کیف پول مای اتر ولت MyEtherWallet چیست؟

  • 23:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 کیف پول مای اتر ولت(MyEtherWallet)؛ بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال! اره، درست شنیدین. کیف پول مای اتر ولت ویژگی هایی داره که اون رو به یکی از بهترین ولت های نرم افزاری تبدیل می کنه. شما اسم کیف پول مای اتر ولت رو شنیدین؟ اصلا می دونین مای اتر ولت ولت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ کیف پول مای اتر ولت نوعی کیف پول رمزنگاری شده برای ذخیره ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین رمز ارزها و دارایی های دیجیتال خودتون رو در اون ذخیره و نگهداری کنین. علاوه بر نگهداری ارز دیجیتال، شما می تونین با استفاده از این ولت به انجام تراکنش در شبکه ERC-20 بپردازین.

آیا تا الان در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشتین؟ فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال جذابیت ها و البته پیچیدگی های خاص خودش رو داره. اگه در این زمینه فعالیت داشته باشین، احتمالا با اصطلاح کیف پول ارز دیجیتال هم آشنا هستین. کیف پول مای اتر ولت یکی از کیف پول های نرم افزاری مبتنی بر بلاک چین اتریوم هست که به دلیل ویژگی های خاصی که داره از محبوبیت زیادی برخوردار هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول مای اتر ولت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول مای اتر ولت یا MyEtherWallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول مای اتر ولت بپردازیم تا با این ولت آشنا بشین.

کیف پول مای اتر ولت چیست؟

کیف پول مای اتر ولت

کیف پول های ارز دیجیتال از مهم ترین و اصلی ترین ابزارها در زمان شروع فعالیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست. کیف پول های موجود در بازار همه به یه شکل نیستن و ویژگی های خاص خودشون رو دارن. یکی از این کیف پول هم، مای اتر ولت یا MyEtherWallet هست. مای اتر ولت که مخفف اون MEW هست، نوعی کیف پول رایگان، منبع باز، سمت کلاینت و گرم هست که به شما این امکان رو میده تا با بلاک چین اتریوم ارتباط داشته باشین و در این مدت شما کنترل کامل کلیدهای خصوصی خودتون و در نتیجه وجوه خودتون رو در اختیار داشته باشین. همچنین تحت هیچ شرایطی کلیدهای خصوصی شما در سرورهای این کیف پول ذخیره نمیشه.

ویدیوی پیشنهادی مکمل: آموزش کیف پول مای اتر ولت

جالب اینجاست که بدونین کیف پول مای اتر ولت یکی از اون دسته ولت هایی هست که طرفداران زیادی در کل دنیا داره که به صورت متن باز طراحی شده و تراکنش ها رو تحت جاوا اسکریپت انجام میده. مای اتر ولت بهترین کیف پول برای ذخیره اتریوم و توکن های مبتنی بر اتریوم یا همون ERC20 هست که به اختصار به اون Mew هم گفته میشه. اون ها همچنین خودشون رو اینجوری معرفی کردن که ما تیمی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستیم و خودمون رو وقف این کردیم تا مطمئن ترین، ساده ترین و به جرات بهترین روش رو برای مدیریت و ذخیره توکن های مبتنی بر شبکه اتریوم یا ERC-20 در اختیار کاربران خود قرار بدیم.

ویژگی های کیف پول مای اتر ولت

ویژگی های کیف پول مای اتر ولت

همونطور که گفتیم، کیف پول مای اتر ولت نوعی کیف پول رایگان هست که به شما این امکان رو میده تا دارایی هاتون رو با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی از مسائل امنیتی، مدیریت و نگهداری کنین. همچنین این کیف پول دریافت و انتقال اتریوم و توکن های اون رو هم برای شما راحت می کنه. این ولت ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول مای اتر ولت بپردازیم تا با این موارد آشنا بشین.

•    رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های کیف پول مای اتر ولت که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری ساده ای داره. به عبارت دیگه، این کیف پول دارای UI یا همون رابط کاربری بصری خیلی مفید و کاربرپسند هست. علاوه بر این، مای اتر ولت رو جوری ساختن که بتونه به راحتی از یه گزینه به گزینه دیگه منتقل بشه. همین رابط از اتریوم و ERC-20 هم پشتیبانی می کنه که جذابیت فوق العاده ای بهش میده.

•    تعیین کارمزد تراکنش

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول مای اتر ولت این هست که این کیف پول رمزنگاری شده که با حرف اختصاری MEW شناخته میشه، در زمان ارسال معامله محدودیت گس و قیمت گس رو پیشنهاد می کنه. ولی اگه عجله دارین یا در ICo یا عرضه اولیه شرکت می کنین، می تونین گزینه ها رو سفارشی کنین تا تراکنش شما سریع تر تایید بشه. توجه داشته باشین که این قابلیت برای هر دو توکن اتریوم و ERC20 در دسترس هست.

•    مبادله داخلی

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول مای اتر ولت، مبادله داخلی این کیف پول ارز دیجیتال هست. بدون شک داشتن قابلیت مبادله داخلی یه کیف پول خبر خوبی برای کاربران اون هست و کیف پول MyEtherWaleet همون قابلیت رو برای کاربران خودش داره. در بخش مبادله MEW این گزینه رو پیدا می کنین که توسط KyberNetwork & Bity طراحی شده تا به شما در مبادله اتریوم و سایر توکن ها کمک کنه.

امنیت کیف پول MEW چگونه است؟

امنیت کیف پول MEW

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله، سطح امنیت کیف پول MEW رو مورد بررسی قرار بدیم. در این کیف پول شما مالکیت کامل بر دارایی های خودتون رو دارین و کلید خصوصی شما رو ذخیره می کنه. ادرس های اتریوم 42 کارکتر دارن که شامل 0x در ابتدا و 40 کاراکتر از نوع اعداد و حروف در ادامه اون هست. کاراکترها حروف A تا F و اعداد 0 تا 9 رو شامل میشن. این ادرس ها عددی بالغ با 2 به توان 160 حالت ممکن داره. در کیف پول MEW کلیدهای خصوصی به صورت تصادفی انتخاب میشن. به این ترتیب، امنیت بالا به شما تضمین میشه و مشترک بودن یه ادرس برای دو فرد متفاوت غیر ممکن هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول مای اتر ولت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول مای اتر ولت یا MyEtherWallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول مای اتر ولت بپردازیم تا با این ولت آشنا بشین. همونطور که گفتیم، مای اتر ولت که مخفف اون MEW هست، نوعی کیف پول رایگان، منبع باز، سمت کلاینت و گرم هست که به شما این امکان رو میده تا با بلاک چین اتریوم ارتباط داشته باشین و در این مدت شما کنترل کامل کلیدهای خصوصی خودتون و در نتیجه وجوه خودتون رو در اختیار داشته باشین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول مای اتر ولت MyEtherWallet چیست؟

در مورد کیف پول مای اتر ولت MyEtherWallet چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+33 = ?