معرفی 8 کیف پول برتر بیت کوین(بهترین کیف پول های بیت کوین را بشناسید)

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "معرفی 8 کیف پول برتر بیت کوین(بهترین کیف پول های بیت کوین را بشناسید)"


  • 21:01 1403-01-09
  • زمان مطالعه: 16 دقیقه

ما سعی می کنیم در این مقاله 8 کیف پول برتر بیت کوین رو بهتون معرفی کنیم و شما رو با انواع کیف پول برتر بیت کوین آشنا کنیم. بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد والت ها دیجیتال برای شما ارائه کنیم تا بتونین مفهوم کیف پول های بیت کوین رو به راحتی درک کنین. بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که داشت، تونست خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران سایر بازارهای مالی رو به سمت خودش جذب بکنه. حتی خیلی از افراد نیز وارد این بازار شدن و روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردن. ولی همواره با مشکلی که باهاش روبرو بودن، پیدا کردن جایی امن برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال خودشون بوده.
همونطور که می دونین نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال در داخل صرافی کار درستی نیست و باید ارزهای دیجیتال خودتون رو به جایی امن انتقال بدین و از امن بودن دارایی های خودتون، خیالتون راحت باشه. به این ترتیب شما اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال رو دارین، ابتدا قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری کنین، بهتره با انواع کیف پول های دیجیتالی که از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی می کنند، آشنایی داشته باشین تا در ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتالی که خریداری کردین، دچار مشکل نشین.
جالب اینجاست که بدونین امروزه به دلیل گسترش بازار ارزهای دیجیتال و ورود سرمایه های بزرگ به این بازار، شرکت ها و کمپانی های زیادی اقدام به ساخت کیف پول های دیجیتالی کردن که هر کدوم از این والت ها با توجه به ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. شاید در این میان دوست داشته باشین روی ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری کنین و دنبال کیف پول مناسب بیت کوین هستین. به این منظور ما قصد داریم در این مقاله، به معرفی بهترین کیف پول بیت کوین بپردازیم تا شما رو با انواع کیف پول برتر بیت کوین آشنا کنیم تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین نداشته باشین.

کیف پول دیجیتال چیست؟

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

بهتره قبل از اینکه وارد بحث اصلیمون بشیم و به معرفی انواع کیف پول بیت کوین بپردازیم، اطلاعاتی در مورد کیف پول دیجیتال برای شما ارائه کنیم تا بتونین این مفهوم رو به راحتی درک کنین. ما می تونیم در پاسخ به سوال کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ این جواب رو بدیم که کیف پول دیجیتال یا Digital Wallet در اصل نسخه دیجیتالی کیف پول های معمولی هست که پول های نقد یا کارت های اعتباری خودتون رو در اون نگهداری می کنین و هر جا می برین. همچنین این کیف پول ها همه اطلاعات مربوط به پرداخت های شما رو در خودشون نگهداری می کنند. به این ترتیب شما به راحتی می تونین خریدهای خودتون رو انجام بدین.
بهتره بدونین که یه کیف پول دیجیتال که بهش Wallet نیز گفته میشه، نوعی نرم افزار یا برنامه رایانه ای هست که بر روی رایانه های شخصی، گوشی های هوشمند و سخت افزارهای مخصوص راه اندازی و اجرا میشن و از این کیف پول برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیال و دارایی های دیجیتال استفاده میشه. همچنین این کیف پول ها رو شما می تونین با کمک وب سایت رسمیشون، بر روی گوشی یا رایانه نصب کنین و یا بر روی خود مرورگر به صورت افزونه اجرا کنین و از اون ها استفاده کنین. نکته قابل توجه اینجاست که همه والت ها به صورت رایگان قابل نصب هستن، ولی تنها کیف پول هایی که هزینه زیادی دارن، والت های سخت افزاری هستن.
اگه بخواهیم به زبان ساده تر، تعریفی از کیف پول دیجیتال داشته باشیم، می تونیم این توضیح رو بدیم که کیف پول دیجیتال یا Digital Wallet در واقع نوعی نرم افزار یا سخت افزاری هست که دقیقا مثل یه پایگاه داده کوچیک فعالیت می کنه و ذخیره و نگهداری داده ها و کلیدهای خصوصی و عمومی شما رو بر عهده داره. همچنین بهتره بدونین که کیف پول های دیجیتال بر روی بلاک چین، بلوک های مختلف رو به هم وصل کرده و به این ترتیب شما می تونین معامله های ارز دیجیتال خودتون رو در این والت ها انجام بدین.

