آشنایی با ویژگی های کیف پول تراست ولت

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "آشنایی با ویژگی های کیف پول تراست ولت"


  • 12:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول نرم افزاری تراست ولت یکی از بهترین نرم افزارهای موبایلی کیف پول ارز دیجیتال هست که با تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده، به شما این امکان رو میده تا با ایمنی بالا و خیال راحت، ارزهای دیجیتال مختلف رو مدیریت، ذخیره و مبادله کنین. این برنامه با ارائه یک کلید دسترسی امن و کنترل کامل بر روی کلیدهای خصوصی، دارایی های شما رو در برابر دسترسی های غیر مجاز محافظت می کنه. کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت رو میشه بر روی تلفن های همراه با سیستم عامل های ios , Android نصب و استفاده کرد.

کیف پول تراست ولت چیست؟

تراست ولت، کیف پولی غیرامانی و کیف پول نرم افزاری مختص دستگاه های همراه هست که زیربنای اون در سال 2017گذاشته شد. این کیف پول، از جامع ترین کیف پول های رمز ارزی بازار هست و طیفی گسترده از امکانات و قابلیت ها در حوزه های بلاک چین، دارایی های دیجیتال و اپ های غیرمتمرکز در اختیار کاربران قرار میده. بد نیست بدونین که کیف پول تراست ولت، دارای یک توکن حاکمیتی به نام TWT هست. دارندگان این توکن می تونن در رخدادهای توسعه ای اتی تراست والت، مشارکت کنن. علاوه بر این، تراست والت عنوان کیف پول غیر متمرکز رسمی صرافی بایننس رو نیز یدک می کشه و از این رو جایگاهی امن و قابل اعتماد میان کاربران دنیای رمز ارزها داره.

ویژگی های کیف پول تراست ولت

ویژگی های کیف پول تراست ولت

علاوه بر ارسال، دریافت و ذخیره طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و مواردی که تا به اینجا گفته شد، موردهای دیگه هم داره که عبارت هستن از:

  • خرید رمز ارز

این کیف پول دارای چندین شبکه پرداخت مثل  wyre، Simplex، MooPayوMercuryo هست. این شبکه های پرداخت، با ادغام سرویس خود با نرم افزار تراست والت، امکان خرید ارز دیجیتال رو فراهم کردن؛ بنابراین کاربران میتونن با استفاده از کارت های اعتباری بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال رو خریداری کنن.

  • مشاهده قیمت به صورت آنی

علاوه بر موردهای قبلی امکان مشاهده آنی و لحظه ای قیمت بیت کوین، اتریوم، آلت کوین ها و توکن های ERC-20 رو برای کاربران فراهم کرده. همچنین بررسی ارزش بازار، جدول زمانی قیمت ها و حجم معاملات رو از طریق این کیف پول نرم افزاری امکان پذیر هست.

  • Exchange Swap

تراست ولت دارای قابلیت swap، تبدیل یا همون Exchange ارزهای دیجیتال هست. با مورد swap کاربران میتونن توکن های مختلف رو از شبکه های متفاوت با همدیگه تعویض کنن. کاربران در هر زمان و به راحتی و بدون نیاز به تکمیل هیچ فرم و تائید احراز هویت مشتری، می تونن رمز ارزهای خودشون رو تبدیل کنن.

  • کسب سود حاصل از خرید رمز ارز

این کیف پول با سایر کیف پول های چند ارزی تفاوت هایی داره. در عوض خرید رمز ارز و نگهداری اون در این کیف پول به کاربران سود میده. این قابلیت تقریبا مثل سود حساب های بانکی عمل می کنه. در حال حاضر فقط با نگهداری ارزهای دیجیتالی مثل ترون، تروس، وی چین، کالیستو، کاوا، توموچین، لوتکس و آلگوراند کیف پول تراست والت به کاربران سود میده.

  • دسترسی امن

با ارائه یک کلید خصوصی این اطمینان خاطر رو به کاربران خود میده که اونا تنها افرادی هستن که به دارایی های مالی خود دسترسی خواهند داشت.

