آموزش بازی کریپتوکیتیز(کسب درامد از بازی Cryptokitties)

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "آموزش بازی کریپتوکیتیز(کسب درامد از بازی Cryptokitties)"


  • 14:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 13 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله اموزش بازی کریپتوکیتیز، اطلاعاتی در مورد بازی Cryptokitties برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های بازی Cryptokitties بپردازیم و نحوه کار کردن با بازی کریپتو کیتیز رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین از این بازی کسب درآمد داشته باشین. بلاک چین ها فقط برای انجام تراکنش و ایجاد ارزهای دیجیتال راه اندازی نشدن، بلکه یکی از کاربردهای جدید اون ها راه اندازی بازی های رمزنگاری شده و یا بلاک چینی هست. فقط در مدت کوتاهی ارزهای دیجیتال تونستن جایگاه خودشون رو پیدا کنند و طرز فکر ما رو در مورد استفاده از پول تغییر بدن.
اگرچه صنعت بازی های بلاک چینی در مراحل اولیه خودش هست، ولی طرفداران زیاد و وفاداری پیدا کرده. همچنین این بازی ها ادعا دارن که آزادی هایی برای گیمرها و بازیکن ها فراهم شده که در سیستم های سنتی بازی ها در دسترس نیست. بنابراین شما نیز می تونین از بازی های بلاک چینی استفاده کنین و برای خودتون کسب درآمد داشته باشین.
ما سعی می کنیم در مقاله اموزش بازی کریپتوکیتیز، اطلاعاتی در مورد بازی Cryptokitties برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های بازی Cryptokitties بپردازیم و نحوه کار کردن با بازی کریپتوکیتیز رو برای شما یاد بدیم تا بتونین با این بازی آشنا شین.

بازی Cryptokitties چیست؟

آموزش بازی کریپتوکیتیز

ما می تونیم در پاسخ به سوال بازی Cryptokitties چیست؟ این جواب رو بدیم که بازی کریپتوکیتیز نوعی بازی ساخته شده بر روی تکنولوژی بلاک چین که گیمرها در این بازی باید گربه ها و اوتارها رو جمع آوری کنند و با این روش کسب درآمد داشته باشن. همچنین گربه ها و اوتارهای این بازی شکل های متفاوتی دارن و هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن سطح متفاوت، قیمت های مختلفی دارن و برای خرید اون ها باید توکن مربوط به خود بازی رو داشته باشین. به گربه های نر Sire گفته و به گربه های ماده Dames نیز گفته میشه. نکته قابل توجه این هست که این گربه ها توانایی تولید مثل رو دارن و با تولید مثل تعدادشون زیاد میشه.
جالب اینجاست که بدونین بازی کریپتو کیتیز نوعی بازی هست که در اون گربه های مجازی رو جمع آوری می کنین و اون ها رو پرورش می دین و حتی این امکان رو دارین که گربه ها رو برای کسب درآمد خرید و فروش کنین. به عبارت دیگه همه بچه گربه های درون بازی در پلتفرم قابل معامله هستن و برخی از اون ها حتی با پول های واقعی نیز خرید و فروش میشن. همچنین بازی کریپتو کیتیز نوعی پلتفرم غیر متمرکز یا Dapp هست که هیچ نهاد یا فردی به تنهایی مالک این بازی نیست و نمی تونه در این بازی دخالتی داشته باشه. بنابراین شما می تونین بدون ترس از دخالت شخص ثالثی، فعالیت خودتون رو انجام بدین.
بازی Cryptokitties به شما این امکان رو میده تا گربه های مختلفی رو پرورش بدین و اقدام به خرید و فروش اون ها کنین و از این روش کسب درآمد داشته باشین. همچنین برخی از گربه های موجود در این بازی با مبلغ های بالایی خرید و فروش میشن و حتی قیمت بعضی از اون ها به 10 ها هزار دلار هم رسیده. از طرف دیگه با توجه به محبوبیت ایجاد شده و استفاده کاربران شبکه اتریوم با کاهش سرعت روبرو شده.

