بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟"


  • 17:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 8 دقیقه

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟ موضوعی هستش که در این مقاله بررسی خواهیم کرد. بازار ارز دیجیتال، نوعی بازار مالی هستش که از زمان ظهور تاکنون، تونسته طرفداران بسیاری زیادی داشته باشه. این نوع بازار مالی دارای ارز های دیجیتال هستش که به عنوان دارایی و سرمایه تریدر و یا کاربر شناخته میشن. 
همونطور که در دنیای واقعی از کیف پول برای ذخیره و نگهداری ارز های فیات استفاده می کنین، برای نگهداری ارز های دیجیتال و سرمایه های بازار ارز نیز به وجود کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارین تا بتونین امنیت دارایی هاتون رو در چنین پلتفرم های آنلاینی افزایش بدین. 
در این مقاله از سری مقالات بخش آموزش ارز دیجیتال ارزسنج قصد داریم شما رو با ماهیت کیف پول نرم افزاری و انواع اون برای گوشی های آیفون و سیستم عامل های ios، اشنا کرده و سپس در مورد بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون صحبت کنیم. 

آشنایی با کیف پول های نرم افزاری 

کیف پول های نرم افزاری به کیف پول هایی گفته میشه که برروی گوشی ها نصب می شن. هریک از سیستم عامل های آیفون و یا اندروید، کیف پول های منحصر به فرد خودشون رو برای ذخیره ارز های دیجیتال مختلف دارن. از این نوع کیف پول ها برای ذخیره ارز های مختلف یا به نوعی دیگرکد های رمزگذاری شده خصوصی و عمومی استفاده میشه که به ما در یافتن آدرس رمز ارز ها و انجام اسان معاملات ارزی کمک می کنن. 

انواع کیف پول های نرم افزاری 

کیف پول های نرم افزاری انواع مختلفی دارند که در این بخش می خواهیم شما را با انواع مختلف این نوع کیف ها آشنا کنیم.

•    کیف پول گرم 

ای ننوع کیف پول ها نیاز به اتصال به اینترنت دارد و نسبت به کیف پول های دیگه، امنیتشون کمتره. اما از اونجایی که به راحتی در دسترس هستن، کاربران زیادی رو به سمت خودشون کشوندن. 

•    کیف پول سرد 

این نوع کیف پول نیاز به اتصال به اینترنت نداره و برخلاف کیف پول گرم، امنیت بالایی داره.

•    کیف پول دسکتاپ

این نوع کیف پول ها برروی سیستم عامل نصب میشن. کارکردن با این نوع کیف پول ها خیلی راحت تر از انواع دیگه ست. 

مقاله پیشنهادی: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

•    کیف پول موبایل 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایفون

این نوع کیف پول ها برای کار در گوشی ها ابداع شدن که در اون از اسکن کد QR برای انجام آسان معامله ها استفاده می شود. البته بهتره بدونین که کیف پول های موبایلی در برابر حملات ویروسی قرار دارد. 

•    کیف پول وب 

همونطور که از اسم این نوع کیف پول هم مشخصه، مرور گرهای وب به این نوع کیف پول دسترسی دارن. بهتره در استفاده از این نوع کیف پول ها دقت کنین چون ممکنه مورد حملات سودجویان قرار بگیرین. 

ویژگی های کیف پول های نرم افزاری

ویژگی های کیف پول نرم افزاری کیف پول های نرم افزاری دارای ویژگی های منحصر به فردی هستن که اون ها رو از دیگر کیف پول های سخت افزاری متمایز کرده. 

•    تطابق با سیستم عامل 

این نوع کیف پول ها باید با سیستم عامل مورد نظر تطابق داشته باشن. به عنوان مثال نمیتونین از کیف پول های ارز دیجیتال آیفون برای اندروید و یا بالعکس استفاده کنین. 

•    دسترسی و استفاده آسان 

بهتره بدونین که کار با تمام کیف پول ها آسون نیستش. بهتره در انتخاب کیف پول دقت کنین تا بتونین از کارکرد اون به خوبی استفاده کرده و بهترین بازدهی رو داشته باشین. 

•    ویژگی امنیت

کیف پول های مطمعن رو انتخاب کنین. در صورت انتخاب نادرست کیف پول ممکنه که تمامی داراییتون رو از دست بدین. 

•    مالک کلید خصوصی

برخی از کیف پول های نرم افزاری امکانی رو فراهم کردن تا از این طریق، کلید خصوصی کیف پول در دست خودتون باشه. این یعنی که شما خودتون مسئول کیف پول و دارایی های اون هستین.

•    استفاده از رمز عبور

بهتره از برنامه هایی استفاده کنین که در هنگام ورود ازتون رمز عبور بخواد. 

