کیف پول اینفینیتو(Infinito) چیست؟

  • 06:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 کیف پول اینفینیتو(Infinito)؛ نوعی کیف پول چند ارزی عالی! چیزی در مورد این کیف پول شنیدین؟ اصلا می دونین کیف پول اینفینیتو چیست؟ کیف پول Infinito چه ویژگی هایی داره؟ با استفاده از این ولت شما می تونین کدوم ارزهای دیجیتال رو نگهداری کنین؟ بهتره بدونین یکی از چالش ها و دغدغه های افراد در بازار ارزهای دیجیتال، پیدا کردن جایی امن برای نگهداری از دارایی های خودشون هست. همونطور که می دونین، ذخیره ارزهای دیجیتال در صرافی ها کار درستی نیست و حتما باید اون ها رو به کیف پول ارز دیجیتال خودتون انتقال بدین. به همین دلیل شرکت های زیادی اقدام به ساخت کیف پول ارز دیجیتال کردن.

امروزه کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این ولت ها ویژگی ها و مشخصاتی دارن که همین موضوع باعث میشه تا منحصر به فرد بشن. کیف پول اینفینیتو هم نمونه ای از این ولت هاست. کیف پول اینفینیتو نوعی کیف پول چند جانبه هست و لیست خوبی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده رو ارائه میده که شامل بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، GAS، دش و دوج کوین هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث مربوط به آموزش ارز دیجیتال در مقاله کیف پول اینفینیتو چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول اینفینیتو یا Infinito به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول اینفینیتو بپردازیم و امنیت کیف پول Infinito رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول اینفینیتو چیست؟

کیف پول اینفینیتو چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول اینفینیتو یا Infinito رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول اینفینیتو چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول اینفینیتو یا Infinito نوعی ولت نرم افزاری هست که شما می تونین رمز ارزها و دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. این ولت برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس هست. اگه میزان امنیت در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای شما اولویت داره، کیف پول اینفینیتو می تونه گزینه مناسبی برای شما محسوب بشه. بنابراین، اگه شما می تونین امنیت دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو تامین کنین، می تونین از این ولت استفاده کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول اینفینیتو یا Infinito نوعی کیف پول جهانی هست که یه لیست کیف پول و قابلیت ذخیره سازی بیش از 2000 کوین و توکن از جمله بیت کوین و اتریوم رو برای کاربران خودش فراهم کرده و به اون ها اجازه میده تا کیف پول های دیگه رو هم به این ولت اضافی کنند. این کیف پول دسترسی به توکن های قرارداد هوشمند مثل اتریوم یا نئو رو ایجاد کرده. همچنین کیف پول اینفینیتو در سال 2017 میلادی راه اندازی شد و از اون زمان تا الان موفق به جذب میلیون ها کاربر از همه جهان شده. این ولت از زبان های انگلیسی، کره ای، ویتنامی، روسی، چینی، فرانسوی و ژاپنی پشتیبانی می کنه و قصد داره در آینده از زبان های دیگه هم پشتیبانی کنه.

ویژگی های کیف پول اینفینیتو

ویژگی های کیف پول اینفینیتو

همونطور که گفتیم، کیف پول اینفینیتو یکی از بهترین والت ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال هست که بر مبنای پروژه بلاک چین طراحی و در سال 2017 با عنوان والت چند ارزی در بریتانیا منتشر شد. کیف پول اینفینیتو بر روی هر دو پلتفرم اندروید و ios قابل دسترسی هست و یکی از امن ترین کیف پول ها برای ذخیره کاردانو محسوب میشه. این ولت ویژگی های زیادی داره که همین موارد باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول اینفینیتو بپردازیم.

•    رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های کیف پول اینفینیتو که باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از این ولت استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین. همچنین طراحی این کیف پول جوری هست که حتی افراد مبتدی بازار ارزهای دیجیتال هم می تونن به راحتی رمز ارزها و دارایی های خودشون رو در این ولت نرم افزاری امن مدیریت کنند.

•    بهینه بودن کارمزدها

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول اینفینیتو، بهینه بودن کارمزدهاست. بهتره بدونین در کیف پول اینفینیتو هم مثل سایر کیف پول ها برای پردازش تراکنش ها کارمزد مشخصی کم میشه. در این کیف پول کاربران می تونن کارمزد معاملات خودشون رو با انتخاب از میان سه گزینه اقتصادی(Economy)، عادی(Regular) و پریمیوم بهینه کنند. به طور کلی در کیف پول اینفینیتو شما می تونین معاملات خودتون رو با کمترین کارمزد ممکن پردازش کنین.

•    پشتیبانی از چندین کیف پول

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول اینفینیتو که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه این هست که از چندین کیف پول ارز دیجیتال مختلف هم پشتیبانی می کنه. اگه از ارزهای دیجیتال مختلفی استفاده می کنین، می تونین برای هر کدوم از اون ها یه کیف پول با اسم مشخص ایجاد کنین. به عبارت دیگه، با استفاده از این قابلیت شما می تونین دارایی های دیجیتال خودتون رو در کیف پول های مختلفی سازماندهی کنین.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کیف پول جکس

امنیت کیف پول Infinito چگونه است؟

امنیت کیف پول Infinito چگونه است؟

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله امنیت کیف پول Infinito رو مورد بررسی قرار بدیم. این کیف پول به دلیل پشتیبانی از تاچ آیدی از امنیت خیلی بالایی برخوردار هست. کاربران می تونن برای خودشون یه رمز عبور و همچنین یه کلید بازیابی 12 کلمه ای به وجود بیارن. کیف پول اینفینیتو به عنوان یه کیف پول HD با کاربرد اسون و امنیت بالا، یکپارچه شده. همچنین کلیدهای خصوصی و عمومی کاربران این کیف پول، در سرورهای متمرکز شده ذخیره نمیشه. در ضمن احتمال هک شدن این کیف پول به دلیل امنیت بالایی که داره، خیلی پایینه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول اینفینیتو چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول اینفینیتو یا Infinito به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول اینفینیتو بپردازیم و امنیت کیف پول Infinito رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول اینفینیتو یا Infinito نوعی ولت نرم افزاری هست که شما می تونین رمز ارزها و دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. این ولت برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس هست. این ولت ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول اینفینیتو(Infinito) چیست؟

در مورد کیف پول اینفینیتو(Infinito) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+67 = ?