کیف پول مون(Muun Wallet) چیست؟

  • 07:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول مون(Muun Wallet)؛ یکی از بهترین کیف پول های لایتنینگ! آیا می خواهین تا اطلاعاتی درباره این ولت به دست بیارین؟ آیا می دونین کیف پول مون ولت چیست؟ کیف پول موون چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ نحوه راه اندازی کیف پول موون چجوریه؟ کارمزد کیف پول مون چقدره؟ چه رمزارزهایی رو در کیف پول Muun می تونیم ذخیره کنیم؟ به نظر شما آیا کیف پول موون امن هست؟

در این مبحث آموزش ارزدیجیتال به بررسی کیف پول مون میپردازیم. دو ویژگی یا خصوصیت مهم برای یه کیف پول ارز دیجیتال کاربردی، امنیت و راحتی در استفاده هستن. کیف پوول مون یا Muun Wallet در عین سادگی از روش های مختلفی برای تامین امنیت نرم افزار خودش استفاده می کنه. ضمن اینکه این ولت واسه اجرای پرداخت های کوچیک در شبکه لایتنینگ توسعه پیدا کرده و به شما اجازه ارسال و دریافت بیت کوین با کارمزد پایین تر از شبکه اصلی رو میده. ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول مون چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول موون یا Muun Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول موون بپردازیم و امنیت کیف پول Muun رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول موون چیست؟

کیف پول موون چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول موون چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول مون یا Muun Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری و گرم هست که نسخه موبایل اون واسه سیستم عامل های اندروید و ios موجود هست. یکی از نقاط قوت این کیف پول تیم پشتیبانی خیلی قوی هست که به راحتی می تونین باهاشون مشکلات خودتون رو در میان بذارین. این کیف پول از سیستم سلسله مراتب قطعی یا Hierarchical Deterministic برای ساخت آدرس های تصادفی استفاده می کنه.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول موون یا Muun Wallet توسط تیمی متشکل از 15 متخصص بسیار باتجربه در فناوری بلاک چین و کارشناسان امنیت رمزنگاری مستقر در بوئنوس آیرس کشور آرژانتین توسعه و نگهداری میشه. کیف پول موون از شبکه لایتنینگ بیت کوین پشتیبانی می کنه و شما می تونین خیلی راحت باهاش کار کنین و یا ارزهای دیجیتال خودتون رو انتقال بدین. کیف پول مون از روشی به اسم Submarine Swaps واسه پرداخت ها و مبادلات استفاده می کنه و از این طریق با شبکه لایتنینگ و زنجیره اصلی بیت کوین ارتباط داره.

ویدیوی پیشنهادی: شبکه لایتنینگ (Lightning) بیت کوین چیست؟

مزایا و معایب کیف پول موون

مزایا و معایب کیف پول موون

همونطور که گفتیم، کیف پول Muun به عنوان یکی از بهترین ولت های شبکه لایتنینگ محسوب میشه که در گوشی هایی با سیستم عامل های اندروید و ios قابل نصب هست. این کیف پول می تونه گزینه مناسبی در بین ولت های لایتنینگ واسه شما باشه، چون امنیت بالا و کاربری ساده رو در کنار هم در اختیار شما قرار میده. این ولت مزایا و معایب زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب کیف پول موون بپردازیم.

مزایای کیف پول موون

•    یکی از مزایای کیف پول موون این هست که Muun Wallet هم از آدرس های سگویت و هم از فرمت های جدیدتر پشتیبانی می کنه.
•    هزینه کارمزد تراکنش کیف پول موون در بیشتر مواقع خیلی کمه.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول موون این هست که کاربران می تونن جواب سوال ها و مشکلات خودشون رو به سرعت و به راحتی به دست بیارن.
•    ویژگی های امنیتی خیلی بالا مثل پشتیبانی از کلید بیوکتریک و عملکرد چند امضایی رو داره.

معایب کیف پول موون

•    یکی از معایب کیف پول موون این هست که کیف پول Muun نوعی ولت گرم و نرم افزاری هست که مثل سایر ولت های گرم در معرض تهدیدهای آنلاین مثل هکر قرار می گیره.
•    یکی دیگه از معایب کیف پول موون این هست که فقط از بیت کوین پشتیبانی می کنه.

مقاله پیشنهادی: آموزش نصب و راه اندازی کیف پول فانتوم

امنیت کیف پول Muun چگونه است؟

امنیت کیف پول Muun چگونه است؟

توجه داشته باشین که واسه هیچ کیف پول ارزدیجیتالی نمیشه سطح امنیتی تعریف کردف حتی توسعه دهنده های اون ها هم نمی تونن سطح مشخصی تعیین کنند. فقط می تونن توضیحاتی درباره برقراری امنیت به کاربران بدن تا کسایی که می خوان از این ولت استفاده کنند تا حدودی در جریان باشن. خوشبختانه بر اساس گزارش های ارسالی، این ولت مناسبه و شما می تونین رمزارزهای خودتون رو با خیال راحت در این ولت ذخیره و نگه دارین. ولی اگه می خواهین تا بیت کوین های زیادی در این کیف پول قرار بدین، بهتره با احتیاط عمل کنین تا سرمایتون از دست نره.

کیف پول Muun نوعی ولت چند امضایی هست، چون به شما کمک می کنه تا واسه انجام تراکنش 2 تاییدیه داشته باشین. این امر باعث میشه تا سطح امنیت ولت شما افزایش پیدا کنه. به همین دلیل می تونیم با داشتن امکاناتی مثل این قابلیت کمی به امنیت این ولت امیدوار باشیم. همچنین کیف پول موون ولت از قابلیت فعال سازی احراز هویت دو عاملی داره، ولی نه برای ورودی ولت بلکه واسه بازیابی از طریق ایمیل.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول نامی

کارمزد کیف پول موون چقدر است؟

به نظر شما کارمزد کیف پول موون چقدر است؟ بهتره بدونین همانند سایر ولت های رمزنگاری دیگه، کیف پول موون(Muun) هم هزینه ای به جز کارمزد مشخص شده توسط خود شبکه واسه ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال از کاربران نمی گیره. واسه اینکه کارمزد کمتری در این ولت پرداخت کنین، می تونین از روش هایی برای کاهش کارمزد معاملات ارز دیجیتال استفاده کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول مون چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول موون یا Muun Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول موون بپردازیم و امنیت کیف پول Muun رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول مون یا Muun Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری و گرم هست که نسخه موبایل اون واسه سیستم عامل های اندروید و ios موجود هست. کیف پول موون مخصوص شبکه لایتنینگ هست که فقط از ارز دیجیتال بیت کوین پشتیبانی می کنه. این ولت مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال تریدرها و سرمایه گذاران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول مون(Muun Wallet) چیست؟

در مورد کیف پول مون(Muun Wallet) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+36 = ?