مقاله پیشنهادی: ممو Memo کیف پول چیست؟

مزایای استفاده از کیف پول های نرم افزاری 

مزایای استفاده از کیف پول های نرم افزاری

کیف پول های نرم افزاری دارای مزایای فوق العاده ای هستن به گونه ای که به یکی از بهترین کیف پول های ذخیره ارز دیجیتال شناخته میشن. این نوع کیف پول ها معمولا به صورت رایگان عرضه شده و تحت نظارت و کنترل خود کاربر هستن. علاوه بر این، میتونین این برنامه رو در هر زمان و مکان داشته باشین و اغلب از انواع مختلف ارز های دیجیتال پشتیبانی می کنه. 

بهتره بدونین، کیف پول ها با داشتن مزایای عالی دارای معایبی هم هستن. به عنوان مثال ممکنه در مقابل حمله سودجویان قرار گرفته و تمام داراییتون رو از دست بدین. یا اینکه به طور منظم و درفواصل کوتاه مدت نیاز به بروز رسانی متعدد داشته باشن. 
تا این بخش از مقاله، با ماهیت اصلی کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال، مزایا و معایب اون آشنا شدین. همونطور که در بخش قبل هم به این مورد اشاره شد، گوشی آیفون و یا سیستم عامل IOS دارای کیف پول های نرم افزاری متفاوتی از سیستم عامل های اندرویدی می باشد. در ادامه مقاله می خواهیم شما را با بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون، آشنا سازیم. 

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟ 

•    کیف پول تراست ولت

یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای ایفون تراست ولت هستش. در اصل تراست ولت یکی از بهترین کیف پول های موبایل در بازار ارزهای دیجیتال به شمار میاد که چند سال پیش توسط صرافی بایننس خریداری شد و این کار اعتبار خاصی به این کیف پول داد. از مزیت های خوب این کیف پول میشه به پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال در شبکه های مختلفی مثل ERC 20 و BEP 20 و BEP 2 و سایر شبکه های ارز دیجیتال اشاره کرد. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار هستش و می تونین حتی برای نگهداری NFT های خودتون هم ازش استفاده کنین.
از قابلیت های خوب دیگه ای که تراست ولت داره این هستش که از طریق اون می تونین به خیلی از صرافی های غیرمتمرکز بازار ارزهای دیجیتال وصل بشین و خرید ارزهایی که در صرافی ها موجود نیستن رو اونجا انجام بدین. در اصل این کیف پول یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی ست که دنبال یه کیف پول خوب برای ایفون هستن.

مقاله پیشنهادی: آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به کیف پول تراست والت

•    کیف پول BRD

کیف پول BRD یکی از اسان کاربرترین کیف پول ها برای گوشی آیفون شناخته می شود. از این نوع کیف پول می توان برای خرید و فروش و نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین استفاده کرد. از ویژگی های این نوع برنامه می تونیم به اسان کاربر بودن و عدم نیاز به ثبت نام و عضویت اشاره کنیم. 
علاوه بر این، قابلیت ثبت پین کد داشته و میتونین در هر لحظه که بخواین، کیف پول و کلید های اون رو بازیابی کنین. همچنین میتونین از اسکن کد QR هم استفاده کرده و کارمزد تراکنش رو تخمین بزنید. 

•    کیف پول جکس لیبرتی 

کیف پول جکس لیبرتی یکی از کیف پول های نرم افزاری برای استفاده در گوشی های آیفون هستش. این نوع کیف پول می تونه از بیشتر ارز های دیجیتال مختلف پشتیبانی کنه و بسیار محبوب هستش. از اونجایی که این نوع کیف پول، آسان کاربر هستش، افراد مبتدی به راحتی میتونن از اون برای انجام معادلات ارزی استفاده کنن. 

از ویژگی های منحصر به فرد این نوع کیف پول میتونیم به این مورد اشاره کنیم که می تونه همزمان، چند نوع ارز مختلف رو با هم پشتیبانی کنه. علاوه بر این، تیم پشتیبانی خیلی خوبی داشته و در هر زمان می تونه بهترین پاسخگویی رو به کاربرها داشته باشه. همچنین به شما این امکان رو میده که بتونین تمامی دارایی خودتون رو تنها در یک تصویر کامل و مجزا مشاهده کنین. 

کیف پول جکس دارای امنیت بسیار بالایی هستش. ممکنه در سیستم عامل IOS، کند عمل کنه اما عملکرد بسیار عالی و فوق العاده ای داره که اونو به یکی از بهترین کیف پول های گوشی آیفون تبدیل کرده. 

