7 راه کسب درآمد از تحلیل تکنیکال

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "7 راه کسب درآمد از تحلیل تکنیکال"


  • 21:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

هر معامله گر و سرمایه گذار یا کاربر عادی می تونه از آموزش تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال درآمد داشته باشه. راه های زیادی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال با ترید و بدون اون وجود داره که هر کدوم از این روش ها مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن. در بعضی از روش ها حتی نیاز نیست هیچ سرمایه اولیه داشته باشین اما در برخی موارد اینجوری نیست. میزان کسب درآمد در همه روش ها یکسان نیست و شاید با یک روش درآمد ناچیزی داشته باشین و با روش دیگه، درآمد منطقی تری داشته باشین. 

تحلیل تکنیکال چیست؟ 

تحلیل تکنیکال یکی از روش های پرطرفدار و رایج در تحلیل سهام و... هستش که معامله گران و تریدرها در این نوع تحلیل با استفاده از داده های گذشته معاملات از جمله حجم و قیمت و با استفاده از روش های محاسباتی مختلف به روند قیمت پیش بینی می کنند. توجه داشته باشین که تحلیل تکنیکال نیز برای معامله های کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیره و می تونین با استفاده از تحلیل تکنیکال وضعیت کلی بازار و ارزهای دیجیتال رو تجزیه و تحلیل کرده و قیمت رمز ارزها رو برای کوتاه مدت پیش بینی کنین.

مقاله پیشنهادی: مفهوم تحلیل تکنیکال چیست؟ 

تحلیل بنیادی:

این نوع تحلیل که به تحلیل فاندامنتال معروف هستش، در واقع تحلیل گر به بررسی تحلیل و عوامل اصلی و موثر در قیمت می پردازه و اینگونه تشخیص میده روند قیمت ارز دیجیتال یا دارایی مورد نظرشون در آینده چجوری میشه. همچنین تحلیل فاندامنتال مناسب معامله های بلند مدت هست و شما می تونین با استفاده از تحلیل بنیادی یا فاندامنتال بهترین رمز ارزها رو برای سرمایه گذاری پیدا کرده و با خرید و سرمایه گذاری اون ها سود زیادی به دست بیارین. 

تفاوت تحلیل تکنیکال و بنیادی:

در تحلیل تکنیکال تحلیل گر از ارزش ذاتی اوراق یا سهام مورد نظر شون کاری ندارن و فقط با استفاده از ابزارهای مختلف تکنیکال به پیش بینی روند قیمتی می پردازن و در تحلیل بنیادی، تحلیل گر با بررسی عوامل اون، ارزش ذاتی سهام یا اوراق رو به دست بیاره و قیمت رو در آینده پیش بینی کنه. 

مقاله پیشنهادی: حمایت و مقاومت در تحلیل تکنیکال چیست

چگونه از تحلیل تکنیکال کسب درآمد کنیم؟

چگونه از تحلیل تکنیکال کسب درآمد کنیم

با یادگیری تحلیل تکنیکال در زمینه های مختلفی در بازارهای مالی می تونیم کسب درآمد داشته باشیم و این نوع کسب درآمد در بیشتر موارد، فقط با داشتن یک لپ تاپ امکان پذیر هستش. در ادامه ما چند مورد مختلف کسب درآمد از تحلیل تکنیکال در زمینه بازارهای مالی رو معرفی می کنیم. 

1.    کسب درآمد از معامله گری در بازارهای مختلف

اولین و مهم ترین گزینه ای که افراد با یادگیری تحلیل تکنیکال به فکر اون می افتن یا تحلیل تکنیکال رو برای این موضوع یاد گرفتن، معامله گری در بازارهای مالی هستش که با گسترش بازارهای مالی، برای ترید و معامله گری محدود به بورس تهران نیستیم و می تونیم به راحتی در بازارهای جهانی معامله و کسب درآمد داشته باشیم. 

2.    مشاوره با شرکت های سرمایه گذاری

اگه ما پس از مدتی تحلیل گر و تکنیکالیست حرفه ای باشیم، می تونیم با دریافت مجوز و گواهی تحلیل گری از سازمان بورس به شرکت های سرمایه گذاری در این زمینه مشاوره بدیم.

