کیف پول ایدو Eidoo چیست؟

  • 00:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول ایدو Eidoo کیف پول چند ارزی!! اره، درست شنیدین. کیف پول ایدو نوعی کیف پول چند ارزی هست که دسترسی به دارایی ها رو در بلاک چین بیت کوین و اتریوم اسون می کنه. آیا چیزی در مورد کیف پول ایدو شنیدین؟ می دونین که ایدو ولت چه ویژگی هایی داره؟ کار کردن با این کیف پول رو بلد هستین؟ بهتره بدونین کیف پول ارز دیجیتال یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزارها برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هست. چون شما بعد از خرید رمز ارزها باید اون ها رو در جایی امن ذخیره کنین. کیف پول ارز دیجیتال بهترین جا برای نگهداری ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال محسوب میشه. به همین دلیل خیلی از شرکت ها و پروژه ها کیف پول های رمزنگاری با ویژگی های متفاوتی رو راه اندازی کردن.

انتخاب بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال همواره یکی از چالش ها و دغدغه های کاربران فعال بازار و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال هست. شما هم برای اینکه بتونین رمز ارزهای خودتون رو در کیف پولتون ذخیره کنین، ابتدا باید بهترین کیف پول ارز دیجیتال رو پیدا کنین و سپس ارزهای دیجیتال خودتون رو به اونجا بفرستین. کیف پول های مختلفی وجود داره که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن. یکی از این ولت ها هم ایدو هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول ایدو چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ایدو یا Eidoo به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول ایدو بپردازیم و امنیت کیف پول Eidoo رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول ایدو چیست؟

کیف پول ایدو چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول ایدو یا Eidoo رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این کیف پول شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول ایدو چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول ایدو یا Eidoo Wallet نوعی کیف پول چند ارزی هست که دسترسی به دارایی ها رو در بلاک چین بیت کوین و اتریوم آسون می کنه. از همه مهم تر صرافی ترکیبی اون قابلیت تعویض اسون توکن های ERC-20 و ERC-223 رو فراهم می کنه. این ولت ویژگی های جالبی داره. نثلا دارای یه سیستم پشتیبانی HD، موتور ICO و تشخیص توکن هست.

مقاله پیشنهادی: بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون

جالب اینجاست که بدونین کیف پول ایدو در آگوست سال 2017 در سوئیس راه اندازی شد که فقط یه کیف پول موبایلی برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی و راه اندازی شد، ولی در اوایل سال 2018 نسخه بتا دسکتاپ این برنامه هم منتشر شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. این کیف پول نرم افزاری یه کیف پول چند ارزی هست و شامل یه تبادل ترکیبی بین ارزهای رمزپایه که در ژانویه سال 2019 به این برنامه اضافی شد تا به کاربران این امکان رو بده تا به راحتی و با سرعت بین توکن ها مبادله کنند. کیف پول ایدو قابلیت سازگاری با همه نسخه های سیستم عامل اندروید و ios رو داره و نسخه بتا این کیف پول روی دسکتاپ سیستم های لینوکس و ویندوزهای قابل نصب هست.

مقاله پیشنهادی: 

ویژگی های کیف پول ایدو چیست؟

ویژگی های کیف پول ایدو

همونطور که گفتیم، با گسترش بازار ارزهای دیجیتال کیف پول های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل ویژگی ها و مشخصات خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. کیف پول ایدو یا Eidoo هم ویژگی های زیادی داره که باید با اون ها آشنا بشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول ایدو بپردازیم تا با این ویژگی ها آشنا بشین.

•    رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های کیف پول ایدو که باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از خدمات و امکانات این ولت به راحتی استفاده کنین. همچنین طراحی این کیف پول جوری هست که حتی کاربران و معامله گران مبتدی بازار هم می تونن به راحتی رمز ارزهای خودشون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنند.

•    در هم آمیختن بلاک چین Simplified

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ایدو، در هم آمیختن بلاک چین Simplified هست. ایدو با هدف ساده سازی تعامل بین بلاک چین و کاربران اون برای کمک به ایجاد جریان اصلی ارزهای دیجیتال هست. کیف پول ایدو این کار رو با ارائه یه برنامه اسون برای استفاده با رابط انسان به بلاک چین طراحی شده برای همه نیازهای ارزهای دیجیتال انجام میده. در نتیجه پیچیدگی جهان رمزنگاری برای مدیریت اسون تر میشه.

•    تشخیص توکن های ERC-20

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ایدو، تشخیص توکن های ERC-20 هست که همین موضوع باعث میشه تا این ولت از سایر کیف پول ها متمایز بشه. طبق گزارش وایت پیپر ایدو، در حال حاضر امکان نامگذاری و نمادهای منحصر به فرد در توکن های ERC20 وجود نداره. یعنی کاربران می تونن توکن های جدیدی به وجود بیارن که دارای اسم یا علامت مشابه همون موجود هستن.

امنیت کیف پول Eidoo چگونه است؟

امنیت کیف پول Eidoo

یکی از فاکتورهایی که معامله گران و تریدرها قبل از انتخاب کیف پول بهش توجه می کنند، سطح امنیت کیف پول هست. به همین دلیل اولویت کیف پول Eidoo ایمنی هست. این کیف پول از روش های رمزگذاری عمیق برای امنیت کلیدهای خصوصی کاربران استفاده می کنه. تو.جه داشته باشین که این کیف پول Non-Custodial هست که رمز عبور و کلمه خصوصی کاربر رو در سرورهای خودش ذخیره نمی کنه. باید توجه داشته باشین که رمز عبور و عبارت های بازیابی خودتون رو از دست ندین. خلاصه ای از ویژگی های امنیتی این کیف پول عبارت هستن از:

•    یکی از ویژگی های امنیتی کیف پول Eidoo این هست که تنظیمات HD که یه عبارت پشتیبان رو ارائه میده.
•    یکی دیگه از ویژگی های امنیتی کیف پول Eidoo این هست که کلید خصوصی در دستگاه کاربر ذخیره میشه و در سرورهای کیف پول ذخیره نمیشه.
•    وجود یه ابزار بازیابی که کیف پول ها رو از دستگاه های گم شده در سریع ترین زمان ممکن بازیابی می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول ایدو چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ایدو یا Eidoo به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول ایدو بپردازیم و امنیت کیف پول Eidoo رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول ایدو یا Eidoo Wallet نوعی کیف پول چند ارزی هست که دسترسی به دارایی ها رو در بلاک چین بیت کوین و اتریوم آسون می کنه. از همه مهم تر صرافی ترکیبی اون قابلیت تعویض اسون توکن های ERC-20 و ERC-223 رو فراهم می کنه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول ایدو Eidoo چیست؟

در مورد کیف پول ایدو Eidoo چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+80 = ?