اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟"


  • 22:01 1403-01-31
  • زمان مطالعه: 9 دقیقه

اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟امروزه با گسترش ارزهای دیجیتال و سود هایی که از دوست، آشنا یا شبکه های اجتماعی به گوشمون میرسه، افراد رو ترغیب میکنه که اونا هم در این بازار سهمی داشته باشن و بتونن سود های بسیار بالایی رو کسب کنن. اما متاسفانه بعضی از افراد سود جو به دلیل منفعت شخصی از این موضع آگاه شدن و به روش های مختلف سعی کردن سرمایه افراد رو به خطر بندازن تا خودشون در این بین سودی کسب کنن. 

یکی از روش های مرسومی که اینگونه افراد ایجاد کردن و ادعا کردن میتونن دارایی افراد رو چند برابر کنن، سیگنال های ارزدیجیتال هست.این سیگنال ها برای افرادی که زمان کافی برای بررسی همه جانبه بازار ندارن ایجاد شده تا بتونن هم کسب سود کنن و هم اینکه در وقتشون صرفه جویی شه.

اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت میباشد اینه که بیشتر این سیگنال ها، توسط افرادی ایجاد شدن که تجربه کافی از بازار رو ندارن و صرفا به دلیل منافع خودشون اقدام به فروش این سیگنال ها میکنن.ما در این مقاله میخوایم به اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟ بپردازیم و مزایا و معایب استفاده از سیگنال های ارزدیجیتال رو بیان کنیم تا شما با دانش بیشتری اقدام به استفاده از این سیگنال ها بکنین.

مقاله پیشنهادی در کنار این مقاله : ویژگی های سیگنال ارز دیجیتال معتبر

سیگنال های ارزدیجیتال چیست؟

 سیگنال های ارز دیجیتال چیست

سیگنال‌های کریپتو، به بیان ساده‌تر، پیشنهاداتی از طرف شخص ثالث درباره خرید یا فروش رمزارز در یک زمان خاص هستن. برای اینکه کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم، اونا دستورالعمل هایی هستن که توسط تحلیل فاندامنتال، تکنیکال، ربات های تریدر و موارد دیگر مورد بررسی قرار میگیرن و پیشنهاد خرید و فروش رو برای ما اعلام میکنن. 

بیشتر این سیگنال ها پولی هستن ومیتونین با پرداخت 200 دلار در سال این سیگنال های کریپتو رو دریافت کنین و در معاملاتتون از این سیگنال ها بهره ببرین.

اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟

امروزه بسیاری از مردم به دلایل مختلف ترجیح میدن که به جای تحلیل بنیادی نمودارها و بررسی اخبار و دنبال کردن افراد مشهور و تاثیر گذار، از سیگنال های ارز دیجیتال برای کسب درامد راحت و بدون دردسر استفاده کنن. این سیگنال ها به دسته های مختلفی تقسیم میشه، مانند سیگنال های ربات ترید، سیگنال کانال های شبکه های اجتماعی، سیگنال هایی که در کانال های تلگرامی VIP منتشر میشه و....

این بازار به دلیل قدمت پایین و مارکپ کپ کم خودش نسبت به بازارهای مالی دیگه، اکثر سرمایه گذاران و افراد تازه وارد، به دنبال راهی آسوده برای کسب درامد زیاد هستن و بعضی از مسائل مانند مدیریت سرمایه، مدیریت ریسک و سبد سرمایه گذاری رو رعایت نمیکنن و در همون روزهای اولیه ورود به این بازار ضرر هنگفتی رو متحمل میشن. یکی از راه هایی که این گونه افراد به دنبال اون هستن و حاضرن پول های هنگفتی رو بابتش پرداخت کنن،سیگنال های ارزدیجیتال میباشد.

این سیگنال ها به دلیل عدم توانایی پیشبینی جهت بازار، دارایی افراد رو به خطر میندازه و هیچ تضمینی که در صورت در اختیار داشتن دارایی مردم، صد درصد سرمایه افراد رو افزایش میده، ندارن. بیشتر سیگنال های ارزدیجیتال صرفا برای منافع خودشون راه اندازی شدن و افراد تازه کار نیز بدون اطلاع از این شرایط،سرمایه خودشون رو در اختیار اونا قرار میدن.

 البته بعضی از سیگنال ها و ربات ها وجود داره که به دلیل برنامه ریزی دقیق و رعایت مسائلی مانند مدیریت ریسک و سرمایه، تونستن جایگاه ویژه ای رو در بین کاربران پیدا کنن و سرمایه گذاران با اعتماد بیشتری نسبت به بقیه سیگنال ها دارایی شون رو در اختیاز چنین برنامه هایی قرار بدن.

