کیف پول اسکتر(Scatter) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کیف پول اسکتر(Scatter) چیست؟"


  • 21:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول اسکتر یا Scatter؛ بهترین کیف پول تحت وب ارز دیجیتال! آیا می خواهین با این ولت آشنا بشین؟ اصلا می دونین کیف پول اسکتر چیست؟ کیف پول اسکتر چه ویژگی هایی داره؟ کیف پول اسکتر چجوری کار می کنه؟ استفاده از کیف پول ارز دیجیتال Scatter چه مزایای به همراه داره؟ چجوری میشه ارزهای دیجیتال رو در این ولت ذخیره و نگهداری کرد؟ کارمزد تراکنش در اسکتر چقدر است؟

در این بخش از آموزش ارز دیجیتال میپردازیم به کیف پول اسکتر. بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست آورده. خیلی از افراد فعال در حوزه رمزارزها مثل تریدرها و سرمایه گذاران، برای ذخیره دارایی های خودشون به دنبال کیف پول امن هستن. ولت های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن. اسکتر هم نمونه ای از این ولت هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول اسکتر چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول اسکتر یا Scatter به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول اسکتر بپردازیم و نحوه کار با این ولت رو به شما یاد بدیم.

کیف پول اسکتر چیست؟

کیف پول اسکتر چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول اسکتر چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول اسکتر یا Scatter نوعی ولت نرم افزاری ارز دیجیتال هست که به کاربران توانایی امضای تراکنش ها در بلاک چین های مختلف رو فراهم می کنه. همچنین اطلاعات شخصی کاربران رو بدون ارائه هیچ نوع اطلاعات امنیتی، در اختیار برنامه های غیرمتمرکز یا همون Dappها قرار میده. اگه با شبکه اتریوم آشنا باشین، می تونین کارکرد کیف پول اسکتر رو چیزی شبیه به کیف پول نرم افزاری متامسک بدونین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول اسکتر یا Scatter نوعی کیف پول متن باز برای مدیریت کلیدهای خصوصی و عمومی هست و امضای تراکنش ها در این بستر به شکل کاملا امن هست. این کیف پول برای دسکتاپ و در نسخه های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس هست. جدیدا بخشی از مدیریت ارزهای دیجیتال هم به کیف پول اسکتر اضافه شده که با رابط کاربری مناسب، امکانات مناسبی رو در اختیار کاربر قرار میده. کیف پول اسکتر مخصوص شبکه آیاس یا EOS هست که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. بنابراین، شما می تونین با استفاده از این ولت، توکن بومی شبکه آیاس رو ذخیره و نگهداری کنین.

مزایای کیف پول اسکتر

مزایای کیف پول اسکتر

همونطور که گفتیم، کیف پول اسکتر نوعی ولت ارز دیجیتال در قالب یه افزونه گوگل کروم هست که امکان کار با شبکه آیاس رو در اختیار شما می ذاره. در زمان استفاده از کیف پول اسکتر همه داده ها و کلیدهای خصوصی شما در سیستم عامل شما ذخیره میشه. استفاده از کیف پول اسکتر یا Scatter مزایای زیادی به همراه داره که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از تریدرها و معامله گران قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای کیف پول اسکتر بپردازیم.

•    یکی از مزایای استفاده از کیف پول اسکتر(Scatter) این هست که این ولت از ارز دیجیتال آیاس و صدها رمزارز دیگه پشتیبانی می کنه. بنابراین، شما می تونین ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.
•    یکی دیگه از مزایای استفاده از کیف پول اسکتر این هست که کیف پول اسکتر در هر دو نسخه اندروید و ios موجود هست، ولی نسخه دسکتاپ نداره. به این ترتیب، شما می تونین این ولت رو بر روی تلفن همراه خودتون نصب و استفاده کنین.
•    یکی دیگه از مزایای استفاده از کیف پول اسکتر این هست که نیازی به انتقال اطلاعات خصوصی نیست، چون هر چیزی در دستگاه موبایل کاربر ذخیره میشه و می تونین این کیف پول رو به راحتی از گوگل پلی دانلود کنین.
•    امتیاز ویژه کیف پول اسکتر یا Scatter این هست که از تکنولوژی تاچ آیدی پشتیبانی می کنه و سطح امنیت خیلی بالایی داره.
•    کیف پول اسکتر رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی با این ولت کار کنین. طراحی اسکتر جوری هست که حتی افراد مبتدی و تازه کار هم می تونن ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های خودشون رو در این ولت نگهداری کنند.

مقاله پیشنهادی: کیف پول هوبی(Huobi Wallet) چیست؟

آموزش نصب کیف پول اسکتر

آموزش نصب کیف پول اسکتر

اولین مرحله برای نصب کیف پول اسکتر، تهیه اون از یه سایت معتبر هست. برای این کار به سایت رسمی کیف پول Scatter مراجعه کرده و نسخه اصلی کیف پل اسکتر رو دانلود کنین. بعد از طی کردن مراحل نصب و ایجاد کیف پول، صفحه Mnemonic رو می بینین. بهتره کد ریکاوری که کیف پول اسکتر به شما میده رو به صورت فیزیکی در یه برگه بنویسین. این مرحله از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هست، چون در صورت حذف شدن نرم افزار کیف پول اسکتر خود و از بین رفتن اون، شما می تونین با داشتن کد ریکاوری دارایی های خودتون رو بازگردانی کنین. توجه داشته باشین که هیچ وقت این کد رو برای کسی فاش نکنین و پیش خودتون نگه دارین.

بعد از اون مسیری برای ایجاد نسخه اتوماتیک پشتیبانی رو انتخاب کنین. برای سادگی این کار ما Choose Automatic Backup Location رو انتخاب می کنیم. تبریک میگیم، هم اکنون نصب کیف پول اسکتر به پایان رسید. در مرحله بعدی لازم هست تا یه هویت در بستر بلاک چین آیاس ایجاد کنین.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول اسکتر چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول اسکتر یا Scatter به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول اسکتر بپردازیم و نحوه کار با این ولت رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول اسکتر نوعی ولت نرم افزاری ارز دیجیتال هست که به کاربران توانایی امضای تراکنش ها در بلاک چین های مختلف رو فراهم می کنه. کیف پول اسکتر مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از تریدرها و سرمایه گذاران قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول اسکتر(Scatter) چیست؟

در مورد کیف پول اسکتر(Scatter) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+76 = ?