نحوه عملکرد بازی Cryptokitties چگونه است؟ 

عملکرد بازی Cryptokitties

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله بازی Cryptokitties چیست؟ اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد بازی Cryptokitties برای شما ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، زیربنای این بازی تکنولوژی بلاک چین هست. بازی کریپتو کیتیز بر مبنای الگوریتم ژنتیک یا GA اجرا میشه. این الگوریتم تلاش می کنه از الگوریتم ژنتیک واقعی تقلید کنه و عملکردی مشابه اون داشته باشه. به عبارت دیگه اطلاعاتی که در یه بچه گربه ذخیره میشه، مثل DNA موجودات زنده هست. اطلاعات نیز به نوبه خودشون کدی رو در مورد چگونگی ظاهر همه موجودات زنده نگه می دارن.
جالب اینجاست که بدونین برای ما انسان ها DNA شامل کدی هست که نشون میده قد ما چقدره، چه رنگ مویی داریم و خیلی چیزهای دیگه. در بازی کریپتو کیتیز نیز ژن هایی که بر ظاهر تاثیر می ذارن، راه راه ها، رنگ، الگوهای روی خز و حالات چهره هستن. در این مورد ژن ها می تونن روی رنگ پس زمینه نشون داده شده همراه با بچه گربه نیز تاثیر بذارن. در بدن انسان، حیوانات خانگی یا گیاهی DNA با پروتئین ساخته شده و در مورد کریپتوکیتیز ها نیز ژن ها با اعداد ساخته میشن. بنابراین می تونیم این نتیجه رو بگیریم که نحوه کار بازی کریپتوکیتیز همانند زندگی بچه گربه ها در دنیای واقعی هست و مثل این هست که شما در دنیای واقعی بچه گربه ها رو پرورش می دین و اون ها رو می فروشین.

بنیانگذاران بازی کریپتو کیتیز:

این بازی حاصل ایده یه تیم استارتاپی از ونکوور کانادا هست. همچنین تیم سازنده در سال 2017 شرکت کریپتوکیتیز رو تاسیس کردن و اسم اون رو اکسیوم زن گذاشتن. این شرکت در گذشته هم پروژه های نرم افزاری و بازی های مختلفی رو طراحی و راه اندازی کرده بود، ولی تا به امروز هیچ کدوم از این پروژه ها به اندازه بازی کریپتو کیتیز موفق نبودن و محبوبیت به دست نیاورده بودن.

ویژگی های بازی Cryptokitties چیست؟

ویژگی های بازی Cryptokitties

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش و توسعه فناوری بلاک چین و کریپتوکارنسی، بازی های بلاک چین زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله آموزش بازی Cryptokitties به بررسی ویژگی های بازی Cryptokitties بپردازیم.

•    رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های بازی Cryptokitties که باعث شده تا مورد استقبال گیمرها و بازیکنان زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری ساده داره و شما می تونین به راحتی وارد این بازی بشین و بتونین بچه گربه های مختلف رو پرورش کنین. همچنین رابط کاربری این بازی به قدری ساده هست که حتی افراد مبتدی نیز این امکان رو دارن تا از این بازی استفاده کنند.

•    کسب درآمد

یکی دیگه از ویژگی های بازی Cryptokitties این هست که شما می تونین در بازی کریپتوکیتیز درآمد به دست بیارین. به عبارت دیگه شما می تونین در این بازی با پرورش دادن بچه گربه ها و خرید و فروش اون سود به دست بیارین و یا بچه گربه های خودتون رو ارتقا بدین.

•    غیر متمرکز بودن

یکی دیگه از ویژگی های بازی Cryptokitties این هست که بازی کریپتو کیتیز بر روی قراردادهای هوشمند موجود در بلاک چین ها راه اندازی شده و به عنوان Dapp غیر متمرکز نیز شناخته میشه. به این ترتیب هیچ نهاد یا سازمانی حق دخالت در این بازی رو نداره و شما می تونین بدون دخالت شخص ثالثی فعالیت خودتون رو انجام بدین.

