معرفی جاستین سان(Justin Sun)؛ خالق ترون

  • 16:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

جاستین سان(Justin Sun)؛ خالق ارز دیجیتال ترون! آیا شما داستان جاستین سان رو میدونین؟ جاستین سان خالق 29 ساله اکوسیستم ترون، یه چهره بحث برانگیز در حوزه ارزهای دیجیتال هست و یکی از بزرگان ارز دیجیتال به حساب می آید. اقدامات عجیب و غریب اون در دنیای شبکه های اجتماعی کاربران رو خیلی متحیر کرده. علاوه بر این، تلاش های گذشته اون و موفقیت کنونی او تونسته نظر خیلی از سرمایه گذاران و کارآفرینان برتر رو به خودش جلب کنه. جاستین سان به دلیل رفتار منحصر به فرد خودش در توییتر و فضای بلاک چین شناخته شده. همچنین جاستین سان در 30 ژوئیه 1990 میلادی متولد شد. جاستین در دوران مدرسه همیشه به عنوان یه رهبر فکری شناخته میشد و به اصطلاح خلاف جریان آب شنا می کرد.

جاستین سان خالق ارز دیجیتال ترون هست که به دلیل رسوایی هایی که در توییتر و در فضای کریپتو به بار آورده، شناخته میشه. ولی آیا می دونین این کارآفرین جوان از همون دوران دبیرستان روحیه ای جنگجو و مبارز داشت؟ جاستین سال کارآفرین 29 ساله ای که پشت پروژه ترون قرار داره، چهره جنجالی در صنعت ارزهای دیجیتال هست و به دلیل رفتارهای عجیب و غریب اون و رک گویی هاش، واکنش های متفاوتی رو دریافت می کنه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی جاستین سان، اطلاعاتی در مورد جاستین سان(Justin Sun) به شما ارائه کنیم و به بررسی دستاوردهای جاستین سان بپردازیم و راه اندازی پروژه ترون رو مورد بررسی قرار بدیم.

جاستین سان کیست؟

 جاستین سان کیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم جاستین سان یا Justin Sun رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این شخص به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که جاستین سان کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که جاستین سان متولد 30 ژوئیه 1990 به عنوان یه کارآفرین جوان در حوزه فن آوری از کشور چین شناخته میشه. اون از سال 2007 تا 2011 در دانشگاه پکن تحصیل کرد و لیسانس خودش رو در رشته تاریخ دریافت کرد. از سال 2009 تا 2010 هم در رشته علوم و هنرهای لیبرال در دانشگاه هنگ کنگ چین تحصیل کرد و بعد از اون از سال 2011 تا 2013 در دانشگاه پنسلیوانیا تحصیل کرد و مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد سیاسی رو دریافت کرد.

مقاله پیشنهادی: معرفی ویتالیک بوترین

جالب اینجاست که بدونین جاستین سان از بنیانگذاران و مدیر عامل ارز دیجیتال ترون هست که شباهت های زیادی با ارز دیجیتال اتریوم داره و البته مدیر عامل شرکت بیت تورنت هست که اون رو به مبلغ 140 میلیون دلار در سال 2018 خریداری کرده. همچنین جاستین سان به عنوان یکی از جوان ترین میلیونرهای حوزه ارزهای دیجیتال معرفی شده. توجه داشته باشین که او در سال 2013 اقدام به خرید ارز دیجیتال بیت کوین کرد و همین کار باعث شده تا میلیونر بشه و از همین سال زندگی جاستین سان تغییرات زیاد کرد و وارد عرصه های زیادی شد. این شخص از دوران مدرسه دارای روحیه جنگنده ای بود.