برای مثال ربات همیار تریدر که متعلق به آکادمی ارز سنج هست،تونسته با ایجاد اعتماد و شفاف بودن معاملات و همچنین سود های مداوم در طی معاملات، اعتماد مردم رو به خودش جلب کنه و هر روزه کاربران بیشتری برای استفاده از این ربات، بهش روی میارن.

 در نتیجه در جواب اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟ باید بگیم که افراد باید با هوشیاری و آگاهی بیشتری جهت استفاده از این سیگنال ها،تصمیم گیری کنن و تمام سرمایه خودشون رو در اختیار چنین ربات ها یا سیگنال های ارزدیجیتال قرار ندن.

مزایا و معایب استفاده از سیگنال های ارزدیجیتال

سیگنال‌های معاملاتی کریپتو یا توسط متخصصان انسانی یا با کمک ربات‌ها یا ماشین‌های رمزنگاری خودکار ساخته میشن.اگرچه ماهیت این سیگنال‌های معاملاتی کمک بزرگی به معامله‌گران در تصمیم‌گیری با کیفیت بالا میکنه، اما واقعیت اینه که اونا نیز دارای نقص‌هایی هستن. به عبارت دیگه سیگنال های معاملاتی کریپتو دارای مزایا و معایبی هستن که در ادامه میخوایم به این مزایا و معایب سیگنال های ارز دیجیتال بپردازیم.

مزایای استفاده از سیگنال های ارزدیجیتال

•    سهولت در معاملات

یکی از مشکلاتی که سرمایه گذاران نمیتونن به راحتی با این موضوع کنار بیان اینه که اونا با توجه به دلایلشون، توانایی بررسی و پیگیری در تمام ساعات شبانه روز رو ندارن. به همین دلیل استفاده از سیگنال ها و ربات های ارزدیجیتال برای اونا بسیار کاربری هستش. 

اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟

با این حال، با سیگنال‌های معاملاتی کریپتو، نه‌تنها کنترل تمام رویدادهای مهم بازار، بلکه انجام معاملات رو نیز بسیار آسان میکنه. برای کسانی که با استفاده از سیگنال های معاملاتی ارزهای دیجیتال آشنا هستن، میتونن بر مهمترین جنبه های تجارت تمرکز کنن. اونا میتونن در حالی که تمام راهنمایی های لازم از سیگنال های معاملاتی دریافت میکنن، به دنبال فرصت های بهتری برای شناخت بازار و کسب سود ایجاد کنن.

•    کاهش ریسک

سیگنال های ارز دیجیتال چیست 

مزیت سیگنال‌های معاملاتی کریپتو اینه که به معامله‌گران اجازه میده ریسک معاملاتیشون رو به حداقل برسونن. این به این دلیل که معامله گران آخرین اطلاعات رو در مورد هر جنبه ای از معاملات دریافت میکنن، اونا میتونن خطرات احتمالی رو زود تشخیص بدن و اعلان های فوری مربوط به تغییرات و نوسانات در بازارهای رمزنگاری در سراسر جهان رو دریافت کنن.

•    درک عمیق

جدا از دو مزیتی که در بالا توضیح داده شد، یکی دیگه از مزایای سیگنال معاملاتی کریپتو اینه که فرصت های بسیار خوبی برای ذینفعان برای یادگیری، مطالعه و درک بسیار عمیق تر از همه جنبه های تجارت رو فراهم میکنه. 

در مطالعه نمودارها و بررسی سوابق معاملات، یک معامله گر به راحتی میتونه تمام روندها رو تشخیص بده.هنگامی که این دانش در طول زمان انباشته میشه، سطح بی نظیری از درک بازار به معامله گرارائه میشه.چنین پیچیدگی در هر سطح از معامله کمک میکنه و در نتیجه منجر به نتایج بسیار بهتری در نحوه عملکرد یک معامله گر میشه.

مقاله پیشنهادی: زمان ورود و خروج در سیگنال ها چقدر بر درآمد تاثیر دارد؟

معایب استفاده از سیگنال های ارزدیجیتال

•    شیوع کلاهبرداری

 اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟

سیگنال های معاملاتی کریپتوزیادی وجود داره که بخش قابل توجهی از اونا واقعی نیستن.اونا در واقع توسط کلاهبرداران که برای کلاهبرداری و دزدی از معامله‌گران ناآگاهی به سر میبرن، مدیریت میشه. 