نحوه کار با بازی Cryptokitties چگونه است؟

بازی Cryptokitties

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد بازی Cryptokitties و بررسی ویژگی های بازی کریپتوکیتیز، دوست داشته باشین تا شما نیز این بازی استفاده کنین و به همین دلیل این سوال رو از خودتون بپرسین که نحوه کار با بازی کریپتوکیتیز چگونه است؟ ما می تونیم این جواب رو بدیم که شما وقتی بازی کریپتو کیتیز رو نصب کردین، هیچ گربه ای ندارین و اولین کاری که باید انجام بدین این هست که باید یکی از گربه ها رو با توجه به میزان سرمایه ای که دارین، از فروشگاه بخرین. همچنین بازی کریپتو کیتیز رابط کاربری ساده ای داره و همین موضوع کار با این بازی رو برای کاربران و گیمرها راحت می کنه.
جالب اینجاست که بدونین برای این که بتونین در بازی Cryptokitties فعالیت خودتون رو انجام بدین، باید ابتدا دو گربه تهیه کنین و اون ها رو پرورش بدین. البته می تونین با یه گربه ها فعالیت خودتون رو انجام بدین، ولی باید برای این کار نیز با شخص دیگه ای همکاری کنین. بنابراین اگه دو گربه دارین، می تونین فرایند پرورش رو انجام بدین. برای این کار نیز باید به فروشگاه موجود در درون این بازی مراجعه کنین و گربه های خودتون رو از بین گربه های موجود انتخاب کنین. همچنین وقتی گربه ها پرورش پیدا کردن، یه تخم مرغ به موجودی شما اضافی میشه و وقتی روی اون تخم مرغ ها کلیک کنین، گربه ای دیگه ای از اون بیرون میاد.
هر گربه در بازی دارای جنسیت مختلفی هست که یکی از اون ها جنس نر یا Dame و اون یکی هم جنس ماده یا Sire هست. همچنین زمانی که در بازی دو تا از گربه های مجازی رو پرورش دادین، اون ها یه Resting Period رو شروع می کنند که در اون استراحتی وجود داره تا زمانی که بتونین دوباره از همون گربه ها رو تولید مثل کنین. با پیشرفت در تولید مثل نیز گربه ها در نسل های جدید حرکت می کنند و ترکیب ژن ها ادامه پیدا می کنند. همچنین بعد از پرورش گربه ها نیز می تونین اون ها رو بفروشین و درآمد کسب کنین.

کسب درآمد از بازی Cryptokitties:

کسب درآمد از بازی Cryptokitties

شاید این سوال واستون پیش بیاد که نحوه کسب درآمد از بازی Cryptokittes چگونه است؟ بهتره بدونین شما می تونین وارد بازی کریپتو کیتیز بشین و با پرورش دادن گربه ها و خرید و فروش اون ها کسب درآمد داشته باشین. همچنین ارزش گربه ها بر اساس منحصر به فرد بودن اون ها مشخص میشه و این کمیاب بودن گربه هست که ارزش اون رو افزایش میده. به گفته یکی از توسعه دهنده های این بازی، در اصل این کاربران هستن که تصمیم می گیرن چه چیزی کمیاب هست و چه چیزی کمیاب نیست. برای مثال اگه همه بازیکن ها تصمیم بگیرن که گربه هایی با چشم سبز رو پرورش بدن، گربه های چشم سبز بیشتری به وجود میان و کمیابی اون ها کمتر میشه و قیمتشون کاهش پیدا می کنه.
جالب اینجاست که بدونین بازی Cryptokitties به این دلیل راه اندازی شده تا هم کاربران و بازیکن ها رو سرگرم کنه و هم در ازای سرگرم شدن اون ها بهشون پاداش نیز بده. به این ترتیب شما می تونین با شرکت در این بازی هم سرگرم بشین و هم درآمد کسب کنین. برای اینکه بتونین در این بازی درآمد بیشتری به دست بیارین، باید فعالیت خودتون رو افزایش بدین و گربه های زیادی رو پرورش بدین. بنابراین هرچقدر گربه های پرورش یافته شما بیشتر باشه، شما درآمد بیشتری به دست میارین.