معرفی بهترین کیف پول بیت کوین:

بهترین کیف پول بیت کوین

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله معرفی انواع کیف پول بیت کوین، وارد بحث اصلیمون یعنی بهترین کیف پول بیت کوین بشیم. بهتره بدونین که ارز دیجیتال بیت کوین یکی از محبوب ترین و بهترین رمز ارزها در بازار کریپتوکارنسی هست که برای اینکه بتونین این ارز دیجیتال رو ذخیره و نگهداری کنین، به یه کیف پول دیجیتال نیاز دارین. همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری خیلی از افراد در این بازار، کیف پول های دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و سطح امنیت خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. ولی باید در هنگام ذخیره و نگهداری بیت کوین و بقیه ارزهای دیجیتال، سطح امنیت و رابط کاربری کیف پول مورد نظر خودتون رو بررسی کنین.
جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال بیتکوین یکی از رمز ارزهای بازار ارزهای دیجیتال هست که نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال، از ارزش بازار و جایگاه بالاتری برخوردار هست و از این رو افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال می کنند. به این ترتیب شرکت ها و کمپانی های زیادی در سراسر جهان اقدام به ساخت و ایجاد کیف پول بیت کوین کردن تا از این طریق خدماتی رو برای مردم ارائه بدن. بنابراین، به علت اینکه کیف پول های زیادی وجود داره نمیشه به همه این والت ها اعتماد کرد و باید تشخیص داد که کدوم والت امن هست.
با وجود اینکه کیف پول های دیجیتال زیادی برای ذخیره و نگهداری بیت کوین و بقیه ارزهای دیجیتال وجود دارن، پیدا کردن کیف پول مناسب برای ذخیره و نگهداری بیت کوین کار سختی هست. بهتره بدونین که باید برای اینکه ارزهای دیجیتال یا بیت کوین خودتون رو با خیال راحت نگهداری کنین، باید بهترین والت رو انتخاب کنین.

نکات مورد توجه در زمان انتخاب کیف پول بیت کوین:

بهترین کیف پول بیت کوین

همونطور که گفتیم، کیف پول های دیجیتال زیادی وجود دارن و شما می تونین ارزهای دیجیتال یا بیت کوین خودتون رو این کیف پول های مختلفی ذخیره کنین. ولی برای اینکه بتونین به خیال راحت ارزهای دیجیتال و بیت کوین خودتون رو نگهداری کنین، باید در زمان انتخاب کیف پول بیت کوین، به چند نکته اشاره کنین. به همین منظور در این قسمت از مقاله بهترین کیف پول بیت کوین این نکات رو برای شما توضیح می دیم.

•    رابط کاربری ساده

یکی از نکاتی که باید در زمان انتخاب کیف پول بیت کوین بهش توجه کنین، این هست که رابط کاربری راحتی داشته باشه. بهتره بدونین که اگه رابط کاربری کیف پولی سخت باشه، ممکنه که سرمایه شما از دست بره و تراکنش ها رو به صورت اشتباه انجام بدین. به این ترتیب برای اینگه بتونین از مناسب بودن کیف پول خودتون اطمینان حاصل کنین، سعی کنین تا از والتی استفاده کنین که رابط کاربری راحتی داشته باشه.

