کیف پول رونین Ronin Wallet چیست؟

  • 06:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

 کیف پول رونین(Ronin Wallet)؛ نوعی کیف پول رمزنگاری که در بستر شبکه رونین، زنجیره جانبی اتریوم فعالیت می کنه! این کیف پول ویژگی هایی داره که باعث شده تا به یکی از بهترین و برترین ولت های نرم افزاری تبدیل بشه! اصلا چیزی در مورد این کیف پول می دونین؟ آیا با ویژگی های کیف پول رونین آشنا هستین؟ بهتره بدونین سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، این فرصت رو برای افراد فراهم کرده تا در زمانی خیلی کوتاه تر از سایر سرمایه گذاری ها و خیلی راحت تر سود بیشتری هم به دست بیارن و همین موضوع پای افراد زیادی رو به این حوزه باز کرده و جستجوی پیرامون امکانات و ابزار مورد نیاز اون رو به یکی از پربازدیدترین نتایج موتورهای جستجو تبدیل کرده.

افرادی که تجربه بازی اکسی اینفینیتی رو دارن، احتمالا با کیف پول رونین کار کردن. این بازی روی شبکه اتریوم توسعه پیدا کرده و به بازیکن ها این امکان رو میده تا کاراکترهای مختلفی رو با استفاده از توکن های NFT به وجود بیارن و پرورش بدن. کیف پول رونین برای تسهیل فرایندهای معاملاتی و کاهش کارمزد تراکنش های این بازی طراحی شده. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث مربوط به آموزش ارز دیجیتال، در مقاله کیف پول رونین چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول رونین یا Ronin Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول رونین بپردازیم و نحوه انجام تراکنش در رونین ولت رو به شما یاد بدیم تا بتونین با این ولت کار کنین.

کیف پول رونین چیست؟

کیف پول رونین چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول رونین یا Ronin Wallet رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این کیف پول به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول رونین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول رونین یا Ronin نوعی کیف پول دیجیتال و محبوب در دنیای تکنولوژی هست که شاید بشه محبوبیت اون رو مشابه محبوبیت برترین ولت های بیت کوین در دنیای ارزهای دیجیتال دونست. این ولت بر روی بلاک چین رونین که یه زنجیره جانبی در شبکه اتریوم محسوب میشه، کار می کنه. همچنین کیف پول رونین ولت به صورت برنامه و افزونه مرورگر در دسترس هست.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول رونین ولت 

جالب اینجاست که بدونین کیف پول رونین یا Ronin Wallet نوعی کیف پول ارز دیجیتال هست که بر روی شبکه رونین که یه زنجیره جانبی اتریوم هست، کار می کنه. این ولت به عنوان افزونه مرورگر یا اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios در دسترس هست. این کیف پول به شما این اجازه رو میده تا با بازی اکسی اینفینیتی علاوه بر سایر برنامه های غیرمتمرکز که بر روی شبکه رونین اجرا میشن، ارتباط داشته باشین. بعد از ایجاد یه کیف پول رونین، می تونین وارد Axie Infinity Marketplace بشین تا حساب کاربری خودتون رو بسازین و بازی رو انجام بدین.

ویژگی های کیف پول رونین

ویژگی های کیف پول رونین

همونطور که گفتیم، کیف پول رونین یا Ronin Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری و گرم هست. والت رونین در بستر بلاک چین رونین معماری شده. بلاک چین رونین در اصل زنجیره جانبی برنامه اتریوم هست که به راحتی مقیاس پذیری، بالا بردن سرعت و پایین اوردن کارمزد بازی اکسی اینفینیتی راه اندازی شده و به همین صورت با اسم کیف پول اکسی اینفینیتی معروف شده. این کیف پول ویژگی های زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول رونین بپردازیم.

ویدیوی پیشنهادی: شبکه رونین چیست؟

•    رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های کیف پول رونین که باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از خدمات و امکانات این ولت استفاده کرده و رمز ارزهای خودتون رو در این ولت نگهداری کنین. همچنین طراحی این کیف پول جوری هست که حتی افراد مبتدی هم می تونن به راحتی از این ولت استفاده کنند.

•    امنیت بالا

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول رونین، امنیت بالای این ولت هست. کیف پول رونین ولت دارای ویژگی های امنیتی زیادی هست که باعث میشه تا با خیال راحت رمز ارزهای خودتون رو نگهداری و ذخیره کنین. کیف پول رونین به شما این امکان رو میده تا از کیف پول خودتون بک آپ تهیه کنین. بک آپ گرفتن به معنی یادداشت کردن کلمات بازیابی هست که در زمان راه اندازی کیف پول رونین به شما داده میشه. همچنین شما می تونین برای کیف پول رونین خودتون پسورد یا رمز عبور سختی تنظیم کنین.

•    مخصوص بازی اکسی اینفینیتی

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول رونین این هست که مخصوص بازی اکسی اینفینیتی هست. رونین نوعی کیف پول غیر کاستدی بوده که برای بازی اکسی اینفینیتی ساخته شده و یادگیری آموزش کار با کیف پول رونین ولت می تونه همه موانع بر سر راه لذت بردن از این بازی رو برای شما از بین ببره. بازی اکسی اینفینیتی توسط شرکت SKY Mavis توسعه پیدا کرده و تونسته موفقیت های زیادی رو پشت سر بذاره.

نحوه انجام تراکنش در رونین ولت

نحوه انجام تراکنش در رونین ولت

آموزش کیف پول رونین به کمک محبوبیت بالای این ولت به یکی از مطالب پربازدید فضای دیجیتال تبدیل شده و خیلی از معامله گران و همچنین  علاقه مندان به دنیای سرگرمی، برای نصب و انجام معاملات و انتقالات کنجکاو میشن. کیف پول رونین به کاربران ایم امکان رو میده تا با دنیای اکسی اینفینیتی ارتباط داشته باشن. شما می تونین در این ولت تراکنش های خودتون رو انجام بدین. به همین دلیل ما سعی می کنیم در ادامه نحوه انجام تراکنش در رونین ولت رو یاد بدیم تا بتونین تراکنش ها و معاملات خودتون رو انجام بدین.

•    در اولین مرحله باید افزونه کیف پول رونین خودتون رو روی مرورگر باز کرده و روی ارسال کلیک کنین.
•    آدرس مقصد رو جایگذاری کرده و دارایی شامل SLP، AXS و WETH رو انتخاب کرده و بعد از مشخص کردن مقدار روی گزینه Next یا بعدی کلیک کنین.
•    در آخر جزئیات رو با دقت بررسی کنین و بعد از اطمینان از صحت اون ها روی گزینه Confirm کلیک کنین. توجه داشته باشین که رونین قابلیت 100 تراکنش کاملا رایگان در روز رو برای کاربران فراهم کرده که می تونه فرصتی استثنایی برای معامله گران محسوب بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول رونین چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول رونین یا Ronin Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول رونین بپردازیم و نحوه انجام تراکنش در رونین ولت رو به شما یاد بدیم تا بتونین با این ولت کار کنین. همونطور که گفتیم، کیف پول رونین نوعی کیف پول دیجیتال و محبوب در دنیای تکنولوژی هست که شاید بشه محبوبیت اون رو مشابه محبوبیت برترین ولت های بیت کوین در دنیای ارزهای دیجیتال دونست. این ولت بر روی بلاک چین رونین که یه زنجیره جانبی در شبکه اتریوم محسوب میشه، کار می کنه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول رونین Ronin Wallet چیست؟

در مورد کیف پول رونین Ronin Wallet چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+82 = ?