کیف پول وان اینچ(1inch) چیست؟

  • 03:02 1403-02-22
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کیف پول وان اینچ(1inch)؛ بهترین و معتبرترین ولت ارز دیجیتال! آیا تا الان چیزی درباره کیف پول وان اینچ به دست آوردین؟ آیا می دونین کیف پول وان اینچ چیست؟ کیف پول وان اینچ از چه شبکه هایی پشتیبانی می کنه؟ کیف پول 1inch چه ویژگی هایی داره؟ به نظر شما کیف پول وان اینچ حضانتی هست یا غیرحضانتی؟ امنیت کیف پول وان اینچ چجوریه؟ آیا این کیف پول واسه کاربران ایرانی مناسب هست؟

انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب یکی ا مهمترین موارد در آموزش ارز دیجیتال است. در سال های گذشته بازار ارزهای دیجیتال پیشرفت زیادی رو تجربه کرده و معامله گران و تریدرهای زیادی وارد این بازار شدن و اقدام به خرید و فروش رمزارزها می کنند. یکی از چالش ها و دغدغه های سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب یه کیف پول رمزنگاری مطمئن و امن واسه نگهداری و ذخیره رمزارزهاست. یکی از این ولت ها هم کیف پول وان اینچ هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول وان اینچ یا 1inch به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول وان اینچ بپردازیم و امنیت کیف پول 1inch رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول وان اینچ چیست؟

کیف پول وان اینچ چیست؟

شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول وان اینچ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول وان اینچ یا 1inch Wallet نوعی کیف پول رمزنگاری شده مخصوص گوشی های هوشمند هست که به وسیله شخصی به اسم آنتون بوکوف و تیم توسعه دهنده بلاک چین وی راه اندازی و عرضه بازار شده. هدف از ایجاد کیف پول وان اینچ، تامین دسترسی آسون به امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi به سرمایه گذاران هست که این کار رو به جای دادن عملکرد سریع و امن سواپ توکن به وسیله اگریگیتور صرافی غیرمتمرکز 1inch در یه اپلیکیشن موبایل انجام میده.

ویدیوی پیشنهادی: اموزش صرافی وان اینچ

جالب اینجاست که بدونین کاربران و سرمایه گذاران بازار رمزارزها، می تونن با استفاده از کیف پول وان اینچ(1inch) اقدام به ذخیره سازی، خرید و فروش و انتقال ارزهای رمزنگاری شده خودشون و همچنین توکن های غیرمثلی(NFT) کنند. توجه داشته باشین که نسخه های اندروید و ios کیف پول وان اینچ در حال حاضر در دسترس هست. از زمان عرضه کیف پول وان اینچ به بازار ارزهای دیجیتال، روز به روز به تعداد رمزارزها و شبکه های پشتیبانی شده در این ولت اضافی میشه. برخی از شبکه هایی که توسط این ولت پشتیبانی میشن، عبارت هستن از:

•    اتریوم
•    بایننس چین
•    بایننس اسمارت چین
•    آربیتروم
•    آوالانچ
•    پالیگان
•    آپتیمیزم

کیف پول وان اینچ چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول وان اینچ چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، کیف پول وان اینچ(1inch) یکی از ولت ها و کیف پول های رمزنگاری شده پیشرفته در بازار ارزهای دیجیتال هست که مناسب واسه هر دو کاربران باتجربه و افراد مبتدی در حوزه رمزارزهاست. از کیف پول وان اینچ میشه واسه ذخیره سازی انواع مختلف ارزهای دیجیتال و توکن های NFT استفاده کرد. کیف پول وان اینچ ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. این ویژگی ها عبارت هستن از:

•    یکی از ویژگی های کیف پول وان اینچ که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره، قابلیت سواپ یا تعویض توکن هاست. کاربران می تونن رمزارزهای پشتیبانی شده در این ولت رو با کمترین کارمزد و سریع ترین زمان به همدیگه تبدیل کنند.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول 1inch، برخورداری از قابلیت استیکینگ هست. شما می تونین در کیف پول وان اینچ، ارزهای دیجیتال رو استیک یا سپرده گذاری کنین و با این کار سود زیادی به دست بیارین.
•    یکی دیگه از مهم ترین و بهترین ویژگی های کیف پول رمزنگاری شده وان اینچ(1inch) این هست که از توکن های غیرمثلی یا توکن های NFT هم پشتیبانی می کنه و شما می تونین این دارایی های دیجیتال رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.
•    کیف پول رمزنگاری شده وان اینچ(1inch) دارای رابط کاربری ساده ای هست و شما می تونین به راحتی از این ولت استفاده کرده و دارایی های دیجیتال خودتون رو مدیریت کنین. همچنین طراحی کیف پول وان اینچ جوری هست که حتی کاربران مبتدی هم می تونن به راحتی ازش استفاده کنند.
•    کیف پول وان اینچ با استفاده از فناوری Secure Enclave سطح امنیتی خیلی پیشرفته ای رو واسه کاربران فراهم می کنه. همچنین میشه با اسکن عبارت بازیابی این ولت رو ریکاوری یا بازیابی کرد.

مقاله پیشنهادی: معرفی و آموزش کیف پول اوردینالز

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول وان اینچ یا 1inch به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول وان اینچ بپردازیم و امنیت کیف پول 1inch رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول وان اینچ یا 1inch یکی از بهترین و معتبرترین ولت های مخصوص گوشی های هوشمند هست که شما می تونین با استفاده از این ولت رمزارزها و دارایی های دیجیتال خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول وان اینچ(1inch) چیست؟

در مورد کیف پول وان اینچ(1inch) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+65 = ?