کیف پول بایننس(Binance Wallet) چیست؟

  • 21:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول بایننس(Binance Wallet)؛ ولت داخلی صرافی آنلاین بایننس! آیا دوست دارین تا با این ولت آشنا بشین؟ آیا می دونین کیف پول بایننس چیست؟ نصب و راه اندازی کیف پول بایننس چجوریه؟ کیف پول بایننس چه ویژگی هایی داره؟ استفاده از Binance Wallet چه مزایایی به همراه داره؟ چه چیزی کیف پول بایننس رو منحصر به فرد کرده؟ امنیت کیف پول بایننس چجوریه؟

از اونجایی که ارزهای دیجیتال هر روز به طور گسترده و چشمگیری پذیرفته میشن، منطقی هست که دارنده ها و سرمایه گذاران رمزارزها به دنبال بهترین و معتبرترین راه برای تامین امنیت ارزهای دیجیتال خودشون باشن. همونطور که می دونین با توجه به انواع کیف پول، ویژگی ها و عملکردهای مختلف گزینه های زیادی در بازار وجود داره. کیف پول بایننس یه ولت رسمی صرافی بایننس هست که به کمک اون کاربران می تونن دارایی های خودشون رو مدیریت کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث آموزش ارز دیجیتال؛ اطلاعاتی درباره کیف پول بایننس یا Binance Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای استفاده از کیف پول بایننس بپردازیم و ویژگی های بایننس ولت رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این کیف پول آشنا بشین.

کیف پول بایننس چیست؟

کیف پول بایننس چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول بایننس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول بایننس یا Binance Wallet به عنوان کیف پول رسمی صرافی بایننس شناخته میشه. بایننس ولت در ردیف برترین ولت های ارز دیجیتال قرار داره. ویژگی های منحصر به فردی که این ولت در اختیار کاربران بازار قرار میده، باعث شده تا میلیون ها نفر در کشورهای مختلف از اون برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خودشون استفاده کنند. شما هم می تونین از این ولت به منظور مدیریت دارایی های خودتون بهره ببرین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول بایننس یا Binance Wallet به منظور دسترسی به شبکه های بایننس اسمارت چین(BSC)، بایننس چین(BC) و اتریوم(ETH) راه اندازی شده. تریدرها و معامله گران با کمک این ولت می تونن رمزارزهای خودشون رو در جای امن نگه دارن و با اتصال به اون از هزاران پروژه در بلاک چین های مختلف بهره مند بشن. این ولت ویژگی خیلی جالبی به اسم Wallet Direct پشتیبانی می کنه که به وسیله اون کاربران می تونن حساب بایننس خودشون رو به ولت بایننس چینن متصل کنند.

مزایای استفاده از کیف پول بایننس

مزایای استفاده از کیف پول بایننس

همونطور که گفتیم، کیف پول بایننس نوعی ولت رمزنگاری شده هست که برای خرید ارز دیجیتال، فروش و نگهداری تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال بر روی بایننس چین، اسمارت چین بایننس و انتقال بین بلاک چین های بایننس مورد استفاده قرار می گیره. استفاده از کیف پول بایننس یا Binance Wallet مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای استفاده از کیف پول بایننس بپردازیم.

•    یکی از مزایای استفاده از کیف پول بایننس این هست که در این ولت امکان لینک حساب کاربری صرافی بایننس با حساب کیف پول بایننس وجود داره.
•    کیف پول بایننس(Binance Wallet) به منظور افزایش امنیت حساب کاربری مشتریان و معامله گران از سیستم شناسایی دو عاملی 2FA پشتیبانی می کنه.
•    یکی دیگه از مزایای استفاده از کیف پول بایننس این هست که امکان شخصی سازی تنظیمات مختلف برنامه وجود داره و شما می تونین هرجور که دلتون می خواد فضای کاربری کیف پول بایننس رو تغییر بدین.
•    دسترسی به جفت ارزهای معاملاتی مختلف.
•    فراهم بودن قابلیت دعوت از دوستان با استفاده از برنامه ریفرال
•    رابط کاربری زیبا و راحت
•    مناسب استفاده تریدرهای مبتدی و حرفه ای
•    یکی دیگه از مزایای استفاده از کیف پول بایننس این هست که علاوه بر نسخه موبایلی، بایننس نسخه دسکتاپ این ولت رو هم به کاربران ارائه داده.
•    امکان جابجایی راحت بین دو نسخه Pro و Lite

ویدیوی پیشنهادی: آموزش نصب کیف پول آیم توکن im token

چه چیزی کیف پول بایننس را منحصر به فرد می کند؟

چه چیزی کیف پول بایننس را منحصر به فرد می کند؟

به نظر شما چه چیزی کیف پول بایننس رو منحصر به فرد می کنه؟ بهتره بدونین کیف پول بایننس(Binance Wallet) به عنووان جایگزینی کم هزینه و پرسرعت واسه اتریوم محسوب میشه که به وسیله یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شرکت های کریپتویی دنیا پشتیبانی میشه. این برنامه در حال حاضر تعداد زیادی از خدمات پروژه های غیرمتمرکز یا Dapps و پروتکل های دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز مثل پنکیک سواپ رو واسه کاربران و مشتریان خودش ارائه میده. ولی به این معنی نیست که این ولت فقط برای امور مالی غیرمتمرکز ایجاد شده.

بازیابی کیف پول بایننس چگونه است؟

نکته قابل توجه این هست که در زمان ایجاد کیف پول بایننس می تونین از طریق جیمیل شخصی و با استفاده از راهکار tKey مراحل ثبت نام رو تکمیل کنین. در این صورت اگه دسترسی به کیف پول یا ارزهای دیجیتال موجود در Binance Wallet رو از دست دادین، می تونین با دسترسی به دو روش از 3 راهکار زیر اون ها رو بازیابی کنین:

•    از طریق ورود به ایمیل
•    با استفاده از سیستم و یا کامپیوتر شخصی
•    توسط رمز عبوری که در زمان ثبت نام واسه کیف پول خودتون مشخص کردین.

ویدیوی پیشنهادی" آموزش ساخت کیف پول Trust Wallet نسخه تحت وب

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول بایننس چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول بایننس یا Binance Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای استفاده از کیف پول بایننس بپردازیم و ویژگی های بایننس ولت رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این کیف پول آشنا بشین. همونطور که گفتیم، کیف پول بایننس یا Binance Wallet به عنوان کیف پول رسمی صرافی بایننس شناخته میشه. بایننس ولت در ردیف برترین ولت های ارز دیجیتال قرار داره. استفاده از کیف پول بایننس مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از معامله گران و سرمایه گذاران بازار رمزارزها قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول بایننس(Binance Wallet) چیست؟

در مورد کیف پول بایننس(Binance Wallet) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+83 = ?