•    پشتیبانی و توسعه مستمر

یکی دیگه از نکاتی که باید در زمان انتخاب کیف پول بیت کوین بهش توجه کنین این هست که والتی که انتخاب می کنین قابلیت پشتیبانی و توسعه مستمر رو داشته باشه. به عبارت دیگه، کیف پول دیجیتالی مناسب هست که به صورت مستمر در حال توسعه و به روز رسانی هست و سطح امنیت خودش رو افزایش میده.

•    امنیت بالا

یکی دیگه از نکاتی که باید در زمان انتخاب کیف پول بیت کوین بهش توجه کنین، سطح امنیت کیف پول و امکان تهیه نسخه پشتیبان هست. به این ترتیب همیشه کیف پولی رو انتخاب کنین که از نظر سطح امنیت بالا باشه و بتونین از اون والت نسخه پشتیبان تهیه کنین. توصیه می کنیم مقاله نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال رو هم مشاهده کنین.

نحوه کار کیف پول بیت کوین چگونه است؟

بهترین کیف پول بیت کوین

موضوعی که می خواهیم در این بخش از مقاله معرفی انواع کیف پول برتر بیت کوین برای شما بررسی کنیم، نحوه کار کیف پول بیت کوین هست. بهتره بدونین که نحوه کار کیف پول بیت کوین بسیار ساده هست و پیچیدگی زیادی در عملکرد نداره و شما می تونین به راحتی از این والت استفاده کنین. همچنین شما می تونین با استفاده از کیف پول های بیت کوین، ارزهای دیجیتال خودتون رو به بقیه افراد یا دوستان خودتون انتقال بدین. البته برای اینکه بتونین ارز دیجیتال رو به بقیه انتقال بدین، باید ادرس کیف پول طرف مقابل رو داشته باشین.
نحوه کار کیف پول بیت کوین به این صورت هست که کیف پول با بررسی تراکنش های انجام شده و سابقه تراکنش ها در بلاک چین یا شبکه ارز دیجیتال، موجودی حساب یا کیف پول رو بررسی می کنه و به شما نشون میده. همچنینن بهتره بدونین که ارسال بیت کوین به این معنی هست که از موجودی کیف پول شما کم میشه و به موجودی حساب گیرنده اضافی میشه. نکته قابل توجه این هست که برای اینکه شما بتونین بیت کوین ارسال کنین، باید پیام تراکنش خودتون رو با کمک کلید خصوصی خودتون تایید کنین و اون رو به شبکه بفرستین.

نحوه ساخت کیف پول بیت کوین چگونه است؟

قبل از اینکه به معرفی و بررسی بهترین کی پول بیت کوین بپردازیم، نحوه ساخت کیف پول بیت کوین رو برای شما یاد میدم تا بتونین والت خودتون رو ایجاد کنین و بیت کوین های خودتون رو در اون ها ذحیره و نگهداری کنین. نحوه ساخت کیف پول بیت کوین به این صورت هست که شما بعد از اینکه کیف پول مورد نظر خودتون رو انتخاب کردین، باید اون کیف پول رو از سایت رسمی اون دانلود کنین و با ثبت نام در اون کیف پول خودتون رو ایجاد کنین. به این ترتیب شما باید در مرحله اول اطلاعاتی عمومی مثل ایمیل خودتون رو وارد کنین و بعدا اطلاعات خودتون رو تایید کنین و کلید خصوصی و کلید عمومی خودتون رو دریافت کنین.

انواع کیف پول بیت کوین:

انواع کیف پول بیت کوین

کیف پول های زیادی وجود دارن و شما می تونین ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین خودتون رو در این والت ها ذخیره کنین. به این منظور ما در این قسمت از مقاله معرفی برترین کیف پول بیت کوین، به بررسی انواع کیف پول بیت کوین می پردازیم.

