کیف پول سامورایی(Samourai) چیست؟

  • 22:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 کیف پول سامورایی(Samourai)؛ کیف پول ارز دیجیتال امن! اگه مشغول انجام تراکنش ها و معاملات ارزی با ارز دیجیتال بیت کوین هستین و به دنبال والتی امن با کاربری اسون می گردین، کیف پول سامورایی می تونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. این کیف پول نرم افزاری که فقط برای گوشی های اندروید در دسترس هست به طور اختصاصی از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کنه و از پروتکل ها و برنامه های خاصی برای حفظ امنیت کاربران استفاده می کنه. در دنیای ارزهای دیجیتال انواع مختلفی از کیف پول ارز دیجیتال وجود داره که انتخاب از بین اون ها باید با توجه به نیاز، هدف، میزان سرمایه، نوع سرمایه گذاری و مواردی این چنین انجام بشه.

سامویرایی نوعی کیف پول نرم افزاری موبایل مخصوص ارز دیجیتال بیت کوین هست. محور تمرکز این کیف پول بر حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین امنیت قرار داده شده. این کیف پول دارای ویژگی ها و نوآوری هایی هست که در کیف پول های دیگه اثری از اون ها نیست. با اینکه کیف پول سامورایی فقط از بیت کوین پشتیبانی می کنه، ولی از ویژگی هایی کاملی به عنوان یه ولت برخوردار هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در این سری از مباحث آموزش ارز دیجیتال به بررسی این موضوع بپردازیم که کیف پول سامورایی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول سامورایی یا Samourai به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول سامورایی بپردازیم و امنیت ولت سامورایی رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول سامورایی چیست؟

کیف پول سامورایی چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول سامورایی رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت نرم افزاری به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول سامورایی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول سامورایی یا Samourai نوعی کیف پول مبتنی بر حریم خصوصی، غیرمحرمانه، منبع باز و فقط مبتنی بر بیت کوین هست که به طور انحصاری بر روی پلتفرم اندروید موجود هست. رابط کاربری اسونی نداره، ولی ویژگی های منحصر به فرد حریم خصوصی اون رو به یکی از گزینه های قابل استفاده برای افراد تبدیل می کنه که حریم خصوصی خودش رو جدی می گیرن.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول سامورایی نوعی ولت نرم افزاری مخصوص موبایل و برای ارز دیجیتال بیت کوین هست که تمرکز و تاکید زیادی بر حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین امنیت اون ها داره. این کیف پول خیلی نوآورانه هست و دارای جنبه های مختلفی هست که کیف پول های دیگه از اون پشتیبانی نمی کنند. این کیف پول اساسا مطابق با اصولی هست که ارز دیجیتال بیت کوین در اون پایه گذاری شد. مثل تمرکززدایی، حریم خصوصی مالی، شفافیت، امنیت و قابلیت تعویض. همچنین کیف پول سامورایی علاوه بر ویژگی های حفظ حریم خصوصی، همه ویژگی های پیشرفته ای که در یه کیف پول بیت کوین عالی انتظار دارین رو هم داره.

ویژگی های کیف پول سامورایی

ویژگی های کیف پول سامورایی

همونطور که گفتیم، کیف پول سامورایی یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری محسوب میشه. برخلاف بعضی از کیف پول ها که از تعداد زیادی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنند، کیف پول سامورایی فقط از بیت کوین پشتیبانی می کنه. شما می تونین با استفاده از این ولت بیت کوین های خودتون رو به صورت امن ذخیره و نگهداری کنین و تراکنش های خودتون رو انجام بدین. این ولت ویژگی ها و مشخصات زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول سامورایی بپردازیم.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

•    یکی از ویژگی های کیف پول سامورایی، کارمزد جابجایی پویا هست و یا توانایی افزایش کارمزد برای سرعت بخشیدن به انجام یه تراکنش هست. معمولا کارمزد با نرخ استاندارد مشخص میشه، ولی کاربران می تونن این هزینه رو به صورت دستی افزایش بدن تا تراکنش اون ها سریع تر انجام بشه.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول سامورایی، قابلیت انجام تراکنش خصوصی هست. سامورایی به حفظ حریم خصوصی کاربران تاکید زیادی داره. این موضوع رو میشه با بررسی روند حاکم بر تراکنش ها به راحتی دریافت. وقتی یه تراکنش بیت کوین انجام میشه، سامورایی هر بار از ادرس جدیدی استفاده می کنه.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول سامورایی، پشتیبانی از قابلیت سگویت یا SegWit هست. این ارتقا باعث کاهش هزینه کارمزد تراکنش های بیت کوین در شبکه میشه. همچنین سرعت تراکنش ها هم افزایش پیدا می کنه و با سرعت بالایی انجام میشن.

امنیت ولت سامورایی چگونه است؟

امنیت ولت سامورایی چگونه است؟

یکی از مهم ترین اهداف تیم توسعه دهنده کیف پول Samourai حفظ امنیت کاربران این کیف پول و ناشناس موندن اون ها در زمان انجام معاملات ارزی هست. ضمن اینکه تیم توسعه دهنده کیف پول سامورایی هم خود افراد ناشناس ولی حرفه ای هستن. در همین راستا برنامه این ولت قابلیتی داره که به کمک اون می تونین نماد اون رو در صفحه منوی گوشی خودتون مخفی کنین. در این صورت کسی متوجه عضویت شما در این ولت هم نمیشه. همه تراکنش هایی که در این ولت انجام می دین، مخفی می مونه و به عبارت دیگه قابل ردیابی یا شناسایی نمیشه.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کیف پول متامسک

البته این موضوع در کنار برقراری امنیت برای شما ممکنه معایبی مثل سوء استفاده کلاهبرداران رو هم در بر داشته باشه. به طور کلی اگه می خواهین مقدار زیادی از بیت کوین رو در ولت خودتون ذخیره کنین یا برای مدت طولانی به معاملات ارزی خودتون بپردازین، بهتره از کیف پول سامورایی استفاده نکنین. در این موقعیت ذخیره بخش بزرگی از دارایی یا ارز دیجیتال در یه کیف پول سخت افزاری می تونه انتخاب خوبی باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول سامورایی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول سامورایی یا Samourai به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول سامورایی بپردازیم و امنیت ولت سامورایی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول سامورایی نوعی ولت نرم افزاری مخصوص موبایل و برای ارز دیجیتال بیت کوین هست که تمرکز و تاکید زیادی بر حفظ حریم خصوصی کاربران و همچنین امنیت اون ها داره. این کیف پول خیلی نوآورانه هست و دارای جنبه های مختلفی هست که کیف پول های دیگه از اون پشتیبانی نمی کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول سامورایی(Samourai) چیست؟

در مورد کیف پول سامورایی(Samourai) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+72 = ?