بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، کدامند؟

  • 03:03 1403-03-01
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 شما هم شنیدین که میشه با بازی کردن ارز دیجیتال به دست آورد؟ بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، کدامند؟! این بازی ها رو می شناسین؟؟ با توجه به بالا رفتن تب سرمایه گذاری در عرصه ارزهای دیجیتال خیلی از افراد که سرمایه اولیه نداشتن، به دنبال روش هایی بودن تا به صورت رایگان ارز دیجیتال به دست بیارن. یکی از این روش ها، کسب رایگان ارز دیجیتال با بازی کردن هست. سوالی که در اینجا مطرح میشه این هست که آیا واقعا میشه با بازی کردن ارز دیجیتال به دست آورد؟ در حالت کلی پاسخ به این سوال مثبت هست و اتفاقا کسب رایگان ارز دیجیتال با بازی کردن در بین تریدرهای ارز دیجیتال خیلی محبوب شده.

امروزه بازی های کریپتویی یکی از راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هم برای گیمرها، هم برای کاربران عادی هست. این بازی های فرصتی واقعی برای کسب درآمد و افزایش سود محسوب میشن. کسب درآمد با انجام بازی ویدیویی واقعیتی ملموس و رو به رشد در دنیای امروز هست که از سال ها پیش هم به طریق مختلفی صورت می گرفت. بازی های کریپتویی مختلفی وجود دارن که هر کدوم از اون ها ویژگی های خاص خودشون رو دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، کدامند؟ اطلاعاتی در مورد بازی کریپتویی به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین بازی های کریپتویی بپردازیم تا با این بازی ها آشنایی داشته باشین.

بازی کریپتویی چیست؟

بازی کریپتویی چیست؟

اگه در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم بازی های کریپتویی رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این بازی ها به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که بازی کریپتویی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بازی های کریپتویی همون بازی های ویدیویی هستن. با این تفاوت که در جریان بازی، از مرحله ورود تا گرفتن پاداش برای بردن نبردها یا خرید و فروش و مبادله این پاداش ها برای رفتن به مراحل بعدی از ارزهای دیجیتال استفاده میشه. بازی های کریپتویی سبک های مختلفی مثل آر پی جی، استراتژی، اکشن، اول شخص یا حتی کارتی دارن و بازیکن ها در این بازی ها به صورت تکی یا گروهی می تونن درآمد داشته باشن.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کسب درآمد از بازی پورتال

جالب اینجاست که بدونین بازی های کریپتویی با گذشت زمان بهتر و بهتر میشن و از اونجایی که این زمینه پتانسیل زیادی داره، آینده برای این بازی ها خیلی روشن هست. در حال حاضر کسب درآمد برای گیمرها یا بازیکن ها از طریق بازی های کریپتویی واقعیتی اثبات شده هست، ولی برای افرادی که وقت زیادی برای انجام بازی ندارن و یا به طور حرفه ای به این کار مشغول نیستن، بازی های کریپتویی می تونن فرصت واقعی برای کسب درآمد و افزایش سود باشن. به این ترتیب، شما هم می تونین با انجام این بازی ها و پیروزی در نبردها، پاداشی به شکل توکن یا کوین بومی همون بازی به دست بیارین و با فروش اون ها سود به دست بیارین.

معرفی بهترین بازی های کریپتویی

معرفی بهترین بازی های کریپتویی

همونطور که گفتیم، هیچ چیز جذاب تر از این نیست که در زمان بازی و در زمان استراحت هم بتونین درآمد به دست بیارین. این اتفاق با بازی هایی که ارز دیجیتال میدن، امکان پذیر شده. در این بازی ها در ازای بازی و پشت سر گذاشتن مراحل و رقبا به بازیکن های ارز دیجیتال یا توکن های غیرقابل تعویض میدن. بازی های مختلفی وجود دارن که شما می تونین با انجام اون ها درآمد به دست بیارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین بازی های کریپتویی بپردازیم تا این بازی ها رو بشناسین.

•    اکسی اینفینیتی(Axie Infinity)

یکی از بهترین بازی های کریپتویی، بازی اکسی اینفینیتی یا Axie Infinity هست که از بازی پوکمون الهام گرفته و در سال 2018 توسط مجموعه Sky Mavis راه اندازی شد و میشه اون رو به عنوان پدر بازی های بازی برای کسب درآمد معرفی کرد. بازی اکسی اینفینیتی رو میشه جزو اولین بازی هایی که ارز دیجیتال میدن معرفی کرد. گیمرها در این بازی توکن های AXS رو به عنوان جایزه دریافت می کنند که با استفاده از این ارز دیجیتال می تونن در حاکمیت بازی شرکت کنند و برای آینده بازی تصمیم بگیرن.

 

•    گادز آنچیند(Gods Unchained)

یکی دیگه از بهترین بازی های کریپتویی، بازی گادز آنچیند یا Gods Onchained هست که شما می تونین در بازی شرکت کرده و با پیروزی در نبردها پاداش به دست بیارین. بازی گادر آنچیند نوعی بازی کارتی استراتژیکی رایگان هست که به گیمرها این امکان رو میده تا کارت های جدید رو به عنوان NFT مینت کنند. توجه داشته باشین که گیمرها برای انجام این بازی ها نیازی به سرمایه اولیه برای خرید اقلام و ابزارهای مورد نیاز در بازی ندارن و کلیه ابزارها به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشن.

•    دیسنترالند(Decentraland)

یکی دیگه از بهترین بازی های کریپتویی که شما می تونین با استفاده از اون درآمد زیادی به دست بیارین، بازی دیسنترالند هست که در قالب نوعی پلتفرم واقعیت مجازی طراحی شده. در این بازی زمین های مجازی وجود داره که گیمرها می تونن در اون همانند دنیای واقعی، اقدام به خرید و فروش زمین کنند و بتونن با ساخت و ساز در این زمین ها درآمد زیادی به دست بیارین. هر بازیکنی که در این بازی شرکت می کنه، باید برای خودش کیف پول اتریوم داشته باشه تا بتونه ارز دیجیتال مورد نیاز این بازی یعنی ارز دیجیتال مانا یا MANA رو خریداری کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، کدامند؟ اطلاعاتی در مورد بازی کریپتویی به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین بازی های کریپتویی بپردازیم تا با این بازی ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، بازی های کریپتویی همون بازی های ویدیویی هستن. با این تفاوت که در جریان بازی، از مرحله ورود تا گرفتن پاداش برای بردن نبردها یا خرید و فروش و مبادله این پاداش ها برای رفتن به مراحل بعدی از ارزهای دیجیتال استفاده میشه. از جمله از بهترین بازی های کریپتویی می تونیم به بازی اکسی اینفینیتی، دیسنترالند، گادز آنچیند اشاره کنیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، کدامند؟

در مورد بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+98 = ?