توکن Cryptokitties چیست؟

جالب اینجاست که بدونین هر کدوم از گربه های داخل بازی، نوعی NFT یا توکن غیر قابل تعویض با استاندارد ERC721 هستن که نه قابل کپی برداری هستن و نه می تونین اون ها رو از بین ببرین. همچنین قیمت این توکن ها یا گربه ها نیز با هم متفاوت هست و با همدیگه متفاوت هستن. برای اجرای این بازی نیز باید مقداری اتریوم برای پرداخت گس و خرید NFT داشته باشین.

انواع گربه های درون بازی کریپتوکیتیز کدامند؟

بازی کریپتوکیتیز

در بازی کریپتو کیتیز شما باید گربه بخرین و با پرورش دادن این گربه ها و خرید و فروش اون ها کسب درآمد داشته باشین. بهتره بدونین گربه ها انواع مختلفی دارن که به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش بازی کریپتوکیتیز، برخی از گربه های درون بازی کریپتوکیتیز رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار بدیم تا با این گربه ها اشنا بشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای خرید و فروش بگیرین.

•    گربه های جهش یافته(Mewtations)

یکی از انواع گربه های درون بازی کریپتوکیتیز، گربه های جهش یافته یا Mewtations هستن. بهتره بدونین یکی از عواملی که به گربه ها ارزش میده، چیزی هست که به اون ها جهش گفته میشه. برخی از ژن ها در نسل 0 وجود ندارن و تنها در صورت بروز جهش ممکنه ظاهر بشن. همچنین اولین گربه ای که یه جهش خاص دریافت می کنه، یه الماس به دست میاره و در حال حاضر فقط 244 گربه این الماس رو دارن.

•    گربه های فاندر(Founder cats)

یکی دیگه از انواع گربه های درون بازی کریپتوکیتیز، گربه های فاندر یا Founder cats هستن و اون ها 100 گربه اولی هستن که روی این پروتکل وجود داشتن. ارزش این گربه ها نیز متناسب با شماره شناسه اون هاست و هرچه شماره شناسه کمتر باشه، ارزش گربه بالاتر میره.

•    گربه های اختصاصی(Exclusive cats)

یکی دیگه از انواع گربه های درون بازی کریپتوکیتیز، گربه های اختصاصی یا Exclusive cats هستن. این گربه ها توسط تیمی که روی بازی کریپتو کیتیز کار می کردن، معرفی شدن. برخی از این گربه ها به مبلغ زیادی فروخته شدن که یکی از این گربه های به مبلغ 140 هزار دلار فروخته شد و همه این پول صرف حمایت از هنرمندان شد.

چگونه Cryptokitties بخرم؟

Cryptokitties

شاید بعد از اشنا شدن به انواع گربه های درون بازی کریپتوکیتیز، دوست داشته باشین تا شما نیز از این گربه ها بخرین و کار خودتون رو شروع کنین. برای این کار باید چند تا ابزار و تجهیزات مورد نیاز رو تهیه کنین. از جمله از این ابزارها می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

•    کامپیوتر یا موبایل

برای اینکه بتونین به بازی کریپتوکیتیز و یا سایر بازی های بلاک چین دسترسی داشته باشین، باید کامپیوتر و موبایل در اختیار داشته باشین که به اینترنت متصل باشه.

•    کیف پول ارز دیجیتال

شما برای اینکه بتونین در بازی کریپتو کیتیز فعالیت داشته باشین و توکن های خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین، باید برای خودتون کیف پول ارز دیجیتال داشته باشین. برای این کار می تونین از کیف پول متامسک یا تراست ولت استفاده کنین که از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می کنند.

