کیف پول بیت گو(BitGo) چیست؟

  • 23:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول بیت گو(BitGo)؛ بهترین و معتبرترین کیف پول داغ ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این ولت به دست بیارین؟ آیا می دونین کیف پول بیت گو چیست؟ چجوری از کیف پول بیتگو استفاده کنیم؟ کیف پول Bitgo چه ویژگی هایی داره؟ BitGo Wallet از چه رمزارزهایی پشتیبانی می کنه؟ به نظر شما کیف پول بیت گو از امنیت کافی برخوردار هست؟

کیف پول های ارز دیجیتال با طراحی منحصر به فرد خودشون، از سطح امنیت بالایی برخوردار هستن. همچنین پلتفرمی رو ارائه میدن که قابلیت تبادل سریع رمزارزها یا ارزهای رمزنگاری شده رو با کارمزدهای پایین فراهم می کنه. کارمزد انتقال به حجم ارز دیجیتال معامله شده وابسته هست. کیف پول بیتگو نوعی ولت رمزنگاری شده هست که ویژگی ها و قابلیت های خاصی رو به کاربران ارائه میده. به همین دلیل، ما می خواهیم در مطلب کیف پول بیت گو چیست؟ توضیحاتی در مورد کیف پول بیتگو یا BitGo Wallet بهتون ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول بیت گو بپردازیم و رمزارزهایی که بیتگو از اون ها پشتیبانی می کنه رو به شما در این سری از مباحث آموزش ارز دیجیتال معرفی کنیم.

کیف پول بیت گو چیست؟

کیف پول بیت گو چیست؟

شاید این سوال واستون پیش بیاد که کیف پول بیت گو چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول بیت گو یا BitGo Wallet یکی از بهترین ولت های نرم افزاری هست که با گوشی های هوشمند سازگار هست و می تونین این کیف پول رمزنگاری شده رو بر روی سیستم عامل های مورد نظر خودتون( اندروید و ios) نصب و راه اندازی کنین. شما امکان استفاده از این ولت از طریق سایت مربوط به اون رو هم دارین. توجه داشته باشین که کیف پول بیتگو با قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف و کاربردهای مختلف، یکی از بهترین و معتبرترین ولت های رمزنگاری شده هست.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول بیت گو(BitGo نوعی ولت داغ هست که امکان ذخیره سازی، ارسال و دریافت رمزارزها رو واسه شما فراهم می کنه. به این ترتیب، به سرمایه گذاران و معامله گران کمک می کنه تا رمزارزهای خودشون رو به صورت آنلاین و مستقیم روی بلاک چین ذخیره و نگهداری کنند. ممکنه این مسئله خطرناک به نظر برسه، چون اگه شما به اندازه کافی مراقب باشین، مجرمان سایبری می تونن ارزها یا سایر دارایی های دیجیتال شما رو به سرقت ببرن و سرمایه خودتون رو از دست بدین.

مقاله پیشنهادی: کیف پول هالو(Halo Wallet) چیست؟

کیف پول بیتگو چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول بیتگو چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول نرم افزاری بیتگو(BitGo) یه ولت محبوب هست که ویژگی ها و قابلیت هایی رو ارائه میده که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. بیتگو نوعی ولت چند ارزی هست که توسط شرکت Smartapp راه اندازی شده. از جمله اصلی ترین ویژگی های کیف پول بیتگو موارد زیر هستن:

•    رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های کیف پول بیتگو این هست که رابط کاربری ساده ای داره و همین مسئله باعث میشه تا کاربران و تریدرهای معمولی و مبتدی بتونن از اون واسه ذخیره و نگهداری رمزارزهای خودشون استفاده کنند. این ولت محیطی جذاب و آسون داره و کاربران با چند بار کار با ابزارهای مختلف اون آشنا میشن و خیلی ساده می تونن ارزهای دیجیتال یا سایر دارایی های خودشون رو در اون ذخیره کنند.

•    اطلاع رسانی اخبار رمزارزها

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول بیتگو، اطلاع رسانی اخبار بازار رمزارزهاست. بهتره بدونین با استفاده از اخبار موجود در این کیف پول می تونین اخبار فاندامنتالی ارزهای دیجیتال رو دنبال کنین و از اون ها واسه تحلیل و بررسی بهتر وضعیت قیمتی رمزارزها استفاده کنین. این قابلیت کیف پول BitGo باعث میشه تا این ولت از سایر کیف پول های موجود در بازار کریپتو منحصر به فرد بشه.

•    دریافت ارز دیجیتال رایگان

دریافت رمزارزهای رایگان هم یکی دیگه از ویژگی های جذاب کیف پول بیتگو(BitGo) هست. سازنده های این ولت قابلیت دریافت ارزهای دیجیتال رو به شکل رایگان به کاربران امکان پذیر کردن تا با این کار به محبوبیت هرچه بیشتر این ولت اضافه کنند. با انجام کارهای مختلف مثل دعوت دوستان خود به این ولت یا انجام تبلیغات می تونین ارزهای رمزنگاری شده رایگان رو به دست بیارین.

مقاله پیشنهادی: کیف پول وان اینچ(1inch) چیست؟

•    پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال

همونطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، کیف پول بیت گو(BitGo) از رمزارزهای مبتنی بر شبکه های ERC-20 و ERC-721 پشتیبانی می کنه. در حال حاضر کیف پول بیتگو  قابلیت پشتیبانی از 5380 ارز دیجیتال مختلف رو داره که از جمله رایج ترین این رمزارزها می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

•    ارز دیجیتال بیت کوین
•    رمزارز اتریوم
•    ارز لایت کوین
•    بیت کوین گلد
•    بیت کوین کش

بررسی امنیت کیف پول بیت گو

بررسی امنیت کیف پول بیت گو

امنیت یکی از معیارهایی هست که در زمان انتخاب کیف پول ارز دیجیتال باید زیر نظر گرفته بشه. کیف پول بیت گو(Bitgo) یکی از بهترین سیستم های امنیتی رو در اختیار داره. همچنین کیف پول بیتگو به عنوان نگهبان کلید چندین کیف پول مثل Luno فعالیت می کنه و با ویژگی های مدیریت چند علامتی و کلیدی محافظت میشه و کلیدها رو بین خودش و کاربران تقسیم می کنه. 

یه مهاجم یا هکر باید هم کاربر و هم کیف پول بیت گو رو نقض کنه تا کلیدهایی رو که کاربر به وجود اورده رو بدزده. شما این این کلیدها واسه شروع همه خرید و فروش ها استفاده می کنین. کلید بیت گو توسط BitGo تولید و ذخیره میشه و واسه امضا مشترک همه تراکنش ها بعد از انجام کنترل های خط مشی مورد استفاده قرار می گیره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول بیت گو چیست؟ توضیحاتی در مورد کیف پول بیتگو یا BitGo Wallet بهتون ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول بیت گو بپردازیم و رمزارزهایی که بیتگو از اون ها پشتیبانی می کنه رو به شما معرفی کنیم. همونطور که گفتیم، کیف پول بیت گو یکی از بهترین ولت های نرم افزاری هست که با گوشی های هوشمند سازگار هست و می تونین این ولت رو روی سیستم عامل های اندروید و ios نصب و استفاده کنین. این ولت رمزنگاری شده مزیت های زیادی به همراه داره که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از کاربران و سرمایه گذاران بازار رمزارزها قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول بیت گو(BitGo) چیست؟

در مورد کیف پول بیت گو(BitGo) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+79 = ?