•    کیف پول بیت کوین edge

بهترین کیف پول ایفون

این نوع کیف پول در گذشته به کیف پول Airbitz شناخته می شد. کیف پول Edge به راحتی می تونه از بیشتر ارز های دیجیتال بازار دیجیتال پشتیبانی کنه. نسخه ios این نوع کیف پول، تونسته طرفداران زیادی رو به سمت خودش بیاره. 

از ویژگی های منحصر به فرد کیف پول بیت کوین Edge می تونیم به امکان بازیابی موجودی، کیف پول و کلید ها، قابلیت داشتن پین کد، استفاده از اسکن کد QR، افزودن توکن های ERC20، حدس میزان کارمزد تراکنش و پشتیبانی و حمایت از آدرس های Segwit برای بیت کوین و لایت کوین اشاره کرد. 

•    کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای آیفون شناخته میشه. این نوع کیف پول می تونه بیش از 500 ارز دیجیتال رو ذخیره و مدیریت کنه. دارای امنیت بسیار زیادی هستش و استفاده از اون بسیار آسونه. این نوع کیف پول از قابلیت segwit استفاده می کنه تا بتونه از این طریق انجام معاملات ارزی رو آسون کنه. 

یکی از ویژگی های این نوع کیف پول در این هستش که به منظور جلوگیری از هک شدن کیف پول، تمامی اطلاعات مربوط به دارایی ارز دیجیتال رو در خودش ذخیره میکنه. یکی دیگه از ویژگی های مهم کیف پول کوینومی در این هستش که رابط کاربری آسونی داره و حتی افراد مبتدی هم به راحتی می تونن از این برنامه استفاده کنن. 

•    کیف پول کوپای 

کیف پول کوپای یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای آیفون هستش که رابط کاربری بسیار اسونی داره. این نوع کیف پول دارای قابلیت بازیابی موجودی، کیف پول وکلید ها هستش. علاوه بر این دارای توانایی ثبت پین کد بوده و میتونه از بیش از 150 ارز مختلف پشتیبانی کنه. این نوع کیف پول از چند زبان مختلف حمایت می کنه و از طریق ایمیل، به کاربر ها اطلاع رسانی می کنه. 

•    آشنایی با کیف پول گرین 

کیف پول گرین رو میشه یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری دونست. این نوع کیف پول دارای بهترین و پیشرفته ترین سیستم امنیتی هستش که میتونه دارایی های دیجیتال رو به خوبی ذخیره کنه. این نوع والت، از نوع کیف پول های متن باز هستش که از این طریق کاربر ها می تونن تغییرات دلخواهی در کیف پول ایجاد کنن. از ویژگی های این نوع کیف پول می تونیم به امنیت بالا و رایگان بودن اون اشاره کنیم. همچنین دارای تیم پشتیبانی قدرتمندی هستش که در هر لحظه میتونن در صورت ایجاد مشکل، به شما کمک کنن. 

•    آشنایی با کیف پول بیت پای 

کیف پول بیت پای، کیف پول نرم افزاری هستش که می تونه چند ارز مختلف رو با هم مدیریت کنه. این نوع کیف پول ویژگی های مشابهی با دیگر کیف پول هایی داره که در بخش های قبل هم به آن ها اشاره کردیم.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایغون

•    آشنایی با کیف پول ابرا

کیف پول ابرا توانایی حمایت و پشتیبانی از بیش از 30 ارز دیجیتال مختلف رو بر عهده داره. علاوه بر این، رایگان بوده و می تونین به راحتی اون رو از اپل استور دانلود کنین. همچنین دارای رابط کاربری اسون هستش و تمامی افراد مبتدی تا حرفه ای می تونن از اون برای ذخیره ارز های دیجیتال مختلف استفاده کنن. دارای امنیت بسیار زیادی هستش و میتونه دارایی شما رو به طور یکپارچه نشون بده. 

سخن پایانی
بازار ارز دیجیتال تنها به خرید و فروش ارز های مختلف محدود نمیشه، مهم ترین بخش این نوع بازار مالی، نحوه حفظ و نگهداری دارایی های به دست اومده هستش. برای اینکار نیاز به کیف پول های نرم افزاری دارین تا بتونین داراییتون رو با امنیت بالا در اون ها ذخیره کرده و از حمله سودجویان در امان باشین.

گوشی های ایفون دارای کیف پول های ارز دیجیتال منحصر به فردی هستن که بعضی وقت ها نمیشه از اون ها در سیستم عامل اندروید استفاده کرد. در این مقاله سعی کردیم شما رو با ماهیت کیف پول نرم افزاری و تمام ویژگی های اون اشنا کنیم. درنهایت سوال اصلی مقاله، بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایفون کدام است؟ را مورد بررسی قرار دادیم. امیدوارم با مطالعه دقیق این مقاله به درک و شناخت کاملی از انواع کیف پول های سیستم ios برسید. 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟

در مورد بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+73 = ?