مقاله پیشنهادی: آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت با کلمات بازیابی

هزینه و سرعت تراکنش ها در کیف پول تراست والت

هزینه و سرعت تراکنش ها در کیف پول تراست والت

در حال حاضر در قبال استفاده از خدمات این کیف پول هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمیشه. البته ممکنه این موضوع در اینده تغییر کنه و این حق برای تیم پشتیبان این کیف پول محفوظ هست، اما کارمزد دریافتی در این کیف پول مربوط به کارمزد شبکه انتقال هست. انتخاب سرعت تراکنش ها این امکان رو به شما میده تا قیمت تراکنش های خود رو مدیریت کنین. در صورت انتخاب سرعت تراکنش های خود رو مدیریت کنین. در صورت انتخاب بالاترین سرعت، هزینه تراکنش نیز افزایش پیدا می کنه.

امنیت کیف پول تراست والت

نکته مهم درباره کیف پول تراست والت امنیت اون هست. این کیف پول یک پلتفرم منبع باز هست که فردی می تونه کدهای اون رو مشاهده کنه. این کیف پول رو یک شرکت امنیتی به نام Stateful حسابرسی کرده. همچنین این امکان به کاربران داده شده تا شخصا کلیدهای خصوصی خود رو ذخیره کنن. همون طور که در مراحل ثبت نامو استفاده از امکانات این کیف پول ملاحظه می کنین، تراست والت هیچ یک از اطاعات شخصی کاربران رو دریافت و ذخیره نمی کنه؛ بنابراین تنها راه بازیابی کیف پول استفاده از عبارت بازیابی ارائه شده توسط تراست والت هست.

معرفی مورد WalletConnect در کیف پول تراست والت

معرفی مورد WalletConnect در کیف پول تراست والت

WalletConnect نوعی پروتکل منبع باز هست که از طریق اسکن کد یا برنامه های غیرمتمرکز رو به کیف پول های تلفن همراه متصل می کنه. کاربران این پروتکل میتونن به کمک این اپلیکیشن با هر DApp مد نظر تعامل داشته باشن. این موضوع سبب میشه این کیف پول در مقایسه با کیف پول افزونه دسکتاپ یا مرورگر، انتخاب ایمن تری برای کاربران باشه. با استفاده از WalletConnect، کلید خصوصی یا کلمات بازیابی کیف پول شما در خواست نمیشه. این اطلاعات کاملا امنیتی و شخصی هست؛ بنابراین اونا رو تحت هیچ شرایطی با کسی به اشتراک نذارین.

مقاله پیشنهادی: آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به کیف پول تراست والت

رمزگذاری تراست ولت

برای ایجاد امنیت اضافی در هنگام ورود به برنامه امکان ایجاد رمز عبور رو فراهم شده. ابتدا وارد قسمت setting شده و بعد از اون به قسمت security بروید؛ و مراحل زیر رو دنبال کنین:

  • یک رمز عبور 6کاراکتری انتخاب کنین.
  • هردفعه که می خواهین وارد برنامه شین و یا تراکنشی رو امضا کنین، بازم این پسورد 6 کاراکتری رو وارد کنین.
  • در صورت فراموش کردن این رمز عبور، می تونین با استفاده از عبارت بازیابی اون رمز عبور خود رو بازیابی کنین.

کیف پول تراست ولت از چه کوین هایی پشتیبانی می کند؟

تراست ولت، یکی از بهترین کیف پول های رمز ارزی در حوزه های امنیت و تسهیل دسترسی هست. این کیف پول متن بازو غیرامانی، از بیش از 20هزار توکن سازگار با اتریوم، 63 شبکه بلاک چینی و فراتر از یک میلیون واحد رمز ارز بیت کوین و اتر گرفته تا بی ان بی و تتر پشتیبانی میکنه.

نتیجه و جمع بندی

تراست ولت کیف پولی غیرامانی و کیف پول نرم افزاری مختص دستگاه های همراه هست که سنگ بنای اون در سال 2017 گذاشته شد. در قبال استفاده از خدمات این کیف پول هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمیشه. این کیف پول یک پلتفرم منبع باز هست که فردی میتونه کدهای اون رو مشاهده کنه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آشنایی با ویژگی های کیف پول تراست ولت

در مورد آشنایی با ویژگی های کیف پول تراست ولت نظر دهید
سوال امنیتی :5+81 = ?