4 کیف پول سخت افزاری معتبر ارزهای دیجیتال

  • 00:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 4 کیف پول سخت افزاری معتبر ارزهای دیجیتال؛ با این ولت ها آشنا هستین؟ می دونین بهترین کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری چه ویژگی هایی دارن؟ اصلا می دونین کیف پول سخت افزاری چیست و چجوری می تونین ارزهای دیجیتالتون رو در اون ها ذخیره کنین؟! در دنیای واقعی نیاز هست تا از کیف پول ها یا حساب های بانکی برای حفظ و نگهداری پول های خود استفاده کنیم و افرادی که در حوزه ارزهای دیحیتال فعالیت می کنند هم نیاز به استفاده از یه فضای بخصوص برای نگهداری ارزهای دیجیتال خودشون رو احساس می کنند.

رمز ارزها به داشتن امنیت بالا مشهور هستن. الان این امنیت رو میشه با استفاده از کیف پول های سخت افزاری چند برابر کرد. یه کیف پول فیزیکی با قرار دادن چند لایه امنیتی دور ارزهای دیجیتال شما، اون ها رو از شر حملات سایبری محفوظ نگه می داره. کیف پول های سخت افزاری زیادی در بازار وجود دارن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و مزایای خاص خودشون رو دارن که همین موضوع باعث میشه تا انتخاب بهترین ولت سخت افزاری کار سختی بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله 4 کیف پول سخت افزاری معتبر ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد کیف پول سخت افزاری به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین کیف پول های سخت افزاری بپردازیم.

کیف پول سخت افزاری چیست؟

کیف پول سخت افزاری چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول سخت افزاری یا Hard Wallet رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت ها به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول سخت افزاری چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول های سخت افزاری یکی از ابزارهای هر تریدری در اکوسیستم ارزهای دیجیتال هستن. این ولت ها که به کیف پول سرد هم معروف هستن، امکان دریافت یه کاربری امن و بدون دغدغه رو در زمان کار کردن با بلاک چین ها فراهم می کنند. کیف پول های سخت افزاری انواع مختلفی دارن که ترزور و لجر از جمله محبوب ترین اون ها هستن.

مقاله پیشنهادی: عبارت بازیابی Seed Phrase کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

جالب اینجاست که بدونین بیشتر کیف پول های سخت افزاری ظاهری شبیه به فلش USB دارن و امکان ذخیره دارایی های ارز دیجیتال به صورت آفلاین و فیزیکی روی اون ها وجود داره. این کیف پول ها برخلاف کیف پول های گرم امنیت بیشتری دارن تا هکرها نتونن کیف پول فیزیکی رو به دست بیارن و امکان سرقت اطلاعات شما رو نداشته باشن. واریز ارز دیجیتال به کیف پول های سخت افزاری فقط با آدرس کیف پول امکان پذیر هست و شما می تونین بدون هیچگونه محدودیتی هر مقدار ارز دیجیتال رو وارد این کیف پول ها کنین.

معرفی بهترین کیف پول های سخت افزاری

بهترین کیف پول های سخت افزاری

همونطور که گفتیم، از اونجایی که هیچ وقت نمی تونین حدس بزنین چه زمانی قربانی یه نقص امنیتی میشین، سرمایه گذاری 100 تا 200 دلاری در یه کیف پول سخت افزاری بهترین کاری هست که می تونین در حال حاضر انجام بدین. با استفاده از این نوع از کیف پول ارز دیجیتال هیچ کس نمی تونه به رمز ارزهای شما دسترسی پیدا کنه. ولت های سخت افزاری زیادی وجود دارن که هر کدوم از اون ها ویژگی های خاص خودشون رو دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی 4 کیف پول سخت افزاری معتبر ارزهای دیجیتال بپردازیم.

•    کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger)

یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری، لجر یا Ledger هست. با استفاده از برنامه موبایلی لجر می تونین با خیال راحت و مطمئن هزاران کوین رو در حال حرکت مدیریت کنین. این کیف پول بیت کوین های شما رو روی یه تراشه ایمن دارای گواهی پیشرو در صنعت ذخیره می کنه و از طریق یه پورت USB-C برای ارتقای سیستم افزار به رایانه شما متصل میشه. این ولت شکلی شبیه به فلش داره که شما می تونین این کیف پول رو به راحتی جابجا کرده و از مزایای اون بهره مند بشین.

•    کیف پول سخت افزاری ترزور(Trezor)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار، کیف پول ترزور یا Trezor هست که از طرف کمپانی SatoshiLabs تولید میشه. کیف پول ترزور از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی با نسل های قبلی خودش مثل کیف پول های ONE نداره و از جمله ویژگی های اون میشه به صفحه نمایش لمسی بزرگ تر اشاره کرد. کیف پول سخت افزاری ترزور قیمت بالایی داره، ولی در مقابل با پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال و سطح امنیت بالا به یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری تبدیل میشه.

مقاله پیشنهادی: مقایسه کیف پول لجر و ترزور

•    کیف پول سخت افزاری سیف پل(SafePal)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های سخت افزاری، سیف پل یا SafePal هست که یکی از ولت های سرد قابل حمل هست و ابعادی برابر با یه کارت اعتباری داره. کیف پول سخت افزاری سیف پل به صورت آفلاین فعالیت می کنه و امکانات مختلفی در اختیار تریدرها و معامله گران بازار قرار میده که باعث میشه به عنوان یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری شناخته بشه. از جمله این امکان میشه به اسکن QR کد اشاره کرد. با اسکن این کد امکان دسترسی به اطلاعات کیف پول وجود داره و لازم نیست مثل سایر ولت های سخت افزاری به اینترنت وصل شد.

•    کیف پول سخت افزاری کول ولت(CoolWallet)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های سخت افزاری، کیف پول کول ولت یا CoolWallet هست. این ولت امکان رقابت با خیلی از برندهای کیف پول سرد قدرتمند در دنیا مثل لجر، ترزور و سیف پل رو داره. از جمله از ویژگی های کیف پول سخت افزاری کول ولت میشه به ابعاد کوچیک اون، نمایگشر الکترونیکی، دکمه تایید فیزیکی، باتری که قابلیت شارژ مجدد اون وجود داره، پشتیبانی از بلوتوث و تراشه امنیتی اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی: مزایا و معایب کیف پول سخت افزاری چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله مقاله 4 کیف پول سخت افزاری معتبر ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد کیف پول سخت افزاری به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین کیف پول های سخت افزاری بپردازیم. همونطور که گفتیم، کیف پول های سخت افزاری یکی از ابزارهای هر تریدری در اکوسیستم ارزهای دیجیتال هستن. این ولت ها که به کیف پول سرد هم معروف هستن، امکان دریافت یه کاربری امن و بدون دغدغه رو در زمان کار کردن با بلاک چین ها فراهم می کنند. از جمله از ولت های سخت افزاری معروف می تونیم به لجر، ترزور، سیف پل، کول ولت و.... اشاره کنیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 4 کیف پول سخت افزاری معتبر ارزهای دیجیتال

در مورد 4 کیف پول سخت افزاری معتبر ارزهای دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :9+41 = ?