کیف پول بلنک ولت(Blank Wallet) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کیف پول بلنک ولت(Blank Wallet) چیست؟"


  • 12:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول بلنک ولت یا Blank Wallet؛ خصوصی ترین کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم! آیا چیزی در مورد این کیف پول شنیدین؟ اصلا می دونین کیف پول بلنک ولت چیست؟ امنیت بلنک ولت در چه سطحی هست؟ عملکرد بلنک ولت چگونه است؟ کیف پول بلنک ولت چه مزایایی به همراه داره؟ چجوری میشه از کیف پول Blank Wallet استفاده کرد؟ کیف پول بلنک ولت چقدر کارمزد دریافت می کنه؟

امروزه برای خرید، فروش و تبادل ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتر و... شما نیازمند تهیه کیف پول دیجیتال هستین. همانند کیف پولی که برای نگه داشتن پول در جیب خودتون می ذارین، کیف پول های دیجیتالی هم برای ذخیره سازی دارایی دیجیتالی طراحی شدن. کیف پول بلنک ولت هم نمونه ای از کیف پول های نرم افزاری هست که می تونین ازش استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول بلنک ولت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول بلنک ولت یا Blank Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول بلنک ولت بپردازیم و امنیت کیف پول Blank رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول بلنک ولت چیست؟

کیف پول بلنک ولت چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول بلنک ولت چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول بلنک ولت یا Blank Wallet نوعی کیف پول دیجیتال هست که دارای سیستم تحت وب هست. یعنی شما نیازی به نصب برنامه ای بر روی گوشی یا کامپیوتر خودتون ندارین، فقط کافیه در سایت بلنک ولت عضو بشین که بعد از ثبت نام در این سایت اسم، آدرس و اکانت شما از اول تا آخر خرید و فروش از هک شدن محفوظ می مونه و هیچ کاربری نمی تونه موجودی حساب شما رو ببینه و شما به عنوان یه کاربر ناشناس در معاملات شناخته میشین.

جالب اینجاست که بدونین بلنک ولت خصوصی ترین کیف پول تحت مرورگر مبتنی بر بلاک چین اتریوم هست که امنیت بی نقص رمزارزها و ناشناس موندن کامل کاربران رو تضمین می کنه. فناوری منحصر به فرد این کیف پول که به اسمارت کانترکت ها متکی هست، به کاربران این امکان رو میده تا مبدا و مقدار موجودی ارزهای دیجیتال خودشون رو مخفی کنند. پروتکل و مکانیزم این پلتفرم از طریق نسخه اول بلنک ولت معرفی شده که بر بستر تورنادوکش قرار داره.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان

مزایای کیف پول بلنک ولت

مزایای کیف پول بلنک ولت

همونطور که گفتیم، کیف پول بلنک ولتت خصوصی ترین کیف پول غیر متصدی روی شبکه اتریوم هست که بر روی مرورگر اجرا میشه. شما می تونین با استفاده از این ولت رمزارزها و سایر دارایی های دیجیتال خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین. این ولت مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای کیف پول بلنک ولت بپردازیم.

  • یکی از مزایای کیف پول بلنک ولت، مخفی سازی دارایی ها و ارزهای دیجیتال هست. همه دارایی های کاربر در یه قرارداد هوشمند ذخیره میشه و شخص دیگه ای امکان دسترسی به اون رو نداره.
  • یکی دیگه از مزایای کیف پول بلنک ولت، مخفی سازی منشا دارایی هاست. از این رو، هیچ کس دیگه ای به منشا دارایی های شما آگاهی نداره.
  • مخفی نگه داشتن تراکنش ها و فعالیت های خرید و فروش هم یکی دیگه از مزایای کیف پول بلنک ولت هست. هر وقتی که کاربر درخواست تراکنش رو داشته باشه، بلنک ولت یه کیف پول جدید درست می کنه. یعنی سوابق فعلی رو حذف می کنه و این تراکنش ها رو بدون نیاز به احراز هویت کاربر انجام میده.
  • کیف پول بلنک ولت رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از این ولت استفاده کنین. طراحی این کیف پول جوری هست که حتی افراد مبتدی هم به راحتی می تونن از این ولت استفاده کنند.

امنیت کیف پول Blank چگونه است؟

امنیت کیف پول Blank چگونه است؟

واسه ایجاد امنیت در کیف پول Blank، حریم خصوصی و امنیت به همدیگه کمک می کنند. توجه داشته باشین که اگه حریم خصوصی رعایت نشه و فاش بشه، امنیت هم زیر سوال میره! بنابراین، بلنک ولت برای حفظ امنیت بیشتر، تمرکز بر روی حریم خصوصیش رو بیشتر کرده. همچنین کیف پول بلنک ولت همه اطلاعات مهم کاربران مثل عبارات اولیه رمزنگاری، کلیدها، آدرس ها و داده های حساب کاربری رو همراه با Tornado Cash در حافظه مرورگر ذخیره می کنه. بعد از ذخیره سازی این اطلاعات در حافظه مرورگر، اون ها نسبت به هر سایت و شبکه ای محفوظ هستن و فقط صاحب کیف پول نسبت به این دارایی ها دسترسی کامل داره.

مقاله پیشنهادی: کیف پول چند امضایی چیست و انواع آن کدامند؟

بلنک ولت از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

بعد از معرفی کیف پول بلنک ولت یا Blank Wallet نوبت به بررسی ارزهای دیجیتالی که بلنک ولت از اون ها پشتیبانی می کنه، میرسه. این کیف پول از توکن های اتر و سایر توکن های مبتنی بر ERC که در زیر مشاهده می کنین، پشتیبانی می کنه:

  • Ethereum(ETH)
  • Dai Stablecoin(DAI)
  • Compound Dai(CDAI)
  • USDC
  • Tether USDT(USDT)
  • Wrapped BTC(WBTC)

عملکرد بلنک ولت چگونه است؟

عملکرد بلنک ولت چگونه است؟

بلنک ولت اینجوری کار می کنه که شما اول باید افزونه این ولت رو به برنامه گوگل کروم خودتون اضافی کنین. بعد از اضافی کردن این افزونه به شما یه کلید خصوصی بک آپ داده میشه که امنیت کار شما رو تضمین می کنه. برای ایمن سازی هرچه بیشتر جساب های شما در این کیف پول، همه سرمایه ها رو در استخری از کوین های موجود در اکوسیستم بلنک ترکیب می کنه تا آدرس شما محفوظ بمونه. بنابراین، با هر بار تراکنش به شما یه آدرس جدید تعلق میگیره که سوابق تراکنش فعلی شما پاک میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول بلنک ولت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول بلنک ولت یا Blank Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول بلنک ولت بپردازیم و امنیت کیف پول Blank رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول بلنک ولت نوعی کیف پول دیجیتال هست که دارای سیستم تحت وب هست. استفاده از این کیف پول مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول بلنک ولت(Blank Wallet) چیست؟

در مورد کیف پول بلنک ولت(Blank Wallet) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+55 = ?