اگرچه انتظار میره در سراسر جهان سیگنال های معاملاتی کریپتو توسط تحلیلگران خبره و معامله گران کریپتو حرفه ای مدیریت و توزیع بشه، اما به دلیل پیچیدگی و گستردگی اینگونه کلاه برداری ها، امکان کنترل و پیگری اونا وجود نداره. 

در واقع، موارد زیادی وجود داره که سیگنال‌هایی که ارسال میشه از منابعی هستن که هیچ‌کس واقعاً نمیتونه اونا رو درک کنه.بسیاری از عناصر جنایتکار که به عنوان ارائه دهندگان سیگنال معتبر ظاهر میشن و وانمود میکنن که در زمینه ارزهای دیجیتال تجارب زیادی دارن و میخوان این تجارب رو در اختیار دیگر افراد قرار بدن، قصد فریب افراد رو دارن و در بیشتر مواقع افراد توسط این سیگنال ها متحمل ضرر سنگینی میشن. برای اطمینان از اینکه شخص از سیگنال معاملاتی درست استفاده میکنه،نه تنها باید مهارت های لازم رو داشته باشه، بلکه باید تجربه لازم برای صحت یک سیگنال معاملاتی رو نیز داشته باشه. ناتوانی در تشخیص اصالت یا واقعی بودن سیگنال معاملاتی، میتونه ضرر های جبران ناپذیری رو به افراد وارد کنه.

•    عدم اعتماد

 اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟

همانطور که در بخش قبلی مقاله اشاره شد،سیگنال‌های معاملاتی کریپتو که توسط رباتها اداره میشن، قابل اعتماد نیستن. اینها نرم افزارها و برنامه های کاربردی سیگنال معاملاتی رمزنگاری خودکار هستن که توسط هوش مصنوعی روند بازار رو پیشبینی میکن.

با این حال،چیزی که در مورد این سیگنال ها وجود داره اینه که اونا همیشه بهترین نیستن زیرا بیشتر این ربات ها از قابلیت اطمینان برای کاربران برخوردار نیستن. در واقع،تعداد زیادی از نرم افزارهای مورد استفاده در تولید این سیگنال ها نمیتونن داده های رو به اندازه کافی به اطلاعات مفیدی برای معامله گران تبدیل کنن.

در نهایت، نمیتونیم بگیم که سیگنال های معاملاتی کریپتو بد هستن. از سوی دیگه تضمینی برای خوب بودن نیز وجود نداره. آنچه برای معامله گر مهمه اینه که قبل از تصمیم گیری برای هر سیگنال معاملاتی رمزنگاری، بررسی های لازم رو انجام بده.

انواع سیگنال های ارز دیجیتال

1.    تحلیل تکنیکال

اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟ 

تحلیل تکنیکال استفاده از شاخص های ریاضی برای ارزیابی روندهای آماری جهت پیش بینی قیمت در بازار کریپتو هست. این کار با نگاه کردن به تغییرات قیمت گذشته و داده‌های حجم انجام میشه تا مشخص شه بازار چگونه کار میکنه و چگونه بر تغییرات قیمت در آینده تأثیر میزاره.

تحلیلگران تحلیل فنی بازار ارزهای دیجیتال رو ارزیابی میکنن و فرصت‌های معاملاتی از طریق روند قیمت و الگوهایی که در نمودارها مشاهده میشن شناسایی میکنن.اونا بر این باورن که فعالیت معاملاتی گذشته و تغییرات قیمت یک ارز، شاخص‌های ارزشمندی رو در تعیین قیمت و فعالیت آینده میشه به دست آورد و با توجه به این آمارها، میتونیم تصمیم بگیریم که آیا الان وقت خرید هست یا خیر؟

2.    تحلیل فاندامنتال

اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟ 

برای اینکه ببینید آیا یک ارز دیجیتال دارای ارزش ذاتی هست یا نه، میتونین از استراتژی تحلیل بنیادی یا تحلیل فاندامنتال استفاده کنین که عبارت است از بررسی و ارزیابی یک سرمایه‌گذاری برای پیش‌بینی ارزش آینده اون. به‌عنوان یک سرمایه‌گذار، شما میتونین از این اطلاعات برای خرید و فروش موقعیت‌ها بر اساس قیمت بیش از حد یا کمتر از قیمت کوین استفاده کنین.

 برای سرمایه گذاران، داشتن یک استراتژی تجزیه و تحلیل بنیادی برای افزایش شانس کسب و تحقق سود حیاتی هست، به خصوص اگر قصد سرمایه گذاری بلندمدت رو دارین.همچنین این روش به معامله گران، اجازه میده تا با اطمینان خاطر بیشتری وارد موقعیت های خرید یا فروش خودشون بشن.

