معرفی سایت ارزاکس، هرآنچه برای رمزارزها نیاز دارید!

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

  • 12:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

تب استفاده از رمزارزها این روزها به شدت افزایش یافته است و در سراسر دنیا افراد به دنبال سرمایه گذاری در رمزارزها برای کسب درآمد هستند. نوسانات زیاد بازار رمزارزها نیز تمایل به فعالیت در این زمینه را افزایش داده است. بدیهی است که در حال حاضر و باتوجه به نوظهور بودن این حوزه صرافی‌ها و پلتفرم‌هایی که در خارج از کشورمان به ارائه خدمات در این زمینه می‌پردازند عملکرد و حجم معاملاتی بیشتری به نسبت صرافی‌ها و پلتفرم‌های داخلی دارند.

یکی از عمده‌ترین مشکلات کاربران ایرانی در استفاده از پلتفرم‌های خارجی عدم امکان معامله با ریال است. از این رو کاربران داخلی برای شروع معاملات یا سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های خارجی نیاز به تبدیل دارایی ریالی خود به تتر یا رمزارزهای دیگر در یکی از صرافی‌های داخلی دارند. علاوه بر این از دیگر مشکلات موجود برای کاربران داخلی تحریم‌های مالی بین‌المللی علیه کاربران ایرانی است.

باتوجه به مسائل و مشکلات ذکرشده اغلب کاربران ملزم به استفاده از صرافی‌های داخلی هستند. در حال حاضر با گذشت چندین سال از فراگیری حوزه رمزارزها و همچنین شدید شدن رقابت، پلتفرم‌های مبادلات رمزارزی خوبی در داخل کشور در حال فعالیت هستند. حتما می‌دانید که برای انتخاب و استفاده از صرافی‌های رمزارزی چه داخلی و چه خارجی برخی عوامل همچون لیست ارزهای دیجیتال، کارمزد معاملات، حجم معاملات، امکانات و موارد مشابه دیگر اهمیت زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی وبسایتی بپردازیم که تمامی اطلاعات مورد نیاز شما برای انتخاب یک صرافی رمزارزی یا اطلاعات قیمتی مورد نیاز شما در مورد ارزهای دیجیتال مختلف را به صورت یکجا در اختیارتان قرار داده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ارزاکس چیست و چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

وبسایت ارزاکس به بررسی و مقایسه قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف داخلی و همچنین مقایسه امکانات، مزایا و معایب صرافی ها با یکدیگر می‌پردازد. اگر به دنبال این هستید که در یک نگاه بتوانید ارزان‌ترین قیمت خرید و بهترین قیمت فروش را برای رمزارز مورد نظر خود پیدا کنید ارزاکس انتخاب درستی خواهد بود. در ارزاکس امکانات مختلفی هچون مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف، اخبار و مقالات به روز و مرتبط با حوزه، صفحات اختصاصی مرتبط با معرفی صرافی‌ها و خدمات هر یک از آنها، قیمت لحظه ای رمزارزها، مقایسه حجم معاملات در صرافی های داخلی، امکان استفاده از آربیتراژ در صرافی های مختلف، معرفی پلتفرم‌ها برای دریافت ارزدیجیتال رایگان و موارد مشابه دیگری ارائه شده است که در ادامه به جزئیات هریک از آنها می‌پردازیم.

امکان دنبال کردن اخبار ارزهای دیجیتال

تیم تولید محتوای مجموعه ارزاکس در تلاش هستند تا اخبار و مقالات روز دنیا در حوزه رمزارزها را به صورت حداکثری پوشش دهند. از این رو می‌توانید با مراجعه به وبسایت ارزاکس، آخرین اخبار ارزهای دیجیتال حوزه رمزارزها را در بخش وبلاگ مطالعه کنید.

صفحات تحلیل تکنیکال

اگر به دنبال این هستید که همه اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال مختلف را به صورت یکجا داشته باشید و استفاده از سایت‌های خارجی برایتان ساده نیست ارزاکس یک جایگزین بسیار مناسب است. در صفحات تحلیل تکنیکال ارزهای مختلف در ارزاکس می‌توانید به اطلاعاتی همچون قیمت ارز به دلار، قیمت ارز به ریال، تغییرات 24 ساعته، حجم معاملات، ارزش بازار، نمودار عقربه‌ای، نمودار شمعی، ماشین حساب تبدیل ارزش آن ارز به انواع ارزهای فیات، تغییرات قیمت ارز در بازه‌های زمانی مختلف، تاریخچه قیمتی ارز و .. دسترسی داشته باشید.

صفحات صرافی ها و مقایسه صرافی ها

یکی دیگر از امکانات بسیار پرکاربرد ارزاکس صفحات صرافی ها و صفحات مقایسه صرافی ها است. با استفاده از این بخش به راحتی می‌توانید با یک نگاه، بهترین قیمت خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود را از میان لیست صرافی ها انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی مربوط به هر صرافی از امکانات، مزایا، معایب، میزان کارمزدها و روال ثبت نام در آن صرافی اطلاع پیدا کنید.

اطلاع از قیمت لحظه ای ارزها

علاوه بر موارد فوق می‌توانید با مراجعه به صفحات قیمت ارزهای دیجیتال از قیمت‌ لحظه ای ارزها و سایر اطلاعات مفید و مورد نیاز همچون تغییرات 24 ساعته قیمت، نمودار هفت روزه، حجم معاملات و ..  بهره‌مند شوید.

خلاصه مطلب

در این مطلب به بررسی وبسایت ارزاکس و امکانات آن پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از ارزاکس به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در مورد قیمت ارزهای دیجیتال، امکانات، مزایا و معایب صرافی‌های داخلی و موارد مشابه دیگر به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.

 

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.