3.    کسب درآمد از تحلیل گری

برای کسب درآمد از تحلیل گری باید ابتدای آموزش تحلیل بازارهای مالی و تحلیل تکنیکال رو فرا بگیرین و پس از اینکه به یک تحلیل گر ماهر تبدیل شدین، می تونین با فروش تحلیل های خود به بقیه افراد کسب درآمد کنین. به سه مورد برای این کسب درآمد اشاره می کنیم: 

•    با ایجاد کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرام می تونین به تحلیل رایگان سهام یا جفت ارزها بپردازین و به مرور زمان که اعضای شما افزایش پیدا کنه و اعضا به تحلیل شما اعتماد پیدا کردن می تونین تحلیل های ویژه ای رو در عنوان کانالvip رو به کاربران خودتون بفروشین. 
•    شما می تونین در سایت های تحلیل گران مختلف به ارائه تحلیل بپردازین و فعالیت کنین و پس از مدتی که آشنا شدین، تحلیل های ویژه خودتون رو به فروش برسونین. 
•    شما می تونین سایتی رو راه اندازی کنین و تحلیل خودتون رو در سایت ارائه کنین و پس از مدتی که بر روی سئو سایت کار کردین، اگه سایت شما در گوگل بالا اومد، می تونین به مرور اشتراک تحلیل رو به فروش برسونین. 

4.    کسب درآمد با سبد گردانی

کسب درآمد با سبد گردانی از تحلیل تکنیکال

وقتی شما دارای مهارت کافی در معامله گری و تحلیل گری در بازار مالی شدین، می تونین با کسب مجوز از سازمان بورس اقدام به سبد گردانی برای سرمایه گذاران مختلف فعالیت کنین و از این را سود های کلانی رو نصیب خودتون کنین، اینجور کارها برای افرادی مفید هست که توانایی و مهارت لازم رو در معامله گری و تحلیل داشته باشین، چون سود خوبی داره. احتمالاً ریسک بالایی داره و افراد برای این کار نیاز به مجوز از سازمان بورس دارن. 

5.    کسب درآمد از فروش سیگنال در بازارهای مختلف

کسب درآمد از فروش سیگنال در بازارهای مختلف می تونه روشی در کسب درآمد از حوزه های مالی باشه، روش کار بسیار ساده هست. یه کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرامی ایجاد می کنیم و مدتی در اون به ارائه سیگنال رایگان مشغول می شیم. پس از مدتی که اعضا به ما اعتماد پیدا کردن، یک کانال VIP ایجاد می کنیم و اشتراک بفروشیم. توجه داشته باشین که این گونه کارها نیاز به مهارت بالا در تحلیل تکنیکال و معامله گری داره تا با ارائه سیگنال های غلط، سرمایه مردم رو به باد ندیم. برای قانونی بودن این گونه فعالیت ها، نیاز به مجوز از سازمان بورس داره که در حال حاضر اکثر افراد فعال در این زمینه بدون مجوز کار می کنند. 

6.    کسب درآمد از طریق ساخت ابزار های مالی

کسب درآمد از طریق ساخت ابزار های مالی مثل اکسپرت های معامله گر و اندیکاتورها یکی از پول سازترین و جدیدترین روش های کسب درآمد از بازارهای مالی هستش و برای فعالیت در این حوزه نیاز هست که علاوه بر تحلیل تکنیکال زبان برنامه نویسی MGL رو فرا بگیرین که این مورد برای فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر بسیار مناسب هستش و این افراد با گذراندن دوره زبان MGL به راحتی می تونن وارد فعالیت در این زمینه بشن. 

7.    کسب درآمد از طریق آموزش تحلیل تکنیکال ومعامله گری در بازارهای مالی

کسب درآمد از طریق آموزش تحلیل تکنیکال ومعامله گری در بازارهای مالی

یکی از روش های کسب درآمد از طریق آموزش تحلیل تکنیکال و معامله گری در بازارهای مالی هستش و با این روش راه های مختلفی وجود داره که در ادامه به چند مورد از اون ها اشاره می کنیم:

•    تولید فیلم های آموزشی تحلیل تکنیکال و یا معامله گری در بازارهای مالی. 
•    ارائه آموزش های خصوصی آنلاین با نرم افزارهای مختلف. 

•    تولید فیلم های آموزشی و فروش اون ها در کانال های تلگرامی که خودتون ایجاد کردین. 

کلام اخر 

در این مقاله کسب درآمد از تحلیل تکنیکال سعی کردیم به طور خلاصه اطلاعاتی از روش های کسب درآمد در حوزه مالی با استفاده از دانش تحلیل تکنیکال ارائه بدیم. اما یک نکته مهم در این راه آموزش درست و اصولی تکنیکال این هست که با وجود اساتید در این حوزه در ایران به راحتی می تونین به این دانش دست پیدا کنین.

امیدواریم که از این مقاله به خوبی استفاده کنین و نهایت بهره از اون برده باشین. در آخر خوشحال می شیم که نظراتتون رو با ما به اشتراک بزارین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 7 راه کسب درآمد از تحلیل تکنیکال

در مورد 7 راه کسب درآمد از تحلیل تکنیکال نظر دهید
سوال امنیتی :9+63 = ?