارائه کنیم، به بررسی مزایای ربات شریمپی بپردازیم و کارمزدهای ربات ترید شریمپی رو مورد بررسی قرار بدیم.

ربات ترید شریمپی چیست؟

ربات ترید شریمپی چیست؟

آیا می دونین ربات ترید شریمپی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ربات ترید شریمپی یا Shrimpy یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال هست که کاربران و معامله گران زیادی از این ربات واسه انجام معاملات خودکار استفاده می کنند. ربات ترید شریمپی به وسیله افرادی به اسم های مایکل مک کارتی و متیو وسلی ایجاد شده. این ربات با فراهم کردن معاملات ایمن و سریع به تریدرها این امکان رو میده تا سود زیادی از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال به دست بیارن.

جالب اینجاست که بدونین ربات ترید شریمپی(Shrimpy) با استفاده از استراتژی های معاملاتی مختلفی که داره، خرید و فروش رمزارزها رو به صورت اتوماتیک انجام میده. این ربات به دلیل کارایی و ویژگی های خاصی که داره، تونسته مورد استقبال تریدرها و معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. هک اکنون این ربات با 16 صرافی ارز دیجیتال فعالیت می کنه و علاوه بر این، از رمزارزهای زیادی پشتیبانی می کنه. با کمک ربات ترید Shrimpy می تونین میزان سود معاملات خودتون رو بیشتر کنین.

مقاله پیشنهادی: ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

ربات ترید شریمپی چه مزایایی دارد؟

ربات ترید شریمپی چه مزایایی دارد؟

همونطور که گفتیم، ربات ترید شریمپی(Shrimpy) نرم افزاری هست که معاملات ارزهای دیجیتال رو به صورت خودکار انجام میده و به تریدرهای مبتدی کمک می کنه تا معاملات پرسودی داشته باشن. این ربات مزیت های فوق العاده ای به دنبال داره که باعث میشه تا محبوب بشه. در ادامه برخی از مزایای ربات ترید شریمپی رو بررسی می کنیم تا بهترین تصمیم رو واسه استفاده از این ربات بگیرین:

•    مدیریت و کنترل آسون سبد ارزهای دیجیتال
•    ایجاد برنامه های جدید با API ارز دیجیتال
•    الگوبرداری از پورتفولیوی معامله گران با تجربه
•    محاسبه سودآوری سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال
•    جمع آوری اطلاعات از بازار و سایر صرافی های رمزارز
•    دارای استراتژی معاملات بلند مدت
•    ایمن نگه داشتن کلیدهای API صرافی های ارز دیجیتال

مقاله پیشنهادی: ربات ترید سانتا(Trade Santa) چیست؟

عملکرد ربات شریمپی چگونه است؟

توجه داشته باشین که ربات ترید شریمپی(Shrimpy) به دلیل ارائه یه سبد ارز دیجیتال متعادل در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی به دست اورده. به عبارت دیگه، میشه از ربات ترید شریمپی به عنوان راهی واسه تنظیم مقدار رمزارزها در پرتفوی خود استفاده کرد. این کار با خرید و فروش تدریجی رمزارزها به منظور حفظ سطح ریسک و دارایی های باارزش صورت می گیره. این ربات ادعا می کنه که یه سرمایه گذاری راحت واسه افراد تازه کار و حرفه ای ارزهای دیجیتال فراهم می کنه.

نکته قابل توجه این هست که ربات ترید شریمپی به کاربران خودش کمک می کنه تا استراتژی تریدرهای حرفه ای بازار ارزهای دیجیتال رو کپی کنند و با کمک اون ها معاملات پرسودی انجام بدن. همچنین این ربات به صورت رایگان در اختیار تریدرها بازار قرار داره و استفاده از اون واسه تریدرهای مبتدی مناسب هست. این کار به سود معامله گران حرفه ای هم هست، چون کپی کردن یه استراتژی به معنی گرفتن یه پاداش 4 دلاری در ماه هست. تریدرهای حرفه ای به صورت رایگان می تونن در اینربات ثبت نام کرده و واسه استفاده از خدمات اون هزینه پرداخت کنند.

کارمزدهای ربات شریمپی چگونه تعیین می شود؟

کارمزدهای ربات شریمپی چگونه تعیین می شود؟

فرایند ثبت نام و استفاده از ربات ترید شریمپی کاملا رایگان هست و شما می تونین به صورت رایگان در این پروتکل ثبت نام کرده و از امکانات و قابلیت های اون استفاده کنین. همچنین این ربات حساب آزمایشی یا دموی رایگان رو هم در اختیار شما قرار میده. با این وجود، در ازای ارائه بعضی از ابزارها و قابلیت های از کاربران هزینه هایی رو دریافت می کند. بعضی از این هزینه ها یا کارمزدها عبارت هستن از:

مقاله پیشنهادی: ربات هامینگ(HummingBot) چیست؟

•    هزینه مدیران پورتفولیو

یکی از هزینه هایی که ربات ترید شریمپی از کاربران دریافت می کنه، هزینه مدیران پورتفولیو هست. اگه واسه مدیریت سبد سرمایه خودتون از کاربرات مدیر کمک بگیرین، باید هزینه خدمات این افراد رو پرداخت کنین. این هزینه رو خود مدیران مشخص می کنند و به صورت ماهانه پرداخت میشه.

•    سود مدیران پورتفولیو

بهتره بدونین علاوه بر هزینه ثابتی که از شما گرفته میشه، مدیران پورتفولیو این امکان رو دارن تا از شما کارمزدهایی بگیرن. توجه داشته باشین که این کارمزدها یا هزینه ها طبق میزان سودی که به دست میارین، تعیین میشه. یعنی هرچقدر سود شما بیشتر باشه، کارمزدی که پرداخت می کنین هم افزایش پیدا می کنه.

•    هزینه ثابت دلاری

یکی دیگه از هزینه هایی که ربات ترید شریمپی(Shrimpy) از کاربران خودش دریاف می کنه، هزینه ثابت دلاری هست. جالب اینجاست که بدونین این هزینه از 1 تا 1000 دلار متغیر هست و در ازای پیروی از تریدرها و معامله گران و مدیران پورتفولیو گرفته میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات ترید شریمپی یا Shrimpy بهتون ارائه کنیم، به بررسی مزایای ربات شریمپی بپردازیم و کارمزدهای ربات ترید شریمپی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ربات ترید شریمپی یا Shrimpy یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال هست که کاربران و معامله گران زیادی از این ربات واسه انجام معاملات خودکار استفاده می کنند. ربات ترید شریمپی مزیت های فوق العاده ای به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا کاربران زیادی دوست داشته باشن تا از این ربات استفاده کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ربات ترید شریمپی(Shrimpy) چیست؟

در مورد ربات ترید شریمپی(Shrimpy) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+85 = ?