کیف پول ددالوس(Deadalus) کاردانو چیست؟

  • 01:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول ددالوس(Deadalus)؛ یکی از محبوب ترین کیف پول های کاردانو! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین؟ آیا می دونین کیف پول ددالوس چیست؟ امنیت کیف پول ددالوس چجوریه؟ کیف پول ددالوس چه ویژگی هایی داره؟ چگونه با کیف پول ددالوس کار کنیم؟ کیف پول Deadalus از چه رمزارزهایی پشتیبانی می کنه؟ کیف پول ددالوس چه مزایایی به همراه داره؟

انتخاب یک کیف پول مناسب یکی از مهم ترین مباحث در آموزش ارز دیجیتال است. با اینکه پشتیبانی از تعداد زیادی از رمزارزها و دارایی های رمزنگاری شده واسه بعضی از کیف پول ارز دیجیتال مزیت فوق العاده محسوب میشه، ولی داشتن کیف پول اختصاصی به منظور ذخیره و نگهداری از رمزارزهای منحصر به فرد و آینده دار هم مزایای خاص خودش رو به همراه داره. کیف پول ددالوس که در سال 2015 میلادی ایجاد شده، با این هدف عرضه شده تا نیازهای کاربران رو برطرف کنه. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول ددالوس یا Deadalus بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های کیف پول ددالوس بپردازیم و امنیت کیف پول Deadalus رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول ددالوس چیست؟

کیف پول ددالوس چیست؟

 شاید این سوال رو از خودتون بپرسین که کیف پول ددالوس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول ددالوس یا Deadalus یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری و اوپن سورس هست که به صورت آنلاین فعالیت می کنه و به وسیله شخصی به اسم چارلز هاسکینسون راه اندازی شده. به این ترتیب، معلومه که دانش و مهارت جدی در حوزه رمزارزها پشت اون وجود داره. توجه داشته باشین که کیف پول ددالوس به کاربران خودش کمک می کنه تا رمزارزهای ADA خودشون رو در این ولت ذخیره کنند، اون ها رو با همدیگه مبادله کنند و پاداشی رو واسه اشتراک های خودشون کسب کنند.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول ددالوس(Deadalus) فقط از رمزارز کاردانو پشتیبانی می کنه و با گوشی های هوشمند سازگار نیست و لایه های اضافی به منظور سطح امنیت بالاتر داره. علاوه بر این، Deadalus Wallet نوعی کیف پول رمزنگاری شده غیرمتمرکز هست که از بلاک چین کاردانو، رمزارز بومی این شبکه بلاک چینی و همچنین سایر توکن های بومی پشتیبانی می کنه. این کیف پول نسخه موبایلی نداره، به همین دلیل دسترسی به وجوه به وسیله موبایل ها غیرممکن میشه. شما می تونین توکن های ADA خودتون رو در این ولت استیک کرده و سود به دست بیارین.

ویدیوی پیشنهادی: شبکه کاردانو چیست؟ ( بررسی صفر تا صد شبکه Cardano)

مزایا و معایب کیف پول ددالوس چیست؟

مزایا و معایب کیف پول ددالوس چیست؟

همونطور که گفتیم، کیف پول ددالوس(Deadalus) نوعی ولت نرم افزاری برای بلاک چین کاردانو هست. این ولت به وسیله IOJK در سال 2015 ایجاد شد. ددالوس واسه ذخیره ارز دیجیتال کاردانو و سایر رمزارزهای مبتنی بر شبکه کاردانو مورد استفاده قرار می گیره. این کیف پول مزیت ها و مشکلاتی زیادی به همراه داره. در ادامه برخی از مزایا و معایب کیف پول ددالوس رو بررسی می کنیم:

مزایای کیف پول ددالوس

•    یکی از مزایای کیف پول ددالوس این هست که دارای تم های رابط کاربری قابل تنظیم هست. کیف پول Deadalus شیش تا تم مختلف رو واسه کاربران خودش فراهم می کنه تا ظاهر ولت خودشون رو شخصی سازی کنند و از کار با این کیف پول لذت ببرن.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول ددالوس این هست که امنیت بالایی داره. از اونجایی که ددالوس نوعی ولت اوپن سورس، غیرمتمرکز و گره کامل هست، علاوه بر قابلیت های امنیتی معمولی، یه لایه امنیتی اضافی هم داره و سطح امنیت بالایی رو واسه کاربران خودش ارائه میده.
•    کاربران کیف پول ددالوس(Deadalus) این امکان رو دارن تا به وسیله اشتراک گذاری رمزارزهای مبتنی بر شبکه آدا سود به دست بیارن و به طور غیرفعال درآمد داشته باشن.

معایب کیف پول ددالوس

•    یکی از معایب کیف پول ددالوس این هست که بر روی گوشی های هوشمند قابل نصب نیست. بنابراین، افراد برای استفاده از این ولت فقط باید از دسکتاپ استفاده کنند.
•    از اونجایی که کیف پول ددالوس(Deadalus) فقط از ارز دیجیتال آدا و توکن های مبتنی بر شبکه کاردانو پشتیبانی می کنه، واسه معامله گری که دوست دارن با تعداد زیادی از ارزهای رمزنگاری شده بر روی یه پلتفرم معامله انجام بدنف مناسب نیست.
•    ولت ددالوس فقط به وسیله روش های نظیر به نظیر می تونه تامین مالی انجام بده، چون فاقد واسطه هاست که تامین مالی توسط پول های واقعی و کارت های بانکی رو تسهیل می کنند.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ردیابی کیف پول نهنگ های ارز دیجیتال

بررسی امکانات کیف پول ددالوس

بررسی امکانات کیف پول ددالوس

توجه داشته باشین که کیف پول ددالوس نوعی ولت منبع باز هست که با سیستم عامل های مختلفی مثل ویندوز، MacOS و لینوکس سازگار هست. علاوه بر این، ددالوس به کاربران خودش کمک می کنه تا به وسیله اجرای کیف پول، ولت های مختلفی رو کنترل کنند. این موضوع به کاربران این امکان رو میده تا رمزارزهای خودشون رو به شیوه ای سازمان یافته مدیریت کنند. با اینکه هیچ محدودیتی در ساخت حساب های کاربری وجود نداره، ولی کاربران ممکنه به دلیل عدم توانایی در تامین مالی کیف پول به وسیله روش های فیات و پشتیبانی از توکن های مبتنی بر شبکه کاردانو استفاده زیادی از اون نداشته باشن.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول ددالوس یا Deadalus بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب کیف پول ددالوس بپردازیم و امکانات کیف پول ددالوس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم کیف پول ددالوس نوعی ولت نرم افزاری مخصوص ارز دیجیتال آدا و توکن های مبتنی بر شبکه کاردانو هست. کیف پول ددالوس قابلیت های خاصی رو واسه کاربران فراهم می کنه و به همین دلیل محبوبیت زیادی به دست میاره. توجه داشته باشین که کیف پول ددالوس از گوشی های هوشمند پشتیبانی نمی کنه و باید از کامپیوترها استفاده کنین
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول ددالوس(Deadalus) کاردانو چیست؟

در مورد کیف پول ددالوس(Deadalus) کاردانو چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+79 = ?