•    مقداری ارز دیجیتال اتریوم

برای اینکه بتونین هزینه خرید گربه ها رو در داخل بازی پرداخت کنین، باید قبل از شروع بازی باید اقدام به خرید اتریوم کنین. ساده ترین روش نیز برای خرید اتریوم، مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی هست.
بعد از اینکه ابزار و تجهیزات مورد نیاز رو تهیه کردین، باید به سایت رسمی بازی کریپتو کیتیز مراجعه کنین. برای این کار نیز باید عبارت Cryptokitties.com رو در گوگل سرچ کنین و وارد این سایت بشین. سپس وقتی وارد این سایت شدین، باید برای خودتون حساب کاربری ایجاد کنین و روی گربه مورد نظر خودتون کلیک کرده و گزینه Buy Now رو فشار بدین تا وارد مرحله بعدی بشین. همچنین با فرض اینکه مقداری اتریوم در کیف پول خودتون دارین، می تونین خرید خودتون رو انجام بدین. نکته قابل توجه این هست که اگه گربه مورد نظر شما برای فروش نیست، می تونین پیشنهاد خرید خودتون رو ثبت کنین و مالک باید تصمیم بگیره.

فروش و نگهداری گربه ها: 

گیمرها این امکان رو دارن که هر زمان دوست داشته باشن گربه های خودشون رو بفروشن و یا برای نگهداری از اون ها و تولید مثل، به کسی قرض یا انتقال بدن. به این ترتیب در حساب کاربری گیمرها دو گزینه Sell فروش و یا نگهداری Breed برای همه گربه ها وجود داره. هر دوی این گزینه ها بازیکن رو به صفحه ای منتقل می کنه که در اون می تونن گربه های خودشون رو بفروشن و یا ذخیره کنند.

راه های افزایش تعداد گربه:

بازی کریپتوکیتیز

برای اینکه بتونین درآمد خودتون رو در این بازی افزایش بدین، باید تعداد گربه های داخل بازی رو زیاد کنین. برای این کار می تونین از دو روش استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله اموزش بازی کریپتوکیتیز، این دو روش رو برای شما مورد بررسی قرار می دیم تا بتونین به راحتی تعداد گربه های مجازی خودتون رو زیاد کنین و درآمد بیشتری به دست بیارین.

خرید گربه

یکی از روش های افزایش تعداد گربه درون بازی کریپتوکیتیز این هست که به فروشگاه های موجود در این بازی مراجعه کنین و اقدام به خرید گربه ها کنین. همچنین اولین و ساده ترین روش خرید گربه ها استفاده ازفروشگاه های بازی کریپتوکیتیز هست. به این ترتیب کاربرانی که دوست دارن گربه های جدید رو برای پرورش بخرن، در این بازار جست و جو می کنند و بعد از انتخاب گربه مورد نظرشون و با زدن بر روی دکمه خرید اون، مالک گربه بشن. همچنین می تونین از طریق پیشنهاد خرید نیز گربه ها رو به دست بیارین. در این روش اگه گربه ای که دوست دارین، برای فروش نیست می تونین به مالک اون گربه پیشنهاد خرید بفرستین و در صورت توافق مالک اون گربه بشین.

تولید مثل گربه ها

یکی دیگه از روش های افزایش تعداد گربه درون بازی کریپتوکیتیز، تولید مثل اون هاست. از اونجایی که همه گربه ها جنسیت مختلفی دارن، به راحتی میشه از طریق تولید مثل تعداد گربه های داخل بازی رو افزایش داد. به این ترتیب اگه صاحب گربه نر و ماده هستین، می تونین از طریق تولید مثل این دو گربه، گربه های جدیدی به دست بیارین. همچنین شما اگه فقط گربه نر در اختیار دارین، می تونین گربه ماده رو از سایر کاربران قرض بگیرین.

مراحل کار با بازی کریپتوکیتیز:

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد بازی Cryptokitties و بررسی آینده این بازی دوست داشته باشین تا در این بازی شرکت کنین و برای خودتون درآمد داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله مراحل کار با بازی کریپتوکیتیز رو برای شما توضیح بدیم تا بتونین از این بازی استفاده کنین.

