چرا باید زبان انگلیسی را برای بازار سرمایه بلد باشیم؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "چرا باید زبان انگلیسی را برای بازار سرمایه بلد باشیم؟"


  • 09:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در بازارهای مالی بر هیچ کس پوشیده نیست! به نظر شما چرا باید زبان انگلیسی را برای بازار سرمایه بلد باشیم؟ آیا جزو پیشنیازهای ورود به بازار ارز دیجیتال محسوب می شود؟ تاثیر یادگیری زبان انگلیسی بر موفقیت در معاملات چیست؟ آیا برای اطلاع از نظرات تحلیلگران بازار به زبان انگلیسی نیاز داریم؟ برای استفاده از سایت های برتر آموزشی چطور؟ در زمان یادگیری زبان انگلیسی برای بازارهای مالی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

احتمالا افرادی که نسبت به یادگیری زبان انگلیسی معترض هستن، حق داشته باشن. ولی باید بگیم با اینکه یادگیری زبان انگلیسی ممکنه چالش برانگیز و زمان بر باشه، ولی همچنان نمیشه ارزش بالای یادگیری و فرصت های زیادی رو که به وجود میاره نادیده گرفت. امروزه یادگیری زبان انگلیسی به یکی از مهم ترین موضوعات در بازارهای مالی بخصوص بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده و معامله گران به دنبال یادگیری زبان هستن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله چرا باید زبان انگلیسی را برای بازار سرمایه بلد باشیم؟ اطلاعاتی در مورد اهمیت زبان انگلیسی در بازارهای مالی به شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو بپردازیم.

اهمیت زبان انگلیسی در بازارهای مالی

اهمیت زبان انگلیسی در بازارهای مالی

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که اهمیت زبان انگلیسی در بازارهای مالی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که زبان انگلیسی یکی از مهم ترین زبان های بین المللی هست که در همه بازارها و مشاغل نقش مهمی داره. میشه گفت انگلیسی در حوزه های مختلف علمی، تجاری، آموزشی، سیاسی، اقتصادی و... کاربردهای گسترده ای داره. در حوزه بازارهای مالی هم زبان انگلیسی از جایگاه ویژه ای برخوردار هست. سادگی کاربرد زبان انگلیسی در بازارهای مالی، یکی از دلایل گستردگی اون هست.

جالب اینجاست که بدونین اهمیت زبان انگلیسی در بازارهای مالی بخصوص بازار ارزهای دیجیتال، امروزه بیشتر از هر زمان دیگه ای احساس میشه. در اصل میشه گفت زبان انگلیسی یه قابلیت برای کاربران حوزه بازارهای مالی محسوب میشه و هرچقدر که افراد تسلط بیشتری بر روی اون داشته باشن، می تونن فعالیت های خودشون رو دقیق تر و علمی تر انجام بدن. در همه جای دنیا مردم از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. به همین دلیل این زبان به عنوان زبان ارتباطات شناخته شده.

کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو

کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو

زبان انگلیسی می تونه خیلی موثر باشه، ولی نیازی هم نیست که تخصصی و حرفه ای اون رو یاد بگیرین، فقط در حدی که بتونین از پس مکالمات بر بیایین. انگلیسی کسب و کار، یه تخصص در مطالعه زبان انگلیسی هست و معمولا مرتبط با تجارت و صنعت مالی و امور بین المللی هست. این زبان کاربردهای زیادی در بازارهای مالی بخصوص بازار ارزهای دیجیتال داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو بپردازیم تا با این موارد آشنایی لازم رو داشته باشین.