•    کیف پول گرم و آنلاین

یکی از انواع کیف پول بیت کوین، کیف پول های گرم یا آنلاین هستن. بهتره بدونین که به کیف پول دیجیتالی که به صورت مستقیم به اینترنت متصل باشه و آنلاین فعالیت بکنه، کیف پول گرم گفته میشه و کیف پول نرم افزاری مثل تراست نیز از اونجایی که به صورت مستقیم به اینترنت دسترسی دارن، جزو کیف پول های گرم محسوب میشن.

•    کیف پول سرد و آفلاین

یکی دیگه از انواع کیف پول BTC، والت های سرد و آفلاین هستن. به کیف پول هایی که به صورت آفلاین فعالیت دارن و به اینترنت دسترسی ندارن، والت های سرد گفته میشه و از اونجایی که کیف پول های سخت افزاری مثل لجر و ترزور که به صورت آفلاین فعالیت دارن، کیف پول های سرد گفته میشه.

•    کیف پول دسکتاپ و موبایل

یکی دیگه از انواع کیف پول بیت کوین، کیف پول های نسخه دسکتاپ و موبایل هستن. بهتره بدونین که کیف پول های نسخخه دسکتاپ بر روی کامپیوتر یا رایانه شخصی نصب میشن و اجازه مدیریت آفلاین رو هم دارن. کیف پول های نسخخه موبایل نیز بر روی گوشی های هوشمند نصب میشن و به صورت آنلاین فعالیت دارن.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet):

بهترین کیف پول بیت کوین

یکی از انواع بهترین کیف پول بیت کوین، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که توسط شخصی اوکراینی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی شده و به دلیل رابط کاربری ساده محبوبیت زیادی داره. همچنین شمامی تونین به راحتی ارزهای دیجیتال و بیت کوین خودتون رو در این والت ذخیره کنین. بهتره بدونین که صرافی بایننس که یکی از معروف ترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال هست، این والت رو به دلیل سطح امنیت بالا در سال 2018 خریداری کرد و به این دلیل کیف پول نرم افزاری تراست ولت به عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته میشه و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته.
به عبارت دیگه، کیف پول نرم افزاری Trust Wallet نوعی والت چند ارزی هست و وابسته به صرافی بایننس هست. همچنین شما می تونین این والت رو بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios نصب کنین و از این والت استفاده کنین. نکته قابل توجه این هست که این کیف پول رایگان هست و می تونین بدون پرداخت هیچ هزینه ای این والت رو نصب کنین. همچنین این ولت برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه. برای مثال در هنگام نصب و راه اندازی تراست ولت، برای شما کلمات بازیابی داده میشه که می تونین با استفاده از این کلمات، از والت خودتون نصخه پشتیبان تهیه کنین و در صورت نیاز کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین. ما در دوره آموزش رایگان ورود به بازار در 3 ساعت صفر تا صد تراست ولت رو کامل توضیح دادیم که توصیه میکنیم حتما از ویدیوهای مربوطه در اون دوره استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری الکتروم(Electrum):

بهترین کیف پول بیت کوین

یکی دیگه از انواع بهترین کیف پول بیت کوین، والت نرم افزاری الکتروم هست. Electrum نوعی والت نرم افزاری هست که به عنوان قدیمی ترین کیف پول بیت کوین شناخته میشه و شما می تونین ارز دیجیتال بیت کوین رو در این والت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین از اونجایی که کیف پول نرم افزاری Electrum گزینه های مختلفی رو برای کاربران فراهم می کنه، کار کردن با اون برای افراد مبتدی نیز راحته. این والت رابط کاربری و ظاهر ساده ای داره و در عین حال سطح امنیت بالایی داره. نکته قابل توجه این هست که کیف پول الکتروم به طور رسمی و از طرف تیم توسعه دهنده اون فقط برای بیت کوین ساخته شده.
کیف پول نرم افزاری Electrum در تاریخ نوامبر سال 2011 برای ارز دیجیتال بیت کوین راه اندازی و عرضه بازار شد که این موضوع اون رو به یکی از بهترین کیف پول بیت کوین موجود و یکی از امن ترین کیف پول های موجود برای نگهداری بیت کوین تبدیل کرده. همچنین با اینکه کیف پول Electrum نوعی والت گرم هست، ولی ویژگی های امنیتی این والت که به طور مستمر در حال بروز رسانی هست، اون رو به یکی از امن ترین کیف پول بیت کوین تبدیل کرده. یکی از ویژگی ها کیف پول الکتروم، استفاده از نوشته نگاری برای محافظت از رمز عبور و آدرس های شما هست. ویدیوی آموزش نصب کیف پول الکتروم شما رو کامل با این کیف پول آشنا خواهد کرد.