3.    ربات های ترید

ربات‌های معاملاتی کریپتو برنامه‌های رایانه‌ای هستن که به صورت خودکار ارزهای دیجیتال رو برای شما معامله میکنن. اونا حتی در هنگام خواب نیز به فعالیتشون ادامه میدن و بر خلاف انسان ها انگیزه حرص و طمع یا ترس ندارن، این کار باعث میشه دقتشون در ترید کردن بالا باشه. برآوردها نشان میده که 70 تا 80 درصد از حجم کل معاملات کریپتو توسط ربات های معاملاتی انجام میگیره. 

این ربات ها میتونن چندین صرافی رو به طور همزمان نظارت کنن و بر اساس قوانین از پیش تعریف شده توسط هوش مصنوعی معامله کنن.
محبوب‌ترین ربات‌ها عبارتند از: ربات‌های آربیتراژ (این ربات قیمت‌ها رو مقایسه می‌کنه و بازدهی نهایی رو محاسبه میکنه) ربات‌های معاملاتی روند (حرکت روندها رو برای تعیین استراتژی معاملاتی مناسب مطالعه می‌کنه) و ربات‌های وام دهنده سکه (به شما این امکان رو میده که در ازای وام، وامی با نرخ بهره بالا واگذار کنین).

4.    شبکه های اجتماعی

اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟

شبکه های اجتماعی یا Social Network امروزه به یکی ازاصلی ترین کار های روز مره انسان ها تبدیل شده و افراد معمولا اولین کاری که بعد از بیدار شدن انجام میدن، اینه که اینترنت رو روشن میکنن و در شبکه های اجتماعی اخبار و اتفاقات مهم دنیا رو دنبال میکنن. یکی از دلایلی که ارز های دیجیتال به اخبار خوب یا بد سریع واکنش میده، اینه که بر خلاف بازار های سنتی مانند طلا و سهام، توسط هیچ نهادی کنترل نمیشه و به همین دلیل هر کسی با توجه به میزان محبوبیت و مشهور بودنش، عقیده خودش رو به اشتراک میزاره و در بعضی مواقع مردم رو سردرگم میکنه. از اونجایی که ارز های دیجیتال غیر متمرکز و مردمی هستن، محبوبیت این افراد، نقش مهمی در افزایش و کاهش قیمت ارز ها در کوتاه مدت داره.

در ارز های دیجیتال، یکی از مهم ترین بخش هایی که باید به اون توجه کنیم، رصد کردن اخبار ارز های دیجیتال و دنبال کردن افراد مشهور و تاثیر گذار در این بازار هستش. افراد معروف و تاثیر گذار بعضی مواقع با شیطنت ها و در جهت منافع مالی خود و کسب سود، سعی دارن که با توییت های مرموزانه خودشون، بازار رو تحت تاثیر قرار بدن؛ که در بیشتر مواقع به علت دنبال کننده های زیاد، موفق هم شدن.

مقاله توصیه شده: پشتیبانی سیگنالهای ارزهای دیجیتال چگونه است؟ 

جمع بندی

امروزه بسیاری از مردم به دلایل مختلف ترجیح میدن که به جای تحلیل بنیادی نمودارها و بررسی اخبار و دنبال کردن افراد مشهور و تاثیر گذار، از سیگنال های ارز دیجیتال برای کسب درامد راحت و بدون دردسر استفاده کنن.
اما افراد حرفه ای و کسانی که تجربه زیادی در این حوزه دارن،استفاده ازاین سیگنال ها به طور مداوم رو پیشنهاد نمیکنن،به این دلیل که این سیگنال ها نمیتونه برای همیشه سودده باشه و روند بازار رو به شکل درست پیشبینی کنه. به همین دلیل توصیه میکنیم تنها به استفاده از این سیگنال ها بسنده نکنین و دانش و آگاهیتون رو نیز در این حوزه بالا ببرین.

همچنین اگه میخواین سیگنال های معتبر و پلتفرم قابل اعتماد برای کسب سود پیدا کنین، میتونین از ربات همیار تریدر که به آکادمی ارزسنج تعلق داره استفاده کنین و نگران از دست دادن داراییتون نباشین. ما در این مقاله موضوع اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟رو مورد بررسی قرار دادیم و نکاتی که باید هنگام استفاده از سیگنال های ارزدیجیتال رعایت کنین رو برای شما شفاف کردیم تا بتونین از سرمایتون در مقابل خطراتی که در این بازار شما رو تهدید میکنه محافظت کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟

در مورد اعتبار سیگنال های خرید ارزهای دیجیتال چقدر است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+95 = ?