معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان"


  • 21:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین کیف پول های تحت وب؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنایی داشته باشین؟ اصلا می دونین کیف پول تحت وب ارز دیجیتال چیست؟ چجوری میشه با استفاده از ولت های تحت وب رمزارزها رو ذخیره و نگهداری کرد؟ کیف پول های تحت وب چه مزایا و معایبی دارن؟ ویژگی های کیف پول تحت وب چیست؟ ولت های تحت وب چجوری کار می کنند و چرا منحصر به فرد هستن؟

این روزها استفاده از کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری رمزارزها خیلی رایج هست. انواع و اقسام کیف پول های سخت افزاری، نرم افزاری، تحت وب، کاغذی و الکترونیکی وجود داره. کیف پول های تحت وب هم نمونه ای از ولت های رمزنگاری هست. استفاده از کیف پول های تحت وب خیلی آسونه، ولی یکی از مشکلات این ولت ها امنیت ضعیف اون هاست. یکی از راه های تامین امنیت در استفاده از اون ها، استفاده از یه ولت تحت وب امن و مطمئن هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان، اطلاعاتی در مورد کیف پول تحت وب ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ولت های تحت وب بپردازیم و ویژگی های کیف پول تحت وب رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول تحت وب چیست؟

کیف پول تحت وب چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین احتمالا اسم کیف پول تحت وب رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول تحت وب چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول های نرم افزاری بر پایه یه نرم افزار فعالیت می کنند و برای استفاده از کیف پول های نرم افزاری باید در سیستم عامل مورد نظر نرم افزار کیف پول رو نصب و استفاده کرد، ولی کیف پول تحت وب اینجوری نیست. برای استفاده از کیف پول تحت وب نیازی به هیچ نرم افزار نیست و فقط باید از یه مرورگر که در همه کامپیوترها، گوشی های هوشمند و.... وجود داره استفاده کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول تحت وب به شما این امکان رو میده تا ارز دیجیتال رو از طریق مرورگر وب خودتون ارسال، دریافت و ذخیره کنین. این کیف پول ها به طور معمول توسط ارائه دهنده ای میزبانی میشن که امنیت کلیدهای خصوصی مرتبط با حساب شما رو مدیریت می کنه، اگرچه برخی از انواع کیف پول تحت وب راه هایی رو برای شما در کنترل کلیدهای خصوصی شما فراهم می کنند. کیف پول های تحت وب به طور کلی راحت تر از انواع دیگه کیف پول ها یا ولت ها هستن.

بیشتر بدانید: چگونه امنیت کیف پول تراست ولت را افزایش دهیم؟

ویژگی های کیف پول تحت وب چیست؟

ویژگی های کیف پول تحت وب چیست؟

همونطور که گفتیم، یکی از ولت های پرطرفدار، کیف پول های تحت وب هستن. این ولت ها به دلیل رابط کاربری ساده و استفاده آسون در هر مکان و هر زمانی، خیلی محبوب شدن. با استفاده از این ولت می تونین به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم افزار جانبی، ارزهای دیجیتال رو ارسال، دریافت یا ذخیره کنین. همه عملیات و تراکنش ها در این ولت در بستر آنلاین صورت می گیره. ولت های تحت وب ویژگی های زیادی دارن که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیارن. برخی از ویژگی های کیف پول تحت وب عبارت هستن از:

  • ذخیره سازی کلید عمومی و خصوصی به صورت آنلاین
  • امنیت پایین و امکان هک شدن
  • نگهداری و مدیریت کلید خصوصی کاربر توسط شرکت ارائه دهنده
  • همیشه در دسترس هست و به صورت رایگان عرضه میشه.
  • نقل و انتقال سریع و آسون
  • نیاز به نصب نرم افزار یا اپلیکیشن خاصی نیست.

مقاله پیشنهادی:کیف پول کاغذی ارز دیجیتال چیست؟

معرفی بهترین ولت های تحت وب

معرفی بهترین ولت های تحت وب

کیف پول های تحت وب به صورت آنلاین بکار میرن و این موضوع کمی امنیت کیف پول رو خدشه دار می کنه. خیلی از افراد از کیف پول های تحت وب یا افزونه ای به صورت موقت استفاده می کنند و بعد از مدتی اون رو کنار می ذارن. ولت های افزونه ای مختلفی وجود دارن که شما می تونین از اون ها استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین ولت های تحت وب بپردازیم.

  • کیف پول مای اتر ولت(MyEther Wallet)

یکی از بهترین کیف پول های افزونه ای یا تحت وب، کیف پول مای اتر ولت(MyEther Wallet) هست. شما می تونین این ولت رو در افزونه مرورگر خودتون اجرا کنین و رمزارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. از لحاظ امنیتی کیف پول مای اتر ولت هیچ وقت کلید خصوصی کاربران رو در خودش ذخیره نمی کنه. بلکه کلیدهای خصوصی رو بر روی سیستم عامل شما ذخیره می کنه.

  • کیف پول بلاک چین(Blockchain)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های افزونه ای، بلاک چین یا Blockchain هست که کاربران زیادی از اون استفاده می کنند. بعضی وقت ها پیش اومده که افراد مبتدی این ولت رو با فناوری بلاک چین اشتباه بگیرن و این موضوع باعث شده تا خیلی ها از این اشتباه سوء استفاده کنند و کلاهبرداری های مختلفی انجام بدن. خوشبختانه این ولت محیط کاربری خیلی آسون و راحتی داره و شما می تونین به راحتی ازش استفاده کنین.

  • کیف پول پیمنت(Payments)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های تحت وب، کیف پول پیمنت یا Payments هست که تقریبا از بیشتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه. کیف پول پیمنت امکانات مختلفی در اختیار شما می ذاره و این موضوع باعث شده تا دیگه نیازی به امکانات دیگه ای نداشته باشین. تقریبا میشه گفت کیف پول Payments از حدود 620 کوین پشتیبانی می کنه و یکی از موارد برتری این ولت نسبت به کیف پول های دیگه همین موضوع هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان، اطلاعاتی در مورد کیف پول تحت وب ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ولت های تحت وب بپردازیم و ویژگی های کیف پول ارز دیجیتال تحت وب رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول تحت وب به شما این امکان رو میده تا ارز دیجیتال رو از طریق مرورگر وب خودتون ارسال، دریافت و ذخیره کنین. از جمله از بهترین کیف پول های تحت وب می تونیم به Myether Wallet، Blockchain، Payments و.... اشاره کنیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان

در مورد معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان نظر دهید
سوال امنیتی :9+51 = ?