معرفی بهترین پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "معرفی بهترین پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال"


  • 21:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال؛ آیا دوست دارین با این سایت ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین استیک ارز دیجیتال چیست و چجوری انجام میشه؟ درآمدزایی با استیک ارزهای دیجیتال چجوریه؟ بهترین سایت ها برای استیکینگ رمزارزها چجوری انتخاب میشن؟ در زمان انتخاب بهترین سایت برای استیکینگ به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ چجوری استیک ارز دیجیتال امنی داشته باشیم؟

فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال فقط به سرمایه گذاری و ترید خلاصه نمیشه. روش های کسب درآمد دیفای تنوع بالایی داره که یکی از اون ها، استیکینگ یا سپرده گذاری ارز دیجیتال هست. این روش یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد غیرفعال در بازار کریپتو هست. برای کسب درآمد از این روش، ابتدا باید بهترین سایت های استیکینگ رمزارزها رو شناسایی کنین تا بتونین استیک امنی انجام بدین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد استیک ارز دیجیتال یا Staking به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین سایت های استیکینگ ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با این پلتفرم ها آشنایی داشته باشین.

 

آشنایی با فرایند استیک ارز دیجیتال

برای افراد زیادی استیکینگ ارز دیجیتال یا Staking به معنی سپردن رمزارزهای خود در پلتفرم هایی غیرمتمرکز برای کسب سود هست. البته از دیدگاه توسعه دهنده های رمزارزها و پلتفرم های غیرمتمرکز، استیکینگ ارز دیجیتال باعث بهبود عملکرد و افزایش امنیت شبکه میشه. بنابراین، دور از ذهن نیست که توسعه دهنده های زیادی برای گسترش شبکه های غیرمتمرکز روش های مختلفی برای سپرده گذاری یا استیکینگ ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار بدن. شما می تونین با استیک ارزهای دیجیتال در پلتفرم های مختلف سود مشخصی به دست بیارین. البته فقط رمزارزهایی رو می تونین استیک کنین که مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام یا POS هستن.

مقاله پیشنهادی: آموزش کسب درامد از بازار ارزهای دیجیتال

بهترین سایت ها برای استیکینگ چگونه انتخاب می شوند؟

بهترین سایت ها برای استیکینگ

جالب اینجاست که بدونین استیکینگ ارز دیجیتال به سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار کریپتو این اجازه رو میده بدون اینکه رمزارزهای خودشون رو بفروشن، از قفل کردن یا سپرده گذاری اون ها سود به دست بیارن. معامله گران یا سرمایه گذاران با وثیقه کردن ارزهای دیجیتال در استخرهای تامین نقدینگی پروژه های مالی غیرمتمرکز با توجه به نوع پروژه و البته سایت یا صرافی، سودهای متفاوتی به دست میارن. بهترین پلتفرم ها یا سایت ها برای استیکینگ ارزهای دیجیتال با توجه به 2 معیار کلیدی یعنی میزان سوددهی و اعتبار یا میزان امنیت انتخاب میشن. در ادامه برخی از بهترین سایت ها برای استیکینگ ارزهای دیجیتال رو به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بدانید: سیو سود در بازار ارز دیجیتال چیست؟

بهترین پلتفرم ها برای استیکینگ کدامند؟

بهترین پلتفرم ها برای استیکینگ کدامند؟

فرصت های امیدوارکننده برای کسب درآمد غیرفعال با ارزهای دیجیتال شما از طریق استیکینگ(Staking)، چشم اندازهای مطلوبی رو برای سرمایه گذاران فراهم می کنه. در زمان بررسی یه لیست طولانی پلتفرم های استیک کریپتو برای شناسایی بهترین انتخاب، باید عوامل مختلفی رو در نظر بگیرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین سایت و بهترین پلتفرم ها برای استیکینگ بپردازیم.