کیف پول نرم افزاری متامسک(MetaMask):

بهترین کیف پول بیت کوین

یکی دیگه از امن ترین کیف پول بیت کوین، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask نوعی کیف پول نرم افزاری هست که به دلیل رابط کاربری ساده و سطح امنیت بالا مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته و از این رو محبوبیت زیادی نیز به دست اورده. بهتره بدونین که کیف پول نرم افزاری متامسک که نوعی کیف پول رمزنگاری شده هست رو می تونین در مرورگزهای فایرفاکس، کروم و... خودتون به صورت افزونه دانلود و نصب کنین. همچنین کیف پول نرم افزاری MetaMask یه والت متن باز هست. به عبارت دیگه همه کدهای متامسک به صورت آنلاین و رایگان هست و همه کاربران می تونن به اون ها دسترسی داشته باشن و در توسعه این ولت نقش داشته باشن.
کیف پول نرم افزاری متامسک نیز مثل تراست ولت، برای افزایش سطح امنیت دارایی ها و کلیدهای خصوصی و عمومی کاربران، ویژگی های امنیت زیادی رو فراهم می کنه. همچنین شما می تونین از این ولت نیز نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان این هست که کلمات بازیابی که در هنگام نصب و راه اندازی متامسک برای شما داده میشه رو در جایی امن یادداشت و نگهداری کنین و در صورتی که والت خودتون رو حذف کردین و رایانه شما به سرقت رفت، بتونین دارایی ها و کیف پول خودتون رو بازیابی کنین. همچنین این ولت سطح امنیت بالایی داره و تاکنون هیچ وقت مورد هک قرار نگرفته و محبوبیت زیادی داره. در ویدیوی آموزش کیف پول متامسک کامل این کیف پول رو توضیح دادیم.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت(Atomic Wallet):

انواع کیف پول بیت کوین

یکی دیگه از امن ترین کیف پول بیت کوین، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. Atomic Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که محبوبیت زیادی داره و مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته. همچنین این والت دارای ویژگی ها و کاربردهای زیادی هست و کاربران این امکان رو دارن تا از همه خدمات این ولت به صورت رایگان استفاده کنند. بهتره بدونین که تیم توسعه دهنده کیف پول اتمیک ولت، برای اینکه به یه اکوسیستم کامل ارز دیجیتال تبدیل بشن، کیف پول نرم افزاری Atomic Wallet رو راه اندازی کردن.
یکی از روش های راحت برای استفاده از همه خدمات کیف پول نرم افزاری Atmic Wallet این هست که از توکن مخصوص این ولت استفاده کنیم. بهتره بدونین توکن اتمیک ولت این قابلیت رو داره تا استفاده از اتمیک ولت کار راحتی بشه. همچنین شما می تونین این توکن رو این ولت نیز ذخیره و نگهداری کنین. جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت جوری راه اندازی و طراحی شده تا افراد مبتدی نیز که اطلاعات زیادی در مورد ارزهای دیجیتال ندارن هم بتونن از این ولت استفاده کنند. این ولت رایگان هست و فقط برای استفاده از برخی از خدمات و امکانات این ولت باید هزینه و کارمزدی پرداخت کنین. می تونین آموزش نصب کیف پول اتمیک رو مشاهده کنین و نحوه نصب این کیف پول رو بصورت ویدیویی کامل یاد بگیرین.