  • استفاده در سایت های برتر خبری

یکی از کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو، استفاده در سایت های برتر خبری هست. بهتره بدونین منابع خبری مهم بیشتر به زبان انگلیسی هستن. به همین دلیل، برای کاربران حوزه بازارهای مالی و بویژه بازار کریپتو، تسلط به این زبان برای آگاهی از اخبار روز این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار هست. اگه فعالان و علاقه مندان بازارهای مالی و کریپتو فاقد تسلط کافی به این زبان باشن، قطعا خیلی از اخبار و حوادث مهم در این حوزه بی خبر می مونن. از جمله از سایت های برتر خبری می تونیم به Coindesk، CoinTelegraph، NewsBTC و..... اشاره کنیم.

  • اطلاع از نظرات تحلیلگران بزرگ

یکی دیگه از کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو، اطلاع از نظرات تحلیلگران بزرگ بازار هست. تحلیلگران زیادی در سراسر دنیا در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارن که بیشتر نظرات خودشون رو به زبان انگلیسی منتشر می کنند. از اونجایی که این تحلیل ها برای تصمیم گیری سرمایه گذاران تاثیر زیادی داره، بنابراین مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران قرار می گیرن. اگه کسی انگلیسی بلد نباشه، نمی تونه از این تحلیل ها مطلع بشه.

  • استفاده در سایت های برتر آموزشی

استفاده در سایت های برتر آموزشی هم یکی دیگه از کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو هست. جالب اینجاست که بدونین سایت های آموزشی ارز دیجیتال مختلفی وجود دارن که برای استفاده از آموزش های ارائه شده در این سایت ها نیاز هست تا کاربران تسلط کافی بر زبان انگلیسی داشته باشن. از جمله سایت های برتر آموزش ارزهای دیجیتال میشه به سایت آموزشی Coursera، Unic.ac.cy، CoinBase، Udemy و EDX اشاره کرد.

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

تا الان شده در جلسه هایی شرکت کنین که از مفاهیم رایج در زمینه کسب و کارتون استفاده بشه و شما معنی اون ها رو ندونین؟ یا تا الان شده در حال مطالعه گزارش یا مقاله ای در سایتی با کلمه های ناآشنا روبرو بشین و به توضیح کاملی از اون نرسین؟ شاید هم جویای کار باشین و در مصاحبه های شغلی بفهمین که یادگیری زبان تخصصی رشته شما یکی از پارامترهای تاثیرگذار در استخدام شماست.

آیا فکر کردین که دسترسی به اطلاعاتی که سایر افراد از اون ها بی بهره هستن، چقدر می تونه جذاب و جالب باشه؟ یا صحبت کردن با افرادی جالبی که افراد نمی تونن باهاشون ارتباط برقرار کنند؟! یا تحت تاثیر قرار دادن دوستان و همکاراتون در زمان صحبت یا پشت سر گذاشتن سایر افراد با پیشرفتت های زیاد در شغلتون. همچنین یادگیری زبان انگلیسی در بازارهای مالی بخصوص بازار ارزهای دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار هست.

بیشتر بدانید: روزانه چندساعت برای آموزش بازار سرمایه باید زمان گذاشت؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله چرا باید زبان انگلیسی را برای بازار سرمایه بلد باشیم؟ اطلاعاتی در مورد اهمیت زبان انگلیسی در بازارهای مالی به شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای زبان انگلیسی در بازار کریپتو بپردازیم. همونطور که گفتیم، زبان انگلیسی یکی از مهم ترین زبان های بین المللی هست که در همه بازارها و مشاغل نقش مهمی داره. میشه گفت انگلیسی در حوزه های مختلف علمی، تجاری، آموزشی، سیاسی، اقتصادی و... کاربردهای گسترده ای داره. برای اینکه بتونین در بازار ارزهای دیجیتال یا سایر بازارهای مالی معاملات پرسودی داشته باشین، باید زبان انگلیسی رو بلد باشین و بتونین از منابع خبری معتبر یا سایت های آموزشی برتر به زبان انگلیسی استفاده کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا باید زبان انگلیسی را برای بازار سرمایه بلد باشیم؟

در مورد چرا باید زبان انگلیسی را برای بازار سرمایه بلد باشیم؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+52 = ?