مرحله اول: ورود به سایت و ایجاد حساب کاربری

مراحل کار با بازی کریپتوکیتیز

برای اینکه بتونین از بازی کریپتوکیتیز استفاده کنین، باید ابتدا وارد این سایت بشین و در این پلتفرم ثبت نام کنین. برای این کار باید عبارت Cryptokitties.com رو در گوکل سرچ کنین و وارد این سایت بشین. بعد از اینکه وارد این سایت شدین، صفحه ای مثل تصویر بالا برای شما باز میشه که باید در این سایت ثبت نام کنین. برای این کار باید در بالای سایت روی گزینه Start کلیک کنین و اطلاعات و ایمیل خواسته شده رو وارد سایت کنین و مراحل ثبت نام رو طی کنین تا وارد مراحل بعدی بشین.

مرحله دوم: اتصال کیف پول

مراحل کار با بازی کریپتوکیتیز

بعد از اینکه وارد سایت شدین و اطلاعات خودتون رو وارد کردین و ثبت نام شما انجام شد، باید ولت خودتون رو به این پلتفرم متصل کنین تا بتونین بقیه مراحل رو انجام بدین. برای این کار باید گزینه Sign in کلیک کنین و ولت خودتون رو به این سایت متصل کنین. همچنین با انتخاب این گزینه می تونین وارد حساب کاربری خودتون بشین و بعد از اون می تونین برای خرید گربه دلخواه اقدام کنین.

مرحله سوم: ورود به بازار خرید گربه ها

بعد از اینکه ثبت نام خودتون رو انجام دادین و کیف پول متامسک خودتون رو به این سایت متصل کردین، می تونین وارد بازار خرید گربه های مجازی یا کریپتوکیتیزها بشین و گربه ها مورد نظر خودتون رو برای شرکت در بازی بخرین. برای این کار باید روی گزینه Marketplace کلیک کنین.

مرحله چهارم: انتخاب گربه مورد نظر

مراحل کار با بازی کریپتوکیتیز

وقتی روی گزینه Marketplace کلیک کردین، صفحه ای مثل تصویر بالا برای شما باز میشه که می تونین گربه مورد نظر خودتون رو با توجه میزان سرمایه خودتون انتخاب کنین. همونطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنین، بیشتر از 140 هزار نوع گربه مجازی وجود داره که می تونین از بین اون ها گربه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین و اون رو پرورش بدین. در این بخش با انتخاب گزینه Filter می تونین جستجوی گربه ها رو محدود تر کنین.

مرحله پنجم: خرید گربه ها

خرید گربه ها در بازی کریپتوکیتیز

بعد از اینکه گربه مورد نظر خودتون رو انتخاب کردین، می تونین روی گربه مورد نظر خودتون کلیک کنین و با انتخاب گزینه Buy Now وارد فرایند خرید گربه در بازی کریپتوکیتیز خواهین شد. سپس بعد از اینکه گزینه Buy Now کلیک کردین، باید فرایند تکمیل خرید رو انجام بدین. برای این کار نیز باید برای پذیرش اطلاعات پرداخت و هزینه اون رو باید بر روی گزینه Ok.buy.this Kitty کلیک کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله آموزش بازی کریپتوکیتیز، اطلاعاتی در مورد بازی Cryptokitties برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های بازی Cryptokitties بپردازیم و نحوه کار با بازی کریپتوکیتیز رو یاد بگیرین و بتونین با استفاده از این بازی درآمد داشته باشین. همونطور که گفتیم، بازی کریپتو کیتیز نوعی بازی ساخته شده بر روی تکنولوژی بلاک چین که گیمرها در این بازی باید گربه ها و اوتارها رو جمع آوری کنند و با این روش کسب درآمد داشته باشن. همچنین برای اینکه بتونین این گربه ها رو بخرین و در بازی فعالیت داشته باشین، باید ابتدا مقداری اتریوم بخرین و اون ها رو به کیف پول خودتون انتقال بدین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آموزش بازی کریپتوکیتیز(کسب درامد از بازی Cryptokitties)

در مورد آموزش بازی کریپتوکیتیز(کسب درامد از بازی Cryptokitties) نظر دهید
سوال امنیتی :2+38 = ?