دستاورهای جاستین سان چیست؟

دستاورهای جاستین سان چیست؟

همونطور که گفتیم، جاستین سال کارآفرین اهل چین هست که یکی از افراد موفق حاضر در دنیای کریپتوکارنسی و تکنولوژی محسوب میشه. از فعالیت های اون میشه به راه اندازی پروژه ترون و مدیریت شرکت بیت تورنت اشاره کرد. او یکی از جنجالی ترین چهره های دنیای ارزهای دیجیتال هست و این شهرت رو با شیوه های بازاریابی غیرمتدوال به دست آورده. این شخص دستاورهای زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی دستاورهای جاستین سان بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

  • یکی از دستاورهای جاستین سان این هست که قبل از راه اندازی پروژه ترون، به مدت دو سال به عنوان نماینده ارشد و مشاور در شرکت ریپل مشغول به کار بود و سپس با تجربه و اطلاعاتی که به دست آورد، تونست ارز دیجیتال ترون رو ایجاد کنه.
  • یکی دیگه از دستاورهای جاستین سان این هست که بنیانگذار و مدیر ارشد شبکه اجتماعی PEIWO هست که این شبکه اجتماعی با وجود رد صلاحیت از سمت دولت مورد پسند خیلی از مردم کشور چین قرار گرفته و تونسته محبوبیت زیادی به دست بیاره.
  • یکی دیگه از دستاورهای جاستین سان این هست که در سال 2017 در یه مراسم افتتاحیه سیستم عامل ارز رمزنگاری شده خودش رو معرفی کرد که فقط در چین 63 میلیون یورو به دست اورد و تونست با این مبلغ سرمایه گذاری های زیادی انجام بده.
  • یکی دیگه از دستاوردهای جاستین سان این هست که در سال 2011 روی جلد مجله چینی Yazhou Zhoukan در لیست رقبای هفته در آسیا قرار گرفت. در سال 2014 هم از اون به عنوان رهبر جهانی جوانان در گردهمایی سالانه داووس در سوئیس اسم برده شد.

راه اندازی بنیاد ترون توسط جاستین سان

راه اندازی بنیاد ترون توسط جاستین سان

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله راه اندازی بنیاد ترون توسط جاستین سان رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. قطعا راه اندازی بنیاد ترون(TRON) رو میشه یکی از بزرگترین موفقیت ها و دستاورهای جاستین سان محسوب کرد. وظیف این بنیاد ایجاد یه ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین بود که اسمش رو TRON گذاشتن و رشدهای قیمتی زیادی رو تجربه کرد. جاستین و بنیاد ترون برای رسیدن به اهداف خودشون به سرمایه زیادی نیاز داشتن. بنابراین، جاستین سان تصمیم گرفت تا مثل هر رمز ارز دیگه ای اقدام به راه اندازی یه عرضه اولیه کوین یا ICO بکنه تا از این طریق سرمایه زیادی به دست بیاره.

جاستین سان در صرافی بزرگ بایننس اقدام به راه اندازی عرضه اولیه ترون کرد. عرضه اولیه ای که از 31 آگوست تا 2 سپتامبر سال 2017 طول کشید و 70 میلیون دلار سرمایه به دست اورد. شاید یکی از دلایل موفقیت میز بودن این عرضه اولیه رو بشه زمان مناسب اون اشاره کرد. چین کمی بعد از عرضه اولیه ترون، قانون ممنوعیت عرضه های اولیه رو اجرایی کرد. این کار چین باعث شده تا طراحان توکن ها جدید به ژاپن و سایر کشورها مهاجرت کنند و در زمینه ایجاد ارز دیجیتال بتونن فعالیت داشته باشن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی جاستین سان، اطلاعاتی در مورد جاستین سان(Justin Sun) به شما ارائه کنیم و به بررسی دستاوردهای جاستین سان بپردازیم و راه اندازی پروژه ترون رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، جاستین سان از بنیانگذاران و مدیر عامل ارز دیجیتال ترون هست که شباهت های زیادی با ارز دیجیتال اتریوم داره و البته مدیر عامل شرکت بیت تورنت هست که اون رو به مبلغ 140 میلیون دلار در سال 2018 خریداری کرده. جاستین سان برای اینکه بتونه ارز دیجیتال ترون رو راه اندازی کنه و اهداف خودش رو اجرایی کنه، یه عرضه اولیه برای ارز دیجیتال ترون در صرافی بزرگ بایننس شروع کرد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی جاستین سان(Justin Sun)؛ خالق ترون

در مورد معرفی جاستین سان(Justin Sun)؛ خالق ترون نظر دهید
سوال امنیتی :3+78 = ?