کیف پول گواردا(Guarda) چیست؟

  • 00:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول گواردا(Guarda)؛ کیف پول چند ارزی! اره، درست شنیدین!! کیف پول گواردا که یه کیف پول چند ارزی هست به جهت ویژگی خاص اون یعنی در اختیار قرار دادن کلید خصوصی به کاربر به یک اسم برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده. این کیف پول ارز دیجیتال دارای نسخه دسکتاپ، وبف موبایل و افزونه گوگل کروم هست که شما می تونین بر حسب موارد مورد نظر خودتون یکی از نسخه ها رو انتخاب و اون رو نصب و استفاده کنین. کیف پول گواردا به شما این امکان رو میده تا شما بتونین ارزهای دیجیتال خودتون رو با استفاده از این ولت ذخیره و نگهداری کنین و بتونین امنیت دارایی ها و رمز ارزهای خودتون رو تامین کنین.

مهم ترین و اولین قدم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب یه کیف پول ارز دیجیتال هست. در صورتی که معامله گران و سرمایه گذاران این بازار برای دارایی های خود کیف گول نامناسبی انتخاب کنند، علاوه بر به خطر افتادن امنیت دارایی ها ممکنه با تجربه های نامطلوبی در زمینه معاملات ارز دیجیتال روبرو بشن. یکی از این ولت ها هم گواردا هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول گواردا چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول گواردا یا Guarda به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول گواردا بپردازیم و امنیت کیف پول گواردا رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

کیف پول گواردا چیست؟

کیف پول گواردا چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول گواردا رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول گواردا چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول گواردا یا Guarda نوعی کیف پول با دارایی چندگانه غیرمتمرکز برای خرید، ذخیره، ارسال، دریافت و فروش ارزهای دیجیتال هست. این کیف پول در سال 2017 با هدف ایجاد پلتفرم ایمن برای کاربران به بازار عرضه شد تا کاربران بتونن همه دارایی های دیجیتال خودشون رو در یه مکان مدیریت کنند. گواردا به صورت رسمی در اتحادیه اروپا به اسم Guardarian ثبت شده و مجوز اون توسط واحد هوشمند مالی برای تبدیل ارز مجازی به ارز فیات صادر شده.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول کوینومی در موبایل

جالب اینجاست که بدونین کیف پول گواردا از کیف پول هایی هست که به دلیل کاربردی بودن و استفاده آسون مورد استقبال کاربران دنیای ارزهای دیجیتال قرار گرفته. کیف پول گواردا برای دسکتاپ، موبایل و افزونه گوگل کروم ارائه شده. در کیف پول گواردا می تونین کلیدهای خصوصی رو مشاهده کنین و در اختیار داشته باشین. کیف پول گواردا یه حافظه رمز ارزی غیرانتفاعی هست که از محبوب ترین کوین ها و توکن ها از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و... پشتیبانی می کنه. همچنین این کیف پول می تونه به ولت های سخت افزاری هم متصل بشه. بنابراین، می تونین با استفاده از این ولت کیف پول های سخت افزاری خودتون رو هم مدیریت کنین.

مزایا و معایب کیف پول گواردا

مزایا و معایب کیف پول گواردا

همونطور که گفتیم، کیف پول گواردا نوعی ولت چند پلتفرمی با رابط کابرپسند هست که برای ذخیره، مدیریت، خرید، مبادله و استیکینگ ارزهای دیجیتال هست. گواردا در حال حاضر از بیش از 50 بلاک چین اصلی و هزاران توکن پشتیبانی می کنه. این ولت مزایا و معایب زیادی به همراه داره که باید با اون ها آشنا بشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب کیف پول گواردا بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون 

مزایا

•    یکی از مزایای کیف پول گواردا این هست که رابط کاربری ساده ای داره و کاربران می تونن به راحتی به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشن.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول گواردا این هست که از سیستم عامل های مختلفی پشتیبانی می کنه و می تونین از این ولت به راحتی استفاده کنین.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول گواردا این هست که از صرافی ارز دیجیتال داخلی برخوردار هست و می تونین رمز ارزهای خودتون رو به صورت مستقیم در این ولت خرید و فروش کنین.
•    استیکینگ ارز دیجیتال هم یکی دیگه از مزایای کیف پول گواردا هست که می تونین با استیک و سپرده گذاری ارزهای دیجیتال خودتون سود زیادی به دست بیارین.

معایب

•    یکی از معایب کیف پول گواردا این هست که از ارزهای دیجیتال و کوین های نسبتا کمی پشتیبانی می کنه و همین موضوع باعث میشه تا خیلی از معامله گران از این ولت استفاده نکنند.
•    یکی دیگه از معایب کیف پول گواردا این هست که در بخش صرافی ارز دیجیتال داخلی خودش کارمزد زیادی از معامله گران و کاربران خودش دریافت می کنه.

امنیت کیف پول گواردا چگونه است؟

امنیت کیف پول گواردا

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که باید قبل از استفاده از کیف پول مورد بررسی قرار بگیره، امنیت کیف پول گواردا یا ایمنی کلیدهای خصوصی کاربران هست. این کار خیلی مهم هست که کلیدهای خصوصی توسط کاربران به درستی ذخیره بشن و فقط متعلق به اون ها باشن. برخلاف کلیدهای عمومی که همون آدرس کیف پول شماست و سایر افراد می تونن به اون دسترسی داشته باشن، یه کلید خصوصی باید توسط کاربر نگهداری بشه. کیف پول گواردا یکی از ولت هایی هست که به شما کنترل کامل به کلیدهای خصوصی وجوه شما رو میده. اگه از این ولت استفاده می کنین، می تونین مطمئن باشین که فقط تنها کسی هستین که کلیدهای خصوصی خودتون رو در اختیار دارین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول گواردا چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول گواردا یا Guarda به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول گواردا بپردازیم و امنیت کیف پول گواردا رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، کیف پول گواردا از کیف پول هایی هست که به دلیل کاربردی بودن و استفاده آسون مورد استقبال کاربران دنیای ارزهای دیجیتال قرار گرفته. کیف پول گواردا برای دسکتاپ، موبایل و افزونه گوگل کروم ارائه شده. در کیف پول گواردا می تونین کلیدهای خصوصی رو مشاهده کنین و در اختیار داشته باشین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول گواردا(Guarda) چیست؟

در مورد کیف پول گواردا(Guarda) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+82 = ?