کیف پول هالو(Halo Wallet) چیست؟

  • 16:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول هالو(Halo Wallet)؛ بهترین کیف پول غیرمتمرکز رمزارزها! آیا تا الان چیزی درباره این کیف پول شنیدین؟ آیا می دونین کیف پول هالو ولت چیست؟ کیف پول هالو واسه نگهداری کدوم رمزارزها مناسبه؟ به نظر شما کیف پول هالو حضانتی هست یا غیرحضانتی؟ Halo Wallet رو در کدوم کیف پول ها میشه ایمپورت کرد؟ ویژگی های منحصر به فرد کیف پول هالو ولت چیست؟

همونطور که پول های واقعی و دارایی های با ارزش خودتون رو در ولت ها، حساب های بانکی و یا صندوق های مختلف نگه می دارین، ارزهای دیجیتال رو هم باید در کیف پول یا ولت مناسب نگهداری کنین. ولت ارز دیجیتال اونقدر مفهوم پیچیده و سختی نیست، ولی آشنا نبودن با اون می تونه به راحتی باعث از دست رفتن سرمایه شما بشه. هالو ولت نمونه ای از کیف پول های رمزنگاری شده هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در این سری از مباحث آموزش ارز دیجیتال ارزسنج، اطلاعاتی درباره کیف پول هالو ولت یا Halo Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول هالو ولت بپردازیم و عملکرد این ولت رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول هالو ولت چیست؟

کیف پول هالو ولت چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول هالو ولت چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول هالو ولت یا Halo Wallet نوعی کیف پول غیرمتمرکز هست که شما می تونین رمزارزها و سایر دارایی های دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین هالو ولت پلتفرمی هست که به کاربران این امکان رو میده تا هویت اجتماعی خودشون رو به روشی کامل، سروشکل بدن. جف هاول، مدیرعامل کیف پول هالو به این مورد تاکید کرده که کیف پول های غیرمتمرکز نقطه ورود اولیه کاربران به دنیای Web3 محسوب میشن.

جالب اینجاست که بدونین هالو ولت(Halo Wallet) نوعی کیف پول ارز دیجیتال اجتماعی با رابط کاربری ساده هست که از خرید و فروش های بین زنجیره ای پشتیبانی می کنه و هدف از راه اندازی اون ارائه نگاهی کارآمد و عمیق به فرصت های سرمایه گذاری به وسیله وب اجتماعی هست. در حقیقت، این کیف پول با اتصال شما به دنیای Web3، امکان ردیابی استراتژی های سرمایه گذاری حرفه ای های این حوزه برای کسب درآمد ارز دیجیتال رو به شما میده. توجه داشته باشین که این کیف پول به کمک شرکت فناوری امنیتی Hacken ممیزی شده و نوعی ولت غیرحضانتی محسوب میشه که مدیریت همه ارزهای دیجیتال رو در اختیار کاربران قرار میده.

مقاله پیشنهادی: کیف پول مث ولت Math Wallet چیست؟

ویژگی های کیف پول هالو ولت چیست؟

ویژگی های کیف پول هالو ولت چیست؟

همونطور که گفتیم، کیف پول کوکوین در اقدامی واسه توسعه و گسترش کاربردهای خودش و جذب کاربران زیاد، اسم خودش رو به هالو ولت یا Halo Wallet تغییر داده. این تغییر اسم با هدف استفاده از پروتکل سوشال فای و ارتباط با گراف اجتماعی و هویت غیرمتمرکز صورت گرفته. کیف پول هالو ولت ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. در ادامه ویژگی های کیف پول هالو ولت رو بررسی می کنیم:

•    یکی از ویژگی های کیف پول هالو ولت، پشتیبانی از قابلیت شناسایی کیف پول های اسمارت هست. با کمک کیف پول Halo Wallet می تونین ولت های سایر کاربران رو دنبال کرده و نظاره گر فعالیت های درون زنجیره ای اون ها باشین. به عبارت دیگه، شما می تونین با کمک این ویژگی هالو ولت، رمزارزهای خریداری شده توسط معامله گران حرفه ای رو ببینین.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول هالو ولت، خرید و فروش و سواپ ارزهای دیجیتال هست. به این ترتیب، می تونین رمزارزهای مورد نظر خودتون رو در این ولت مبادله کنین.
•    یکی دیگه از قابلیت ها و ویژگی های کیف پول هالو ولت، استیکینگ ارز دیجیتال اتریوم(ETH) هست که درآمدی منفعل واسه شما فراهم می کنه.
•    کیف پول هالو ولت بهترین ردیاب پرتفولیوی Web3 هست که همه ارزهای دیجیتال، پروتکل های دیفای و توکن های غیرمثلی روی زنجیره های مختلف در اون پشتیبانی شدن
•    یکی دیگه از منحصر به فردترین ویژگی های کیف پول هالو ولت، دسترسی به گراف های اجتماعی روی لنر پروتکل مورد نظر هست.

مقاله پیشنهادی: کیف پول سامورایی(Samourai) چیست؟

هدف راه اندازی هالو ولت چیست؟

هدف راه اندازی هالو ولت چیست؟

نکته قابل توجه این هست که هدف از راه اندازی هالو ولت(Halo Wallet) توسعه و گسترش تمرکز کیف پول کوکوین قبلی از فضای Web3 به پشتیبانی از پروتکل پیچیده تر سوشال فای هست. تیم سازنده کیف پول هالو ولت قصد داره با ترکیب تعداد زیادی از پروتکل های رسانه اجتماعی درون زنجیره ای و برون زنجیره ای مثل Lens و توییتر، نوعی سیستم شناسه گر غیرمتمرکز به وجود بیاره.

توجه داشته باشین که در آینده، تیم سازنده هالو ولت می خواد حقوق حاکمیتی و گاورننس اکوسیستم سوشال فای خودش رو با کمک سازمان خودگردان غیرمتمرکز یا همون DAO به جامعه کیف پول هالو انتقال بده. بر اساس گفته این شرکت، اجرای مدل حاکمیتی دائو باعث ترغیب تعداد زیادی از نوآوران و کاربران به اکتشاف مدل های مالی بدیع و فرصت های معاملاتی میشه که در نهایت پرورش یه اکوسیستم سوشال فای فعال رو به دنبال داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول هالو ولت چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول هالو ولت یا Halo Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول هالو ولت بپردازیم و عملکرد این ولت رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول هالو ولت یا Halo Wallet نوعی کیف پول غیرمتمرکز هست که شما می تونین رمزارزها و سایر دارایی های دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. کیف پول هالو ویژگی ها و قابلیت های مختلف و جذابی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه و مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار بگیره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول هالو(Halo Wallet) چیست؟

در مورد کیف پول هالو(Halo Wallet) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+61 = ?