کیف پول نرم افزاری مث ولت(Math Wallet):

بهترین کیف پول بیت کوین

یکی دیگه از انواع برترین کیف پول بیت کوین، ولت نرم افزاری مث ولت هست. Math Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که سطح امنیتی بالایی داره و تا این لحظه تونسته از بیش از 96 بلاک چین محبوب در بازار ارزهای دیجیتال پشتیبانی بکنه و از مبادله های بین زنجیره ای نیز سازگار هست. همچنین بهتره بدونین که کیف پول نرم افزاری مث ولت نوعی فروشگاه برای انواع مختلف برنامه های غیر متمرکز یا همون Dapp ها هست و مبتنی بر بلاک چین های متفاوت هست. جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری Math Wallet به وسیله اسم های بزرگی از حوزه ارزهای دیجیتال مثل بایننس لب نیز حمایت میشه، که از این رو مورد استقبال خیلی از افراد در حوزه ارزهای دیجیتال قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست اورده.
اگه شما بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد کیف پول نرم افزاری مث ولت، قصد دارین تا از این ولت استفاده کنین، می تونین این کیف پول رو می تونین بر روی گوشی های خودتون با سیستم عامل های اندروید و ios یا کامپیوترها خودتون نصب و اجرا کنین. همچنین شما می تونین در کیف پول نرم افزاری مث ولت با استفاده از رابط کاربری به دارایی های خودتون که روی بلاک چین یا شبکه ارز دیجیتال مختلف قرار دارن، دسترسی داشته باشین و اون ها رو به صورت مستقیم کنترل کنین. می تونیم به جرات بگیم که فعلا هیچ کیف پول وجود نداره که همزمان از این همه بلاک چین پشتیبانی بکنه، از این رو مثل ولت تونسته محبوبیت زیادی به دست بیاره.

کیف پول نرم افزاری اکسودوس(Exodus):

بهترین کیف پول بیت کوین

یکی دیگه از انواع برترین کیف پول بیت کوین که در این بخش از مقاله معرفی کیف پول بیت کوین برای شما مورد بررسی قرار می دیم، ولت نرم افزاری اکسودوس هست. Exodus نوعی کیف پول نرم افزاری هست که به دلیل داشتن رابط کاربری راحت، مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. همچنین این ولت در سال 2015 با ارائه نرم افزاری سازگار با کامپیوتر راه اندازی شد و اکنون نیز برنامه های سازگار با سیستم عامل های اندروید و ios رو عرضه بازار کرده. همچنین این کیف پول رابط کاربری ساده ای داره و از این رو تونسته جذابیت زیادی داشته باشه و داشتن صرافی در داخل برنامه نیز باعث شده تا این ولت منحصر به فرد بشه.
کیف پول نرم افزاری Exodus نوعی ولت جند ارزی هست و از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه و شما می تونین به راحتی انواع ارزهای دیجیتال خودتون رو از جمله بیت کوین، در این ولت ذخیره کنین. همچنین این ولت نیز مثل کیف پول نرم افزاری تراست ولت، برای افزایش سطح امنیت دارایی کاربران، ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه که یکی از این ویژگی ها پشتیبانی 24 ساعته هست. به این ترتیب شما هر موقع و در هر ساعت به پشتیبانی پیام بدین، به صورت سریع پاسخ شما رو میدن. همچنین از این ولت نیز می تونین نسخه پشتیبان تهیه کنین که این موضوع نیز باعث شده تا محبوبیت این ولت بیشتر بشه. در این زمینه ویدیوی آموزش کیف پول اکسودوس می تونه برای شما مفید باشه.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