  • کریپتو دات کام(Crypto.com)

یکی از بهترین پلتفرم ها برای استیکینگ، سایت کریپتو دات کام یا Crypto.com هست. این سایت یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز میلیون ها کاربر داره و مهم ترین نکات درباره این سایت به عنوان یه پلتفرم استیکینگ به خدمات ساده و مقرون به صرفه اشاره داره. کریپتو دات کام امکان دسترسی به خدمات استیکینگ رو در بیش از 250 توکن در کنار تسهیل دسترسی به سایر پیشنهادهای مبتنی بر کریپتو فراهم می کنه.

  • بایننس(Binance)

یکی دیگه از بهترین پلتفرم ها برای استیکینگ، بایننس یا Binance هست. بایننس یه صرافی ارز دیجیتال محبوب هست که خدماتی رو برای استیکینگ بیش از 100 ارز دیجیتال مختلف ارائه میده. رمزارزهای پشتیبانی شده در بایننس تعداد زیادی از سودهای سالانه و پروژه ها رو در بر می گیرن. بایننس همچنین گزینه های مختلفی رو برای زمان قفل کردن توکن های شما ارائه می کنه. یکی دیگه از ویژگی های مهم بایننس در بین پلتفرم های برتر استیکینگ، محدودیت ترخیص برای هر استخر هست.

دوره آموزش صرافی بایننس صفر تا صد کار با این صرافی را به شما بصورت حرفه ای یاد خواهد داد
  • آکرو(Aqru)

آکرو یا Aqru هم یکی دیگه از بهترین سایت ها برای استیکینگ ارزهای دیجیتال هست که Staking خودش رو با در نظر گرفتن دانش افراد تازه کار به وجود آورده، چون خود سایت از نظر بصری برای کاربر آسون بوده و فاقد اصطلاحات غیرضروری هست. به این ترتیب، شما می تونین به راحتی با استفاده از پلتفرم آکرو رمزارزهای خودتون رو سپرده گذاری کرده و با استیک رمزارزهای مختلف سود زیادی به دست بیارین. توجه داشته باشین که این پلتفرم از رمزارزهای مختلفی برای استیکینگ پشتیبانی می کنه.

  • EToro

بهترین پلتفرم ها برای استیکینگ کدامند؟

یکی دیگه از بهترین پلتفرم ها برای استیکینگ ارزهای دیجیتال، سایت eToro هست که شما می تونین با استفاده از این پلتفرم رمزارزهای خودتون رو استیک یا سپرده گذاری کرده و سود زیادی به دست بیارین. بهتره بدونین eToro به عنوان یه کارگزار ارز دیجیتال تحت نظارت SEC شناخته میشه که کارمزدهای پیشرو در صنعت و حداقل حساب رو ارائه میده. با این حال، eToro از اون زمان پروتالی به وجود آورده که به شما امکان میده سرمایه گذاری های بیکار خودتون رو در ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته یا استیک کنین.

  • یوهودلر(YouHodler)

یوهودلر یا YouHodler هم یکی دیگه از بهترین سایت ها برای استیکینگ ارزهای دیجیتال هست. یوهودلر نوعی پلتفرم سوئیسی هست که در سال 2017 با هدف ساده سازی و افزایش دسترسی استیکینگ راه اندازی شد. همچنین این پلتفرم بیش از 150 هزار کاربر در سراسر دنیا داره. امنیت در یوهودلر خیلی تضمین شده هست. با امکانات این سایت سرمایه گذاران می تونن از مبیان تعداد زیادی از گزینه های امنیتی، یه مورد رو برای حفاظت در دارایی های خودشون انتخاب کنند و استیکینگ خوبی انجام بدن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد استیک ارز دیجیتال یا Staking به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین سایت های استیکینگ ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با این پلتفرم ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، استیکینگ یکی از روش های کسب درآمد غیرفعال در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استیک رمزارزهای مختلف سود زیادی به دست بیارین. نکته ای که وجود داره این هست که شما باید بتونین بهترین پلتفرم یا سایت رو برای استیکینگ انتخاب کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال

در مورد معرفی بهترین پلتفرم های استیکینگ ارزهای دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :7+45 = ?