انواع کیف پول بیت کوین

یکی دیگه از انواع برترین کیف پول بیت کوین، ولت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به دلیل داشتن سطح امنیت بالا و رابط کاربری بالا مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست اورده. همچنین این کیف پول سخت افزاری توسط کمپانی لجر که یکی از کمپانی های تولید کننده معروف کیف گپول ارز دیجیتال هست، راه اندازی و ساخته شده. ظاهر این کیف پول شبیه فلش هست و دو دکمه فیزیکی داره که می تونین با استفاده از این دکمه ها معامله های خودتون رو تایید کنین. همچنین این ولت از اونجایی که به صورت آفلاین فعالیت می کنه، جزو دسته بندی کیف پول های سرد قرار می گیره.
کیف پول سخت افزاری لجر به صورت آفلاین فعالیت می کنه و از این رو سطح امنیت بالایی داره و محبوبیت زیادی داره. همچنین کیف پول سخت افزاری لجر کمتر در معرض هک قرار می گیره، چون این ولت به صورت آفلاین فعالیت می کنه. شما می تونین کیف پول سخت افزاری لجر رو از سایت های معتبر خریداری کنین و سپس این ولت رو راه اندازی کنین. این ولت با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل میشه و با استفاده از کابل OTG نیز به موبایل متصل میشه. در زمان راه اندازی این ولت نیز برای شما کلمات بازیابی داده میشه که می تونین با استفاده از این کلمات، کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

کیف پول سخت افزاری ترزور(Trezor):

بهترین کیف پول بیت کوین

یکی دیگه از انواع برترین کیف پول بیت کوین، ولت سخت افزاری ترزور هست. Trezor نوعی کیف پول سخت افزاری هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از این ولت استفاده کنین. همچنین این ولت نیز ظاهری شبیه به فلش داره و برخلاف ظاهر کوچکی که داره، کار باهاش راحته و حتی افراد مبتدی نیز این امکان رو دارن تا از این ولت استفاده کنند. جالب اینجاست که بدونین این کیف پول سخت افزاری به شما این اجازه رو میده تا هر لحظه یا زمان که بخواهین، بدون اینکه رمزتون رو از طریق اینترنت در اختیار سایت های مختلف قرار بدین، از این ولت استفاده کنین و معامله های خودتون رو انجام بدین.
کیف پول سخت افزاری ترزور نیز مثل کیف پول سخت افزاری لجر، ویژگی های امنیتی زیادی رو برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران فراهم می کنه. یکی از مهم ترین ویژگی های امنیتی این ولت این هست که برای اتصال به حساب خودتون نیازی به ورود رمز ندارین. به این ترتیب تاز مانی که کسی به خود دستگاه کیف پول دسترسی نداشته باشه، نمی تونه به موجودی حساب شما دسترسی داشته باشه. همچنین شما می تونین از این ولت ننیز نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان، یادداشت کردن کلمات بازیابی هست که در زمان راه اندازی این ولت برای شما داده میشه. با تهیه نسخه پشتیبان می تونین در لحظه که لازم داشتین، کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در این بخش از آموزش ارز دیجیتال ارزسنج، اطلاعاتی در مورد کیف پول های بیت کوین برای شما ارائه کنیم. همچنین در این مقاله نحوه کار کیف پول بیت کوین و نحوه ساخت کیف پول بیت کوین رو برای شما یاد دادیم. همونطور که گفتیم، کیف پول های زیادی وجود دارن و برای اینکه بتونین مناسب ترین کیف پول رو انتخاب کنین، باید به برخی نکات توجه کنین. در این مقاله برخی از امن ترین کیف پول بیت کوین رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار دادیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی 8 کیف پول برتر بیت کوین(بهترین کیف پول های بیت کوین را بشناسید)

در مورد معرفی 8 کیف پول برتر بیت کوین(بهترین کیف پول های بیت کوین را بشناسید) نظر دهید
سوال امنیتی :3+44 = ?